-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz bacus #122679 üzenetére
Voltam egy Yamaha márkaszervizében általános átvizsgálásra.
Fékolaj lett cserélve, meg a légszűrő ki lett takarítva, egyébként azt mondta rendben van.
Mármint úgy hallja nincs szelephézag hangja és a teleszkóp olajat/szimmeringet szerinte felesleges cserélni addig amíg nem folyik.
Pedig erre külön megkértem. Nem tudtam mit mondani, a Tenere teleszkópján gumibugyi van, így még ha folyna is, nem venném egyből észre, ahogy elnéztem ő hozzá sem nyúlt...
Jól érzem, hogy másik műhely után kéne néznem?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #122681 üzenetére
#122682Horvi
Néztem youtube videókat, nekem inkább macerásnak tűnik.. széthúzás, olajzás majd összetolás... ha otthon csinálnám nem is tudnám bakra tenni :/
#122683geresics
Ez is olyan dolog, hogy haverjának rendesen megcsinálja, ő persze tovább ajánlja, de nem mindenhova teszi oda magát...
Most már biztos, sehol nem fogom ott hagyni, amíg nem látom a saját szememmel, hogy tényleg megcsinálja."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Somatom #122688 üzenetére
XT660on elvileg 4 szelep van , fenn2 lenn2 és csak a tankot és a hűtőt kell levenni
Egy jó Youtube videó és szervízkönyv alapján simán összehozom#122687GTVili
Szabad tudni mire esett a választás?#122686bacus
Ugyan, mindenki tudja, a szavatosság csak azért van ráírva a folyadékokra, ha lejárt újat kelljen venni. Elmegy az tíz évig is[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #122719 üzenetére
FortNine videót csinált az üzemanyag stabilizálókról, én biztos nem vennék ilyet.
De az is igaz, hogy 2-3 hetente rápillantok, simogatom kicsit, aztán elviszem egy körre sétálni
Aki úgy tárolja be télire, hogy legközelebb csak tavasszal veszi elő biztosabb a téli 100as, nem? Lehet hülyeséget írok, csak rémlik, hogy tavaly ilyenkor is szóba került..."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz GTVili #122753 üzenetére
Igen nekem is a 100-ra esett a választás. Még szeptember végén tankoltam, most így belegondolva, biztos abból is van téli... De nem bánkódom, ez is tökéletes, meg az is lehet elpöfögöm időközben egy egy napsütéses hétvégén.
#122756csongi
Nagy színész az tuti, Hollywoodban lenne a helye"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Tegnap leporoltam a bébit, tettem egy kört, feltöltöttem a tankot, és mikor hazaértem égett műanyag (inkább égett gumi) szagot éreztem a bal kipufogóból. A jobból nem, csak a balból..
Talán legutóbb mosásnál belefolyhatott egy kis mosószeres víz, de akkor mindkét végéből jönnie kéne, nem? Mi lehet ez vajon?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Shin Chen #123569 üzenetére
Megoldódott az égett műanyag szag rejtély.
Lebontottam a kipufogó műanyag burkolatát, alatta találtam egy olvadt pacát.
Sajnos nem volt időm levakarni, meg még forró is volt és bontani kellene, úgyhogy majd ma.
Nem ér hozzá sem a burkolat, sem bármi más, valami szemetet szedhettem össze út közben. Szerintetek ez mi lehet?
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
válasz -Mosquito- #124829 üzenetére
Remélem komoly a 92k mert viccnek kicsit durva lenne. Kb 2 szett hajtás ára, lánc+lánckerekekkel egybe...
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Madwe #124895 üzenetére
Az egész kb 4 másodperc volt, ha nem gyakorolja valaki mit kell ilyenkor csinálni, zsigerből elcseszi...
Nem szeretem visszanézni ezeket a történéseket, ennek ellenére remélem tanulok belőle.
Kezdőként még nem estem bele abba a hibába, hogy rutinból közlekedjek nagy sebességgel, de azt látom az általam is átélt helyzetek alapján érdemes lassítani a kereszteződések előtt valamennyivel, még ha nincs is előre látható veszély.
Nagyfater oktató volt, ő tanította:
"A kereszteződést a lehető legnagyobb körültekintéssel közelítsük meg, majd minél hamarabb hagyjuk el!""A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #125069 üzenetére
Ez kicsit túlzó nem? Régen nem arról emlékeznek a magyarokra, hogy Bp-n volt az első földalatti a kontinensen..
Felhúzni 150 millából egy szabadidő központot ami (az év nagy részében) parlagon állna?
Csak azért lebetonozni egy 2ha-s placcot mert akkor majd jól odamehetnénk partizánkodni?
Ha a költségektől eltekintünk, az üzemeltetés és a használati jogosultságok alakulása is kérdéses.
Életszerű kezdeményezésre gondolva, először egy közös esemény sorozat elindításával is fel lehetne mérni az igényeket.
Vannak itt motoros klubok, vannak bevált találkozási helyek, ezeket is lehetne kisebb, nagyobb pályákkal bővíteni. Mi van a motoros boltokkal?
(Most hirtelen a 'semmiből'eszembe jutott az Ördög Nóri akinek a boltját azért lepték el mert híres... ez nem ingyenreklám )
Végső soron egy profitorientált vállalkozóra bízni a dolgot biztosan jó ötlet."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #125291 üzenetére
Off:Amígy az emberek lázasan és betegen is elmennek otthonról, az ok vagy kifogás mindegy, addig nem csak ebben nem lesz változás. Hiába mossa a média a politikai korrektséggel a társadalom agyát, a minősíthetetlen magatartású emberek csoportja bizonyosan létezik..
Érdekes módon az embertől eltérően az állatok nem mennek közösségbe betegen.On: Ha a határok nem nyílnak, azt tervezem bejárom Magyarország összes megyeszékhelyét és nevezetesebb helyeit. Persze nem egy hosszú hétvége, hanem két hónap alatt
Akár vadkempinggel is"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Somatom #125296 üzenetére
Hajlok rá, hogy a tavaly nyáron kipróbált sátras túrában gondolkozzam, akkor is, ha lehet szállást foglalni.
Így a (vad)camping még akkor is szóba jöhet, ha a jelenleg érvényben lévő tilalom szerint egyáltalán nem lehet majd foglalni, de a tavalyi nyarat figyelembe véve bizakodó vagyok, mert akkor még oltás sem volt.
Ez a nomád, minimál komfort téma kifejeletten izgatja a fantáziám."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #125299 üzenetére
Nekem tavaly ugyan ez volt, aztán kiderült, hogy az aku saru nem volt rendesen rögzítve, mert a szerelő kifelejtette az ellen anyát... csoda hogy egyáltalán (ívkisüléses csattanás kíséretében) beindult.
Feltételezve, h a kábelek ellenőrzése megvolt, rá kellene mérni a töltőfeszültségre, a fenti történet szerint én 11-12 között mértem, azért merült le csak lassan..
Feszültség szabályozó vagy generátor?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz pakfong #125455 üzenetére
Érdekes feltételezés, hogy mindenki ismeri a KRESZ-t.
Felmerül a kérdés, hogy az évek során behozott változások milyen mértékben módosították az ilyen tényezőket (meg úgy egészében a KRESZ-t), illetve azok akik korábban tanulták, értesültek-e ezekről a változásokról, alkalmazzák-e a mindennapi közlekedésben.
A józan paraszti ész úgy tűnik itt nem mérvadó, mert a helyzet rossz megítélése sem ritka.Lakott területen belül bárhol megjelenhet egy váratlan közúti akadály, autópályán kívül(néha ott is ) megfelelő körültekintéssel át lehet kelni az útpn, így bárhol megjelenhet gyalogos.
Egy népszerű fantasyból idéznék: LANKADATLAN ÉBERSÉG!!!4!4!!!
Nyilván motoron minden hatványozódik.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Polemius #125851 üzenetére
Szabad megkérdezni mennyi volt a rendeléses összeg?
Elméletileg magánszemélytől magánszemélynek 100 Eur a vám limit, cégtől magánszemélynek pedig 50 Eur.
Nekem most lenne aktuális ebayről egy 50 GBP-s Slipscreen Touring Shield a Ténérére, de a postaköltség maga 55 GBP, ami kicsit elrettent. Ha még erre jön a Áfa (+Vám) az nagyon nem éri meg.
Sajnos a Kappa vagy Givi plexi 'csak' 38cm magas, a slipscreen-által készítettnek pedig 42cm a magassága."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz bacus #125853 üzenetére
Oh, így már világos... Na jó, majd valamelyik hosszú hétvégén elgurulok érte Walesbe
A ~189 centimmel a gyári plexi szemmagasságába dobja a szelet és szinte elviselhetetlen 70km/h [kismacska/h] felett, szóval vettem egy magasítót, az már a fejem búbjára dobja -ami egyébként egészt jó- .
Amikor nincs rajta plexi a mellkasomra kapom, viszont a jelenlegi sisakom egy MT Blade 2, kb 80 fölött nagyon zajos, bár nem annyira mintha a turbulencia csapkodná a gyári plexivel."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz bacus #125856 üzenetére
Tervben van a sisak csere. A korábbi tapasztalatokat olvasva a kinézett túraenduró sisakok (mint az Oneil Sierra 2, a Kappa Kv30) a 'napellenző', vagy maga a kialakítás miatt is hangosak. Lehet keresek egy egyszerű integral sisakot.
Délután megmértem toldóval együtt a plexi magasságot, kb 40cm, így valszeg egy nyújtott plexivel sem lenne sokkal jobb"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Fél megoldás, ha üresbe teszed, megállsz, jobb láb a féken, bal a földön, majd ha vált a lámpa, lábváltás, egyesbe teszed és jöhet a "kilövés"!
Ehhez kapcsolódóan felmerül a kérdés, az úgy rendben van-e, ha lefelé váltogatás közben 2-ből azonnal üresbe teszem és úgy állok meg?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz fattyu #126112 üzenetére
Nem tudom ezt mi okozza, anno a CBF600-al egyáltalán nem volt gond ürest fogni, míg a kawa zr7 vagy az ER5 minden érezhető ellenállás nélkül szimplán becsattant egyesbe..
#126118tboy93
Költözz ide az Alföldre és nem kell behúzni a féket mikor megállsz a lámpánál[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz norbert1998 #126138 üzenetére
Az ülés nagyon sokat számít ezeknél az egyhengereseknél. Mikor F650CS/GS/Dakar verziókat néztem, mindnek olyan kemény volt a háta, hogy előbb tört volna be a hátsóm, mint hogy rendesen megszokjam. Ezzel szemben a szintén egyhengeres XT660Z gyári ülése mennyország. Ha megtartanád még pár ezer km-re, szerintem érdemes egyedi ülést készíttetni hozzá, ami valamelyest enyhítheti a vibrációból adódó kellemetlenségeket, de nyilván sose lesz olyan, mint egy többhengeres.
Ahogy Micsurin írta, alacsony fordulaton dadogós lehet, ha körültekintés nélkül húzod.
~1500RPM körül van az alapjárat, finom gázzal pörgesd 2000/2500Rpm felé, ott majd megélénkül. Már ott is van 'bőven' nyomaték, valószínű ezért is csúszhatott ki a feneke.
Talán egy bukócső elférne rajta, aztán ha nem jön a szerelem, nem kell feleségül venni[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
F9 egyik videójában ajánl egy egész jó kis kütyüt ami értesíti az illetékeseket baj esetén.
Az ára okoskütyü szinten van, de a funkcionalitása megkérdőjelezhetetlen"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Az xt660 club fb oldalán érdemes várni egy-egy eladó példányra, de többen keresik, mint akik megválnának tőle
Anno én is néztem az NC700X-et, mert teljesítményre kb partyban vannak a minarelli blokkal, de végül a tereptúrák miatt (ill. szerelembe estem ) inkább egy kis ténéré lett.
Magamból kiindulva azt mondanám ne engedd el az NC vonalat, áss a mélyére és próbálj ki párat (szigorúan az asszonnyal karöltve) aztán álló helyben másszátok meg. Szavam járása, ha valami mégsem olyan, nem kell feleségül venni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #126549 üzenetére
A debreceni koroknainál 2019 nyáron 138 ezer volt az A (-16k elsősegély tanfolyam és vizsga díj mert már van B).
Most, 2021-ben 293 ezer
Anno minden elsőre meglett, viszont forgalomban csak papíron volt meg a kötelező óraszám"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Somatom #126578 üzenetére
Ki ne akarna bevágni az autója anyósüléséhez segéd pedálokat?
Szépen is néznénk ki. Na meg a mai hiper-szuper városi terepjárókhoz, amibe egy led lámpa csak 100k Huf, gyártanának pedál aljzat átalakító kit-et fél millióért?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #126754 üzenetére
Gondolom ezek az olajzók aszfaltra vannak tervezve, így terepre felejtős?
Csak morfondírozom, semmi konkrét.
Más:
Régebben volt téma, hogy nem gyári dobot be lehet íratni forgalmiba.
Ez csak akkor jöhet szóba, ha alapból van E-jel a dobon, vagy éppen azért jó, mert az 'illegál' dobot is el lehet fogadtatni?
Felteszem db mérést amúgy is adott helyszíneken néznek, és forgalmitól függetlenül tiltják a hangos motorokat, de db killerrel még annyira nem vészes ez a dob, és nem szívesen cserélgetném hétvégente hosszabb utak alkalmával..."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #126756 üzenetére
Ez a Raptor sportdob a még 2010 előtt készült, amikor tudomásom szerint még nem volt ennyire szigorú az E-jel ellenőrzés. Valamelyikbe ütöttek, valamelyikbe nem, erről lemaradt, és papír sincs hozzá.
A hangja és a súlya(-20kg ) miatt viszont szívesebben használnám ezt, akár hosszabb túrákra is..
De ha nem lehet, marad a cserélgetés, amíg nem lesz alternatíva"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #126759 üzenetére
Ha elzárható, két aszfaltos szakasz között akár még jó is lehet, a portól, kosztól mindenképp meg kell tisztítani. A teflonos láncsprayre meg kb minden ráragad, kb csak a téli lerakás idejére, a korrózió ellen az egyetlen tényleg hasznos felhasználás. Nem mintha néha nem fújnám rá kínomban..
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz baboss #126822 üzenetére
A vélemények szerint minden rendben a [FLM Sports 3.0 motoros csizma] termékekkel
Viccet félretéve, rengeteg ilyen klónozott weblapba futottam már bele én is az utóbbi időben, az adat és pénzlehúzás új magaslatokra tör.
Legyetek elővigyázatosak![ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Tamás9x #126853 üzenetére
Nekem is ilyen van, 25-én lesz egy éves
Anno Sas-tecből XL-t tettünk bele(a kabát is XL) a boltban szivacs helyett, de utólag kiderült , nem tölti ki teljesen a zsebet, így picit "mozog". Mármint, ha arrébb szeretném tolni, pár centit simán oldalra csúszik, szóval bármit választasz, mindenképp próbáld bele a kabátba
Én a Forcefield lukacsos hátvédőjét (akár a zsebes, akár a különálló) néztem, ha már nincs teljesen lenyitható hátsó szellőző a Savanán...[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Tamás9x #126863 üzenetére
Ezeknek a típusoknak az alja ami a szűk keresztmetszet, ahol nem teljesen passzentos, ott elcsúszik. De talán az összes kabátban hasonló a probléma?
Ha már szóba jött a varrónő, pár öltéssel egyúttal akár rá is segíthet, hogy ne csúszkáljon a választott betét
U.i.: Köszönöm a tippet, lehet én is rákérdezek ismerősnél, hátha tudna rajta alakítani"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Somatom #130266 üzenetére
Sziasztok!
Aki mostanában járt Szlovákiában tudna segíteni, mire kell számítani, átlépéskor kérnek-e valamit, és úgy egyáltalán át lehet-e menni?
Ugyan ez a kérdés esetlegesen Lengyelországra?
Előre is köszönöm!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz baboss #130268 üzenetére
Köszi, ezt néztem én is, hát már csak az a kérdés, hogy Aggteleknél át tudok e menni :)
Viszont a kinyomtatott eus oltasit otthon hagytam, remélem telefonról digitálisan elfogadják+kártya
Remélem nincs éjszakára lezárva a határ mert akkor vagy a szántón megyek át, vagy ott sátrazok leSzerk: hegyekbe kell a termo betét vagy elég a szélálló?
Van nálam csak nem tudom betegyem-e már most..[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Ha (szerk xt660z)tompított fényszóróra kötnék fűthető markolatot (shoxos Daytona valami), kell elé egy relé?
Vagy ha a tompított úgyis csak akkor kapcsol fel ha van gyújtás, elengedhetem-e?
Így adódik a kérdés, ha kell Pesten hol tudok venni ilyen relét?
Előre is köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Somatom #139548 üzenetére
Akkor körülményként adjuk hozzá, hogy csak egy hosszabb útra kéne (Budapest-Debrecen)
Aztán legközelebb valamikor november környékén lesz elővéve ( ) akkor pedig úgyis full szervízt kap.
Ilyen feltételek mellett érdemes lehet bevállalni?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Azt hiszem eldőlt, nem kötöm egyelőre sehova...
Ami esetleg szóba jöhet, az egy utólag bekötött USB csatlakozó, viszont azzal meg az a gond, hogy az átalakító után 5V-ra van bontva, így még hiányzik kb 50cm vezeték
Még utána járok, hogy van e bármiféle előkészített csatlakozó-akármi elérhető távolságban."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz zgospel #139687 üzenetére
Ez csak egy Dodor féle ökölrázós klikkvadászat, anno ügyintézőként ugyan ilyen helyzetben voltam, tele volt ívvel az asztalom, előfordul ilyenkor, hogy egy két számla lemarad-kimarad...
Professzionális környezetben úgy szokták, ha nem rendszeres az ügyfél, az ügyintéző küld egy megerősítő emailt, vagy telefonál 1-2 napon belül (!) hogy megérkezett-e, rendben van-e, sikerült-e befogadni... (és nem 2-3 hónapos várakozás után vágja be a durcát )"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Egy jó ideje offline voltam, és most úgy alakult hogy franciaországban vagyok egy darabig.
Namármost viszket a hátsóm és vennék egy CBF600-at 100k km-el, mire érdemes odafigyeni? Külsőre rendben van, nem tűnik sérültnek, persze nyilván már koros 2004-es.
Tudtok valakit ajánlani aki a francia adásvételben tud segíteni? Honosítani majd csak télen
Előre is köszi a segítséget"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Viccrovat
- Gumi és felni topik
- Hegesztés topic
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs