-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Valakinek van tapasztalata Suzuki gsx250f mocirol,Japán belpiacos ?
Alkatrész ellátás és egyéb info érdekelne.
1985-ben raktam le a jogsit A kategória nagymotorra,ezzel bármekkora vezethető ?
Ha jól tudom most már kategóriákra van felosztva.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #49874 üzenetére
Megnéztem és kipróbáltam.a Suzuki Gsx f 250 Acrosst.Nagyon jó volt vele a motorozás,kanyarodás,fék,gyorsulás menettulajdonságok.Könnyen indult hidegen és nem volt semmi rendellenes hang halható.Jobban bejött mint tegnap a Kawasaki Gpx 400 ami baromi nehéz volt és számomra nehezen kezelhető. A hirdetési képeken nagyon babán nézett ki a Suzuki valóság meg lehangoló volt.Nem volt egy olyan burkolati elem se amin ne lett volna valami sérülés.Viszont minden eredeti,még a festés is.
Fékbetét kopott,gumi 60"%-os hátsó fogaskerék hegyes.Végül azért nem hoztam el mert közben megtudtam hogy belpiacos,és emiatt nehéz hozzá alkatrészt beszerezni.
Keresgélek tovább.Egy Suzuki GSF 250 Bandit ismerősöm szerint jobb lenne alkatrész ellátás és megbízhatóság szempontjából.Remélem találok valami jót belőle ami nincs széthajtva. -
baboss
őstag
válasz Daywalker #49917 üzenetére
Köszönöm a sok segítséget.Arra már rájöttem,hogy hiba nélkülit ebben az árban nem fogok találni.
15 éve egy Jawa 350-es em volt ezek után ilyen gépekkel menni egy élmény.Asztalos munkával foglalkozom és elég sokat megyek kocsival üresen,a városban a dugókról nem is beszélve,ezért szeretnék egy mocit venni,így sok időt és üzemanyagot megtudnék takarítani,a motorozás élményéről nem is beszélve amit megint felfedeztem.Olyan motort keresnék amit nem kell állandóan szerelgetni,elfogadható nem horror áron van hozzá alkatrész és nem kel rá heteket várni mire beszerzik. 250 max 400-as, könnyen kezelhető.Túra, Sporttúra, Utcai, Chopper ezek amik tetszenek.Max 300.000ft amit a vásárlásra tudok rászánni.Tudom ebben az árban nem egy mai darab lesz.Mit tudnál ( tudnátok) ajánlani ezekből.Annyi típus van márkán belül hogy nem tudom melyikből érdemes keresgetnem.Márkára a Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki érdekelne.Nem szeretnék vele száguldozni abból a korszakból már kinőttem.de ha szükség van rá pl autópályán előzésnél akkor egy 120-as tempónál még legyen benne elég erő.Elég ha max 160-180 a végsebessége.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Budapesten hol lehet karburátor szinkronizálást csináltatni,és kb nennyibe kerül.
Kawasaki Zephyr 400 -
baboss
őstag
Sziasztok.
Nemrég vettem egy Kawasaki Zephyr 400-ast.Kb 2 hónapja használom.
Ma vettem észre,hogy ha motorfékkel gurulok akkor néha a kipufogóból egy pukkanás durranás hallatszik.
Az üzemanyag minősége rossz ( a helyi kúton tankoltam aminek nincs jó híre),vagy gyújtás probléma lehet,vagy más az oka ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Something_ #53094 üzenetére
Akkor ez normális jelenség ?
Én az üzemanyag minőségére tippeltem.
Szinkronizálást mikor kell csinálni ?
Olajcsere hány kilométer után esedékes,motorkerékpároknál ha jól tudom kevesebb kilométer után kel cserélni mint az autóknál.Mennyi olaj kell bele,és milyen ?
15 év kihagyás után most megint motorozom.
Az utolsó vasam egy JAWA 350-es volt,a hozz képest a 400-as Zephyr egy vadállatnak tűnik nekem.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #53102 üzenetére
Köszönöm az infót.
Idáig 2 ütemű vasam volt,ezért elég sok mindennel nem vagyok még tisztában.
Kipufogó eredeti,egyben van a 4 kipufogó csonkkal.Idáig nem volt durrogás,egy pár napja csinálja csak.
Reggel indításnál szívató,felpörög 2800-ig majd visszaesik 1500-ra. 1perc után leveszem a szívatót és az alapjárat 800-ra le esik. 800-as alapjáraton elég zakatolós hangja van,(állítólag Kawasaki betegség a csörgő kuplung kosár ) ezért az alapjárati csavaron állítani szoktam,A karburátornál van egy alapjárat állító csavar ,nagy fekete gomb,amivel beállítom, hogy 1000-legyen a fordulat.Viszont ha jól bemelegszik a motor,kb 10 km után amikor megállok akkor már az alapjárat valamiért már 14000-ra felmegy.Ilyenkor vissza kel tekernem a csavaron,hogy 1000 legyen.
1-től 4 ig jól húz..(6-7 ezres fordulaton kezd el jól húzni).Az 5-ik már gyengébb,viszont 6-ik ban 110-120 km -es sebességnél ha gázt adok akkor olyan mint ha fojtva lenne hörgős a hangja és lassan megy fel a sebesség.
Az alapjáratnak mennyinek kell lenije ?
Amikor vettem a mocit akkor azt monda az eladó,hogy nemrég volt olaj -olajszűrő-légszűrő csere,és szinkronizálás Azóta kb 4000km-ert mentem.Azt olvastam,hogy vásárlás után érdemes lecserélni ezeket,és egy karbi takarítást,valamint egy szinkronizálást csináltatni.
Ja és ha számít valamit akkor olaj / léghűtéses a moci.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #53114 üzenetére
Nincs kézikönyvem,hol tudok utána nézni.Keresgéltem mára neten, de nem találok.
KAWASAKI Zephyr 400 1992.
Tudnál adni egy linket.
Köszönöm.Amint lesz egy kis pénzem elviszem szervizbe.Már beszéltem velük a múlthéten és azt mondták nem 1 napos munka lesz.
Jó helyen kérdezek,vagy van külön topik ,fórum ebben a témában ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #53116 üzenetére
Ha jól tudom akkor a 400-as belpiacos az 550-es meg nem,nagyon sok alkatrész ugyan az a 550-en mint a 400-aosn.
.mf
Csak nagy fordulatnál jön elő,lehet,hogy eddig nem figyeltem fel rá.Elírtam 1400 a fordulat.Ha logikusan nézem akkor igazad van "a motor és az olaj üzemmeleg lesz, hideg állapothoz képest simábban jár és emelkedik vele kicsit az alapjárat is."[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #53153 üzenetére
Reggel megnézem a dobot.
A durrogás csak akkor van ha nagyobb sebességgel megyek magasabb fordulaton és leveszem a gázt,megy a motorfék és ekkor szokót néha durranni egyet.Nem nagy a hangja,inkább pöffentésnek nevezném.
Kiszedtem a légszűrőt ,és nem igazán volt koszos,poros.Kompresszorral megfújtam,de alig jött ki valami por.
A vízhűtéses PC-m ben sokkal több por szokott lenni.
A fordulatszámot beállítottam 1300-ra,így alig lehet hallani a kuplungkosár csörgését.
A sógorom nézte ki,meg és próbálta ki a motort.Előtte megkérdezte,hogy mire szeretném használni,és mennyi pénzem van rá.Már több vasa is volt.Mos egy Suzuki 1400-asa van,hogy pontosan milyen azt nem tudom.Én egyből rákérdeztem a csörgő hangra,azt monda,hogy Kawasaki betegség.Az eladó is mondta,hogy ki lett cserélve nemrég a kosár ha akarom kicserélhetem,de 2-3 hónap és megint csörögni fog. A sógor szerint a korához képest jó állapotban van, nem volt túlhajtva,agyon nyúzva,mert a könyökök alig vannak elszíneződve.Egy kicsit lustának tartotta,de ez szerinte adódhat abból is,hogy az 1400-as mocija után más milyen egy 400-ason menni.
Ezek voltak cserélve az eladó szerint 2 hónappal az eladás előtt.
Olaj, olajszűrő, légszűrő, kuplungkosár, lánc ,hátsógumi, első hátsó fékbetét fékfolyadék,akkumulátor.A sógor szerint megfelel a valóságnak.Én laikus szemmel csak az aláhúzott alkatrészeken láttam,hogy tényleg cserélve lett.
Amint lesz zseton átnézetem motorikusan.BP -en hova érdemes vinni ahol állapot felmérést lehet kérni,és ha javítani kell valamit akkor nem aranyárban van.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #53155 üzenetére
Sima fekete szivacs van benne,
de találtam egy másmilyent ami szerintem jobb lesz majd bele.persuader
Az alapjáratot beállítottam 1300-ra és megszűnt a pufogás.A dob belül perforál lemezes, üveggyapotot nem láttam benne.Viszont most nézem meg.hogy az 1-es henger nem megy,ha leveszem a pipát nem változik a fordulat Elmegyek gyertyát venni azzal lehet a gond.A szikrát leadja ha a henger közelébe rakom a vezetéket. -
baboss
őstag
válasz PoLizei #53160 üzenetére
Megvolt a gyertya csere.de nem változott semmi.2500-3000-nél van változás a fordulatszámban ha leveszem a pipát.2500 alatt nincs szikra.Ha leveszem az 1-es hengerről a pipát és a gyertya közelébe tartom akkor 3000 felett éppen hogy van egy kicsi szikra,a többinél szépen áthúz a szikra.Jobb lesz ha szervizbe viszem.
Daywalker
Szárazon raktam vissza.Kiszedem és beolajozom.
PoLizei
Megnéztem a gyertyákat,de egyiknél se látom hogy benzines olajos lenne.Van amelyik fekete kormos és van olyan is ami barna.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Én heti egy alkalommal szoktam a neten motorbalesetes videókat nézni okulás és elrettentés céljából,hogy mikre kell odafigyelni.
[link][ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni,hogy milyen motoros ruhát vegyek.
Vas- Klasszikus utcai, Kawasaki Zephyr 400 fekete.
Ahogy nézegettem, a következő kategóriák vannak amik szóba jöhetnek.
1 Bőr ruha,alsó,felső összecipzározható.
2 Bőr ruha,külön alsó és felső.
3 Protektoros vászon ruha külön alsó és felső.
4 Utcai ruha, alatta vagy rajta protektor felrögzítve.
Amire a motort használom.
Többnyire Vidék PB útvonal heti 2-3 alkalom munkák felmérése,anyagmegrendelés,lóti futi a faluban.
Hétvégeken néha kisebb túrák.max 200km.Nem szoktam száguldozni.Autópályán 100-110km/ó,előzésnél max 140,máshol a megengedett sebességhatár.
Esőben hidegben nem használom,akkor a kocsit veszem elő.
Kényelmes legyen,könnyen letudjam venni,ne izzadjak bele,ha elkap egy hirtelen zápor ne legyek csurom vizes.
Még soha nem volt motoros ruhám,és nem tudom milyet érdemes venni.Árban nem kell nagyon drága,úgy is egy használtat fogok keresni a neten első nekifutásra.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #53646 üzenetére
Ma felpróbáltam ezt.
Én 173 magas és 60 kg vagyok.
A dzseki méretei:
Vállszélesség: 50 cm
Mell körméret: 114 cm
Derék körméret: 100 cm
Ujjhossz kívül: 67 cm
Ujjhossz belül: 51 cm
A nadrág méretei (lábszárig érő fazon motoroscsizmához):
Szárhossz kívül: 108 cm
Szárhossz belül: 75 cm
A felső az tökéletes volt,viszont a nadrág nagy,le is esett rólam,csak ha össze cipzároztam a felsővel akkor maradt rajtam,állva a feneke legalább 20 cm-ert lelógott.Biztos,hogy nem kell passzentosnak lenni a ruhának,hogy a motoron ülve ne feszüljön.
A másik meg ez volt.
A felső itt is pont jó volt a nadrág már valamivel jobb.Egy övvel párosítva nem eset le rólam.
Viszont baromi nehéz volt.Marhabőrből lett csináltatva a tulaj méretére.
Akkor ezeknek kellene megfelelni a ruhának.
1- ha elesek megvédjen valamennyire.
2- ne izzadjak bele.(ahogy olvasgattam ilyesmit szoktak a ruha alá felvenni. [link])Ilyesmi megfelelne ?
Shox férfi protektoros vászon motoros ruha.
Kabát: Váll, kőnyők, hát protektorok. Kivehető bélés. Vízálló, légáteresztő. Az ujjai szűkíthetők.
Nadrág: térd, sípcsont, comb protektorok. Vízálló, légáteresztő.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Végre sikerült megvennem az első motoros ruhámat.
Amikor mentem ki a címre Budakeszinél elkapott egy zápor, az utcai ruhám hamar elázott.Visszafordultam és Pátyon át kimentem a 0-ásra.Így sikerült egy nagy kerülővel elmennem a címre.Már 2 ruhapróbán túl voltam és reméltem,hogy ez már jó lesz méretben.
Nagy örömömre amikor felpróbáltam minden stimmelt.Mint ha rám szabták volna.Hazafele már az új ruhában jöttem.Nagyon jó volt,a menetszél nem ment be a ruha alá mint az utcai ruhánál.Ami kellemes meglepetés volt,hogy 100-120-as tempónál nem csapkodott a menetszél.Az utcai ruhámba mindig belekapott és jól megcibált.Már csak egy csizma és egy kesztyű kell majd,egyenlőre elfogyott a keret.Majd a következő hónapban fogom megvenni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Köszönöm.
DonThomasino
Egy Richa márkájú ruha,csak a térdnél lehet berakni kemény protektort.Nincs mindenkinek a mostani divatnak megfelelő ruhára 100.000 ft-ja.Kezdésnek sokkal jobb és biztonságosabb mint az utcai ruha amit idáig használtam.(Valahol el kell kezdeni, amikor az asztalos szakmát kezdtem akkor indulásnak egy 8000ft-os neve sincs gagyi aksis fúróra futotta.Mos már egy 90.000ft.os Dewalt iparit használok.)[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz FIREBLADE78 #53683 üzenetére
25 ért hoztam el.Ahogy írtam kezdésnek megfelel,ahogy nézegetem a városban a motorosokat van akinek még ennyi sincs.Amint lesz rá keret eladom (következő szezon) és akkor jobbat veszek.
emre
Nekem most még a 25-is sok volt,de legalább van valami ami jobb az utcai ruhánál.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Teljes mértékben egyet értek veled.Huszon valahány éves fejjel (akkor még csak ETZ meg Jawa volt.) akkor én is mentem mint az eszetlen.Most 47 évesen azért már sokkal megfontoltabb és óvatosabb vagyok.Múlthéten mentem le Velencére,és sok motoros társam megelőzött,ami nem gond,de olyan helyeken is ahol én biztosan nem előztem volna.
Tegnap a Bach csomóponti felüljárón jött szembe egy kolléga a kanyarban aki legalább 80-al ment,rövidnadrág és póló volt rajta.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Pont a méretem és kényelmes,egy élmény benne a motorozás.Nagyon örülök neki. Menet közben nem meleg,csak akkor van benne melegem ha legalább 10 percig kell állni a tűző napon.A ruha hónalja alatt vannak lukak a szellőzésnek,valamit csak számít.Most csizmát és kesztyűt nézegetek, eddig ezt találtam,lehet hogy megint megfogja szólni egy két fórumtárs.
Csizma 6000ft használt.
Kesztyű 3600ft új.
Más:
A mocira fel vannak szerelve dobozok.
A múlt héten gondoltam bemegyek mocival és befejezem az elkezdett munkát,be is pakoltam a dobozokba ( asztalos szerszámok : fúrógép-gyalu-dekopir fürész és kéziszerszámok) indulásnál a motor eleje néha beszitált.Csak indulásnál tapasztaltam,10-15 km -es sebességtől már nem tapasztalható a beszitálás.Műszaki gond lehet az oka,vagy nem jó volt a súlyelosztás,vagy túl sok volt a súly ami elégé a motor hátulján van .
Az 57 kilómmal lehet,hogy kevés volt a súly a moci elején ?
Valami olyasmit olvastam ezzel kapcsolatban,hogy ez azért van mert az első keréken nincs elég tapadás.
Egyedül,vagy utassal nem szitál be az eleje.
A hátsó dobozban 12 kg a bal oldalon 12 kg a jobb oldalon meg 7 kg volt bepakolva.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #53709 üzenetére
Most jöttem haza a faluból és menet közben volt 2 motoros utassal,nem egy olcsó vas volt alattuk.Mind két motoros rövidnadrágban és trikóban volt a hölgy utasok meg sortban és vállpántos trikóban,még kesztyű sem volt rajtuk.Annak idején kb 15 éve a 350-es Jawa mocival elestem kanyarban kb 90-el mentem.Szerencsére megúsztam apró karcolásokkal,pedig egy sima sí ruha volt rajtam.Rá egy pár évre már csak egy Simson-om volt ,elugrottam a boltba egy szál fürdőnadrágban,az utcában egy kutya kifutott elém amit el is ütöttem.Elestem és csupa vér voltam mindenhol,jól felnyaltam az aszfaltot szinte pucéron,pedig nem is mentem csak 30-al.Hetekig fájt mindenem.Még elképzelni is borzalmas,hogy mi lenne a két motorossal ha elesnének.
emre
Köszi a linket és a tippet,nem is rossz.
Miért fontos,hogy a bokát tartsa ?
Én személy szerint nem szeretem a magas szárú cipőket,surranókat mert a bokámnál mindegyik szorít egy idő után.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Próba nélkül nem veszek semmit,eddig minden ruhát felpróbáltam.A hirdetési adatok alapján jónak látszottak,de amikor felpróbáltam mindegyiknél volt valami mérethiba.Ha mér pénzt adok ki érte akkor legyen kényelmes,még ha használt is.Eddig úgy csináltam,hogy 3-4 eladóval megbeszélem az időpontot,és egy tervezett útvonallal elmentem minden címre ahol felpróbáltam a ruhákat,legalább motoroztam egy jót is.
Az égés nagyon kellemetlen és nagyon fáj,még jó hogy megúsztad.
emre
Akkor a motoros lábbelinek is kb olyannak kel lenni mint a sí cipőnek,az aztán tényleg fogja a bokát,de alig lehet benne menni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Something_ #53714 üzenetére
Én csak azt írtam,hogy van a hóna alatt egy pár luk,ami szerintem nem sokat számít,ha fél óráig kellene benne lennem akkor biztos nekem is melegem lenne benne,szerencsére nem vagyok egy izzadós típus,hogy az izzadság folyjon rólam.
-
baboss
őstag
válasz FIREBLADE78 #53727 üzenetére
A lábakat máshonnan kerestem hozzá.
-
baboss
őstag
Erre van valakinek valami ötlete,hogy mitől szitál az eleje indulásnál ?
-
baboss
őstag
Az oldaldoboz konzol egy Krauzer,
amihez rögzítőt kellett csinálnom, 5-ös lapos vassal oldottam meg,
Egy asztalos szorítóból amit alig tudtam meghajtani,mert olyan kemény volt az anyaga, kirögzítettem a csomagtartó alját a lábtartóhoz.
A Krauzer tetejére raktam egy 4-es alumínium lemezt amihez a hátsó doboz lett rögzítve.
A jobb és bal oldali hátsó rész alja szintén egy 4-es alumínium lemezzel lett összekötve,
ami a rendszám alatt lett hozzáfogva a hátsó sárvédőhöz.
Csak ha megvan pakolva akkor néha indulásnál szitál be az eleje.
Megnézem holnap,hogy ha egyformán pakolok a 2 oldalsó dobozba és a hátsóba meg keveset akkor szitál e még indulásnál.
A 3 dobozt a csomagtartóval kihoztam 35k-ból.
Jó kis barkácsolás volt.Ha hátul megcibálom a dobozokat akkor az az egész motorral együtt mozog ,szóval biztos,hogy stabil.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #53740 üzenetére
Amikor hazaértem kiszedtem az első kereket és megnéztem a kerékcsapágyat amit rendben találtam.Nem kotyogott,még vissza szerelvesem.A motor eleje természetesen fel volt emelve a 2 oldalsó bukócsőnél.
A kormány csapágynál tapasztaltam egy kis koppanó kattanó hangot amikor megcibáltam jobbra balra a kormányt.Ráhúztam az anyára egy keveset,de ugyan az maradt a helyzet.Hétfőn kikapom a csapágyat és megnézem nincs e esetleg valami baja.Még letesztelem,hogy ha lassan indulok akkor csinálja e,lehet,hogy az volt az egyik ok,hogy gyorsan indultam megpakolva, megemelte az elejét és ahogy te is írtad elkönnyült ez eleje a mocinak.Az úthibában is igazad lehet,mert amikor sóderos úton indultam egyből beszitált.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Érdemes ilyen csizmát venni túra motorozáshoz ?
Lehet benne normálisan járni ?
Ez biztos tartani fogja a bokát. -
baboss
őstag
válasz FIREBLADE78 #54031 üzenetére
Holnap felpróbálom.Az a fontos,hogy kényelmes legyen motorozás közben,és jól védje a lábam.Ha meg sokat kell kutyagolni akkor váltok egy utcai cipőre,a dobozban elfér.
-
baboss
őstag
6
7
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Mi a szabály arra ha kitaposott nyomsávba bele megy a motor ?
Lassítani és óvatosan kijönni ?
Pár napja este jöttem haza vidékről és igen csak dobálta a motort a kitaposott nyomsáv. -
baboss
őstag
Köszönöm.
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #54373 üzenetére
Nappal nincs gond,mert észre lehet venni,de este mire észreveszem már benne is vagyok.Amikor jöttem este haza volt egy 10 km-es útszakasz ami nagyon nyomvályús volt.90-el mentem bele és igencsak megdobta a motort amikor be és kijöttem belőle.Vissza is vettem 70-re a sebességet,és gubbasztottam a szemem,hogy időben észrevegyem a következő nyomvályút.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Amerre már jártam ott ismerem a helyeket hol vannak,de egy ismeretlen úton kiszámíthatatlan.Tök egyenes út megyek 90-el és egyszer csak már ott is van.
15 év után nemrég ültem vissza motorra.
A sebesség sokkal gyorsabbak tűnik mint a kocsiban.
Féktávot sokkal nagyobbat hagyok mint ha kocsival mennék.
A tükröt többször használom mint a kocsiban.
Előzésnél nem szoktam nagy sebesség különbözetet alkalmazni.
Útkereszteződésben sokkal figyelmesebb vagyok,még ha nekem is van elsőbbségem.
Szóval összességében sokkal nagyobb figyelmet kíván a motorozás mint egy gépkocsi vezetés. -
baboss
őstag
válasz SirKero #54679 üzenetére
Én egész egyszerűen oldottam meg.
Első nekifutásra a telefont használtam (5"-os Samsung Galaxy A5 ) GPS ként.A kormány közepére volt felrögzítve.Idővel rájöttem,hogy nekem kicsi a kijelző,és nagyon le kell néznem ahhoz hogy eligazodjak rajta,és mire visszanézek már elég sok utat megtettem amíg nem láttam az utat.Szóval nekem elég balesetveszélyes volt a használata.
A megoldás az lett,hogy szem magasságban kell elhelyezni a GPS-t,úgy hogy a perifériás ,látásba még beleessen.
Még tavaly előfizettem egy TV/internet csomagra,és ajándékba kaptam egy Samsung Galaxy Tab-ot,amit nem használtam.A kijelző baromi nagy,és jól látható.Megoldottam,hogy a motoron használható legyen GPS ként.
Minden ami kellett hozzá volt otthon.
Blum fékes kivetőpánt,bútorláb alsó része,valamint egy darab plexi.
A plexit felmelegítettem és ráhajtottam a Tablet-ra,és a pánttal meg a bútor lábbal rögzítettem a fejidomhoz.
Itt van egy videó hogy néz ki,és hogy lehet fel illetve leszerelni.A szálterelő plexi alatt még az esőtől is védve van.Nemrég volt letesztelve nappali és éjszakai használattal is.Este a fényerőt le kellett venni mert nagyon erős volt a kijelző fénye.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #54702 üzenetére
Köszönöm.
Szeretek barkácsolni.
Az eredeti fejidom összetört amikor elestem.Pillanatragasztóval megragasztottam és felpolíroztam,de nem lett tökéletes.
Amikor rákerestem,hogy mennyi lenne egy új egyből padlót fogtam.31 k
Végül egy régi Kesjár idomot vettem 13 k-ért
és szereltem fel festés után.
A menetszéltől nagyon jól véd,sokkal jobban mint a régi.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
A sógor ajánlása alapján cseréltem olajat Castrol Act-Evo 4T 10W-40 Kawasaki Zephyr 400 levegős olajhűtős.
Jót ajánlott hozzá a sógor ?
A szervizmanuálban csak ennyit találtam..[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Engem érdekelne.
Merre lenne az útvonal ?
A 100-as úton a Zsámbéki leágazásnál tudnék csatlakozni a csapathoz,ha ez lenne az útvonal.
Western farm.
Mekkora lenne a tempó.100-110 felett nemszívesen megyek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban