-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz TayRol #14543 üzenetére
ha nem motoros lett volna a rendőr akkor is megérdemelte a 4 lövést a jampi..
így csak duplán szar, főleg a társának, tudom sajnálniegyébként az a szomorú (nem tudom mennyire vagytok képben a hazai önvédelemmel kapcsolatos szabályozásokkal) hogy valószínűleg előveszik a rendőrt a lövések miatt. ha nem halt volna meg a rendőr, de a tettes igen, akkor biztosan megszopatják azt aki lőfegyvert használt, így talán több esély van a jogos önvédelemre a haláleset miatt..
szomorú hogy ilyen van és megtörténik...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #14547 üzenetére
teljesen másodlagos mi történt valójában, csak egy ilyen "önvédelmi" nyilatkozattal van esélye a rendőrnek hogy ne verjék rá a balhét...
ettől függetlenül ha 4x hátbalőtte az is teljesen rendben van erkölcsileg. de csak a jogos önvédelemmel lehet itthon védekezni, az pedig még így is nagyon kusza fogalom.. elvégre majd az ügyvéd urak jönnek, és megmagyarázzák hogy a csávó nem is vette észre a rendőrt, azt sem hogy elgázolta, amikor kiszállt akkor pedig krumplit akart pucolni a gulyáshoz, azért volt a kezében machete.. erre a rendőr 4x meglőtte, nyilvánvalóan aljas indokkal..
szerintem ahogy lenni szokott, nem fogunk erről többet hallani...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14571 üzenetére
pont azt akartam mondani, hogy én montenegroban olvastam a cikket nyaraláskor - természetesen szarás közben, és nem is érdemel több szót.
én is a Daytonát vinném, de csak mert kurvajólnézki... ültem már rajta, mentem már vele - nagyon nem tetszett elsőre, de ha lenne pénzem ilyenre, esküszöm megszoknám!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #14585 üzenetére
vazz... ha nem akarsz 1 évig pereskedni, HELYSZÍNELÉSt kérjél, és betétlapra írja rá hogy elismeri a felelősséget...
nekem csak kijöttek a kékek, felírták az adatokat a picsa meg nem adott betétlapot, 1 éve baszakodunk már..lett bajod amúgy? hidegben jó esni fel van öltözve az ember vastagon
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
segítsetek számolni nekem!
tudjátok milyen motorom van, remélem valaki azt is vágja milyen akksi van benne (én nem)
a lényeg, hogy 2 hete áll a vas, a bukás óta hazajöttem és rá sem mertem nézni.
van beszerelve egy riasztó aminek a fogyasztása 2mA, fingom sincs hogy ezeket óránként vagy naponként adják meg, ez van a riasztó leírásában és kész.tehát a kérdés: 2 hét állás után egy ilyen fogyasztóval terhelve szerintetek hogy áll most a feszültség ebben az akksiban? elég ha beröffentem és hagyom járni egy fél órát, vagy inkább vegyem ki és töltsem fel? fél napnál tovább nem akarnám kivenni az akksit, most olyan helyen van a motor ahol kell a riasztó, de ha elég neki egy fél óra járatás akkor inkább beindítom és nézegetem, motorozás sajnos kizárt ebben az évben...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #14617 üzenetére
persze tudom ki kéne mérni, de olyan cuccom nincs. benn a cégben van multiméter, de olyan baszom sok szám van rajta hogy inkább meg se próbálom, nem értek hozzá
ezért gondoltam hogy tippeljünk, pont ilyen "2 hét az semmi" véleményekre vagyok kíváncsi, aztán meglátjuk a gyakorlatot.amúgy fűtetlen helyen van a vas, mostanában meg elég hideg van, ezt is figyelembe kéne vennem... 9Ah az 9000mAh? tehát 4500 óra üzemidő elvileg, az fél év 'ázz, valóban nem ezen fog múlni akkor
szerk: szerintem holnap járatom egy kicsit, hogy tutira kibírja még 1 hetet, jövő héten szombaton meg elgurulok a szervizbe és ott is hagyom egész télire... október 30-án tárgyalás, akkor meg már lesz pénz is a javításra :\
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #14619 üzenetére
mondjuk riasztóból nagyon sokféle van, és a jobbaknál amilyet én is igyekeztem venni elsődlegesen ki volt emelve a picsányi fogyasztás a kis akkuhoz igazodva ami a motorban van.
sok helyen olvastam én is leszívós riasztókról meg 3 napos állás utáni nyavalyákról, de szerintem ez inkább a régebbi cuccokra jellemző!
ha a 2mAh igaz, az nagyon kevés, kicsit bújtam a netet és egy sima autós riasztó 30 mAh-t is képes megenni, régen meg nem voltak motorspecifikus riasztók és ilyeneket dobáltak bele..(#14620) Daywalker nekem meg volt olyan többször is hogy télen a -15 fokos kora reggeli időben nem indult be az autóm, és az indítózástól lemerült az akksi...
később derült ki hogy az 50Ah-s, 300A indítóáramú akku ami volt a kocsiban benzines autóhoz ajánlott, az enyém meg egy 2000ccm dízel, persze hogy nem indult be az elbaszott hidegben
mire erre rájöttem itthonmaradtam télen vagy 4x
aztán vettem egy kaliberrel nagyobb akkut, -20 pöcc röff, pedig egy dízelnek kell az elején a kraft[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #14622 üzenetére
az oké, hogy motorspecifikus, de jó lenne tudni a fogyasztását mert mindenre ráírnak már mindnt ami jól hangzik... lehet azért motorspecifikus mert mondjuk kompakt méret, de egyébként meg sokat fogyaszt, tudja a fene...
az enyém is valami kínai OEM cucc, láttam vagy 5 féle márkában ugyanazt, de akkor is ez volt a legmeggyőzőbb az összes közül..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #14625 üzenetére
akinek van zárható, fűtött, riasztós garázsa annak könnyű.én azért még egy krokodilokkal és cápákkal teli körbeárkosított, medvecsapdával kirakott garázsban is beriasztanám a motort, elvégre Magyarországon vagyunk, hátranézel és mellbeszúrnak...
2 hete áll a motor és még bírja, visszajelez a pager így a kérdésem csupán elméleti jellegű volt : vajon sokáig bírja még vagy számítsak valami lemerülésre? töltsem vagy csak járassam egy kicsit?
az egyik legkönnyelműbb dolog például a garázsban tartott járműnek a kulcsait bennhagyni, de láttam én már utcára nyíló 20 fős teremgarázs ajtajában is motort telelni, kulccsal benne menetkész állapotban napi 100 nyitás/zárással.. nem biztos hogy megvan még...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #14643 üzenetére
én gyógytornára járok a bokámmal, még mindig nem az igazi pedig 2 hete történt..
van még duzzanatom és csak mértékkel tudok sétálni
üdv a klubban :\Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #14649 üzenetére
tudom mindenki ezt mondja
nekem is volt már eltörve csomó mindenem (vállam, orrom, csuklóm) de akkor még gyerek voltam, nem igazán zavartak az ilyen dolgok..
viszont 10 éve nem volt olyan bajom amin 1-2 nap alvás nem segített volna.. 4-8 hét ide vagy oda nekem ez most eléggé szokatlan és ijesztő, bár ahogy nézem ha komolyan akarok páűlyázni ehhez hozzá kell szokni, mert még esni sem tudok rendesenNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
tök mindegy, mert mindenhová a gyártó viszi a technikát ÉS a szakértő brigádot, akik irányítják a gyártást.
a helyi olcsó munkaerő pedig manufaktúrát csinál, tök mindegy milyen nemzet, ez robotmunka.
ezzel az erővel a magyar audi is szar.. szerintem a jó gyártó úgy viszi máshova a gyártást hogy az nem látszik meg a minőségen. ha mégis, azt ők akarják úgy valamilyen okból (olcsóbb anyagok, gyorsabb munkafolyamatok), de nem a nép tehet róla..
akkor lehet inkább gáz ha egyszerre két dolgot akarnak: munkafolyamatokat egyszerűsíteni és olcsó munkaerőt alkalmazni: ilyenkor az eredmény egy olcsó és szar tákolmány, de akkor ezt így akarták megoldani szándékkal.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
mondok még mást is. van itthon sárváron egy Flextronics üzem ahol többek között például Lenovo asztali pc-ket szerelnek össze. minden soron dolgozó munkás minimálbért kap, a hely irányítója valami külföldi manus aki itt él kiküldetésben a csapatával és viszi a dolgokat.
megkérdeztük miért nem inkább keletebbre vitték a gyárat (románia, ukrajna) ahol felennyiért dolgoznának, elvégre a munkaerő az egyik legnagyobb költség, az volt a válasz hogy azért, mert egy ukrán a gyártósoron nem úgy végzi a munkáját ahogy egy magyar. pontatlanabbak, több kárt okoznak, nehéz velük kommunikálni stb.. ha szart akarnának gyártani olcsón akkor ott lenne az üzem.
pontosan előre ki van találva hogy az adott minőséghez hol kell a gyárat felhúzni, be van kalkulálva a mentalitás a végeredménybe. ha úgy nézzük ahogy mondod, jobb egy japánok által összerakott vas mint egy olaszok által összerakott. de nem innen kell megközelíteni szerintem, hanem onnan hogy milyen motort AKARNAK összerakni. simán lehet egy olasz honda olyan jó mint egy japán szuzuki, hiszen két különböző termékről beszélünk.
inkább az lehet érdekes, hogy két ugyanolyan motor között amiből az egyiket itt, a másikat ott rakják össze van-e különbség...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ramius #14899 üzenetére
nem csak hogy nem kell jegy motorra és nyitott tetős autóra sem (ha nyitva van persze a tető), de lehet parkolni bárhol a járdán ahol van 1,5m hely a gyalogosoknak. ez nem "nem tudunk velük mit csinálni" hanem KRESZ kategória!
én már amúgy megfogadtam hogy még 1 bármilyen lehúzás ami közvetlenül a zsebemből vesz ki pénzt és leveszem a rendszámot a motorról...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Buster17 #14950 üzenetére
aztán nem kizárt hogy mégsem olyan szabvány, hanem márka és típusfüggő... itt találtam X-Litehoz pinlockot
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
200 usd?
eddig 4-500-ért ment a GPH2, ha jól látom ehhez kevesebb cucc jár, gondolom külön lehet rögzítéseket meg pántokat venni bele és így olcsóbb tud lenni.
kurvajó, én veszek egyet!200 USD a kamera, mellé 10k kb egy cuppanós mounting kit amivel én is felraktam a motorra, meg kb 5k egy fejpánt és máris van 1 jó szett hatvanezer körül mindennel ami a motorozáshoz -/ bicajhoz, síeléshez, paintballhoz, autózáshoz kell...
ahhoz képest hogy a HD2 100k, ez nagyon brutál lesz így!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
jó de a gopro amikor én néztem akkor itthon is 100k-ra jött ki meg USD/EUR árakkal is külfölön/amerikában is kb ennyibe került, nem volt nagy különbség.. ez a 200 dolláros induló ár sokkolóan jó.
elvileg egy ismerősöm tesója jár néhány havonta, szerintem vele hozatok egyet magamnak..aztán az is lehet hogy itthon sem lesz vészes az ára, teszem azt ha 50k-ért adják csupaszon az már jó az itthoni garancia miatt...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ramius #15040 üzenetére
igazán vége lehetne már a szezonnak hogy kapjátok be
majd teszek fel én is képet a roncsról ha lesz időm (na jó azért nem annyira roncs, csak nem esztétikus.. az MZ bowden pedig azóta is tökéletesen a helyén van, igaz a motort nem használtam 3 hete)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #15152 üzenetére
és szabálysértésre még mondhatod hogy a halott kutyád vezette akire nem akarsz terhelő vallomást tenni kegyeleti okokból..
a közigbírságot meg a tulajdonos fizeti akár tetszik akár nem.
én is most köhögöm a százezret a piros lámpáért. hozzáteszem majdnem 4 hónapot leveleztünk mire el kellett kezdeni fizetni részletekben, ahhoz képest hogy ők egyben szerették volna 30 napon belül ez is valami...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #15193 üzenetére
én pont ezért kértem kölcsön egy goprot, mert nem hittem el hogy az a téglatest bármire jó lehet használat közben.
viszont elmondom, 2 hétig volt nálam és kurvajó. még mindig jobban tetszenek a szivar alakú kamerák (mert sisakra a gopro télleg gáz, fel lehet rakni de a menetszél lehúzza a fejed), de ha motorra kell rakni, akkor szerintem nincs jobb. nagyon bírja a strapát és nagyon jó minőség!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15212 üzenetére
sújadónak ez sztem kurva sok, bár nem tudom ezres motornál mi a normális. nekem 2000ccm dízel autó + 600-as motorra 20000/félév, és ezt is az önkormányzatnak (vagy polgármesteri hivatalnak) fizetem csekken, nem a NAV-nak!
és leírtam pontos jével a súlyadót, félelmetes így is hagyom inkább
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Archer #15215 üzenetére
arról nem is beszélve hogyha az eladó jelenti de az új tulaj nem, úgy kivonják a forgalomból és még meg is büntetnek hogy nyekkensz a sok számot tartalmazó csekktől...
amikor én eladtam az enyémet az új tulaj nem iratta át magára, kaptam is levelet hogy akkor most szépen kivonták a forgalomból, de mivel én már eladtam és leadtam a papírt, csak tájékoztatásként küldik ezt az apró információt...
még jó hogy nem gyorshajtásos csekket küldtek, akkor futhattam volna pár kört az ügyben mire tisztázom magam...
és holnap reggel tárgyalás a tavalyi balesetem miatt, úgy izgulok (szerencsére már nem sántítok és a kezem is meggyúgyult, nem kell a bírónak elmagyarázni hogy igazából esni-kelni szoktam mostanában a motorral
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #15224 üzenetére
a múltkori perec óta 2x voltam orvosnál, egyszer 1 éjszakát kórházban, és eddig 3x gyógytornásznál.
most 4 hét után érzem úgy hogy lassan újra használható a lábam arra amire való.szóval +1, mert a Puma Desmo nem véd kifordulás ellen, ez abból a perecből amit bemutattam kecskeméten még 1 hónap után is vannak problémáim. és én még mázlis vagyok, mert ennél sokkal szerencsétlenebbül is lehet esni (bár gyakorolni kell)
tavasszal én is versenycsizmát veszek, a Pumát pedig megtartom közútra...szerk: 65 nem pénz egy csizmáért szerintem, simán megér annyit!
viszont én biztos nem veszek télen, akció ide vagy oda... eddig majdnem minden ruhámmal ráfáztam, vagy kicsi volt amikor motoroztam benne és másnap visszavittem (textil nadrágom, kesztyűm), vagy gyártási hibás volt (sisakom, másik kesztyűm, csizmám).. pár hónap múlva méretprobémával nem biztos hogy vissza tudod vinni, és csak élesben lehet ezeket normálisan kipróbálni...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na megvolt a tárgyalás:
tömören: 1 év után végre jogerősen is hibás a csaj aki tavaly a rakparton elütött.
bővebben: a rendőrség 3 hónapra elvette a jogsiját és 50k-ra megbüntette. ő ezt nem fogadta el, átkerült a bíróságra az ügy. a bíróság felajánlotta hogy tárgyalás lefolytatása nélkül nem veszik el a jogsit és csak 20k-t kell fizetnie. ő ezt nem fogadta el és kérte a tárgyalást, ahova engem is becitáltak. eredmény: 50k-ra megbüntették és elvették a jogsiját 3 hónapra, jogerősen
a kedvenc mondatom: "ha valóban a motoros nagy sebességgel érkezett volna ahogy Ön állítja, és úgy ütköznek össze, akkor most nem szabálysértési, hanem büntetőeljárás folyna Ön ellen. az hogy nem történt személyi sérülés és a motorban is csak karcolások, esztétikai sérülések keletkeztek igazolja hogy a motoros nem hajthatott olyan gyorsan ahogy azt Ön állítja. egyébiránt a motoros vallomása végig következetes, igazolható szemben az Ön és a tanúja által előadott vallomással szemben ami tele van ellentmondással és többször is önmagát cáfolja"
van igazság. na jó, vicceltem, szegény picsa most eléggé ki lehet bukva
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #15247 üzenetére
sajnos az önvédelem itthon fekete bárány.. had idézzek egy fegyver- és önvédelemjogi nagykutyát aki újságokban is publikál:
"ha megtámad az utcán 5 jól megtermett bűnöző, és önvédelemből testi kényszerrel vagy gázfegyverrel megvédjük magunkat, semmiképpen se hívjunk rendőrt, csak lehetőség szerint fussunk el, a fegyvertől szabaduljunk meg és vonuljunk el egy időre. ha kihívjuk a rendőrséget és eljárásra kerül sor, kitudódhatnak a személyes adataink, illetve az 5 bűnöző egyöntetűen fogja állítani hogy minden indok nélkül a nyílt utcán megtámadtuk őket. senkinek sem tudom javasolni hogy a hatósághoz forduljon ilyen ügyben"
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #15254 üzenetére
a biztosító már eddig is térítette volna a káromat, ha nyújtok be számlát fizettek volna. csak azért nem kezdtem meg a javítást, mert kurva drágák ezek az idomok, és ha mégis jogilag felelőssé tettek volna akár 50%-ban is, akkor visszakérték volna a pénzt. ha viszont nekem kell fizetni, biztos hogy nem gyári idomokat veszek, ezért nem kockáztattam. de majd most, jövő héten már irány a szerviz és kezdődik a móka!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15360 üzenetére
ilyen "how to ride a bike" gyorstalpalókat kecskeméten is tarthatnánk, hátha elkerülhető 1-2 esés a jótanácsokkal
kezdhetnénk a "mit kell csinálni közvetlenül a high side észlelése után de még a katapultálás előtt" kurzussal tavasszal, köszi!szerk: az MZ bowdent nemsokára leoperáljuk a vasról és vissza tudom szolgáltatni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15367 üzenetére
az előző 2-3 körben már éreztem hogy abban a kanyarban, lapon kigyorsításkor csúszkál a feneke, de betudtam annyinak hogy gecire érzem a motort és milyen jó vagyok.
amikor elestem akkor viszont nagyon elbambultam, egyszerűen nem figyeltem oda. a nyomásom 2.9 gyári ajánlás helyett 2.4 körül volt. tudom ez is sok, de inkább fognám magamra és a szar körülményekre (másra figyelés, elbambulás, azonnali teljes gázelvétel...)fel sem tudom idézni mire koncentráltam az esés egész körében.. szerintem semmire.. egyszerűen motoroztam mintha csak közlekedtem volna hazafelé, szerintem ez volt a legnagyobb baj, hogy nem koncentráltam...
(szerk: illetve az előttem haladót néztem és nem az utat. faszság volt részemről eléggé... de a legnagyobb hogy nem a megfelelő ruházat volt rajtam, ezt tavasszal azonnal pótolni fogom!)[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15374 üzenetére
nem akartam én nyélgázon kanyarodni, azért az alapok megvannak hogy egyenes motornak verünk csak oda, kanyarban stabil gázon szoktam menni. ezt persze kétségtelen hogy elbasztam, nem a megfelelő pillanatban láttam neki a gyorsításnak. azt tudom hogy a térdem marhára lenn volt és szépen rajzoltam vele a kanyar ívét, próbáltam jó szélesen menni hogy sokáig tartson az élvezet. lehet azt hittem hogy már egyenesedünk és azért akartam gyorsítani, nemtom.. tényleg nem figyeltem oda eléggé, ha odafigyeltem volna tudtam volna mi a probléma, így csak tippelni tudok mert a célegyenes közepéről szedtem össze magamat és a motort is.. ott már nem kanyarodunk
2.4-es nyomással megyek utcán is már hónapok óta. a 2.9 szétveri a seggem, akkor félreértettük egymást!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15376 üzenetére
jó persze nem egyenes, hanem egyenesedő
a lényeg hogy _szerintem_ kigyorsításkor ért a váratlan probléma. persze simán lehet hogy egyszerűen nem jókor kezdtem el kigyorsítani, ugyanis egyáltalán nem emlékszem mi volt a baj, vagy hogy mi történt pontosan. az megvan hogy elindul a motor segge, megijedek és elengedem a gázt, utána hempergés...ha a kanyar végén rajzoltam fel egy gumicsíkot, simán lehet hogy hamar adtam rá a tüzet. akkor viszont azon túl hogy béna voltam, a gumira is mutogathatok mert egyrészt a 2.4 is sok bele, másrészt nem ez kéne hogy a motoron legyen. aznap az első etap után lejöttem és megmértem a lézerrel hány fok, 50 se volt 20 perc körözés után.. egyszerűen a conti sportattack ilyen szar, nem pályára való.. főleg nem ha még kezdő is mellé az ember
amikor megvettem a vasat a "szakértők" megmondták hogy ez a gumi nem jó.. aztán most 30k km után 1szer lehetett volna benne több tartalék hogy ne essek el, egyébként teljesen rendben volt pályán is, meg amíg az mzvel elmész mellettem addig nem a gumi a szűk keresztmetszet hanem a tudás. visszatértünk oda hogy béna voltam, ennyi
mellesleg a Kata aki ápolt utána azt mondta végignézte és mintaszerű volt az esésem, festeni sem lehetett volna szebb high sideot, és nagyon ügyesen megfogtam az elején, csak aztán ledobott
azt nem mondtam el neki hogy hiába fogtam szépen az elején, már akkor sem tudtam mit csinálok..Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen