-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #114236 üzenetére
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #114285 üzenetére
Feltételezem, a porszűrés hatásfokát az olaj tisztaságával próbálja mérni?
Azt hittem a levegő nem érintkezik az olajjal, vagyis 'csak' a benzin éghetőségét biztosítja.Ettől most kicsit elkezdtem fázni..
Az egyik kiszemelt motorban ilyen sportlégszűrő van, és a tulaj elmondása szerint tisztítható, a nyomaték pedig alacsonyabb fordulatnál jelentkezik.
Megtudakolom hogyan tisztította, neki mit jelent az hogy vízzel mosható"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz duni84 #114305 üzenetére
Használtan vetted a k&n szűrővel? Mármint, feltételezem újonnan a gyárit szokták beletenni. Milyen típusú a moci?
(#114306) etnies
Írtad, hogy számodra sportlégszűrő, sportkipufogóval kapásból felejtős egy ilyen vétel.
Ha megvan a gyári alkatrész hozzá és mondjuk vissza lesz cserélve, az is ugyanaz a kategória, mert ezek a sport cuccok rövid távon ennyire káros hatásúak?(#114303) persuader
Olvasatomban a sportlégszűrő tényleg csak pályahasználatra való (nem említve a közúti vadulást), ahol nagy fordulat mellett javítja a levegő áramlását.
Alacsony fordulatú túramotornál városban-közúton Pl Honda NC 700, 750 modelleknél viszont ilyenről szó sincs, ott épp semmi haszna nincs.(?)-Tehát ha nem gyári alkatrészek vannak benne, az már alapból egy hibafaktor,
de ezeknél a sport alkatrészekhez még alapból kalibrálás is kellene- igaz?
Ha a finomhangolás és a folyamatos karbantartás megtörtént- nem kellene gondoktól tartani. (?)[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #114318 üzenetére
Elmondása alapján szezononként olajcsere alkalmával (....~10e km....)
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #114320 üzenetére
1m a keret, átírással, esetleges kopóalkatrész cserével együtt, tehát hogy menetkész állapotban legyen. Az F650GS/dakar-t néztem, a KLE500 külsőre annyira nem jön be, Transalp.
Sajnos CB500X ilyen árkategóriában nincs, NC széria/ Tenere ami szóba jöhetne +500k.
Első körben város-közút, aztán földút/ közepes túrázás is.
Gumit legfeljebb később veszek a vegyes túrákhoz, de egy fűzött felni alap jó lenne.
(#114323) etnies
Fékpadra feltéve, bemérve előfordulhat hogy kimutathatunk bármit is?
Annak a költségét látatlanban is rááldoznám ha már egyáltalán szóba jöhet a vétel.
Nem Akra dob volt rajta - vmi ebay-es. Jól érzem ez cinknek számít...?[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #114328 üzenetére
Freewindet én is néztem, bár annyira nem tetszik, ABS-hez nem ragaszkodom.
1m az szimplán a motor árára vonatkozik, az esetleges szerviz alkatrész átírás költségekket nem számoltam bele.
Valami olyasmit keresek ami a közel 190es magasságomhoz passzol.
(#114330) vendingo
Úgy látom a nem szétnyúzott példányok mind millió felett kezdődnek..
(#114332) duni84
Teljesen jogos, ha úgy tekintünk a motorra mint haszonjárműre, csak pöfögjön pörögjön azt kalap kabát. (nyilván túlzok)
Ha az eladó elmondása szerint rendszeresen tartotta karban, ami esetleg külsőre nem is látszik -talán így van talán nem- , de én mint ún. laikus amúgy sem tudom megállapítani, sőt egy esetleges bemérés sem. de pl normál használathoz jó műszaki állapotban van, aztán később épp ezért maradok az út szélén, az para.
Azért verem a fejem a falba, mert minél tovább keresek annál többet tanulok a hibalehetőségekről plusz ezernyi eshetőségű Murphy jöhet szóba, én meg safety player vagyok.. szóval nem értem mi a fenéért akarok én motorozni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #114338 üzenetére
hát mit ne mondjak. asszem ha így haladok, inkább veszek egy zsír új benelli TNT 125-öst 700ért
Akkor már csak az új motor bejáratásával kell foglalkozni.
Hacsak ki nem derül, hogy egyáltalán nem ajánlott vétel és ennyiből már egy normális használt motort lehetne venni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Ökörséget fogok kérdezni, de lehet olyat csinálni hogy az injektoros motort karbissá alakítani és/vagy fordítva?
(Szerk: pénz nem számít - ha olcsón meg lehet úszni )[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #114374 üzenetére
A kiinduló gondolat ez volt:
Előfordulhat, hogy a benzinbe gázolaj keveredik.
(ne kérdezzétek, hogy s mint , én sem értem)
Vagyis adott egy injektoros motor ami letiltana a gázolajas benzintől, a karbis meg csörög zörög pöfög, de pörög.
Ebből kiindulva vetődött fel, hogy akkor a már meglévő injektorosat átalakítani.
Persze a mostani motorkeresésben nem zavar be.
-Ugyanitt ha tudtok nem olyan nagyon leharcolt régi karbis AT-t vagy Szuper Tenerét ajánlani azt megköszönném.
Utána olvastam és autónál szoktak tuningbolondok ilyen őrültségeket elkövetni, de motor átalakításról nem hallottam. Most már tudom miért."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #114379 üzenetére
Értem, akkor még utána járok a körülményeknek, de valójában nem az injektor vagy karbi megléte a fontos, hanem a benzin/gázolaj keverék aránya. Nem hangzik túl jól.
(#114378) tboldi
Valószínű, ennyire nem ástam bele magam a témába."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114417 üzenetére
Kipufogóhoz: Valahol olvastam hogy elvileg a nagyobb sebességgel kiáramló levegő nagyobb beszívást eredményez, ami a keverék arányait változtatja, de a digitális szenzor visszajelzése alapján az elektronika elvileg hozzáállítja amit kell.
ON: Tehát azt mondod, a két sportszűrő között is volt eltérés, a K&N kárára? A szűrőház fala belülről nekem azt jelenti beengedte a szutykot oda ahova nem kellett volna. (?)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114419 üzenetére
[BMC vs K&N vs OEM - Autós összehasonlítás] itt azt írja hogy az OEM a legjobb, a szűrők minőségében a BMC jobb mint a K&N. Nem tudom mi alapján.
Ahogy értelmezem:
-Ha gyakran földutazik az ember vagy rászánja az időt, hogy foglalkozzon vele, akkor megérheti a sportlégszűrő, mert (persze az intenzitástól függően) a gyakrabb csere helyett 'csak' gyakrabban kell takarítani.
-Viszont normál használatra közúton és városban érdemes inkább a gyári/utángyártott szűrőnél maradni.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114422 üzenetére
Azért árban nincs akkora eltérés ha a Hilfo-t nem vesszük figyelembe, minőségben pedig talán csak labortesztek mutatnának (jelentős)? különbséget.
(#114429) persuader
Ránézésre[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #114425 üzenetére
(#114427) tboldi
Debreceni egyetemen csak a rendezvényeket halasztották el, de lehet hogy itt is hamarosan távoktatásra váltanak. Már "megalakult a Debreceni Egyetem corona virus járvánnyal kapcsolatos helyi operatív törzse" is"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #114426 üzenetére
Ezek szerint ez is motorfüggő.
Ha nincs lambda szonda és a nem is tudja visszaszabályozni /után állítani az elektronika -akkor az károsíthatja a motort, a megváltozott áramlási tulajdonságok miatt.
Ha van lambda szonda, lehetséges hogy a szabályzás automatice megtörténik -de az is lehet hogy nem....
Úgy látom az Akrapovic dobokat ki lehet választani motor modell-modellév szerint.
Talán a "preferált gyártó neve" is törekszik a megfelelő karakterisztikájú dob kifejlesztésére-legyártására."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Predator2 #114460 üzenetére
Azt hittem a rutin vizsga nélkül nem vihetnek ki forgalomba. Nekünk legalábbis ezt mondták tavaly.
A szemüveget be szoktam pár percre a belső zsebembe vagy a póló alá (csősálba bugyolálva, hogy ne karcolódjon), hogy felmelegedjen, így kevésbé párásodik.
Tavaly esős időben mentünk és párásodott a plexi, akkor nem volt rajtam szemüveg és teljesen kicsípte a szemem a menetszél, pár napig be is volt gyulladva.
Most már megvan a páramentesítő betét rá és nincs ezzel gondom.
_
Más:
Crossover sisakot tudnátok ajánlani 50e-ig?
Amit eddig néztem:
Acerbis Active Graffix (MV tesztvideó)
AFX FX41DS (asszem onroad teszt)Most egy MT Blade 2 van, ezt cserélném le.
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Köszönöm a válaszokat, talán még rá tudnék dobni egy kicsit, de sajnos a ruhára már megvan a keret, annak a rovására tudnék csak.
Viszont erre a Shark akcióra le is csapok, köszönöm a linket![ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Madwe #114468 üzenetére
A bázismotorban nincs készlet, de a weboldalon lehet rendelni, az üzletben csak akkor kell átvenni ha stimmel a méret.
Szellerbecknél is elvileg mérethiány van, de ha megrendelem szombatig, akkor még az akciós áron jön. A szellerbeckes cisor KWR jobban bejön a mattal szemben, de mindkettőre vetek egy pillantást, alkalmi vételnek tűnik."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #114521 üzenetére
Mikor a Shoxban voltam ajánlottak egy [Difi desert ride] kabátot hosszú távra. Sajnos nem hiszem hogy belefér a keretbe, de minőségi darabnak tűnt, bejövős .
Épp ott volt egy srác akinek [Macna Vosges Night eye] kabátja volt, talán 2 vagy 3 éve vette,és az is elég strapabírónak.
Szerk: Most nézem, hogy tényleg talán túlárazott picit más márkákhoz képest.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz gergo5991 #114570 üzenetére
Bár nem éltem meg annyi holdat mint az itt jelenlévők többsége, én azt a kérdést tenném fel, hogy lesz-e bárkinek kedve új motort venni. Vagy ideje - ha már nyitva lesznek a boltok - és még nincs szezon vége.
Az előző recesszió alatt és után is drágultak a motorok, pedig a kereslet csökkent(?). Legalábbis itt Magyarországon."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
Szerintetek mennyire lesz most nehézkes eredetvizsgát és átírást összehozni?
Az eredetvizsgát még talán ki tudom bulizni ismerősökkel, de mondjuk ügyfélkapun meg lehet oldani a kormányablakos történetet?
Szerk: Ezen kívül van más teendő ?[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Ahh igen a kötelező... azt is meg lehet kötni online igaz? Most átporgettem egy legjobb ajánlat keresőt, csak nem véglegesítettem, majd ha éles lesz a helyzet.
Aznap mikor megvan az adásvételi megcsinálom.
Lehetőség szerint egyúttal azonnal az eredetvizsgával kezdenék, aztán ha az megvan ügyfélkapuval letudnám a többit.
De ez még úgy két hét
Köszönöm!
(#115046) hugi0
Leinformáltam, első tulaj, végi szervizelt karbantartott, eredeti cuccaival adja. Tényleg gondosnak tűnik, kicsit hihetetlenkedek is.
Attól még ugyan úgy zsákbamacska (raptor sportdob+k&n sportlégszűrő ki tudja mennyire ette meg a motort terepen.) majd az idő és a lefutott km megmondja mi a helyzet, most már nem szívesen fordulok el a vételtől.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #115053 üzenetére
Köszönöm, ez az oldal nagyon jó, részletesen leír mindent!
Remélem minden rendben megy, egyedül az eredetvizsgától tartok.
Ti mit javasoltok, ha tudom az adásvételi és kötelező megkötése után egyből vigyem el Pesten, vagy hozzam haza Debrecenbe és itt?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
-
Shin Chen
tag
Jártam Debrecenben a Máthé Motornál (Yamaha Máté) és összeválogattunk pár cuccot.
Kabát: Clover Savana2 [Fehér] , [Hivi] (90k)
Nadrág: Sixgear Cargo [kép] (30k)
Cipő: Forma Viper [kép] (48k)
A cipő és a nadrág passzentos, de persze úgy is csak hosszú távon derül ki milyen valójában, így leelőlegeztem, hétvégén tudok érte menni, mert a kabát még nem tuti.
Sajnos a fehér színű Savana jelenleg' nincs raktáron, csak fekete vagy Hivi-s...
Tudnátok hasonló tudású kabátot ajánlani ebben az árban? (vagy olcsóbban )
Direkt 4 évszakosat válaszottam, az ilyen soft shell cuccok nem vonzanak, akkor már egy páncéling.
Néztem még Sixgear Delta force-t, de az vagy fekete vagy villogós.
Illetve bármelyik kabátot választom egy egyszerű Sas-tec gerincprotektor jó lehet? Nincs szükségem külön felvehetőre.
Köszi"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
Mennyire veszélyes a füldugó (fülhallgató) használata vezetés közben?
GPS (és esetleges telefonálás) miatt.
Beraknám belső zsebbe a telót, fülesbe meg mondaná hol merre kanyarodjak.
vagy felejtsem el és inkább rakjam ki kormányra?Szerk.:MT Blade 2-m van és még nem tudom milyen hangos 60 fölött, nem egy drága sisak. Igaz hogy van plexi így elvileg jó a szélvédelem.
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Végül ezt a kis Ténérét hoztam haza, köszönöm mindenkinek a tanácsokat és a segítséget!
A jogsi témához:
B-s jogsim 2012 óta van.
Tavaly 25 évesen csináltam meg az A korlátlant, előtte sose volt motor alattam (csak nagyim babettája 15éve de az talán nem mérvadó ).
Mielőtt belevágtam az oktatásba átgondoltam mit is szeretnék (inkább először kis ccm, később talán nagyobb). Mivel elértem a korhatárt belevágtam.
Először a tanuló motorok közül Er5,cbf600,hornet közül kerestem mert nagyon tetszett mindegyik, aztán szóba jött a Virago, F650(GS), de vegül is beleszerettem ebbe a kis xt660z-be.
Szerk.:
190/90 vagyok, 8as tolásaal nem volt gond (cbf600)
Oktatás alatt nem döntöttem motort, csak mikor a felállítását mutatta meg az oktató.
Többiek is max egyszer kétszer dőltek, főleg a rutinpálya "hajtűkanyar"-ban.A hazautat Budapestről Debrecenbe lábon tettem meg, előtte legutoljára a vizsgán vezettem forgalomban.
Május 1-én jöttem, útközben többnyire sütött a nap, 3*esett az eső, alapból eléggé fújt a szél is, de nem mondanám hogy ez megállíthatott volna.
Útvonal nagyjából: Budapest, Monor, Gomba, Kóka, Jászfényszaru, Tura, Hatvan, Gyöngyös, Visonta(-Mátrai erőmű) ,Kápolna, Füzesabony, Poroszló, Hortobágy, Debrecen.
10 körül indultam, 18:15re értem haza.
Az első 2 órában még kissé bizonytalanul vettem a kanyarokat, onnantól kezdtem ráérezni.Szerk.: Most délután eredet vizsgarol jövet meg is volt az első koccanásom, idős néni balra nagyivben egy az egyben rámhúzta, de szerencsére nem jöttünk gyorsan és csak letolt az útról.
Már azért is szerencse mert a lábszáram találta el az első lökhárító bal oldala. A sebváltó kar behajlott pár mm-t , azt visszahajtottam kézzel.
Sokkal figyelmesebbnek kell lennem mert elkerülhető lett volna...[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
-
Shin Chen
tag
válasz dellfanboy #116244 üzenetére
Ki mondta hogy végig közúton jöttem?
Viccet félretéve nem jókedvemben mentem Monor felé, valamiért a GPS (ami a telefonos google maps + fülhallgató kombinációval volt megoldva) a 4es út irányára állította az útvonalat és a legfélreesőbb mellékutakon akart visszavinni a 3as ra, így a Pest megyei falukon átlag 2x mentem végig, először a fő ütcán, másodjára a vele párhuzamos utakon - visszafele...."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
(#116250) csongi
(#116252) geresics
Igyekszem megfogadni a tanácsokat, és nem elbízni magam!
Most még vizsgaidőszak van és egyenlőre csak melóba ingázom, de amint szusszanok egyet mindenképpen elmegyek tréningre
(#116264) ath
Az utak minősége annyira nem vészes, akkor barangolásnak éltem meg, ill addig is gyakoroltam picit[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #116252 üzenetére
Még vásárlás előtt beléptem egy-két fb csoportba és elkezdtem olvasgatni a márkafórumokat, szóval egyelőre ott tartok, már tudom hogy még nagyon sok mindent nem tudok
Amint megvolt minden papírozás(jövő hét eleje), viszem szerelőhöz a kötelező folyadékcserék elvégzésére. Ha még ezek után marad keret, lehet elnézek tréningre is.
Azért az durva, egy egyszerű forrasztás milyen gebaszokat okozhat
Egyébként nem terveztem túlságosan kihúzatni, a 7000-RPM-es tartományból kb 4000-ig húzom max, de inkább 2000-2500-3000-es tartomány amit most magaménak érzek.
Sajnos közúton 90 a max, de biztos vagyok benne, ha adnék neki kakaót pillanatok alatt 140kmph körül lenne a számlálóMég hétvégén elvittem egy kisebb karikára a környező földutakon ízelítőnek... hát valami eszméletlen volt! A sima gyári haspáncél van most rajta, később mindenképp szeretnék egy komolyabb védelmet feltenni.
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Tamás9x #116412 üzenetére
Esetleg érdemes lehet fontolóra venni a kabát alá vett protektoringet. (Asszem volt is erről szó korábban, hogy sokan így hordják.)
Mondjuk akkor meg olyan kabát kell ami alá még akár beférhet az ing.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Igen, szóval onnan jött az üléshűtés , hogy haverom nagyban ecsetelte milyen S osztályú mercit állítana össze ha megnyerné a lottót, abban alap lenne az ülés hűtés/fűtés ...
Erre kérdezi hogy a motorról nem e rohad le az ember nyáron. Mer' ő anno az 50es robesszal rövid gatyában pólóban majd megmurdált, el sem hiszi hogy lehet nagymotoron meglenni ráadásul kabát hosszú nadrág cipő.
Erre próbáltam érvelni hogy hát vannak kifejezetten erre a célra tervezett cuccok, de csak mondta a magáét hogy nem , nem az biztos mind szar és csak humbug, lehúzás, wodoo meg anyámtyúkja, őt nem verik át a marketing szövegek , hülye vagyok majd meglátom hogy igaza volt
Úgyhogy ha már ilyen fasza hűtős ülést lehet tenni autóba, hát a motorra miért nem?
Mondom jó hogy már akkor az erőforrást is vegyük ki hogy az se fűccsön nemde?!Hajnali agymenések
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz A Zéé #116495 üzenetére
Kb két hete vettem a Forma Viper motoros cipőt (ami inkább már bakancs), 47k volt ('zistenit, nézem muzikeren most csak 38 ),
Röviden: Ha csak pár percet sétálsz - fagyi, pároddal sétálni a parkban, dizsi a haverokkal, beszaladni a boltba - oké.
Nagyobb távon (1+ km) kényelmetlen.
Hosszan:
Mióta május 1-én hazahoztam a motort, az addigi kb 700 km alatt végig ezt hordtam.
Hazafele jövet kétszer is esőt kapott, ráadásként elég rendes nyári zápor volt mégsem ázott át. Kicsit nedves volt a külseje, de bírta.
Munkába járáskor arra a pár (~12)km-re is felhúzom, melóban van váltócipőm, viszont a mai nap mozgalmas volt és magamon hagytam egész nap. Hát mit mondjak, jónak jó, de mégsem olyan mint egy kényelmes utcai cipő vagy valami ergonomikus túra, -munkavédelmi bakancs...
A TPU bokaprotektorral nincs gond, az tartja rendesen a bokát, inkább az 'egybe talp' ami kellemetlenül merev volt hosszú távon, mert amúgy megfeledkeztem hogy nem normál cipő volt rajtam.
Mikor az az öreg néni a szuzukival lesodort az útról, a bokámat/lábszáramat kapta a lökhárító és a blokknak nyomta, de nem lett komolyabb baja se a cipőnek se a lábamnak."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #116587 üzenetére
Az analízis/linalg-ból ítélve első év végét taposhatod, ha sikerül minden tárgy - ha már ösztöndíjat kapsz azért sok mindent csak nem cseszhettél el - 60/60 -90/90 kredittel miért mennél passzívra?
Én úgy látom a passzív félév olyan mint a (diák)hitel - csak a legvégső esetben, és akkor is kellő körültekintéssel átgondolva. Bár diákmunkát még jó dolog is lehet tanulás közben vállalni , tanulni munka mellett már nem a legideálisabb."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #116688 üzenetére
(#116690) duni84 Leírása gyakorlatilag lefedi a sisak felvételi/levételi folyamatot, tényleg bármelyik sisakot választod.
Én is szemüveggel használom, vagy 2x volt amikor "megfeledkeztem" róla és egyben vettem le, hát mit ne mondjak a szemcsim gumis szára("a fülpárna") egy az egyben lecsúszott , csoda hogy nem tört le mindkét szár tőből. Amelyik sisak jó a fejedre, nem fogod tudni egybe le/felvenni vele.
Voltam nemrég a szemészemnél, aki történetesen motorozik és azt ajánlotta tud készíteni olyat hogy egy drótszárú keretbe rakja a lencsét ami bármelyik sisakba megfelel.
Valami potom összeg a keret + a lencse.
Persze ez azt feltételezi, hogy hajlandó vagy egy második szemüveget magaddal hordani, nekem jövő héten kiderül bejön-e a dolog. Ha gondolod megírom a tapasztalatot nekem milyet készített."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
válasz #31733248 #116892 üzenetére
#etnies
Sixgear Cargo-t használok, kisebb nagyobb túrákra, level1 térd és sas-tec csípő protival volt ~33.k huf.
Gyakorlatilag ugyan olyan mint Geresics Maddox farmere, csak van rajta +2 zseb, amibe belefér pár dolog, tárca, telefon vagy egyéb.
Azt nem tudom kevláros-e , valszeg nem, de erős anyagnak tűnik. Mindenesetre hasonló árban gondolkozva nem biztos hogy ezt választanám.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Xaels #116896 üzenetére
A drágább -mondjuk 50/60 felett- kabátokhoz nem adnak egyáltalán semmit, többnyire max egy gagyi szivacsot raknak bele.
Ott vannak a könyök és váll protektorok amik univerzálisak, legtöbb esetben már Lvl2-es, a gerincprotektort vállassza bele mindenki ízése szerint. Vagyis vélhetőleg így gondolkozik a gyártó. Nekem textil Clover Savana2-ben egy eccerű' XL-es (10k) Sas-tec gerincprotektor van, amit az eladó által ajánlott Forcefield helyett vettem bele (40k).
Most így utólag 1000km után úgy vélem a Sas-tec kicsit kényelmetlen, meg csúszkál össze vissza a zsebben, így majd elkezdek nézelődni valami felcsatolható, "nem zsebes" megoldáson.
Szerk: Textil alá szoktak venni protiinget, bőr alá szerintem nem kifejezetten kényelmes.
Ha már 150-et adsz egy (2-részes vagy egybe?) szerelésre, azt a 20-40k-t is érdemes belekalkulálni egy jó gerincprotira.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Láncot/lánckereket honnan szoktatok/érdemes rendelni?
Illetve egyáltalán bele merjek magamban kezdeni a cserébe, hogy még sosem szereltem előtte motort?
Úgy vagyok vele jobb előbb bele kezdeni mint utóbb mert később mindenképp magamnak csinálnám, ill. a 'szerelőm' is több hétre előre le van foglalva."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Akkor utána olvasok a manualban és nekikezdek De először gondoskodom a szerszámokról, ami nagyfaternek volt készlete, a nagyját nagymuter elajándékozta, szóval ott vagyok ahol a párt szakad.
Köszönöm a tanácsokat"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen