-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Intruder2k5 #111642 üzenetére
ne haragudj, engem nem érdekel az eredeti post, nem alkottam azzal kapcsolatban véleményt se pro, se kontra. ellenben eszembe juttatta a linkelt videót, és feltettem azzal kapcsolatban egy kérdést, amire sem a videóban nem hangzik el válasz, se a kommentek között ugyan azt megkérdezve nem kerül megválaszolásra.
úgyhogy az állításod, hogy vegzáltam volna rohadtul nem állja meg a helyét.de ha itt ilyen hisztis mindenki, akkor kezdjetek magatokkal valamit.
-
ath
senior tag
válasz XFishboneHUN #111706 üzenetére
nekem nincs account-om, anélkül is meg lehet nézni valahogy?
-
ath
senior tag
[Kósa Lajos: Új motoros versenypálya épül Kelet-Magyarországon]
ahahahaha. sok a pénz, el kell valahogy lopni. Sávolyon is olyan szenzációs ívet futott be ez a történet:
A projekt csődbe ment, végrehajtás alá került, a telket 2012. október 13-án aukcióra bocsátották, kikiáltási ára 1,5 milliárd forint, a telken lévő terhelés 3,5 milliárd forint.DE ha tényleg megvalósul, és "a nyári időszakban a rendezvénynapok száma teljes" feltétel is teljesül, akkor végre lekerülne a nyomás a hungaroringről, hogy miért így és ennyi szervezés van csak, és a közepesen hosszú euroringnél is lenne egy jobb alternatíva.
-
ath
senior tag
nem tudom mennyire jövedelmező egy pálya fenntartása, az euroring nettó bevétele mindenesetre gyanúsan kevés a balaton környékére még azért lett volna értelme pályát építeni, mert turisztikailag van értelme, egybe lehet kötni egy nyaralással is. keletre mi van hasonló? illetve, mennyire lehet kelet az a kelet?
egy régebbi cikk, hogy mi(k) miatt nem alkalmas a hungaroring: [link]
a bukótér, meg egyéb változtatások még oké, de nyomvonal vezetés módosítás? az pénzben is igen komoly, illetve a jellegzetesség is változik.az viszont 100%, hogy igény bőven lenne egy hosszú, jó aszfaltú pályára, ahol nem bziskodnak db méréssel minőségi rendszereknél, DE a kókány dobokat kiszűrik.
-
ath
senior tag
[Nő a biológiai eredetű összetevők aránya az üzemanyagokban január 1-jétől]
a karburátorok lájkolják -
ath
senior tag
[link] :DDD
-
ath
senior tag
[link]
és akkor sokszor azzal megy a bszakodás, hogy sportdob van e a motoron -
ath
senior tag
Hogy lehet bontas nelkul digitalisan szelephezagot merni? [link]
Ha vennek egy 80as evjaratu xs400-at, az mennyire onszivatas? Butykolgetnek kicsit :)
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #113774 üzenetére
nem értem miért jó így varázsolni, mint rendesen megmérni és esetleg korongozni.. mindig az egyszerűbb végét kell megfogni, aztán meg jön a pislogás
-
ath
senior tag
válasz Khaosz55 #115829 üzenetére
nekem az van. szeretem, kényelmes, hempergéseket is bírta. cipzárak, varrások, minden jól bírja, idén lesz 5 éves. egyedül ami tönkrement benne, az a mellkasnál a cipzár részbe tett infótábla műanyag tokja, amibe vércsoportot, meg ilyesmiket lehetne írni ami balesetnél jól jöhet.
ez kifejezetten nyálcsordító nekem: [link] egyébként itt van sok színben és méretben is raktáron, 542€ szállítással együtt pedig szerintem egész jó ár érte, drága árfolyamot is figyelembe véve. -
ath
senior tag
válasz rayoliviero #115890 üzenetére
megnéztem a manualt, aszerint a hideg alapjárathoz elvileg hozzá sem kell nyúlni, azt gyárilag belövik. mivel mostanában már nincs olyan hideg, így kb 20 másodpercig járhat emelt (1500-2000 közötti) alapjáraton, utána ejti a normálra.
nálad hogy történik ez pontosan? milyen alapjáratok vannak? az sem kizárt, hogy valami a kábelekkel vagy szenzorokkal van, és nem megfelelő feszültségeid vannak.
a meleg alapjáratot biztosan megemelném 1200-1300 közé, aztán lehet méricskélni.1. Valve clearance out of adjustment
2. Poor seating of valves
3. Defective valve guides
4. Worn down camshafts
5. Too wide spark plug gaps
6. Defective ignition coil/plug caps
7. Defective CKP sensor
8. Defective ECM
9. Defective TP sensor
10. Defective fuel pump
11. Imbalanced throttle valve
12. Damaged or cracked vacuum hose -
ath
senior tag
válasz rayoliviero #115928 üzenetére
1 óra alatt megvan max. 2 ülés csavar, 2 tankcsavar, 1 légszűrőház csavar, 4 szívócsonk bilincs, szűrőházon kartergáz visszavezető, légtömegmérő érzékelője, plusz a gyertyák ki-betekerése. úgy emlékszem ennyi. ha nincs hozzá gyertyakulcsod, akkor mondjuk mindegy is.
-
-
ath
senior tag
válasz Shin Chen #116263 üzenetére
a 3-as és 4-es utak között halál menni.. kétszer próbáltam meg, mindkétszer úgy eltévedtem 5 percenként álltam meg telót nézni. nulla táblázottság kb, borzalom
ma sietősen áthoztam a kisasszonyt az új helyére, a közeljövőben kap műszakit is, aztán lehet csapatni. első körben Zé motorját meg is csodálnám
-
ath
senior tag
Muszaki, elso kerdes: hol a hatso sarvedo?
Sirvafakadok :D -
ath
senior tag
válasz Micsurin #116646 üzenetére
szerintem itt a szezon elején nem is kell még nyomni neki. inkább ismerkedős/visszaszokós köröket kell menni, amíg a magabiztosság fokozatosan felépül.
a tankpad meg vékony, attól függően milyet veszel, szerintem a lap vastagsága+a gumók nem lesz fél centinél vastagabb. -
ath
senior tag
válasz Micsurin #116758 üzenetére
nulla fröcsögés volt. elmondta, hogy ésszel és felelősségteljesebben kéne menni. egyébként pedig tényleg unalmas 5 perc, ez még 2-ben is sok.
nem tudom én vagyok e nyúl, de én ilyen helyen nem merem úgy csapatni. engem marhára visszatartanak azok a póznák.. valahogy mindig a rakpartos kettészakadt muki képe ugrik be (még ha az villanyoszlop is volt).
-
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #116881 üzenetére
ez rendesen elszomorító. egyrészt az anyagi kár, másrészt a naivitás, hogy normálisan hozzáállhatsz emberekhez
-
ath
senior tag
no, tisztelt publikum
lerohadtam, és egyelőre nem tudom miért. ami történt: piros után elindultam, megállóba beálló buszt kikerültem, majd azt látom villog az olajnyomás, FI világít, erő megy el, majd nyekk, kuplunggal szélre ki. időközben még egyszer a fordulatszámmérő felfutott, majd vissza, mint amikor hosszabb idő után kap feszültséget először. gyújtás nincs, semmi sem működik. mivel 2km volt csak hátra, így hazatoltam
most megnéztem minden biztosítékot, nem ment ki egy se. megnéztem a feszszabot, látszólag nincs hibája. rámértem az aksira, na az érdekes, mert 150 voltot mutat azért ennyi, mert 1000-re állítva mért ennyit a multiméter, előtte mindnél 1-et írt csak.
mázlim van, és megúszom vajon egy aksi cserével? -
ath
senior tag
nemazért, de ezek olyan igényesen kialakított garázsok, mint sokaknak lakásuk nincs gratula, tényleg szépek.
nálunk is CPL van, szerintem szépek és jó minőségűek.a gixer egyelőre áll, semmi időm nem volt megnézni miért nincs gyújtás
-
ath
senior tag
válasz Somatom #117617 üzenetére
természetesen legyen beköltözhető ha a műhellyel is fogok tudni foglalkozni, nálam is lesz kanapé, normális zuhany, hangfalak.. meg egy asszonynemjöhetszbe tábla
a mi ajtóink is a jola-tól vannak. az a szerencse, hogy az egger gyártja hozzá a fóliát, így bútorlapból is lehet hozzá illőt venni, így pedig az egész házban tök jó egység lett a bútorokkal, ajtókkal. ahhoz képest mdf és nem olcsó, újra vennék ilyet.
-
ath
senior tag
először is kidobtam az előző multimétert amit most vettem az jó, cserébe az aksim nem: 10 volt körül van csak. kimértem a generátort, szakadás nincs, ellenállások határértékeken belül. ez alapján töltésnek lennie kéne.
kimértem a feszszabot, szintén határértékeken belül, tehát az is jó. végignéztem minden csatlakozót, széthúzkodtam, de mindegyik rendben, nagyon enyhe korrodálódás van csak, égés/sérülés sehol.
mielőtt agyatlanul rohannék új aksit venni, átgondolnám lehet e más az ok. az, hogy 10 voltra beesett a feszültség megmagyarázza miért nincs se világítás, se műszerfalon visszajelzés. de ha már járt a motor, miért állhatott le? vagy ha zárlatos/mittudomén, annak lehet ez a hatása? van e esetleg még bármi más, amit meg tudok/érdemes nézni? -
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #118013 üzenetére
megpróbálom, köszi.
ezeket szokták gyárilag rögzíteni? a gumitalp ott van alatta, de más "helyben tartó" megoldás nincs? -
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #118044 üzenetére
se ott, se manual-ban nem találtam rá utalást. valamit okosítok majd, hogy ne tudjon mozogni.
a robbantottat nézve viszont az jutott eszembe, az olajhűtőre szoktak extra bordákat tenni? a mostani kialakításban ugye olyan, mint az olajszűrő, kellhet annál jobb hűtés? -
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #118054 üzenetére
de, vizes, csak arra gondoltam lehet jót tenne egy extra borda rá.
egyébként tényleg az aksi volt a hibás, most az újjal pöcc-röff. cserébe, hogy éjjel szereltem hulla fáradtan, most kizártam magam a csomagtartóból, mert elfelejtettem visszakötni a bowdent -
ath
senior tag
válasz yodamastah #118439 üzenetére
micsoda ráncfelvarrást kapott! jól néz ki
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #118563 üzenetére
bennem is ott van. összehasonlíthatatlan az a fajta magabiztos, majdnem hogy nyugalomnak nevezhető érzés ami pályán van egy mátrázós vagy bárhol máshol csapatós érzéssel. mindkettő kell és jó, de észben kell tartani, hogy haza is kell érjek..
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #118575 üzenetére
plusz a hringre már csak db mérés után engednek fel, mátrában még mehet mindenféle herélt cső
-
ath
senior tag
válasz Geresics #118734 üzenetére
én a gixeren átalakítottam a távolsági fényszórót, most h7 helyett h4 van, és folyamatosan ég. eredetileg csak a projektoros tompított ég, ami szerintem nem eléggé észrevehető messziről. tompítottról átvittem a negatívat, forrasztással, szépen meg lehetett csinálni. lehetne használni [link] ilyesmit is, szintén normális megoldás.
értemén, hogy új motor, de ez roncsolás mentesen visszaalakítható, nem gányolós megoldás
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen