-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #146969 üzenetére
6km volt még hazáig mikor bedobta, nem érzékeltem semmi változást. Ilyenkor gépet rádugják, hiba töröl viszlát?
Tervezek a közeljövőben Szlovénia-Horvátország túrát, a látványosságok helyett a szervizeket jelöljem megállóknak?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz bardi #146977 üzenetére
Biztos, hogy lehet, kolegám panigaleja hisztizik mindig mindenért, ő is törölgeti a hibakódokat minden motorozásnál. Viszont nekem nem ér annyit hogy belenyúljak, amíg garanciális baszakodjon vele a szerviz. Hétfőn felhívom őket, hogy motorozzak be vele (15km) vagy eljönnek érte.
szerk: Még egy két ilyen kevés km-en belül és nem töltök el egy teljes szezont vele, inkább cserélem africa twinre, hátha az nem ilyen igényes. Durva amúgy volt is KTM-em régebben is, dolgoztam is a KTM-nek, kedvezményesen is kapom az alkatrészeket, de kezd fogyni a türelmem.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #146983 üzenetére
Igen, v4 pani. Igazából legtöbbször a kipu szelep nem zár el neki, és azt dobálja hibának. Miért ne mondhatnám erre hogy hisztis a gép? Tudod milyen ez, hirtelen felindulásból elkövetett hiszti az is amit én művelek, tisztában vagyok vele.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Nexx x-wed 3 sisakkal van valakinek tapasztalata?
(huskin még nem értünk a végére a check engine dolognak, most valami szenzort rendeltek hozzá vinnem kell majd megint hogy kicseréljék)
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Megfordult a fejemben egy típus váltás. Van köztetek bárkinek tapasztalata 1290 ktm blokkal hosszabb távon? 23-as SDGT a kiszemelt.Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #149468 üzenetére
Lényegében olyan motort szeretnék amivel nem akadály egy 400-500km-es kanyar, de benne van a bugi ha rátévedek egy jó kanyargós részre.
És mint kiderült számomra, a 790-890-990 blokkokal nem kevés probléma van. Ugyan ez elmondható az 1290-ről is, vagy az tartósabb?Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz dellfanboy #149471 üzenetére
Kedves válaszok, nagyon szépen köszönöm.
750 vfr-el is mentem egy nap 1000km, (5 nap alatt 3700) nem ezzel van a probléma. Napi 3 posztot tesznek fel hogy a 790-890 blokkokban elkopnak a vezérmű tengelyek nagyon kevés km-nél. Norden 901 expedition-t cserélnék 1290-re, mert rájöttem hogy nem a nekem megfelelő motort vettem meg.
Miért ekkora probléma az, ha előbb kérdez az ember, és mások tapasztalataiból próbál helyes döntést hozni??Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #149483 üzenetére
Nagyon soknál már 5-10 ezer között jelentkezett a probléma. Azt olvastam, hogy olajnyomás problémák vannak. Van egy külön csoport facen KTM failed camshafts 790-890-901 néven, nem csak 1-2 esetről van szó.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz etnies #149473 üzenetére
Az 1290 sdgt méretben is, és súlyban is kisebb mint a mostani motorom. Az a baj elhamarkodott döntés volt a norden. Nem terepezek (pedig azt gondoltam fogok), picit magas is nekem, így hogy többet mentem már vele jöttem rá, hogy nem érzem magam teljesen komfortosan így, hogy billegek jobbra balra mert nem ér le a lábam rendesen. Azzal is tudnék vitázni, hogy mivel lehet hosszabb túrákat menni, és mivel nem. Tudom én vagyok gyenge de az r1-röl 250km után úgy szálltam le mint akit megvertek félúton.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #149486 üzenetére
Ott volt egy elírásom, úgy akartam írni, hogy olajnyomás problémák is! vannak.
Egyik posztoló már olyat írt, hogy 4-5 hónapot kell várnia alkatrészre, bár ha jól emlékszem az nem euban van.
De nem csak ezért döntöttem a csere mellett, több oka van.
szerk.: Kíváncsi lennék, hogy csak akkor cserélnek hengerfejet gariban amit írtál, ha tönkre megy, vagy akkor is ha kéri a tulaj a megelőzés érdekében?!
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Zsírkrétamen #149498 üzenetére
A csoport alapján ilyen zsákbamacska / szerencsejátéknak tűnik. Van sok amelyik 5-10 ezer között már lekotlott, van pár amelyik 40-50 ezernél. Persze nekem is van gari, már 2x volt kihasználva 2 ezer km alatt Egyszer ugye elment az összes világítás rajta 300km volt benne kb, aztán 1500 körül cseréltek kopogás szenzort.
Csoportból egy kis ízelítő
Mik azok a rémhírek 1290-ről?Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #149507 üzenetére
Igen mondom az elírás volt a részemről, ez tuti hogy a silány anyaghasználat miatt van, és pluszba van olajnyomás probléma is elvileg. Enyémnek is olyan blokkhangja van mint ha nem lenne benne olaj, és olvastam már pár esetről ahol megállt a motor olajnyomás hiba miatt. Habár több esetben a szenzor adta meg magát, de páran méricskélték már, és alapjáraton a 1,5 bar nem tűnik erősnek.
Inkább az nem tiszta nekem, hogy ha ez a veztengely probléma évek óta létezik, miért nem tesz ellene a gyártó?! 4-5 éve ismert hogy gyenge az anyag, de még mindig ugyan azzal szerelik. Legyártottak egy milliót és el kell sózni?!Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Zsírkrétamen #149510 üzenetére
A 3. videoban mondja a végén, hogy a szerviz amelyik a garanciális javításokat végzi is inkább a 890 blokkal találkozik gyakrabban veztengely problémák miatt.
szerk.: azért az meleg helyzet mikor 190-nél széthullik a blokk
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Voltam ma próbakörön egy 1290 SAS-al, hát azért na, brutál mennyivel jobb mint a Norden. A váltója picit nehézkesebbnek tünt, meg a fék fogáspontja nagyon bent volt, de gondolom ezek beállítási problémák. A motorja sokkal simábban jár, meglepően kevés rajta a rezonancia. Ja és az ereje is imponáló, a szélvédelme kifejezetten tetszett, csak viccesnek találtam, hogy 5km után azt írta 0km van még tankolásig. Nem vitték túlzásba a benzin mennyiséget. Persze mikor visszamentem gyakori bocsánatkérés közepette mondta hogy menjek vissza majd tankolnak bele. Sajnos SDGT nincs nekik most amit ki lehetne próbálni, de amúgy is nagyon megtetszett a SAS. Az ára hallatán egy picit félrenyeltem, 27ezer euro dobozokkal meg 1-2 plusz extrával. Viszont cserébe nagyon jó áron számolnák be a Nordent. (Majdnem amennyiért vettem)
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Sys85 #149578 üzenetére
Nem hangzik túl jól. Szerencsémre egész jó alvónak mondhatom magam, szinte fixen megalszom a 7-8 órát így is. (7 jobb akkor kipihentebb vagyok mint mikor véletlen 8-9) Pedig még csak be sem sötétítek, sokszor arra kelek, hogy szó szerint hasamra süt a nap.
Viszont sokszor tapasztalok fáradtságot levertséget már ébredés után nem sokkal, csináltattam vérképet, picit vashiányos vagyok és magas a koleszterinem, szedek rendszeresen vitaminokat, de csak nem javul úgy ahogy én szeretném. Előfordulhat, hogy ez miatt van, hogy hajnal 4-5 körül kerülök ágyba, és alszok kb délig rendszeresen? (3 hetet havonta, 1 héten vagyok nappalos, mikor este 10ig sikerül is elaludni)
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Oppenheimer #149587 üzenetére
Egy olyan kúrán már túl vagyok, akkor azt mondták nem hogy kevés szinte nincs is vasam. 10 éve volt kb ha jól emlékszem fél év kúra volt, de most megint kevés.
Gipsz Jakab
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár