-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #16258 üzenetére
kepesmotor.hu-n sokan bontanak rotax 123 at, biztos találsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tomate
veterán
válasz Jakab66[hun] #16276 üzenetére
Épp ezért kérdezem, mert a szállítás lesz szép + a regadó.
-
stifi
senior tag
válasz Jakab66[hun] #16740 üzenetére
a bogarak a legkeményebbek, főleg a full stock kivitel... ez már azelőtt felborul hogy meglátnád a rénszarvast
de a porschékon látszik mennyivel stabilabbak már ebben a korban is..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #17741 üzenetére
Ha nem minimum 100 lovas az ember motorja, akkor minden fórumban le van sz@rva?
Gipsz Jakab
-
canniball
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
Vagy csak lehet hogy nem járt erre senki aki tudná a választ...? Kérdezz rá a robogó/kismotor topikban, sanszosabb hogy ott járt már valaki hasonló cipőben, a 125-ös robogók között gyakoribb az 50-es papír mint a nagymotorknál.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
Hááát, lehet hogy le lehet papirozni. De ahhoz kell egy kinti adásvételi szerződés, majd itthon vámolás műszaki, és egyebek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
srry, de felmenni a magyarország. hu ra, vagy betelefonálni az önkormányzathoz, és konkrétan elmondani a helyzetet... ez a te dolgod.
nem nagyon helyezett forgalomba illegál 125 öt itt senki. miért válaszolna erre bárki is?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
Nem hinném hogy le lehet papírozni, én az XR600R motoromat azért nem tudtam mert a külföldi leadott törzskönyve nem volt meg, különben az összes más papírja megvolt.
Olyan motort amihez nincsenek papírok nehezen tudnám elképzelni hogy nagymotorra le tudnád vizsgáztatni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Jakab66[hun] #17828 üzenetére
Nekem is van egy '"kík" színű ZX-10R itt az asztalon Ez volt az esküvői tortadíszünk egyik része
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Jakab66[hun] #17828 üzenetére
hát ha már nincs még jóidő, legalább itt tudjam nézni
Daywalker: szentségtörés! a kawa az zöld! legalább marcipán?
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Jakab66[hun] #17834 üzenetére
Majd megyek oszt' titokban átfújom neked rózsaszínűre...tudom hol laksz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Jakab66[hun] #17837 üzenetére
Nem tudom hol laksz, csak vicceltem De attól még jó lesz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Pocee
senior tag
válasz Jakab66[hun] #17834 üzenetére
Én még az FZR-1000el jártam így,nem szándékosan egy gyorsításnál elemelte az elejét és a kormány két végállásában csapkodott mint a barom,18 voltam,iszonyat kemény gép volt,jogsi sehol,apám megszabta,meddig mehetek el vele és max 120al,szóval asszem,legalábbis eddigi tapasztalataim szerint egy megoldás van:elég tökösnek kell lenni és még kövérebb gázt húzni és kisimul magától,de ehhez nem kevés lélekjelenlét kell.
Megúsztam,hazamentem és mint egy minőségi vibrátor úgy remegtem apám.
De nagyon jó kis lecke volt...Mr.Brightside
-
boogie84
veterán
válasz Jakab66[hun] #17945 üzenetére
Ha lesz olyan jó, mint a 600-asok, és nem lesz szervizigényes akk jó választás!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
#81556480
törölt tag
válasz Jakab66[hun] #17949 üzenetére
vannak erre kalkulátorok, regadót stb-t kiszámolod, plusz a névreírás költségei ugyan úgy mint átírásnál. Bár úgy hallottam új motornál be lehet alkudni eztazt!
-
Archer
őstag
válasz Jakab66[hun] #17949 üzenetére
Ha csak nem ragaszkodsz az újhoz, annyiért már nagyon jó állapotú 600RR-t is kapnál. Jóval komolyabb gép.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#81556480
törölt tag
válasz Jakab66[hun] #17996 üzenetére
Szögletesre vannak kopva a görgők, most szedtem szét. Szíj, tárcsa rendben. Csak azt nemtudom milyen súlyú görgő kell bele!
-
Daywalker
addikt
válasz Jakab66[hun] #17995 üzenetére
Igazság szerint jó dolog kisebbel kezdeni. A legjobb lenne vmi 250, 500-600 és így tovább, de...és itt a de. Itthon sajnos nincs arra pénz többnyire, hogy az ember cserélgesse a motorját, mert rohadt nagy az értékvesztés is és amúgy sem lehet semmit eladni. Vesz egyet és azzal évekig elvan. Én is 900-assal kezdtem és az van a mai napig. Azt hiszem az idei lesz a negyedik szezon és évről évre javulok, de egy kisebb géppel tuti egyszerűbb lenne tanulni. Persze ez csak az én elképzelésem, olyat is hallottam már, aki kicsiről váltott busára és azt mondta, hogy hülye volt h nem egyből nagyot vett. Mondjuk kimotorozni nem tudja, de nem is jár pályára, mert nem az érdekli.
Szóval mindezt csak azért írtam le, hogy gondold meg jól és tervezz előre. A mostani helyzetben tuti egy jó 600-ast vennék mert nyomott az áruk, főleg a kis retkekhez képest. Aztán majd beletanulsz (ha fejben minden oké).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #18001 üzenetére
Ezekre a jó minőségű utakra lassan lánctalpas kell nem motor, viccet félretéve egy SM vagy Túraenduró amire azt mondom hogy elviselhető velük az utazás a sz@r útjainkon.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Jakab66[hun] #18001 üzenetére
Hát, én is GS-en tanultam meg azon kívül is mentem vele. Szaladgálós motornak teljesen jó, közlekedni jól lehet vele. De hát kinek mi az igénye. Erősnek nem nevezném
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Jakab66[hun] #18052 üzenetére
ez most valami hipotézis, hogy me honda? az nem romoohat elfel?
ennyi erővel bármelyik komolyabb márkát ide sorolhatunk, hogy asse fog eromalni előélet függő is a dolog azért....
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18055 üzenetére
jó sok motorod volt akkor
felületesség az van rendesen mindenkinél.
ha én erre alapoznék: honda vt 500 al vizsgáztam. mindkettő beszart alattam.
de már kiveséztük néhányszor eztNem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #18139 üzenetére
Én 2 hete rendeltem egy pólót, fizettem rá 2500 ft futár költséget. 1 hetet vártam rá, míg végül postával küldték ami kb 800ft-ba került nekik... Magyarország....
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csabyka666
addikt
válasz Jakab66[hun] #18217 üzenetére
Én is megmaradok az egyszerű motorozásnál. Nem mondom, hogy egy komolyabb ruházat nem férne rám, de abból kiindulva, hogy az utakat nem versenypályának használom (nincs is hozzá olyan motorom), talán kisebb eséllyel vágódok el.
A sisakot irányáron tettem fel. Ha komolyan érdekel, keress meg privátban, és megegyezünk!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Jakab66[hun] #18221 üzenetére
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
boogie84
veterán
válasz Jakab66[hun] #18291 üzenetére
Bár nem ismerem a történetet, de nem hinném h a márkájára utaltak, sokkal inkább a védelmi funkciójára. Ha a márkára mondja azt amit, hát akkor tényleg egy szánalmas ember.
Lényeg a védelem. Mindenki úgy oldja meg ahogy tudja. Nyilván a pénztárcától függően.Am meg úgyis megdöglik az ember a fél millás felszerelésében is ha bután megy és a tempó miatt, vagy a hülyesége miatt becsúszik a bibi. Aztán verheti a nyálát a ruhájára.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
csabyka666
addikt
válasz Jakab66[hun] #18293 üzenetére
Ha egy motoros társaságban előjön a szó Simson, MZ, Pannónia...stb. motoroktól, és valaki azt mondja: "ne viccelj már, azok nem motorok", akkor már tudod is, hogy egy divatmotorossal állsz szemben. Tapasztalat...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
vlevi
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #18291 üzenetére
Szerintem kicsit túlreagáltad az itt a fórumon leírtakat. Két végletről beszélgetünk, az egyik a pólóban papucsban motorozás, a másik pedig a többszázezres felszerelés. Az igazság a kettő között van valahol. Én is nyálcsorgatva nézegetem a louis catalgusban az 500€-ba kerülő rukka kabátot, nadrágot, de aztán inkább megveszem a helyi bótban a töredékébe kerülő shoxosat, ami majdnem olyan jó. Csak nincs benne húszféle vízálló szellőző tökömtudja réteg, meg rukka embléma, ezért sokkal kevesebbe kerül. De ugyanúgy van benne térdvédő, csípőprotektor, gerincvédő (amit rögtön kidobok, mert az van külön).
Sisak, csizma hasonló dolog. A legolcsóbbat értelemszerűen nem szabad megvenni, de egy bizonyos árszint fölött már korántsincs egyenes arányban az árnövekedés a nyújtott szolgáltatásokkal. Mondjuk ez nem csak motorosruházatra igaz, hanem mindenre."Mz pannónia"
Hát ja. Motorok azok is, meg szép is jó is, már amikor megy
Féreértés ne essék, nem ócsárolni akarom ezeket a motorokat, de mivel az én műszaki érzékem a nullához közelít, jobban szeretem az olyan motort, amit este betolok a garázsba, reggel pedg elfordítom a kulcsot és beindul...
Persze, ha lenne egy kis érzékem hozzá, vagy legalább érdekelne a dolog, akkor valószínűleg a bütykölés örömét látnám a dologban és nem a "faszérnemmegymármegint" szívást, de ahogy utaltam rá, én nem ilyen vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Jakab66[hun] #18291 üzenetére
Rossz találkozókra jársz Amit egy ilyen pózer társaságban ellocsolt pénzt, költsd inkább egy pályázásra vagy egy normális túrára az asszonnyal. Nem akarok senkit megbántani, mert szíve joga oda járni ahova akar (főleg ha vannak haverok, akik nem szólják le), de az ilyen citadellás és stb felvonulás nálam olyan, mint a melegfelvonulás. A motorozás is felfogható egyfajta másságnak idehaza, de én ezt nem akarom hangoztatni, főleg ha nem is tartom különbnek magam a forgalom többi résztvevőjétől - és nem is akarom annak tartani. Szóval ez az egész nyálverés meg kivagyiság hidegen hagy. Úgy motorozom ahogy nekem tetszik (mmint olyan értelemben, hogy ahogy jelenlegi képességeim szerint tudok és azt fejlesztem) és annyiból, amennyit rá tudok szánni. A többiek meg le vannak ejtve.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18639 üzenetére
Ha ennyire benne vagytok.
Az erositett fotengely az mit takar? Miben van megerositve?Ami kicsit idegesito, h semmi adat nincs a hengerrol. Miert nincs ott a padozas eredmenye adatokkal pl. Milyen torokatmero a karbinal, milyen kipuffal hany loero sikerult, milyen fordulaton.
Ezek alap dolgok, nem az, h benyogik, h szeduletes teljesitmenyjavulas, de gyari karbival is rarakhatod stb.
Ez igy nagyon gyoker parasztvakitas.Amugy a simsonosoknak van forumuk, ott hebe-hoba talaltam szamokat is, abrakat, illetve vannak akik meg egesteret is terveznek bimotionnal, kipufogot TSR el, szoval inkabb abba topicba kellene ezeket kerdezgetni, mert a gyakorlati tapasztalat sokkal tobb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18649 üzenetére
Az also tutorgo komyabb, az mit jelent? Nagyobb a csap atmeroje?
Jobb minosegu hajtokar mit jelent? Anyagminoseg? Vagy jobb a edzese a csapagyfeluleteken?
Mia kulonbseg?Ertem en, h nem gyari alkatresz eppen ezert kellene lemerni egy bizonyos idealis csomagot, pl idealis karbitorok, legnagyobb nyomatek fordszamhoz hangolt kipu.
Stage 6 nal siman vannak ilyen gorbek, a hengerekhez, a membranokhoz is.
Es le kellene merni gyari karbitorok atmerovel is ha ahhoz is ajanljak, nem hasrautni.A malossinal hol meretted le a teljesitmenyt?
Nem neked szantam h a simson forumot kellene felkeresni, hanem az uriembernek aki reszelni akarja a motorjat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18652 üzenetére
Ok, de a simsonos akkor ne irjon oda erteket, h hany lovas a henger, es en nem akarok semmi abrat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Jakab66[hun] #18685 üzenetére
pedig esküszöm,hogy nem szoktam negatív reklámot csinálni,meg lehet csak szerencsétlenül jött ki a srácnak,amúgy békés gyerek vagyok nem szóltam,csak nyugtáztam magamban.
Inkább a Győrfi Zolit ajánlanám,most jutott eszembe,hogy talán szerel ő is és a fia gépét is ő szereli meg egy pár bajnokságot is megnyert és nagyon szerény pali,nála láttam először gp125-öt ketyegni,asszem 70pár kiló volt csak,gyerek fejjel nagyon nagy élmény volt...
Na őt kell megkeresni...az a lényeg.Mr.Brightside
-
-Mike-
addikt
válasz Jakab66[hun] #69337 üzenetére
Igen.
-
tboldi
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #69340 üzenetére
Itt a PH!-n nem nagyon.
Ha jól rémlik, persuader és .mf azok, akik endurózásban jártasabbak, illetve "enyhébb" terepen geresicsnek és Kroni1-nek van több tapasztalata.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Jakab66[hun] #72092 üzenetére
Ár? :-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #72121 üzenetére
Majd ha jönnek a VFR tulajok elmondják mi szól mellette/ellene; csak most gondolom úton vannak vagy egyéb jobb dolguk akadt mint fórumozni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Jakab66[hun] #100577 üzenetére
Ezen másmilyen váltó van, nem fog neked 3.-ban, 4.-ben kerékre jönni.
Ráéreznél szerintem hamar terepezés után. -
mm89
őstag
válasz Jakab66[hun] #100577 üzenetére
450 exc vel terepezés után gyakorlatilag bármit vehetsz
A motor nem fog ártani neked, viszont a többi közlekedő itt veszélyesebb mint a laza talaj, vagy a fák.
Vedd meg a kawámatszerk.: mondjuk ha 600as gsr-t nézel akkor nem az az árkategória
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
HSM
félisten
válasz Jakab66[hun] #100579 üzenetére
Ismerősi körben jókat hallottam róla, de amúgy nem mondanám magam típus ismerőnek. Én 50-es robogó után SV650-re ültem, józanul vezetve semmi bajom nem volt ebből.
Én amit nagyon ajánlok, vezetéstechnikai képzés, sokat segít a helyes motorkezelésben, és helyes gondolkozásmódban az utcán. A közlekedés többi résztvevője, mint előttem is írták, szerintem is sokkal komolyabb veszélyforrás, mint kb. bármi, ami a motorválasztásból jöhet. A motoron rajtad múlik, mit csinál, de a többi közlekedő fejével meg kell tanulni gondolkozni, nem árt, ha előbb tudod, pl. hogy ki fog eléd hajtani, mint ahogy megtörténne.
-
HSM
félisten
válasz Jakab66[hun] #100583 üzenetére
Sor4 600-nál leginkább rajtad múlik, mennyire forgatod, attól függően lesz erős vagy harmat gyenge. Ha ésszel közlekedsz és nem kened neki, hanem viszonylag hamar elváltod, akkor semmi nem fog abból a 100 LE-ből érződni. De az tény, hogy az első 1-2 évben még nem érdemes a határait feszegetni, mert ha erőlteted azért 100LE már eléggé tud sietősen menni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #100577 üzenetére
EXC450 utána elsírod magad a GSR-en, gyenge lesz. Persze kérdés mi a cél, mik az igényeid, mire szeretnéd használni.
De ha a 450-es endurot félig ki tudtad motozni, 150 ló alatt én nem vennék sor 4-et.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dave0825
őstag
válasz Jakab66[hun] #100585 üzenetére
Én Kawasaki Z750-et vettem, hasonló az is külsőre, és motorikusan is, érdemes lenne azt is megnézned. Egyelőre én is a jogsira várok, de vezetés alatt néztem, hogy húz is jól, ha akarom, de városban is el lehet vele pötyögni.
KLV1000-es munkatársam szerint nyomatékosabb is, mint ő gondolta a sor 4-től, 4.-ben városból 50-ről (de még 5.-ben is) egész jól indul, nem muszáj neki visszatenni.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #100590 üzenetére
Én mindig mindig mindenkit a fokozatosságra buzdítok. De egy EXC 450 után? Bármi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #100592 üzenetére
Mondjuk azt talán pont inkább kis áttételnek hívják.
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #100588 üzenetére
Mert a topik jó része nem álszent, próbál objektíven kezelni helyzeteket és persze az anyagi részét szemelőtt tartva is (ne vedd megfeleslegesen és bukóval add el gyorsan) igyekszik segíteni.
Egy 450-es EXC hiába csak 60 ló. Az egy kihegyezett versenyenduro, 120kg körüli tömeggel.
Nehogy azt hidd h a majd 1,5x erős sor 4-es GSR a maga 100 lóerejével és 190kg-jával majdnem 1,5x úgy fog menni.
Eleve hülyeség összehasonlítani a kettő "élményét", az EXC sokkal rövidebb áttétellel bír, de utcai motortól megközelítőleg "ugynazt" az élményt a GSR-től nem fogod megkapni, nagy csalódás lesz.Mint írtam, nem tudom az igényeid, azt sem h mekkora powert vársz el, mire és hogy szeretnéd valójában használni.
Szóval, menj el, próbálj ki egyet. De ne csak városban.
Koncentrálj a nyomatékrugalmasságra, nézd meg pl. 6.-ban h húz 100-ról lenyelezve, stb, mennyi gépészkedést / fordulatot kíván h valami gyorsulási élményt produkáljon és az meddig tart (mikor kell elváltanod), stb.zgospel
A te videód Mike motorjáról? Értelmes, tartalmas. Ügyes!
Postod kapcsán, én is inkább az utóbbi tippedre szavaznék. Az MT10 és a CB1000R a BMW-hez és az Touno-hoz képest fapad szint. Emiatt érezheti az ember sokkal nyersebbnek, kiszámíthatatlanabbnak őket egy erősebb, mindenben jobb motornál.
Jakab66[hun]
Ha 2 személlyel is motorználtok, akkor meg pláne.
Az MT09-et nem próbáltam még, de a teljesítményleadásáról sok jót olvastam, hallottam. Hiába csak 15 lóval több, a 3 henger miatt nyomatékosabb vagy 20 Nm-rel, ami érezhető diffi.Ha belefér a büdzsédbe, érdemes kipróbálni azt is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mm89
őstag
válasz Jakab66[hun] #100581 üzenetére
Pm ment.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106700 üzenetére
Egyértelmű. VFR.
Ha rákeresel a postjaimra, annó sokat írtam róla. Jót és rosszat is.
A CBF szerintem iszonyú semmilyen, jellegtelen motor, de kb. ez elmondható a GSX-ről is.
Itt van V4-es blokk, változó szelepvezérlés, 1 karos felfüggesztés, kombinált ABS, dobozolható, és mind a mai napig szerintem iszonyú szép. Egyszerűen kortalan forma, pedig 17 éves design..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106702 üzenetére
Túrázni egyértelműen a CBF1000F, nagyon kényelmes üléspozíció, lábtartás, kéztartás.
Hosszabb utakra ez kell, a VFR sportosabb üléspozícióval rendelkezik, számomra ez nem olyan kényelmes mint a CBF.
A CBF-en az utasnak is kényelmez az ülése.
Az hogy az 1000 motor jellegtelen ez nem igaz, pont hogy olyan gőzmozdony érzést kelt, már 2000 fordulatról jól húz, finoman jár, rezonanciamentes, így a rezonancia nem fog zavarni több száz kilométer után.
Mindenképpen az 1000 választanám.VFR800 teszt
CBF1000F teszt
CBF1000F teszthroberto Erdész milyen jogon csesztethetne ha nem vagyok magánterületen és az utakat használom.Semmi köze hozzá mit keresek ott, ha kötekedni akar még jól el is küldöm a p.c.á.a!
Oda is úton mentünk ahol a képek vannak, itt nincs természetvédelmi terület amire nem lehet rámenni, legalábbis mi még nem találkoztunk olyannal.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eleglide C1 - a középérték
- PlayStation 5
- Lightyear - befektetési app
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...