-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #84126 üzenetére
Szintetikus ment bele.
Csömöri szerelővel megbeszélve, ZR-400 / ZR 550 ugyan azt lehet alkalmazni,
Összeraktam a telót az eredeti szerint, kihagytam a belekokányolt 2 féle kis rugót és alátétet.
Oilchange 350cc
Fork oil level 96 to 100mm
Ja, és lengéscsillapító oil-ból 2 bubisat ajánlott a szerelő hozzá.
horvathkrisz
Nemsoká megyek és letesztelem, majd jelzem a tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz horvathkrisz #84131 üzenetére
Jobb lett a rugózás a régihez képest.
(A régi olaj baromi koszos és fekete volt, és nem is volt benne annyi mint amit most raktam bele. Beszerelés előtt a telót fejtetőre állítottam és nyomkodtam vagy 2 percig, nem volt folyásnak nyoma.)
Most már nem koppan az eleje ha belemegyek egy nagyobb kátyúba. Vészfékezésnél se koppan. Próbáltam azt is, hogy 1 pillanatra csutkára behúztam a féket, a gumi nyikkant, az eleje nem koppant.
Viszont a hátsó telóm az kopog, már a legelejétől fogva mióta megvettem, ha belemegyek valami kátyúba, 2 személynél, vagy ha a dobozok megvannak pakolva akkor nagyon érzékeny az úthibákra, egyből koppan, pedig maximumra van állítva mind a 3 helyen.
1 Legfelül a kis fekete műanyag csavar 4 esen van.
2 A z alsó rugós tekerő a legfelső pozícióba állítva mint a képen is.
3 Az alján is van egy tekerhető tárcsa ami 4 esen van.
Mit lehet ezzel kezdeni ?
Ebben is van olaj, amit cserélni kell, vagy a gáz mehetett el a kis tartályból ami a rugó mellett van ?[ Szerkesztve ]
-
-
baboss
őstag
válasz kisninja #84404 üzenetére
Én már próbálkoztam nála, de elutasító választ kaptam anno. Akit már ismerek azokkal szeretek menni. (V.Stryker-polimorf-Mosquito34-Xaels-KoVee84-StoneBridge-HSM-Gaboman-Horvi, ha valakit kihagytam akkor elnézést.) idáig velük karikáztam . Mondjuk elsőre mindenki ismeretlen volt. Idáig 1 baleset volt csak, de a kolléga aránylag hamar talpra állt.
Bogyó bá
Akkor nekem tényleg unalmas lenne veled gurulni, én simán leszoktam nyomni 300 km megállás nélkül, pedig van 3 gerinc sérvem is.
kisninja
Próbáltam időrendbe felsorolni a kollégákat.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
7 ágra süt a nap, felhő sehol.
10 körül indulok, ha valaki csatlakozna.
06-70-3613280 -
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #84589 üzenetére
"Repsolt pl ledobja mint a xar." Kaptam ajándékba, és tényleg xar, dobom is a kukába. Milyet vegyek ?
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Köszönöm a segítséget Mol lesz, megveszem BP, kp, vagy beugrok V.Stryker ( Gratulálok a profi szereléshez, látom hasznosan telt a hétvégéd. ) kollégához, úgy is már rég találkoztunk.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
A vasárnapi karikára végül a keresztlányom jött el, a fiamat sehogy nem tudtam rábeszélni. Nagyon tetszett neki a szép útvonal. Az idő tökéletes volt. A GPS felolvasta mindig, hogy mikor merre kel menni, valamint a jelzőtáblákat is. Igencsak meglepődtem amikor azt hallom, hogy vigyázat havas, jeges, csúszós útszakasz következik.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Holnapra tervez valaki valamilyen túrát ?
-
baboss
őstag
V.Stryker
Remélem már jobban vagy , végül egyedül indultam el a túrára. Délben indultam, este 8-ra értem haza. A Mátraházai szerpentines részen elég sok kanyarban sóder felhordás volt, valamint kint voltak a rendőrök is, engem nem állítottak meg. Szilvásvárad és Bátonyterenye között elkapott az eső, kénytelen voltam felvenni az esőruhát. Összegezve az esőt leszámítva jól sikerült a karika, jól éreztem magam. A majré csíkból lefaragtam, most már csak 1 centi van, amit majd Kakucson el is tüntetek. Ha jól tudom te már voltál ott. Ha kimegyek akkor maradhat minden a motoron, vagy le kel szerelnem pár dolgot ? -
baboss
őstag
Szerelmes vagyok. [link]
Érdemes megvenni, vagy keresgéljek még ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz CyberPunk666 #84999 üzenetére
A régi klasszikusok tetszenek, az új "transformers" gépek nekem nem jönnek be.
Alkatrész ellátás, szervizelés milyen hozzá, Nem akarok megint egy belpiacosat venni.
Van egy másik is. [link]
Érdemes külföldről behozni ?[ Szerkesztve ]
-
-
baboss
őstag
Pénteken egyeztetünk útvonalat, (H autópályák kikerülése) és indulási időpontot.
Minimum 30 euró kell tankolásra a Szlovák szakaszon, 432km, 5l es fogyasztással számolva,7500 ft, plusz kaja,10 euró 3100 ft, tankolás otthon 253km, 4500ft, összesen kb 15000 ft lenne a gurulás.
Jó lenne minél korábban indulni, mondjuk engem az se zavar ha éjfélre érnék haza. A fórumról szerintem nem jön senki, talán V.Stryker még csatlakozik, ha a családi programja engedi. Megpróbálom még a szomszédot rábeszélni, nemrég vet valamilyen 500 cm3 -es gépet. Én valószínűleg utassal fogok menni, vagy a fiam, vagy a keresztlányom jön velem. Azért jobb lenne a túra, ha 3-4 motoros kolléga összejönne a karikára. Itt a lehetőség, lehet jelentkezni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
A tegnapi karikából végül ezt az útvonalat jártuk meg Horvi val, meg a fiammal.
Mi 9:00 kor indultunk és 22:00 ra értünk haza.Itt álltunk meg ebédelni, az étlap szlovákul volt, végül Cordon Bleu lett a menü. A sisakomba berepült egy méh és megcsípett a jobb szemem alatt, szerencsére csak egy kicsit dagadt be. Mindenki nagyon élvezte a túrát, nagyon szép helyeket jártunk be.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
13:15 töl.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Aki kamerát akar venni,78.35 euró postával, még 3 napig. Nálunk 43k körül van most az ára. :Eredeti SJCAM M20 - 2160p - 16MP - WiFi - Gyro Külön lehet venni hozzá karóra távirányítót.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Kerék nyomás jelző.[link]
-
baboss
őstag
Nem hittem volna, hogy ilyen sok hsz jön össze guminyomás cím alatt. Jobban pörög mint az ABS.
-
baboss
őstag
válasz -Mike- #85488 üzenetére
RAiN91
Csatlakoznék én is, eleget túráztam már az utóbbi hetekben, úgy is tervbe volt nálam Kakucs, időpontot kel foglalni a honlapon ? Félnapos nekem elég első körben. Úgy halottam, hogy jobb hét közben délelőtt menni akkor nincsenek annyian.
(Legalább kevesebben röhögnek ki, hogy mien kezdő vagyok.)
Tarill
Lánc cserénél nem szoktak fogaskerekeket is cserélni, vagy azok később kopnak el ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Ha jól értelmezem a pályabeosztást akkor vasárnap 8:00 - Motoros nap.
Nekem 50km az út oda, kb 1 óra. 7 kor kell indulnom, hogy nyitásra odaérjek, a gumik biztos bemelegednek addig.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz RAiN91 #85506 üzenetére
Útvonalam. Ha jól tudom akkor az M5 nem mehetek el Kakucsig Pest megyei matricával.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #85511 üzenetére
Közben rájöttem én is, azért köszi.
Nem gurulnánk valahova közösen, hétvégére van valami terved ? Rég találkoztunk.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Érdemes kimenni vasárnap Kakucsra ? Szerintem annyian lesznek, hogy a pálya mellett a füvön lenne csak helyem.
-
baboss
őstag
válasz Something_ #85637 üzenetére
Akkor vigyek 1 nyugágyat amiben napozhatok, mire rám kerül a sör ?
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #85639 üzenetére
Ha ott szedem le a dobozokat a mociról és lerakom valahova lehet, hogy eltűnik a tartalmával együtt amíg körözök a pályán ?
A pályán lehet menni utassal is, szerintem kiröhögnek ha meglátják.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85654 üzenetére
Sokat gondolkodtam azon, hogy fent hagyjam e a dobozokat. Végül arra jutottam maradnak, mivel napi használat alatt is fent vannak állandóan. Ha lehet akkor mennék egy pár kört utassal is,(ha találok valakit aki felmer ülni) így legalább a feltételek ugyan azok lennének mint a napi használat, illetve a túráim alatt. Az asztalos szerszámokat is berakjam 40kg
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Something_ #85658 üzenetére
-
baboss
őstag
válasz CyberPunk666 #85660 üzenetére
Én se akarom megdönteni a pályacsúcsot, csak tisztában akarok lenni azzal, hogy meddig dönthetem le a gépet. A pályán biztonságosabbak a körülmények mint az utcán.
-
baboss
őstag
válasz Something_ #85666 üzenetére
Felrakom, de mindenki kifog röhögni, hogy milyen béna voltam. 20 év kihagyás után ültem vissza 2015.05.18 -án a vasra.
Akkoriban a legtöbb autós lassított, vagy lehúzódót, mert azt hitték rendőrmotor.
Videó
A túrák alatt nekem volt mindig a legkisebb motorom, ezért rendszerint le voltam maradva.
Belementem a kanyarba ami egy idő után átment kisebb ívbe, nem mertem jobban megdönteni, ezért fékeztem (első, hátsó) abban a pillanatban a motor elkezdet felállni és már mentem ki a bozótosba. szerencsém volt, hogy nem jött semmi és nem volt árok. A motor magától megállt a sűrű bokorban.[ Szerkesztve ]
-
-
baboss
őstag
Pályára a keréknyomást a gyári értékre kell állítani ?
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85709 üzenetére
2/2.25 a gyári. Reggel tankolok és a kúton belövöm (nem tudom mennyire lehet pontos) 1.9/2.1
Kakucson van lehetőség gumit pumpálni ?
Van 1 tartalék kormányom elvigyem végszükség esetére ?
1 x taknyoltam és el is görbült a kormányom elég rendesen. Úgy kellett visszahajtanom, hogy hazáig (1km) eltudjak menni.
RAiN91
A taliponttól pár km van egy MOL kút, majd ott tankolunk és megnézzük a gumikat.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #85734 üzenetére
Az az első kerék volt, ez a hátsó,
1cm majrécsík van még, balosnál leért mindig az oldalsztenderem, dobott is mindig egy kicsit a motoron. Fél órát mentünk az egyik irányba, majd felet a másikba. Sajnáltuk a gumit, ezért abba is hagytuk a pályázást RAiN91 kollégával. 1 óra alatt annyit kopott a gumim, hogy 4-5 nagyobb túra belefért volna.
A második pályázásnál pár kör után szóltak, hogy vegyem le a dobozokat, mert balesetveszélyes.
Mivel elhagytam a kamerámat ezért este fabrikáltam egy tartót a telefonnak, amivel fel is vettem az eseményt. Így belenézve olyan mint ha csigatempóval mennék, de élőben teljesen más élmény volt. Végül arra jutottam, hogy nekem jobban bejön a túrázás mint a pályázás. Majd visszanézve a videót megnézem mennyi volt a kezdő és a leggyorsabb köröm, de egyébként is nem az volt a cél milyen gyors vagyok, hanem mennyire lehet ledönteni biztonságosan a motort. Azért jó élmény volt.
V.Stryker
Te felraktad a régi gumidat a pályára ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz yodamastah #85745 üzenetére
Idáig se volt kockára kopva, az elsőn és a hátsón kb ugyan annyi volt a kopási csík mint a pályán, csak nem látszott ilyen durván. Persze a túrák alatt a gum oldala kevesebbet kopott, mint a pályán. Turák alatt soha nem ért le az oldalsztender, a pályán igen.
HGabor89
Eszembe se jutott, hogy megmérjem. Gyári 2/2.25 MOL koton 1,9/2,1 re állítottam be. Kanyarban nem csúszót meg az eleje és a hátulja sem.
Gumik:
BRIDGESTONE BT45F 110/80 R17 57 H
BRIDGESTONE BT45R 140/70 R18 67 H[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen