-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz takacsbotond #109487 üzenetére
Én pl most csinálom a korlátlant, de mivel nem futja már bika gépre ( szintén 200-300k a keret) valami 250ccm-es használt márka keresése mellett döntöttem.
...vagyis döntöttem volna, mert idő közben ahogy keresgéltem valahogy elment tőle kedvem.
Mondjuk egy hónapon belül veszek egy gépet az említett kategóriában:
-ha nagyon penge állapotban van, megy pár ezer kilót és akkor kijön rajta valami nyűg.
-ha közepes de épp használható , akkor valamit költeni kell rá, de később ugyan úgy eljöhet bármi.
-ha rossz állapotban van, ráköltöm a vásárlás árát a javításra vagy felújításra... azzal megint nem vagyok előrébb...
->ha fél évig nézegetem és spórolok egy tényleg pöpec darabra és minden stimmel, akkor már a keret is kitolódik, aztán kezdődik minden elölről..Végül azért még vacillálok a hónapokig tartó keresés/kutatás/utánajárás és a zsír új vásárlás között.
Ill. javítsatok ki, ha tévedek, de tudtommal Magyarországon a használt piac nem az ajánlott kategóriába tartozik. Akkor már Németország, etcSzerk.:
(#109490) BlackPriest
Látom megelőztél Én is köszi a tippeket[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz tboldi #109682 üzenetére
Én most vettem a bukóba pinlockot.
Mikor kérdeztem az eladót, hogyha plexi csere lesz, át lehet-e tenni bele azt mondta persze, csak rendszeresen cserélgetni nem érdemes.
A cserénél sérülhet sőt, akár tönkre is mehet, ezért annyira nem ajánlják."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz hroberto #109741 üzenetére
Nekem ilyen dechatlonos gumis felcsatolós fényágyúm van, de tényleg szépen lehet látni még erdőben is éjszaka.
Este bicikliúton meg járdán lefelé szoktam a gumi felé irányozni, hogy ne vakítson.
Ennek ellenére sok szembejövőnek akinek vakít, szépen felhúzom, had örüljenek
Néha kell egy kis kontraszt"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Benelli TRK 502-vel kapcsolatban kutatok most, neten / facebook csoportban olvasgatom véleményeket, benyomásokat ami viszonylag pozitív, bár lévén 2 éves motor konstrukcióról van szó elég ritka madár Európa ezen részén. Vagy legalábbis nekem úgy tűnik.
Itt fórumon egyetlen egyszer fordult elő hsz-ben a kereső szerint
Van valakinek vele tapasztalata?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz JoinR #110106 üzenetére
Tulajdonképpen a két gép között vacilálok, kinézetre a TRK jobban bejövős.
(#110107) persuader most nézem tényleg full multistrada koppintás
(#110109) intruder77 Az hogy nehezebb pár kilóval (60 ) nem tudom mennyire érzékelhető, de kényelmesebbnek és jobban felszereltnek tűnik. Elsőre. Laikusként.
Szervizelés miatt én is fázok, összeszerelési hibákat szoktak felhozni első körökben, de sajnos 20-40 ezer+ km-t még nem láttam egyikben sem neten, így valóban kérdéses a tartósság. Na meg ,ha neadj' Isten lerohadok út közben valahol akkor ki tudja hol találok hozzá értő szakit...Napi használatra gondolom a Honda ,túrázás szempontjából a TRK?
(Szerk:
Elfelejtettem hozzátenni, hogy naponta azzal mennék melóba, meg amellett városban-város körül karikáznék. Kb min 30km/nap (hóban fagyban is )[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Daywalker #110119 üzenetére
Valóban, a sok pozitívum mellett van egy esztétikai malőr amit legtöbben kiemelnek, az a váz hegesztési varratai (kínai gyártósor-olcsó munka hígleve?).
Plusz ugye a kétely, hogy olasz-kínai, azt meg tudjuk hogy amelyik olasz étteremben kevesen esznek oda nem szabad menni!
(#110125) persuader Majd eldől( ) a tesztvezetéseken."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz #31733248 #110164 üzenetére
Miért lenne 60 kiló plusz nem bocsánatos bűn?
A CBF600 amin tanultam is volt 200 kiló és bőven elég volt az ereje, sőt még sok is nekem.
Egyébként próbáltad már, hogy ennyire leszólod a Benellit?
Facebook csoportban, youtubeon rengeteg embert lehet találni, aki elégedett vele (Főleg a távol/közel keleten és Nyugat-Európában), ezért is keltette fel a figyelmemet, mert kezdő motornak meg játszós bringának jónak tűnik. Azért állítottam én is szembe a CB500x-el mert ár/érték arányban mások is hozzá mérik, mégis két teljesen más karakterű kétkerekű.
Ízlések és pofonok, ha lehetőségem lesz valószínűleg a TRK500-at veszem.
(De előtte persze nyilván teszek velük egy-egy karikát, hogy legyen összehasonlítási alap!
(#110166) persuader
Eddig nem igazán értem, hogy miért hangsúlyozzák ki hogy mondjuk egy autónak 230, motornak 180 a végsebessége... Persze ki kell tolni a határokat, mégis hiszem hogy a legtöbben a közelébe se érnek a végsebességnek. Ha meg mégis valóban meg kell állni valahogy!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #110213 üzenetére
Ha mondjuk fiatal taknyok a celcsoport, ott biztos tarol a nagyobb vegsebesseg.
Igaz
Első sorban azért tettem fel a kérdést, hogy helyi (magyarországi) tapasztalatok szerint mennyire rizikós a gép és ezt meg is kaptam.
Más típusokkal való összehasonlítás már csak ráadás volt
Eszerint az összkép nekem kedvez, olcsó, viszonylag jól felszerelt és tetszik kinézetre is, plusz mivel indiai és kínai tömegcikk lesz lassan (ha még nem az) , biztos lesz hozzá alkatrész. A márkaszervízt meg meglátjuk.
Annyit tudok mondani, ha végre megküldik az új jogsit, az első utam a márkakereskedés lesz."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Bogyó bá' #110218 üzenetére
Véleményed szerint melyik belépő szintű nagymotor lehetne alternatíva, ha mindenképpen új gépeket nézzük (vagy max 10 km-es bolti 2017-től) ?
Szerk.:Túraenduro persze, 2 milláig.
Belecsapnék én egy használt 1200GS-el is a lecsóba, de azért azt a szintet még nem értem el..[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Bogyó bá' #110220 üzenetére
Ugyan, nekem van kőböl a fejem, nehezen változtatok az elképzelésemen
CB500X mindennel együtt már 2,4M, nem tudom hogy ment fel majdnem 300ezret(2.2m pucéran) az ára a kezdő 1.9ről. Akkor még rendeben is lettem volna vele, de inkább hagyjuk.
A DL650 árával még meg is békélnék ár/érték szerint, viszont hitelbe csúsznék, ami nem tűnik túl jó ötletnek.
(#110222) geresics
Szóval még ha tényleg jobb motor is lenne a TRK, megvan rá az esély, hogy alkatrész nélkül maradok, így jobban ajánlott a mainstream vonal.
Nem veszem mert félek, hogy más se veszi. Nincs kereslet, nincs kínálat.
Amúgy terepezést nem tervezek, max néha egy kis földút, de kb ennyi.
(#110256) Econ
Még nem döntöttem el mi legyen, de az biztos hogy kipróbálom!
Aztán lesz ami lesz."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Hello!
Sajnos rengeteg meló szakadt rám az utóbbi hónapban úgyhogy a TRK-s élménybeszámolót el kell halasztanom..
Viszont most ismét a régi álmom kergetem ami az F650GS..
Mit gondoltok a 40-50ezret futott hazai példányokról úgy általában?
Ahogy olvasgatom neten az ezredforduló utáni példányokat érdemes keresni, abból meg van pár egész dögös használtautón.
Kérdés, hogy zöldfülűként bele mernétek-e vágni egy ilyen mutatványba?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #111095 üzenetére
A soros 2 hengeres f650gs kb annyiba kerül, mint egy szintén 2hengeres Vstorm650,vagy mint egy korábban említett használt trk502.. ~1.7M
Nyilván jobb lenne az újabb, de akkor megint ott vagyunk, hogy dobjak még hozzá...Míg a rotaxos megvan 6-700k-ból...
Vajon elmegy még egy régi rotaxos 40k után még 15-20k km-t?
Nagyobb generálozás nélkül..[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Shin Chen
tag
Úgy érzem kevés vagyok ahhoz hogy bevállaljak egy használtat.. marad az eredeti elképzelés és gyűjtők még egy kicsit újra...
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #111170 üzenetére
A családban és az ismerősi körben sincs senki aki motorozik, vagy ért hozzá.
Talán munkahelyen tudnának segíteni, de az lenne az utolsó megoldás."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Predator2 #111428 üzenetére
Anno nyár végén mikor vettem a bukót, én is nézegettem hasonló videókat a témában, mert totál laikus vagyok.
Ezzel szemben inkább végső soron lehetne említeni, a legjobb ha elmész egy motoros boltba és elkezded próbálgatni.
Észre fogod venni a különbségeket árban és minőségben is.
(Nekem egy MT Blade 2-lett, integrál, napszemüveggel, kivehető béléssel 40k volt.
Szempontjaim: integrál, napszemüveg, nyitható szellőzők, fejméretre illeszkedés, pinlock előkészítés)
Lehet volt szóban, de milyen felhasználásra lenne?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Vismajor01 #111959 üzenetére
Protektoros inget, vagy rendes kabátot/nadrágot rendeltél?
Filózom valami ideiglenes alis szetten, de nem nagyon győzött meg a választék.."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Vismajor01 #111982 üzenetére
Értem, én most egy 30 dolcsis farmert néztem ki meg egy hasonló árú protektoringet
A nadrágot be tudnád linkelni, vagy elküldöd a linket privátban? Köszi
Más:
Gyakorlatilag a szélrózsa irányában minden hónapban más motort nézek ki favoritnak, november választottja a Honda XL700V Transalp
Utána olvasva akár még jó is lehet kezdőmotornak.
Igazság szerint az év végi jutalom határozza meg a lehetőségeket és az utóbbi fél évben az alábbi modellek jöttek szóba:
(Benelli TRK 502)
Suzuki Vstorm 650
(Suzuki XF 650 Freewind)
Honda CB500X
Honda XL700V
BMW F650GS
Kawasaki ER-5
Kérdés az lenne, ha családban baráti körben nincs hozzáértő, kihez érdemes fordulni vásárlási tanácsadásért?
Előre is köszönöm!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #111998 üzenetére
Érdemes helyben keresgélni (Debrecen) vagy ha megyén/Alföldön belül?
Pár motoros boltot ismerek , meg a Honda márkakereskedést(asszem szerviz is?), majd megérdeklődöm fogadnak-e ilyen jellegű témában.
(#111997) Vismajor01
Jó kis cucc, kár hogy már nem kapható. Az ali meg ebay szokott ilyen szett-bontással szórakozni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Mióta olvasom ezt a fórumot azóta az a kép alakult ki bennem, hogy alkatrésszel megpakolt utánfutóval kell majd járnom, mert kb 50 kilónként le kell majd állni az út szélére bütykölni valamit bármilyen géppel is vagyok
Viccet félretéve, jobb előbb tudni a hátrányokat mint később tudatlanul benyalni valami kellemetlen gikszert
Ezért is keresek olyan gépeket amikhez van alkatrész, plusz nem annyira kényesek/problémásak felhasználástól függően, így jutottam a fent felsorolt gépekhez.
Anno suliban az ER-5, CBF600 , Hornet, zr700-hoz volt szerencsém, az első kettő nagyon tetszett, utóbbiak kevésbé. Ettől függetlenül jobban tetszenek a túraendurók, főleg mivel viszonylag magas is vagyok (189cm) így az üléspozíció (is) kényelmesebbnek tűnik.
Először még városban 'gyakorolnék', utána merészkednék hosszabb-rövidebb távokra.
Mivel már ebben a szezonban szerettem volna, kissé viszket a hátsóm, de ahogy magamat ismerem majd' fél évig fogok még járni kelni mire meglesz a valódi favorit
Szerk:
(#112009) csongi
Suliban egyszer sem dőlt el az aktuális motorom, mikor gyakoroltuk a felállítást CBF600-al nem volt gond.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Hali, Red Baron cégről mi a véleményetek?
Rengeteg hirdetésük van mindenféle motorból.
Úgy olvasom ez valami japán világcég magyar leányvállalata, akkor biztosan megbízhatók.(..?)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #112232 üzenetére
Kicsit deja vou fogott el, olyan mintha már találkoztam volna ezzel a red baron témával
Mindenesetre olvasgatás közben kissé elkalandoztam, de már addig nem jutottam, hogy kiderüljön, végül kötöttél Casco-t a Pegasora?
(#112233) BlackPriest, (#112234) zgospel
Első körben tényleg úgy tűnik a vásárlási procedúra korrekt és úgy általában a gépek megbízhatók. A szervíz már jóval körmönfontabb kérdés"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz tboldi #112235 üzenetére
Megtörtént
Én is erősen fontolgatom a hitelből kipótlást, csak nekem a legközelebbi a Bp-i üzlet Debrecenből.Bár itt keleten egyébként sem látok sok fantáziát vásárlásra...egyelőre.
A cb500x után mire váltottál?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz BlackPriest #112249 üzenetére
Azért ez a kontextus nem túl erős, negatív minősítés a red baron szerelő csapatával szemben?
Abból kiindulva hogy viszonylag(tapasztalat és visszajelzés nélkül még nyilván én is csak ránézésre vakon írom!) megbízható motorokat árulhatnak amit elvileg meg is fizettetnek szolgáltatás&brand címen, valahogy csak összerakják ezeket eladás előtt..
(Bár jobban belegondolva bőven elég jó állapotban eladni, onnantól kezdve a normál szerviz nem számít..)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #112253 üzenetére
Attól tartok kezd beigazolódni a gyanúm, hogy végre kellően hazard és bonyolult érdeklődési területre tévedtem[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz BUZZLGHTYR #112426 üzenetére
24. betöltött életév a minimum a korlátlan motoros A kat-hoz, de amíg kezdő jogosítványod van nem szállíthatsz személyt.
2 évig van a kiváltástól számítva kezdő jogsid.
Gyakorlatban, ha már van valamilyen más járműre jogosítványod amit 2 évnél régebben szereztél, akkor már felülhet bárki mögéd. (pl nekem 2012 óta van B-kat, így az idén szerzett A-kat már nem számít kezdőnek, ettől függetlenül én személy szerint nem szívesen vinnék utast nulla motoros tapasztalattal.)
A jogsi ára sok mindentől függ, az iskola/vizsgadíjak, az orvosi alkalmassági, hivatali ügyintézés = ~150/160k
szerk: + esetleges saját felszerelés a csillagos égig $$$[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz MCs88 #112621 üzenetére
Anno faterral mentünk bicajt venni mikor az üzletben megláttam a 07-est... Hát mit ne mondjak egyből szerelmes lettem!
Aztán rájöttem hogy lehet még fokozni a gyönyört egy Tracerrel, de az már más tészta(#112630) zgospel
Anno mikor megjelent kb feléig vittem ki, aztán már csak a kártyákat gyűjtögettem a Gwenthez
Aztán megjelent a free to play kártyajáték és annyi volt[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Erről a [CBF600s] -ről ránézésre mi a benyomásotok?
Debrecenből nincs közelebb mint Pest, de ad rá garanciát(?)..
Valamiért rámjött a pára hogyha holnapig nem nézek valamit
akkor soseSzerk.: Na jó azért az a valós km kicsit gyanús, de hát bánja a fene ha pördül-fordul
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz dellfanboy #112641 üzenetére
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz zgospel #113082 üzenetére
Mivel az iridiumos fényvisszaverő réteg gyakorlatilag csak egy fólia, elég sérülékeny.
Ha "szárazon" törlöd le róla a bogarakat akár az első alkalommal is monsteresre karcolható
De ez tényleg függ hogy mennyire szeretnéd nyúzni. Pályzázásra (vagy shiny városi villogásra ) ajánlott tudtommal, normál közlekedéshez egy beépített napszemüveg/normál napszemüveg jobb lehet."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Ferdzsoo #113087 üzenetére
Erre speciel nem gondoltam. Nekem az MT Blade 2-ben viszonylag vékony a csík, nincs gondom a beszűrődő fénnyel, sem a "dupla plexi" hatással.
zgospel (#113082)
Attól tartok rosszul fogalmaztam. (#113085)
A becsapódó bogarak biztosan felsértik valamennyire egy egy ponton a fóliát, az a nem mindegy, hogy menet közben végigszántod a bogár kitinpáncéljával és ízelt lábaival azt a finom réteget vagy esetleg egy benzinkúton vársz pár percet és nedves törlőkendővel annak rendje és módja szerint megtisztítod.
Hozzáállás és ápolás kérdése.
Ha pöttyös is lesz, mivel az utat nézed nem veszed egyből észre.
A veszély inkább az, hogy a kis pontokon beszűrődő fény károsítja a szemed és/vagy a nap elvakíthat.
[A fénytörés egyébként jó móka]
Szerk: Ha csak az a lényeg hogy shiny legyen/ne lássanak be, akkor miért nem a bukóhoz/ruhához nézed melyik passzol jobban?(Mivel most már egyre inkább szemüveges vagyok és a bukóban is gyakrabban hordom, olyan keretet vettem hozzá a mire fel lehet csíptetni ilyen napszemcsós kiegészítőt, az ráadásul polarizált és sokkal jobban védi a szemem mint bármi.)
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz z123456789 #113277 üzenetére
Van valami előítéleted a KTM-el szemben vagy csak nem tetszik egy modell sem?
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz z123456789 #113336 üzenetére
lol ezt meg tudom érteni... valamiért az osztrákok a kistesó komplexus fogalmát juttatják az eszembe
Valóban elég különleges formavilága van a KTM-nek, de ettől függetlenül addig addig szemeztem neten a duke-okkal hogy beléjük szerelmesedtem. Mifelénk nem nagyon látni ugyanis ilyet, Debrecenben 1x ha láttam eddig...
Konstrukcióban meg nyilván bármely gyártó bármelyik szériája lehet átkos, kérdés hogy milyen arányban.
Sebaj, majd tesztelődök, aztán eldől.
Köszönöm a választ!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz gergo5991 #113450 üzenetére
Jobbra tartási kötelezettség van, a tanulóvezető hibája, ha feltartotta a forgalmat.
(Szerk.:úgy értem maga a jobbratartási kötelezettség elmulasztása egy kresz szerinti hiba!)
Tudtommal van az M0-n olyan leágazás ami bal oldalra húzódást igényel, de ott nem indokolt lassúnak nevezni a 110-es tempót. Azért a büntetőfékezés alapból hagy némi kívánnivalót maga után, de az indulatokat figyelmen kívül hagyva is fokozottan balesetveszélyes.
De most komolyan egy tanulóvezetőt büntetett? Örülhet, hogy az ki tudta kerülni és nem kente össze a hátsóját. Egy életveszélyes közúti szituációba a megengedettnél magasabb sebességgel érkező motoros pedig a hab a tortán. Én még csak kocsival jártam eddig autópályán, de a 110-150 között ég és föld különbség van, a pontos számolgatástól eltekintve nem hiszem hogy adott feltételekkel elkerülhető lett volna a szerencsétlenség.
Laikus tanulság, hogy ha már szabálytalanul előzünk a belső sávban, legalább óvatosan, a sebességet körültekintően megválasztva tegyük.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #113452 üzenetére
A körülmények sajnos nem voltak tisztázva, a leírtak alapján lehetetlen belőni az okokat és a tragédiát sem tudjuk már megelőzni...
Azért kicsit mérges vagyok, mert engem már bűntettek meg jobbra tartás miatt autópályán.
-Belső sávban előztem (óra szerint ~135km/h), a rendőr meg ott csordogált úgy 100al, de mire mellé értem felgyorsított, úgy hogy kb a hátsó lökhárítója vonalában volt az eleje a kocsinak. Erre 1 perc szinkronizálás' után levillogott.. Még csak be se tudtam volna sorolni mögé normálisan... Hajnal fél 5kor meg kinek van kedve a jarddal szórakozni mikor még hátra van ezer km...[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz z123456789 #113469 üzenetére
Kistesó komplexus mint németország/BMW - ausztria/KTM. Bár az oszrák magyar monarchia idejéből megmaradt fölényeskedés is eszembe jutott most.
Épp ez az hogy a Duke eddig' nem igazán jött be. Azok az első lámpák ....
Sajnos úgy tűnik hiába túráztattam magam melóban, nem kaptam fityiszt se, szóval idén marad a nyálcsorgatás. Jövő ilyenkor talán...(#113505) csongi
Hány fokban vagy otthon? Nekem 20,5-22 C° között egy félóra komfortos, utána már fázom.
Az aláöltöző csak akkor ér valamit ha ráhúzol valamit, pólót-nadrágot, épp ez a lényege. Gondolom.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #113869 üzenetére
Egész évben kint tartod a szabad ég alatt?
Ezek szerint a ponyva is megoldás
Más :
Budapest környékén tudtok ajánlani szerelőt/szakértőt aki használt motor vásárlásnál segít? (Persze nem ingyen)
Esetleg kereskedést ahol érdemes lenne nézelődni?
Debrecenben nem túl nagy a választék és jó lenne rá is szánni egy két napot.
Köszönöm!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #113873 üzenetére
Végül úgy tűnik az első választás marad, egy F650GS, ami injektoros.
Most ajánlottak egy szakit (Érdről?), a délelőtt folyamán megkeresem, de itt Debrecenben is körbeérdeklődöm, hogy ismeri-e valaki ezt a típust. Van elvileg egy független szervíz, de konkrétan BMW-vel nem találkoztam (még).
Btw 2 hét múlva lenne a vadász körút."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #113945 üzenetére
Tudom tudom ronda de nem akar végre valaki egy F650CS-t a topikban? Annyira ronda, hogy már szép!
Ha jól rémlik Alvaro-nak volt CS sokáig, nem tudom túladott-e rajta azóta, egy ideje nem igazán aktív.
Szabad csak azért felülni egy CS-re hogy kiderüljön milyen motorikusan, aztán végül megvenni az áhított GS-t?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Képen tényleg elég nyurga kinézete van az F650 CS-nek, élőben viszont nekem kellemes csalódás volt. Mondjuk a 780mm-es ülésmagasság nekem alacsony, megálláskor mindkét lábammal letalpalok és a térdem majdnem derékszögben van. Ez városban nem gond, de a lábtartó magasan van ahhoz, hogy hosszabb távon hamar elgémberedjen a lábam
A GS-nek valamivel magasabb az üléspozíció?
(Off/On: Hogy lehet úgy eltenni egy mocit télre hogy rá van száradva a sár? Ráadásul így megmutatni egy potenciális vevőnek? )"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #113979 üzenetére
Annyi az összehasonlítási alapom, hogy anno a CBF600 vagy Hornet esetleg ZR-7 lábtartója magasnak tűnt, így egy két óra után elgémberedtem. Ennél valamivel jobbnak tűnik az F650 CS üléspozíciója, de amíg nem mentem vele pár 100 km-t addig nem tudom megmondani.
(#113980) Micsurin
Elmondása szerint novemberben ült rajta utoljára, ránézésre hittem neki.
Kb hasonló mértékben volt sáros mint rayoliviero (#113983) vasa, csak a CS-re már rá volt száradva. Talán a rozsda is attól jött ki. (Ja igen, rozsdás is volt )
Tegnap viszont egy gazdás vassal találkoztam, egészen kellemes csalódás volt."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114023 üzenetére
Ha ezeket a protektoringeket fel lehet venni kabát alá is, úgy nem kényelmetlen?
Mármint gondolom a kabátba épített protektoroknál nagyobb védelmet nyújt, de elfér mondjuk üres protektorzsebes kabát alatt kényelmesen?
Ezen pörgetem magam, a biztonságot egyensúlyba hozni a kényelemmel átmeneti hideg időszakokban is. (és esetleg esős időben)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz seadrone #114150 üzenetére
Ha itt a fórumban rákeresel a ' [Pegaso] ' kulcsszóra rengeteg mindent talál. Esetleg próbáld meg a '650'-et vagy 'Rotax'-ot.
Meg merném kockáztatni, hogy ezzel a típussal kapcsolatban majd' minden 2. hozzászólás Geresics úrtól érkezett
(#114152) vendingo
Szerinted milyen összeget illene rákölteni? Dobjon még hozzá 1-2 százast, vagy egyből menjünk millió felé?(Apropo! voltatok anno Integrával Bamakon? Bújom az előzményeket gőzerővel, de úgy érzem sose jutok a végére )
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
(#114169) Lomha 8V és (#114170) runner 125
Ajjajj.. Ezek szerint nem minden az elhangzott szó, sajnálom ezt nem tudtam..."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Hali!
Néztem most megint motorokat.
Ti mernétek megvenni egy olyan motort aminek mállik a váltóházáról a festék, a csavarok el vannak rozsdásodva és általában úgy néz ki mint ami 2 éve nem ment 10 km-nél többet?
Első féktárcsa full vállas, hátsó szinte új- igaz a külső pereme mindkettőnek rozsdás. Az első felni peremén mély karcolások vannak mintha patkázva lett volna vagy összekaristolta volna valamivel.
Az első sárvédő lekenve/lefújva valami
Arról nem is beszélve hogy a kezelőszervek leolvadva a naptól.
Na mindegy, biztos helyre lehetne pofozni, de érdemes egyáltalán az ilyet elvinni állapotfelmérésre szerelőhöz?
Köszi a válaszokat."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- HBO Max & OD topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vallás
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W