-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
nagyon nagy
legalabbis nagyobb, mint amit a szamok (500 vs 650) alapjan varna az ember. az SV a V2 blokk miatt rendesen nyomatekos, ezert okozhat olyan meglepeteseket, amiket a GS nem fog -
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
1.) Mire kéne?
2.) Más nem is jön képbe? Annyi motor van még...GS egy eléggé szögegyszerű, jó értelemben vett igénytelen alap, közlekedni való motor. Az SV meg egy túragép-szerűség, V2-es -- kinek mi, nekem a V2 nagyon nem műfajom, utálom, hogy alacsony fordulaton (pl. városban, amikor dugóban sorok között kéne centizni) akkor rángat, nem tudok vele olyan lassan és finoman menni, mint sor4-gyel, és ott a vibrációja is. Sor4-nek sokan hibaként róják fel, hogy alul nem megy; nekem viszont így jobb, ha nem akarom, akkor nem megy, ha akarom, akkor pedig megy.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
kicsúsztam: akár még naked és supermoto is lehet, és inkább suzuki honda yamaha vonalon induljunk el
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
Az SV kiváló túrázásra!
2400 km-et nyomtam vele 1 hét alatt hegyekbe, síkságon, murván, betonon.
A pakolhatóságra sincs panasz!A kezdetekben nagyon nem szerettem az SV-t, de most 1 hét alatt meggyőzött, kiváló allrounder. Mindenhol remekül megállja a helyét.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
Sor4 vagy V2 (esetleg sor2 vagy más) már neked kell eldöntened.
V2-nek alul több a nyomatéka, tehát dinamikusabban indul meg, könnyebb vele kigyorsítani, előzni. Cserébe a lassú haladást és alacsony fordulatszámot nem szereti. Tehát ilyen szempontból a legfontosabb kérdés, hogy mennyit mész vele zsúfolt városban: ha semennyit, akkor V2.
Ja meg a másik: mennyire zavar a rezonancia. Egy hosszabb túránál azért már fáraszthat.Sor4 túramotornak szerintem: Honda Hornet (csupasz), CBF (idomos), Suzuki Bandit (csupasz és félidomos), Yamaha XJ6 Diversion (idomos).
Sor2-es Kawasaki ER6 újabb, úgyhogy annyiért még nem találsz.
V2: Suzuki SV, DL. Honda Africa twin sztem túl endurós, meg kicsit öreg is. Hyosung GT650 minőségéről nem tudom, milyen a vélemény, elég vegyeseket hallok. V2-es kínálatot annyira nem ismerem.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
utolag bántam, hogy kisbandittal kezdtem és nem a naggyal de csak azért mert a nyomatékbol motorozós tipus vagyok - amugy ha porgeted a kicsi is eleg szinte mindenre. de ha ésszel közlekedsz akkor szerintem nem lesz gond. de a gs500-hoz es 650-es sv-hez képest is durva különbség lesz.
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
nézd, 200 lóerős motorral is lehet normálisan közlekedni, és 20 lóerővel is szépen bele lehet olvadni a tájba...
ha még nem motoroztál, akkor te sem tudhatod pontosan hogy viselkedsz rajta. a meghaláshoz elég egy figyelmetlenség, egy rossz nap amikor mindent leszarsz és csak azon a 100 méteren húzol nyélgázt, elesel és ennyi... szóval ez nem ilyen fehéren fekete témakör.
én is normálisnak tartom magam, de túlzás lenne azt állítani hogy szent vagyok. ezek a motorok nagyon mennek, nem mérhető autóhoz!múltkor voltam motoros tréningen. az egyik oktató 8 órán keresztül mondta az igét a védőruházatról, kreszről, motorozási technikáról, balesetmegelőzésről..
aztán együtt mentünk haza pestre, 130-150-es utazóval, városban 2-3 sávos úton 100 felett. ő ment elől, teljes biztonságban tudtunk motorozni, de én például ennél lassabban szoktam közlekedni általában, belőle meg nem néztem ki hogy civilben ilyen.0-100 sprint 3 másodperc, 0-200 10 másodperc. ezt kell tudni tiszteletben tartani, és akkor nem lesz baj még úgy sem, ha néha fürgébben mész. a kresz betartásával ugyanúgy felborulsz ha hülye vagy, nem a kresz véd meg a balesettől!
mai bölcsesség off!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11446 üzenetére
ó igen, és első motornál nem biztos hogy tisztában vagy még vele, pontosan mit szeretnél.
én fejidomos naked motorbuzi voltam amikor elkezdtem motorozni, Honda VT250F-em volt, de tetszett az SV650, a Yamaha Diversion.. 1 év után tisztult le a kép hogy igazából az idomos szupersport motorok tetszenek, és utána olyat vettem, de ez az első években még nem volt tiszta.. nem biztos hogy elsőnek drága óriásvasat kell venni, csomó pénz elúszik rajta feleslegesen...neked kell tudni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
Az egyik 47, a másik 75 ló. (DL-650-ben ugyanez a blokk "csak" 66 lóerő. Szerinted sok, vagy kevés?
Ráadásul katalógusadat szerint az SV még 4-5 kilóval könnyebb is, mint a GS500"nem biztos hogy elsőnek drága óriásvasat kell venni, csomó pénz elúszik rajta feleslegesen... neked kell tudni"
Na, ez nálam úgy zajlott, hogy valamikor soksok évvel ezelőtt (2001-2 környékén) kezembe akadt egy motors újság. Túraendúrókat hasonlítottak benne össze. Vara, Capo, GS, és a DL-1000. Rögtön megakadt rajtuk a szemem, és elkezdtem olvasgatni. De aztán letettem róla, mert hát valljuk be motorosjogsi nélkül nem egy száz lovas, 250 kilós döggel kellene kezdeni. A többi, kisebb köbcentis pedig majd mind egy kaptafára készült, rotax blokkos 600-as egyhengeres volt, negyenegynéhány lóval (aprilia pegaso, bmw f650, satöbbi). A transalp meg nem tetszett.
Hát, mondom, akkor ilyenem sem lesz, mert hát nincs egy normális kéthengeres, viszonylag olcsó, de azért megfelelő teljesítményű, nagyobb túrázásra alkalmas gép.
Szemét szutyuki nem megcsinálta? Berakták a DL-1000 vázába az SV650 blokkját, és 2004-től elkezdét árulni DL650 néven. Nem csoda, hogy itthon alig lehetett hozzájutni, hatalmas volt rá a kereslet, és csak most, 8 év után nyúltak hozzá komolyabban, de a fő koncepció most sem változott. Mármint a nagy méret, normális motor, nagy tank, jó pakolhatóság.
Bocs, ez nem kicsit, hanem nagyon reklámszagú lett, de hát ez van, én ilyennek látom a motoromat[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #11450 üzenetére
Kezdésnek vegyél egy akármilyen 600 körüli gépet, és 1-2év alatt megérik benned, hogy milyet is szeretnél.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #11454 üzenetére
ne szarakodj, nesze egy ideális kezdőgép
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #11460 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #11460 üzenetére
EEsetleg egy gsx600f? Sportos is túrás is. Kiforrott megbízható konstrukció. Már egész jó áron kaphatóak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #11469 üzenetére
kicsusztam
vlevi: lájk na ez nem akart link lenni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #11469 üzenetére
Hát, jó lenne, ha az idomok rajta lennének, nem tudom miért van leszedve? Akár még az is megfordul az ember fejében, hogy most születik újjá ez a motor egy fára tekeredésből, csak a tulaj megunta a javítást, elfogyott a pénze, vagy ahogy a hirdetésben is szerepel, autó kéne neki.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #11469 üzenetére
Az első az valami förmedvény, én meg nem venném.
Mindenképpen 2000 utániakat nézegess.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #11469 üzenetére
Az első egy rommá törött szar, messze elkerülni!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #11481 üzenetére
ezek mind külföldről behozott gépek, óvatosan!
nekem az újabb Fazer jobban tetszik, de nem tudom mi a konkrét különbség a faceliften túl...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #11481 üzenetére
nekem ugyanaz van mint az első, csak ajánlani tudom, nagyon jó gép
nincs különbség a fejidomon kívül, legalábbis a gépkönyvekből nem vettem észre.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #11702 üzenetére
Kerülendő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #11702 üzenetére
A blokkon kívül felejthető konstrukció.
Gagyi futómű, gagyi fékek.... a blokk viszont az SV-ből való V2Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #11702 üzenetére
ha olcsón hozzá tudsz jutni jó lehet. nálunk ilyen volt az egyik festőnek, meg volt vele elégedve, igaz ő kb. csak festéket hordott vele, a motor is tiszta festék volt, minden színben pompázott de akkor inkább gs500...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #11749 üzenetére
Nyilván nem a krumplifőzelék receptjét fogják kérdezni.
De, nem kell túlparázni. Gondolom egy ideje már te is közlekedsz. Megnézed a motorspecifikus kérdéseket, illetve a villamossal kapcsolatos kérdéseket (legalábbis én azokat szoktam, mivel nálunk nincs villamos), s a többi már úgyis megy rutinból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #11751 üzenetére
A "leteszem-elkezdem"-nek nézz után. Nem tudom hány éves vagy, de jövőre ismét át fogják variálni a motor kategóriákat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #11749 üzenetére
Kresz egyéni gyakorlóprogram 2.81 a legújabb frissítéssel - ezt nyomatják vizsgán is ha azóta nem változtattak rajta
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
TayRol
veterán
válasz zsolt19900 #11868 üzenetére
elég a 600. az 1200-as dupla akkora nyomatékkal rendelkezik, és 10-15 LE-vel több.
-
KubanitoS
veterán
válasz zsolt19900 #11868 üzenetére
600-as és 1200-as között mi a különbség? Nem is tudom. Kb két hete van meg az első motorom, 600 köbcenti, 78 lóerő és bőven elég mindenre. A motorom előtt én is érdeklődtem itt a nagyköbcentisekről, de most már tapasztalatból mondhatom, hogy a 600-as is bőven elég mindenre.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #11873 üzenetére
1200essel valtogatas nelkul lehet dinamikusan elozni. Oriasi elony ez. Motorral nem jo otlet lenduletbol elozni, erobol erdemes, es hatrozottan, dinamikusan. Ehhez egy 600ast vissza kell rakni 6bol 3-ba. 1200-est meg nem. Egy 900km-es gurulason nem mindegy hogy 50x valtasz vagy 500x
Ennek megfeleloen, amikor a necces szitukbol gazzal elorefele kell menekulni (nem ritka), akkor is jol jon az 1200es. Valtogatni nem kell, csak gazt huzni. Ez az egyik legnagyobb elonye kozuton az eros motoroknak. A boseges erotartalek magabiztos kezekben tobb biztonsagot ad.
PErsze sokmindenre eleg egy 600as, es ha porgeted akkor tok jol megy. De aki megszokott mondjuk egy 1000es spotmotor nyomatekot, az visszaulve egy 600ra ugy erzi hogy kihajitottak a blokkot a motorbol. Egyszeruen megszokta hogy minden fordulaton tol a motor.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #11905 üzenetére
Megkerdeztem. Azt mondta hogy mindkettonek megvan a maga elonye. Az 1250-es mellett az szol, amit mar itt leirtam. 100nm nyomatek 3000es fordulaton, valtogatas nelkul 2 szemellyel barhol elmotorozol vele. A 650est varosban jobban szereti, nem melegit ugy (ez nyaron lehet problema), es konnyebb maga a motor is. Azt mondta igazabol a 650es is eleg lenne, de a hosszu turakra jobban szereti az 1250et, foleg amikor nagyon felpakol. Egyeb dolgokban nagyon hasonlo a 2 motor (vaz, futomu, fek)
Szoval ha sokat mesz varosban akkor 650, ha hosszu turak lesznek, esetleg 2 szemely akkor 1250
-
KubanitoS
veterán
válasz zsolt19900 #11930 üzenetére
Ha tanácsosztásra kerül a sor, szerintem én vagyok a jelenlévők közül a legalkalmatlanabb, hiszen két hete van meg a 600-as mocim, nincs nagy rutinom, mentem eddig 1200 kilométert. Azonban én át tudom érezni a helyzeted, lévén én is itt tartottam, ahol te nem is olyan régen: kérdezgettem, információt gyűjtöttem, milyen motor lenne a megfelelő. Sok motorostársnak ebben a topikban több tízezer kilométer és több motor van már a háta mögött. Olvastam elég durva dolgokat is, miszerint a 600-as gyenge és hatodikból le kell váltani másodikba, hogy menjen, meg ilyesmi. Ezekbe a dolgokba nem fogok belekötni, mivel nincs meg a megfelelő tapasztalatom, de jelen pillanatban legbelül enyhén szólva furcsállom a dolgot...
Én ki merem jelenteni, hogy egy 600 köbcentis motor is bőségesen elég mindenre. A motor hatodikba rakva 50-ről simán gyorsul városban. Mivel kezdő vagyok, még igazán ki sem használtam a motorban lévő erőtartalékot, "dinamikusan" haladva is elég 6-7 ezerig pörgetnem, hogy simán lehagyjam az autósokat, ekkor megy a motor 120 körül.
Ha meghallgatod egy "egyszerűbb", kezdő motoros tanácsát, akkor azt tudom mondani, hogy ebben és más fórumban senki a világon meg nem fogja neked mondani, hogy mi a különbség egy 600-as és 1200-as motor között, pláne azt nem, hogy neked mi a megfelelő. El kell menni egy próbavezetésre, egyszerűen nincs más lehetőség. Csak kizárólag saját magad tudod megtapasztalni, hogy mennyire erős egy 600-as motor is.
Saját tapasztalatom szerint rohadtul felesleges egy 1200-as motor, pláne, ha te is kezdő vagy, mint én.
nézegetem a gsx F 750 eseket is azok is jók ugye?
Kérdésedre a válasz: Igen, nagyon jók azok is. Húzod és megy, mint az állat.
A seggfájós dologra:
Valóban, én is kezdem azt hinni, hogy nájlongyerek vagyok. A kocsi kényelmesebb, mint a motor. Érdekes módon viszont nekem csak a valagammal van problémám, csuklóval, vállal kb semmi gondom sincs. Kicsit azért megnyugtatott, hogy (Integrán kívül ) ti is kevesek vagytok.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
doc
nagyúr
válasz zsolt19900 #11984 üzenetére
azert egy 600-ast kinoni eleg sok ido, foleg ha elso motor lesz...
a tesztvezetes meg arra nagyon jo, hogy kettesben huzz egy kozepesen koveret, es becsusszanjon a sport szelet a gatyabaen nagyon orulok hogy a VFR750-nel kezdtem, nagyon jo valasztas volt (bar nem mindenkinek ajanlanam), de azert kellett ido hogy megszokjam... igy 16000 km utan mar batrabb vagyok, de meg mindig messze vagyok attol hogy a hatarai kozelebe erjek, sokkal tobbet tud a motor mint en. az igaz hogy jol jonne neha a nagyobb nyomatek hatosban elozesnel, de egyaltalan nem veszes
-
KubanitoS
veterán
válasz zsolt19900 #11984 üzenetére
Fullgas-nál akár egy egész hétvégére odaadják a motort tudtommal, de van más módszer is: motorkölcsönzés.
Ülj fel egy hatszázasra és kettesben vagy hármasban húzz egy nagyobb gázt. Garantálom, hogy a helyszínen besz*rsz.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
NINJA_V
tag
válasz zsolt19900 #11988 üzenetére
Oszinten?: kicsi, gyenge, se vaz, se futomu, se fek. Blokkja mumia (de lagalabb vizes), boltbajarni, pizzat kihordani, postas motornak elmegy. Ha csak erre lenne penzem akkor sem vennem.
Ha ilyeneket nezel, akkor inkabb er-6, klasszissal jobb, foleg az uj modell....Two Strokes and Four Jokes
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12019 üzenetére
Elteres van boven. pl leghutes vs vizhutes. A yamaha fekei ezen a modellen is atom jok, ebben tuti odaveri a suzukit. Motorozas kozben.... a 600 bandittal nem mentem, a 650essel kb 1000km-t. Legalabb olyan jo volt vele menni mint az fzs600-al. Sot meg kenyelmebsebb is volt. Kulsore viszont a fejidomos banditok sosem tetszettek.... de ez mar mas kerdes
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12027 üzenetére
FZS600 ulesen lehet fajni fog a segged ha mesz vele 800-900km-t egyszerre. A gixxerek ulese puhabb Ha banditot akarsz,akkor abbol a 650est kellene. Van belole ABS-es is.
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12029 üzenetére
Nem tudom rosszabb e a 600as. A 650essel mentem tobbszor, es az o.k. volt. 600-assal 1 metert se mentem...
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #12029 üzenetére
Nem úgy van, hogy a 600, 1200-as az még a régi, léghűtéses, a 650, 1250 pedig már az új, vizes blokk?
Nem vagyok Banditban otthon, de azthiszem ez a helyzet. [link] -
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12027 üzenetére
Olyan motor nincs ami mindenféle szempontból a legjobb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12033 üzenetére
Ezen a ülés kényelmes-e dolgon mindig elmosolyodok, ha arra gondolok hogy én az 1cm-es szivacson ülök, ami olyan mintha ott se lenne és az ülés is magasabb a gyárinál pár centivel, így még hasalósabb a gép, és így járok vele midenhova....
Bár hogy most utánagondolok nem is mosolygok, inkább sírokhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #12033 üzenetére
Nekem SV van és lágy első telóján kívül más probléma nincsen vele. A telóba kell egy kicsit sűrűbb olaj, aztán meg is szűnik a probléma. Az ülése kényelmes, olcsó az üzemeltetése, jó a fogyasztása, a V2 blokk egy régóta gyártott kiforrott darab. Az ereje, és a nyomatéka elegendő, hogy ne nődd ki egy szezon alatt. Városban cirkálni, ingázni és hosszú túrákra is egyaránt jó. Én kènyszerből vettem meg a motort (sürgős volt a vètel), de nagyonnem bántam meg. A terepen kívűl mindenhol megállja a helyét.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #12053 üzenetére
Ugyan ez az èvjárat van nekem is. A külsőn és az injektoron kívűl ugyan az mint az újabb model.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12076 üzenetére
csak a szélvédelem a különbség, többi szerintem ugyanaz...Mindig a gép állapota és az ára dönti el meg szabad-e venni.. Biztos vannak típushibái, ezeknek utána kell nézni, illetve szemrevételezni kell a kiszemelt példányt..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12078 üzenetére
Ezt így nem lehet konkrétan kijelenteni. Ha 100ezerért adják és top állapotban van, csak a hülye nem venné meg. De ha 1 misiért árulják és le van harcolva akkor a hülye venné csak meg.. A régi motorokból még nem sajnálták az anyagot, persze nem is volt kidolgozva minden olyan részletesen. Ha nekem csak arra lenne pénzem hogy ilyen kategóriájú motort vegyek akkor nem gondolkodnék anyagfáradáson, hanem megnézném a kiszemelt példányt, átnézném és ha jó akkor megvenném. De egy kis spórolással lehet újabbakat is venni.. Az ár és az állapot a lényeg.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12083 üzenetére
A banditok mindig is megbízható motorok voltak, pár típushibán kívül amit mindig orvosoltak utólag, nincs baj velük..Százezer km-eket be lehet tekerni megfelelő karbantartás mellett..
Tipikus A-ból B-be elvivő motor, mindennapi közlekedésre szerintem ideális bármelyik évjárata, a többi a pénztárcától függ..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
KubanitoS
veterán
válasz zsolt19900 #12095 üzenetére
Mert régi és feltehetőleg nem garázsban tartották?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #12095 üzenetére
Nem tudom miért szüttyögsz annyit ezekkel a banditokkal.
Én 600-ért vettem a full extrás, hibátlan, karcmentes SV-t 32000 Km-el.
Nem akarlak rábeszélni...
[link]
[link]Sokkal különbül néznek ki 30 ezer ft-al többért, mint amit most linkeltél.
Mellesleg ha a kéket megvennéd, akkor átvenném tőled a doboz szettet és még kevesebbe lenne neked a motorCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12103 üzenetére
én csak tippelgetek
ha csak esztétikai jellegű, akkor nem olyan nagy baj, ha össze lett csukva akkor az már gázlassan vége ám a szezonnak, a pályaszezonnak ugye hamarabb! ha lehet ne utcán akard lerakni a testrészeid a földre, erre tényleg a pálya a legjobb.. nekem is volt hogy leért a csizmám utcán, azt hittem hűde mélyen megyek.. aztán elmentem pályázni és 4 alkalom kellett hogy a térdem leérjen egyáltalán, a csizmám meg csak akkor szokott ha rosszul csinálok valamit!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #12123 üzenetére
az úgy vicces lenne eléggé
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz zsolt19900 #12195 üzenetére
Már nem. Csak földjeim vannak ott.
-
NINJA_V
tag
válasz zsolt19900 #12247 üzenetére
yes...az s-es clip on kormanyos, az n-es meg a szokasos naked stilusu
Two Strokes and Four Jokes
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Külpolitika
- VPN topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- TP-LINK routerek
- Milyen autót vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...