-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132118 üzenetére
Milyen Ducati?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz GTVili #132135 üzenetére
20 éve km alapon cserélek olajat motorjaimban. Az az 5 hónap állás kötve hiszem h garázsban tartva a motort bármilyen kárt is okozna. Emellett, ha valaki megy 3000km-t egy évben, azt az olajat totál felesleges ledobni még abban a szezon végén, azzal még bőven használható következő évben is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132147 üzenetére
Ne már.. Most őszintén, nehogy azt mondd, h nincs különbség csak városi használatú olaj és autópályás olaj között. Egy csomó hidegenjárás, rövid szakaszok, jóval kisebb arányú üzemmelegség ami nagyobb kopást eredményez - több kopadék az olajban, folyamatos kondenzvízlecsapódás ami kémiailag rontja az olajat, stb.
Emellett egy csomó gyártó ugyanazon típusnál korábban még 6.000-es csereperiódust adott meg (autónál 12), majd a következő évben már kétszerezték, nyilván nem azért mert annyit fejlődtek az olajak egyik évről a másikra, hanem pusztán a fáradt olaj "környezetterhelése" miatt dupláztak, ami az adott motor élettartamára biztosan nincs túl jó hatással.
Úgyhogy, én biztosan nem lobbizok az "idő előtti olajcsere butaság" mellett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bigdady #134183 üzenetére
Beszéltem a Tacsnerrel. Azt mondja, h ezt ő 2 perc alatt javítaná, átfúrná a tengely végét és kapna egy sasszeget.
Nincs mit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bigdady #134267 üzenetére
Menetmetsző adapterből létezik a hagyományos kézi hajtókaros megoldástól eltérő is:
Ha nem rentábilis anyagilag a tengely csere, akkor a legtisztességesebb megoldás a menetmetszés. Ha nem tudod magad megoldani, keress egy gépműhelyt a közelben. Megkockáztatom, h legtöbb esztergályos megoldja neked a menetmetszést pár ezresért, a tengely eltávolítása nélkül is, a helyén.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #134273 üzenetére
3-4 mm maximum a menetfúrónak kell. Nekem csak sima hobbysta menetfúró/metsző készletem van, de a metszőnél a 3. - végső, kész - metsző már teli menetet metsz az elejétől.
Ahogy az előző postban is írtam. Nyilván egy esztergályos nem csak gépen dolgozik és logikus, h nem gépbe fogatja be... Kell legyen kézi szerszáma is, olyasmi amit fent linkeltem, de más "helytakarékos" menetmetsző megoldás is létezik: [link] , [link]
Ha pedig marad 1-2 mm a tövénél, azt alátéttel ki kell hézagolni.bigdady
Keress fel mondom néhány gépműhelyt, biztosan megoldható eltávolítás nélkül is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz bigdady #134496 üzenetére
Na, megmondtam, h ez a megoldás.
..és még csak esztergályos sem kellett hozzá, hanem egy szerelő is megoldotta.
Gondolom kivette az egész blokkot, h be tudja fogatni esztergába......."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #134685 üzenetére
Ja, azóta is teljesen király ilyen célra, IP68, 10.000mAh akku, így h hívás nincs indítva róla akár 2 hetet is kibír az akksi. Oukitel WP6 a típus, ha valakit érdekel bőbvebben.
Ráadásul mostanság, h eladtam a VFR-t szinte csak quad-on, DR-Z-n használom terepen, tehát kapja a port, sarat, rázkódást, de bírja és volt vagy 60.000 banggood-ról..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, lehet az én kreativitásomat haladja meg, de az ilyen zárógyűrűt (fül nélküli zégert) h a pék faxába kell kivenni?
Mélyen is van és ugye össze kellene húzni, h a vájatból ki tudjam fordítani... de fül nélkül a zégerfogó felejtős. Vékony csavarhúzóval meg nem tudok alányúlni sehogy mert mélyen van.
Valami speckó fogó kéne ide?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135071 üzenetére
Ah, kösz, próbálkoztam először azzal, de 2cm az egész belső átmérő.. rohadt kicsi és mélyen is van. Végül úgy mögé tudtam nyúlni már, h kicsit meg kellett préselnem az egyik irányba az elkopott gömbcsuklót, majd vissza a másik irányba..
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Digital #135075 üzenetére
Kb 3/4 mm átmérőjű volt a gyűrű, és ebből az anyagvastagságból a felét nyilván a vájatban tölti, szóval egy fél mm-nél kevesebb anyagot teljesen esélytelen fogóval megfogni egy 2cm átmérőjű furatban és legalább ugyanúgy 2cm mélyen, főleg úgy, h koppra ott van mögötte a gömbcsuklós csapágy...
Csavarhúzóval sok szopás után kiugrottak.. és mindezt 8x kellett végigcsinálnom.. tköm aki ezt így tervezte meg, pedig japán gép (TRX700). Legalább raktak volna füles zégert, egyáltalán nem zavart volna semmit a 2 kis fül, eleve egy préstelt gömbcsuklós csapágyat biztosítottak 2 oldalról ezek a zárógyűrűk.. szerintem még zárógyűrűk nélkül se tudott volna elmenni bármerre is a gömbcsukló, mert eleve merőleges erők hatnak rá. Nah mind, átalakítom egyébként is tűgörgősre, mert ez a gömbcsuklós lengőkar felfogatás jó nagy hülyeség.. hamar elkopik, tűgörgős csapágykosár sokkal tartósabb ide.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz martonx #135136 üzenetére
Ne akard tudni.
Mo.-n egy külföldi járművet gyakorlatilag várostól és vizsgabázistól függetlenül 1,5-2 hónapos várakozással tudsz honosítani a bejelentést követően magánszemélyként! (Ha cégként kereskedő vagy kapsz havi fix 2-3 időpontot, de természetesen ezeket a helyeket a kereskedők ha épp nincs saját autójuk vaskos tízezrekért adják el..)
Saját, gyakorlati tapasztalat, és nem 1db jármű alapján..Sőt, most pl. Szombathelyen 2 sorból 1 megy, mert március vége óta felújítják az 1-es sort. Ez azt jelenti, h a február 24-én bejelentett quad, május 10-ére kapott vizsgaidőpontot! Ez 2,5 hónap!
Undorító hányinger ami Mo.-n megy ilyen téren..
Néhány hónapja jöttek ki hírek, h az Autóklubok is kapnak majd jogot külföldi jármű mo.-i forgalombahelyezésére, de nagy részüknél még mindig csak "teszt" jelleggel próbálkoznak, jah és természetesen kizárólag autóra kaptak jogosultságot, ergo motort, quad-ot, traktort, és minden mást vihetsz ugyanúgy az NKH-hoz a megszokott akár 2 hónapos várakozással.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Látom sok változás nem történt a topik mindennapjait tekintve..
Nálam azért lett, VFR-t tavaly eladtam és most egy bakancslistás gép teljesülni látszik.
Werksangehörigen masina, a BMW egyik fejlesztő mérnökéé volt, 8k km, full 4 Packet, fel-le gyorsváltó, kanyar ABS, tempomat, Dynamic ESA, meg örömésbódottág."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #141185 üzenetére
Ez még a német képe.
persu, most látom a nicket.. ezt miért?
Már a GS is bőven túl van a "racionális motorválasztás" kategóriáján.. fosok is, h azért be ne szarjon rajta évente valami. Ducati-hoz nem vagyok bátor.
Mosquito, köszkösz. Jah.. nem vagyok egy nagy motorozás közben integetős, de arra emlékszem, h a GS-esek eddig sose intettek vissza. Nagyképű kötsögök.
tboy93, köszi!
bacus, köszi! Jók a meglátásaid. Bukócső szerintem is alap egy ilyenre, már csak a blokk védelme érdekében is.. elég egy szimpla helyben eldőlés, aztán van egy kikandikáló vezérlésem.
Dobozt tekintve erre elvileg a gyári Vario koffer verzió felmegy konzol nélkül is, de ennek még nem jártam utána, csak képek alapján tűnt úgy. Meglátjuk, jó volna kifogni ezekből használtat, bújom a kinti piacot. De igen, szeretném is azért felszerelni ezzel azzal.
Shadowbull
Melyiket vetted volna és miért? RS?
Szerintem csúnya, meg sport-túráim voltak eddig.. az uccsó 1.2-es VFR valahogy kényelmet tekintve nem jött be. Rosszabb volt az üléspozíció, mint az előtte lévő 800-ason. Görnyedtem eleget azokon, most egy ilyen komfortosabb túra-enduro volt a vágy.
Naked vonal meg sose állt hozzám közel.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Shadowbull #141200 üzenetére
Átnyálaztam a teljes palettát, de nem tudom.. ez az RS szerintem béna. Az arányai is.. túl nyújtott, ül a hátulja, kialakításhoz képest magas a kormány. Logo és a boxer nélkül simán elhinném, h vmi kínai gyártó próbálkozása. De jam, nyilván ízlések és pofonok.
Az R azért fickósabb már, de szerintem kár, h megszűntették a típusnál a telelever első felfüggesztést.
Szűk garázshoz tudsz venni gurulós motorállványt, amire felparkolva pikk pakk be lehet forgatni autó elé / mögé a motort.
persu, ah értem. Ispán rang, nagy.
bacus Jah h a vario full műanyag, látod, eddig sem jutottam még el, annyira friss a story.
De igen, alu kofferben gondolkodnék mindenképpen, ezekre az illik.. , akkor ahhoz meg gondolom úgyis kell a tartó konzol.
Köszi, el tduom képzelni így is a megoldásod, klassz, de a textil táska nem gyere be.
Egyébként van egy cimborám, neki 1200-es GS-e van, ő azt mondja, h 3-4 napos utakhoz elég egy nagy top case is, és sokkal könnyebb vele motorozni, mint oldaldobozokkal.
Meglátjuk mennyire kell majd az oldaldoboz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #148809 üzenetére
Papás a GS? Na szép. 34 vagyok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amazon Kindle
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen