Új hozzászólás Aktív témák

  • Shin Chen

    tag

    válasz norbert1998 #126138 üzenetére

    Az ülés nagyon sokat számít ezeknél az egyhengereseknél. Mikor F650CS/GS/Dakar verziókat néztem, mindnek olyan kemény volt a háta, hogy előbb tört volna be a hátsóm, mint hogy rendesen megszokjam. Ezzel szemben a szintén egyhengeres XT660Z gyári ülése mennyország. Ha megtartanád még pár ezer km-re, szerintem érdemes egyedi ülést készíttetni hozzá, ami valamelyest enyhítheti a vibrációból adódó kellemetlenségeket, de nyilván sose lesz olyan, mint egy többhengeres.

    Ahogy Micsurin írta, alacsony fordulaton dadogós lehet, ha körültekintés nélkül húzod.
    ~1500RPM körül van az alapjárat, finom gázzal pörgesd 2000/2500Rpm felé, ott majd megélénkül. Már ott is van 'bőven' nyomaték, valószínű ezért is csúszhatott ki a feneke.
    Talán egy bukócső elférne rajta, aztán ha nem jön a szerelem, nem kell feleségül venni :K :DDD

    #126156tboldi
    Biztosító állja a javítást?

    [ Szerkesztve ]

    "A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."

Új hozzászólás Aktív témák