Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Shin Chen #122684 üzenetére

    A teleszkóp olaj is olyan mint a fékolaj, nem azért kell cserélni mert már látszik vagy érezni.
    Ha jól emlékszem az ajánlásokra a teleszkóp olajat 3 évente kellene cserélni, a fékolajat 2 évente.

    " nincs szelephézag hangja"
    na most ezzel van egy kis baj, ugyanis a szelepek két irányba állítódhatnak el, és az a rosszabbik eset, mikor nincs hangja.
    Ez egy időigényes művelet, hiszen le kell hagyni hűlni a motort (azaz várni kell vagy 2-3 órát), majd végig mérni, és ha bármelyik rossz, akkor az összeset újra lapkázni középértékre... Amennyiben ugye tűrésen belül van, akkor végül úgy hagyhatja, vélhetőleg ki kéne bírja a szerviz periódust.
    Tehát ezt SEM lehet fülre megállapítani.

    Az a szelep, aminek nincs hangja, az hamarabb tönkre megy..., utána meg sokkal drágább a javítás is, hiszen szelepszár is kellhet, tömítések, akkor már szelepfészkeket is illik megcsinálni, szóval egy lapkázás az sokkal kevésbé költséges munka, nem is jár megbontással. :(

    Én szeretek ott állni a gép mellett a műhelyben, a szerelők meg szeretik, ha nem nézik őket. :( Örök ellentét. Nem is igen szimpatikus pl a váci úti bmw szervíz, ahol tükrös üveg fal mögött szerelnek, nem látom mit művelnek a motorral/autóval...

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák