-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #67779 üzenetére
A KRESZ a megállást írja elő, a tanulótól ezt is várják el. A kollégád esete szintén a KRESZ-re vezethető vissza. Nem egész két hónapja vizsgáztam újra belőle, azóta nem hiszem, hogy változtattak rajta.
De ez, és még sok más dolog, amit a szabályok leírnak, nem feltétlenül állják meg a helyüket a "vadonban".
(#67780) runner 125: OK, csak kicsit félreérthető volt, nekem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #67811 üzenetére
A RB-ban sztem az a legvonzóbb (nem csak számomra, mert ugye a CB500X-em onnan van, hanem más számára is), hogy egy menetkész motort kapsz, amire jó eséllyel nem kell még több 10-100k-et rákölteni kapásból. A hitelük is szimpatikusabb az átlagnál, mert a cég adja, és nem egy bank. A törlesztők fixek, és ha úgy van, egyszere többet is be lehet fizetni, és hamarabb elfogy.
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #67826 üzenetére
Attól függ, mennyit tudsz befizetni kezdésként, mennyi időre veszed fel, stb. Saját példa: 1.620.000 Ft-ért árulták a CB500X-et, a fele, tehát 810.000 Ft lett befizetve, 3 évig 31k-et kell fizetni, és a vége valamivel 1,9M felett lesz. Szerintem így már nem is olyan durva. Igaz, ennyibe kerül újonnan is ez a motor, de inkább ezt választottam, mint egy tizen-huszonévest azért a 810k-ért, ami akkor a rendelkezésemre állt.
HGabor89: Magánszemélytől is lehet drágán szart venni, egy hozzánemértő könnyedén bele is nyúlhat, szóval etekintetben a RB nyújt egyfajta biztonságérzetet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #67835 üzenetére
Tulajdonképpen így is mondhatjuk, de ez egy másfajta felfogás.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz D1Rect #67929 üzenetére
Ugyan rájdbájvájörös motort még nem vezettem, de feltűnt, hogy a 2001-es tanuló Hornetnek mennyivel közvetlenebb a gázreakciója az én 2013-as (és szintén bowdenes) CB500X-emhez képest. Gyanítom, hogy egy mai bowdenes és elektronikus között nemigen van különbség. Szerintem csak annak lehet furcsa, aki régebbi motorokhoz van szokva.
De hangsúlyozom, ez csak találgatás a részemről. -
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #68058 üzenetére
Tetszik, de ha már power naked, 4,7 milliót nem biztos, hogy adnék érte, ha 3,3-ért megkaphatom a GSX-S1000-et. Oké, a Yamaha egy fokkal komolyabb szinte mindenben a Suzukinál, de kicsit sokallom azt a közel 1,5-es szorzót. Illetve a már említett BMW S1000R is olcsóbb pár százassal.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ezzel tökéletesen tudok azonosulni, főleg a sárgával kiemelt résszel.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamastah #68291 üzenetére
Alapvetően inkább kirándulgatós motorosnak tartom magam, de néhanapján nem lenne rossz elmenni valamelyik pályára "randalírozni".
Egy 1 vagy 2 napos veztech. tréningre viszont mindenképpen el szeretnék majd menni egyszer. Csak lenne mivel.
(#68299) FIREBLADE78: Ha "kikölcsönzöd" a filmet, akkor hozzá tudod adni a lejátszó programban.
(#68302) geresics: Egy Keith Code nevezetű úriember írt egy (illetve 2) könyvet a motorok irányításának mikéntjéről A Twist of the Wrist II címmel, majd ebből készítettek filmet is. Tegnap linkelte be bob.zxr.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamastah #68307 üzenetére
A "lenne mivel"-t úgy értettem, hogy per pillanat egyáltalán nincs működőképes motorom, csak egy gtk-s CB500X.
-
tboldi
nagyúr
Forgalmi vizsga teljesítve!
-
tboldi
nagyúr
(A Hegylakók fácse oldaláról)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz stereodead #68378 üzenetére
Kapcsolódva a többiekhez, én csak annyit írok, hogy ha nem csizma lett volna rajtam, akkor most nem lenne lábfejem. Szerintem tegyél még hozzá, és nézz egy túracsizmát!
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #68486 üzenetére
Itt elég elterjedt az elektronyos és a benyálas is, főleg a nyugdíjasok körében. Simán száguldoznak annyival, mint egy Babettával, de se sisak, se KRESZ-tudás, semmi. Legalább egy nyamvadt kötelező biztosítás ha kellene rájuk...
A kérdésre válaszolva, szerintem egy kalap alá veszik mindkét hajtásformát. Legalábbis még sosem láttam, hogy valakit igazoltatnának ilyennel, akár robbanómotoros, akár nem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz AndrewTdi #68509 üzenetére
Én mondjuk ki szoktam várni a soromat, nem tolakodok előre sehol. A sebességemet általában úgy választom meg (autóval is), hogy még ne kapjak 30k-s csekket, de ha az adott szakaszon nem találom biztonságosnak a megadott korlátot, csak jóval alatta, akkor nem eröltetem. Aki menni akar, azt meg nem akadályozom. Addig, amíg engem nem veszélyeztet, nem érdekel, hogy mit csinál.
-
tboldi
nagyúr
Vizsgaigazolás elhozva, hétfőn megyek az ocsmányirodába, aztán ha megjött az új kártyácska, megyek BMW-ket tesztelni, főleg az R1200RS-t és GS-t. Ha valakit érdekel, leírom majd a tapasztalataimat.
szerk.: Az F800R-re is kíváncsi lennék, de azt valamiért most nem tudnak szerezni a győriek.
(#68848) Xaels: Oké. A mostani ezerkettes GS full feketében, küllős kerekekkel és LED-es lámpákkal qrva szép.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Lesz Mosonmagyaróváron vez.tech. tréning jövő hétvégén egy motoros rendőr és az oktatóm jóvoltából. Ha akad környékbeli, akit érdekel, írjon privit!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Amíg nem érzed magad alkalmasnak, és amíg a varratok bent vannak (illetve, ha kikerültek, akkor amíg nem gyógyultak be a lyukak), én nem erőltetném. De biztosat csak egy sebész tud mondani.
Én a legutóbbi műtétem (december 14., eltörött a combcsontomat tartó fém) után kb. 3 héttel már vezettem autót.
-
tboldi
nagyúr
1-2 hónapja ugyanezt írtam, hogy minek, ha már van B-m és A2-m is.
Nekem azt mondták a tanfolyamra jelentkezéskor, hogy a KRESZ-vizsga előtt menjek oda az ügyintézőkhöz és ott csatoltassam a kartonomhoz. Így is tettem, ezután többször már nem kellett, simán odaadták a vizsgaigazolást (persze a személyit elkérték).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #69340 üzenetére
Itt a PH!-n nem nagyon.
Ha jól rémlik, persuader és .mf azok, akik endurózásban jártasabbak, illetve "enyhébb" terepen geresicsnek és Kroni1-nek van több tapasztalata.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Du. jött az SMS, hogy kész a jogsim, holnap megyek is érte. Gyorsak voltak.
bogyo112: Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jövő hét csütörtökön megyek a BMW motorokat tesztelni, az R1200RS-t és GS-t fogom elvinni egy-egy 15 perces körre. Sajnálom, hogy nincs F800R (vagy GS) demómotorjuk, mert az is benne van a kalapban, mint olcsóbb (értsd: a BMW-khez képest) alternatíva. A sornégyesek és -hatosok meg annyira nem izgatnak.
Majd írok élménybeszámolót. Mivel még nem vezettem 90 lónál többet (azt is csak tanulómotor formájában), biztos, hogy össze-vissza fogok hüledezni, hogy milyen jó, meg hogy megy, stb. De nem baj, azért leírom.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kroni1 #69500 üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy kellő alázattal kell kezelni ezeket.
2009-ben kezdtem egy Puch Maxi S-sel, majd 2012-ben jött a 125-ös ETZ, majd 2014-ben a Honda CB500X, és most oldottam fel a 35 kW-os korlátot. Szóval, ha nem is sok, azért valamennyi rutinom van már. A tanulómotorral (2001 Honda CB600F Hornet) csak a legelső elindulás volt olyan "hűha", utána már úgy éreztem, mintha mindig is ilyet vezettem volna. Persze nem is akkora nyomatékgyár, mint a boxerek.
Nem vagyok az az állatkodós fajta, igyekszem ésszel és biztonságosan közlekedni. Ha szem előtt tartom, hogy ez olyan, mint a medve (vagyis nem játék), szerintem nem lesz gondom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #69504 üzenetére
Itt egy dögunalmas videó, ahogy motorozok a városban. Ebből leszűrhető, hogy milyen a vezetési stílusom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs