-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #97329 üzenetére
11 óra lett a vége, és 620km, 9:30 kor indultam, 20:30 kor voltam otthon. Volt egypár gubanc, a kamera uv szűrő lencséjét elhagytam, láttam amikor leesett, de 20 perc keresés után se lett meg. Amíg bent voltam a boltba kaját venni, addig lelopta egy "népművészeti agyagedény" a zászlómat. A szerpentines rész jó hosszú volt, el is fáradtam mire vége lett. Nagyon sok helyen sóderfelhordás volt a kanyarokban, így csak óvatosan tudtam menni. Összefutottam egy 4 fős hazai csapattal, kb 120km-en együtt karikáztunk. Kép, videóanyag csak 200 km-ről van, mert a kamera rögzítő eltört, szerencsére ki volt kötve így nem hagytam el, mint az SJCAM 4000 WIFI-t. Majd feldolgozom és linkelem.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Mire lehet még használni a motort.3:45-től
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Ma megvolt az első balesetem. Egy Opel kikanyarodott elém és a hátulját telibe trafáltam. Én megúsztam sérülés mentesen, de a kedvencem nem. Az egész első futómű elcsavarodott. Lábon még hazatudtam vinni.
Az autós elismerte a felelősségét, kárbejelentő megvan, holnap mehetek kocsival a biztosítóhoz.
Valakinek van tapasztalata, hogy kb mennyi szokott lenni az átfutási idő,ha minden simán megy ? -
baboss
őstag
Bocsi valamiért dupla lett a hozzászólás.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Rendőr nem volt, azt mondta ne hívjunk. Telefonszám megvan, miután hazaértem felhívtam, hogy a kárbejelentőn nincs kitöltve a fejlécen a baleset héjszíne, ideje, holnap reggel kell átmennem a munkahelyére, hogy pótolja a hiányosságot. Teljes mértékben elismeri a baleset okozását. Van közös ismerősünk a munkahelyén, a végén egész jól eldumáltunk.
A helyszínen lefotóztam minden sérülést a motoron. Nem tudom minek hívják a teleszkópot összefogó alsó részt, azon a kormány ütköző bütyök elgörbült, a teleszkóp oldalról nézve nem fut páthuzamosan. Rakok fel pár képet nemsoká.
Kikerülni nem tudtam, nem volt hova mennem. Egy álló kocsisorból kanyarodott ki elém, meg akart fordulni úgy, hogy nem nézett tőkörbe és az irányjelzőse volt kirakva.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz HornedReaper #97748 üzenetére
Köszi az infót. A motort 290.000ft ért vettem 2015-ben, nem tudom milyen értéken fognak számolni, amennyiért vettem, vagy van valamilyen piaci értéke a korhoz és állapothoz mérten.
Ha a váznyak nem sérült, én nem látok semmit, akkor az egész komplett futómű csere miatt gazdasági totálkárra fogják venni szerintem. Nem tudom a motor értékéhez képest a javítási költséget figyelembe véve mi az az arány ami gazdasági totálkárnak felel meg.
Ez az ütköző görbült el.
A teleszkóp szárak nem futnak párhuzamosan.
A motor akkor megy egyenesen az úton ha a kormány ebben a szögben áll.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Teasüti #97756 üzenetére
Nem mentem "gyorsan", kb 40km/o lehetett. Fékezni nem is nagyon tudtam, így a 180kg motor plusz az én súlyom 57kg csattant a kocsi bal oldalán. Nem repültem át a kocsi felett, a lendültet tovább vitt, a 2 karommal letörtem a tükröket majd visszapattantam a tankra. Szerencsére semmi bajom nem lett, karcolások nélkül megúsztam. Az volt a gond, hogy nagy gázzal kanyarodott ki elém. Az irányjelzőt ki se rakta, és a tükörbe se nézett bele. Csak annyit tudtam tenni, hogy jobbra kormányoztam abban a reményben, hogy beférek a helyére ahonnan kikanyarodott. Az egyik elhaladó autós még oda is szólt, "remélem ezért jól elvered az öreget".
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Reggel átmentem Mihály bácsi (nyugdíjas rendőr) munkahelyére, kitöltöttünk egy új baleseti bejelentőt, mert a másik hiányos volt és televolt javításokkal. Nagyon segítőkész és szinpi volt a kisöreg. A baleseti bejelentőt bevittem a biztosítóhoz, 15 perc alatt el is volt intézve minden, 3 munkanapon belül kijön a kárszakértő. Ha gazdasági totálkárra veszik akkor fizet egy x összeget, a motort meg felrakja a roncsbörzére és annak az árát is megkapom. A másik lehetőség, hogy a sérült motort én adom el. Hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyi pénzt fogok majd kapni érte. A biztosítónál azt mondta a hölgy, ha minden simán megy akkor kb 1 hónap, ha totálkár akkor egy kicsit több időbe fog telni.
Próbáltam az Eurotax értékélés 2018 kalkulátorral utána nézni a motor jelenlegi értékének, de a legördülő menüben 2002 az utolsó év, a motorom meg 1992-es, ha még 4 évet kibírt volna, akkor már veterán motornak számított volna.
Esetleg valaki tud linket adni, hogy hol próbáljam meg megnézni a motor jelenlegi értékét.
Hirdetéseket böngészve nem sok 1992-es Kawasaki Zephyr (ZR) 400 van eladó. -
baboss
őstag
válasz akos727 #97788 üzenetére
Sajnálom, nagyon szerettem, akkor most megvan az ok arra, hogy lecseréljem, a párom utálta ha motorral mentem bárhova.
Nézegettem az eBay oldalon és elég sok alkatrészt találtam, úgy látom, hogy ha darabokra kapnám és kiárulnám egész jó összeget kapnék érte, csak nem tudom mennyi időbe telne mire elmenne a nagyja, és mekkora a kereslet rá.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz z123456789 #97790 üzenetére
Ideiglenesen ki kell vonatni a forgalomból, a biztosítás miatt, most 17-én jár le. Ha eladom egyben a blokkot, illetve a csupasz vázat akkor arról van adásvételi, ami alapján már kivonják a forgalomból. Másik lehetőség, hogy a vázat, meg a blokk azon darabját amin a sorozatszám van leadom egy bontóba, amiről adnak bontási átvételi igazolást, x ft ellenében, ami alapján már véglegesen ki lehet vonatni a forgalomból. A többi kütyüt meg simán kilehet árulni.
Most kaptam azt az infót is, (motorosok.hu) hogy a motorról szereljem le az összes nem széria tartozékot mielőtt kijönnek felmérni a kárt, dobozok, bukócső, fejidom, riasztó, mert nem fogják figyelembe venni az értékét.
A múlthéten volt olajcsere, illetve fékbetét csere, illetve rendeltem hátsó gumit, amit sikerült még lemondanom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz nyogo83 #97793 üzenetére
Én azt számolgattam, hogy ha az eBay-on meghirdetett árak 1/3, vagy 1/2 árán hirdetem meg akkor az már 1000€, és sok mindent még nem is találtam meg. Ez biztos, hogy hónapokig tartana. Viszont azt nem tudom, hogy ha külföldön veszik meg az alkatrészeket, adóznom kel e utána, EU-n belül adómentes, stb ?
-
baboss
őstag
válasz CyberPunk666 #97795 üzenetére
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #97797 üzenetére
Vagy veszek egy 750 es Zephyrt, ami nem megy el abból nagyon sok alkatrész jó hozzá.
400
750
Meg van oldva a kategória váltás, az a plusz 42 LE már elég is lenne, és marad a kedvenc megszokott forma típus. A meglévő dobozokat, fejidomot is tudnám használni hozzá.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Na akkor ennyi a tervezgetésből, megvárom amíg a biztosítótól megjön az ajánlat, annak a függvényében majd lépek valamerre, a lehetőségek már megvannak.
nyogo83
Köszi az infót.
A motorral munkába jártam: dugó,időmegtakarítás, ingyenes parkolás, kevesebb üzemanyag fogyasztás, most csak ezek jutnak a eszembe.
Most kocsival kel mennem és emiatt plusz költségeim lesznek, elvileg ezeket is felszámolhatom ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz pityaa23 #97874 üzenetére
JAWA 350-em volt annó, lehet, hogy azért tetszik nekem, egyenlőre úgy néz ki, hogy Kawasaki Zephyr 750 lesz az utód, vagy 1100. Attól függően, hogy mennyit fizet a biztosító, és mennyit kapok a Mercedes Vito 110CDI kisteherautóért. Már 2 éve kivan vonva ideiglenesen a forgalomból, nem használom. Most jól fog jönni az ára az új motorvásárlásnál.
Kawasaki Zephyr 1100
Kicsicsázva, amire biztos nem lesz keretem.
Ez át van alakítva, nekem már nem tetszik.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Ma 18:00 körül értem haza Zsámbékra, vagy 100 motoros volt a fagyizó előtt. Valaki tudja, hogy hol és milyen rendezvény van, volt ?
-
baboss
őstag
Ma volt kint a kárfelmérő, kb 300.000ft-ra taksálta a motor értékét, ennek a 60 százalékára számíthatok . 2db tükör letört, jobb hátsó index lóg, első sárvédő elvan repedve, tankon horpadás, alsó villanyakon végállás ütköző elvan görbülve, teleszkópszárak nem futnak párhuzamosan, erre azt mondta lazítsam fel a rögzítőcsavarokat a villanyakon, és elvileg visszalehet állítani párhuzamosra, ha mégse akkor csere. Holnap kiszedem az első teleszkópokat és megnézem elvan e görbülve, illetve visszaáll e párhuzamosra.
2db tükör 5k
Inexet, sárvédőt megragasztom
Az első teleszkópokat ha nem lehet megcsinálni, akkor Ócsán van villanyakkal 75k , igaz Zephyr 750-es ,de elvileg ugyan az.
A tankon a horpadás marad.
Egyenlőre ez a felállás.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
A két becsúszó kuka, 40 cm-en 3mm van benne.
Mivel az alsó nyakon sérült az ütköző, ezért cserélni kell az elejét.
Ha a biztosító kifizet, akkor számlával kell igazolnom, hogy megtörtént a javítás ?
Olyat lehet csinálni, hogy felveszem a pénzt, a motort eladom, kipótolom a végösszeget és veszek másikat ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Megjött az ajánlat.
"T. Cím!
Mellékelten küldöm a javítási kalkulációt. Amennyiben a biztosító is jóváhagyja a kalkuláció nettó (ÁFA nélküli) összegére lehet egyezséget kötni. Számlás javítás előtt árajánlat szükséges. A javítást csak a biztosító által jóváhagyott árajánlat birtokában lehet megkezdeni.
A kifizetésre a biztosító műszaki véleményezését, jogalapi jóváhagyását és elbírálását követően kerül sor. Jogalap vizsgálata folyamatban."A listában nem látom sehol a 2 db teleszkóp becsúszószárat. Helyszínen azt monda a kárfelmérő, hogy csak fel kell lazítani a teleszkóp rögzítő csavarokat és vissza áll egyenesbe majd a teleszkóp. Miután elment kiszereltem, és láthatóan görbe a 2 becsúszó szár. Jeleznem kell a biztosítónak, hogy vegyék fel a kárlistára a 2 db becsúszószárat is és készítsenek új kalkulációt.
Valaki segítene kiigazodni, hogy akkor most mennyit fizetnek, illetve mondta valaki, hogy az első ajánlatot ne fogadjam el. Mik a teendőim a továbbiakban ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
A 140 bruttó, az nettóban kerül kifizetésre.
Ez még kimaradt.
Teleszkóp szárak - P - ellenőrzés
Első futómű ellenőrzés - I - javítás
Akkor ezek a tételek majd még hozzájönnek.
Ha 180k nettót fizetnek majd a telókkal együtt, akkor az már nekem elfogadható, ez az összeg max ami a motor piaci értéke alapján kifizethető ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Kértem egy pótszemlét, ma ki is jöttek megnézni, a 2 db becsúszószárat is felvették a listára. Az első ajánlat 114k volt, kíváncsian várom mennyi lesz az új ajánlat.
-
baboss
őstag
Megjött az ajánlat a biztosítótól.
Számlával igazolt javítás esetén 192.000ft
Számla nélkül azonnali utalás esetén 137.000ft.
Tud valaki olyan szerelőt aki ad számlát úgy,hogy a futóművet megveszem használtan, beépítem, és a maradék összegből meg elvégezné szükséges plusz ja vitásokat. Vezérműlánc csere, karbi szinkron, és még ami belefér, 113000ft
Első komplett futómű 75000ft
2 db Tükör irányjelzős 3290ft
A tankon a horpadás marad, nem javítom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
etnies
80k ból megtudom oldani a ja vitást. Számla nélkül azonnali utalás esetén 137k, maradna 57k amit el lehet költeni bármire.
A számlás javítás azért lenne jobb 192k, mert abba beleférne még egy pár plusz javítás, aminek nem kellene szerepelni a számlában, 112k maradna erre a célra.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Az alsó villanyakon a végállás ütköző elgörbült. Én el lennék vele, de ha megoldható akkor inkább cserélném.
Az eladó csak kompletten adja el, nem bontja meg.
Egyébként a mostani első teleszkóp rúgok már megadták magukat, az előző tulaj berakott pluszban 3cm rugót, de még így is koppan az eleje.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Most indulunk az esküvőmre, motorral mentünk volna, de a kedvencem sajnos nem készült még el.
A nászútra remélhetőleg már elkészül. -
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #98993 üzenetére
laccczka
HSM
Tudom milyen az élet nem habos oldala. 10 évig voltam nős, majd elváltam, nálam maradt a 2 fiam, 6/1 0 évesek voltak. Majd 2 évet lenyomtam velük, azután jöttem össze a párommal, neki 2 lánya van, már 12 éve vagyunk együtt. Most jött el az a pillanat amikor megkértem a kezét. Egy feltétellel, hogy az esküvő május 30-án legyen, mivel Tamásnak, és Krisztiánnak akkor van a születésnapja.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Ha veszek egy motorkerékpárt donornak, akkor azt a nevemre kell íratnom, kifizetni az átírási költségeket, majd kivonatni véglegesen a forgalomból ? Vagy meglehet úgy venni az eladótól, hogy vonassa ki véglegesen a forgalomból, így nincs átírási költség. Mi van akkor ha donor blokkot, vagy a vázat használom fel a meglevő motoromhoz ? -
baboss
őstag
válasz Chris0321 #100633 üzenetére
Ez a bontási engedély egy nagy katyvasz, valakik nagyon jól jártak így.
"A motort vagy a vázat tudtommal akkor cserélheted ki ha van róla adásvételig vagy papírod,"
Tehát megveszem a donort, átiratom, kifizetem az illetékeket, majd fizethetek 2 motor után biztosítást. -
baboss
őstag
válasz Geresics #100636 üzenetére
INFÓ: Ha valaki donornak szeretne motorkerékpárt vásárolni.
Ha a megvásárolni kívánt motor rendelkezik érvényes papírokkal, akkor az eladót meg kell kérni, hogy vonassa ki véglegesen a forgalomból, aminek a díja 2300ft. Így nincs átírási költség. Motorkerékpár esetén nem kell bontási igazolás. Ha a donorból felszeretnénk használni olyan alkatrészt ami egyedi azonosítóval rendelkezik, akkor azt az adásvételi szerződéssel tudjuk igazolni, amit a vizsgabázison be kell mutatni, ez alapján a forgalmiban átírják az adatokat, az illeték befizetése után.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Laraxior #100783 üzenetére
Itt van 2 topik, hasznos infokat tudsz kapni.1 - 2
Fontos még a kamerát kikötni, nekem sikerült elhagyni,(elengedett a 3M ragasztó) igaz nem Sony, de így is 30k volt.
Én ilyet használok, tapadó korong nélkül, a zsinór egyik vége e kamerán van, a másik meg a sisak csatján.
Ha jobb hangot szeretnél akkor azt csak egy külső mikrofonnal (ha van hozzá) tudod megoldani, amit érdemes szélvédett helyre rakni. Kérdéses még a vizaló tok is, hogy van e hozzá mikrofon kivezetéssel.
Nekem SJCAM SJ6 Legend kamerám van, amihez van minden.
Érdemes még a kamerát úgy felrakni, hogy a sisak ne lógjon bele a kamera látószögébe.
Hasznos dolog még a giroszkóp is, csak a jobbak elég drágák, azért van alternatív megoldás itt is, igaz így már sisakon van súlya és a szélzaj is nagyobb. Ezért inkább jobb a motoron fix helyre felrakni. Sajnos a Sony elég egyedi darab, eltér a szokásos formáktól. Más kamera kiegészítőit nem sokat lehet hozzá használni.
Ha jól tudom akkor runner 125 kollégának is Sony kamerája van, vele tudsz egyeztetni a videóbeállításokban.
Látom már jött 2 hozzászólás is közben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Synology NAS
- nVidia tulajok OFF topikja
- Acer notebook topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest