-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Kolondrum #83519 üzenetére
tehát
1, tegye a motort középállványra
1a, ha nincs középállványa, tegye villaemelőre
1b, ha nincs villaemelője, trapézemelővel emelje meg
1c, ..
és így minden egyes mozzanatot? ez egy kresz vizsga, nem kézikönyv.. matek érettséginél se állsz neki azt elmagyarázni a pitagorasz tétel bizonyításánál, hogy hogyan is rajzolj kört..
ne haragudj, tényleg nem személyeskedésként vagy támadásként, pusztán ténymegállapításként mondom, hogy szerintem a kákán is a csomót típus vagy :\ -
ath
senior tag
van más is, akit érdekelne arduino alapon digitális szinkronteszter építés howto? ahogy néztem, egy alkalommal csak a beállítás kb 10e körül mozog szervizenként, a hozzávalókat pedig nagyságrendileg hasonló áron lehet beszerezni.
akkor közzétenném a folyamatot majd. -
ath
senior tag
persuader, elvi kérdés. padolás és pc beállítás előtt csinálnak szinkront, vagy el kell vinnem máshova?
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #83722 üzenetére
manual szerint a tps-t az alapjárat beállítása után kéne beállítani. mivel képtelen voltam lehúzni a szenzorról a csatlakozót, kénytelen voltam leszedni a szenzort, széthúzni, majd utána vissza. most a legkisebb valószínűséggel tettem vissza jól, be kell majd állítani: akkor ne foglalkozzak a szinkronnal, lőjem be a tps-t jó helyre és kész?
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #83730 üzenetére
kösz, akkor már csak egy kérdés maradt: hozzá kell e valaha is nyúlni akár az elsődleges, akár a másodlagos fojtószelepekhez? kell e rajtuk állítani?
az eddigiek (és a manual) alapján nem, egy megerősítés még jól jönne -
ath
senior tag
válasz -Mike- #83757 üzenetére
hopp, ez meg még ingyenes is 20-án:
Suzuki Motofest 2017
menne akkor más is? a 10:00 szabadra van még 24 hely
18-án nem tudom még biztosra, hogy tudok menni :\ -
-
ath
senior tag
Na, johet a hring, meg johetne a jo ido, mert eddig ugy nezem csonak vagy jetski jobban hasznalhato :/
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #84257 üzenetére
gsxr600 k4, óra szerint 48e, a tengelyt nem mondta
van benne k&n szűrő, pcv, meg egy rövid leo sbk dob. amikor először nézte Ago, azt mondta az ecut piszkálták, mert nagyon sokat kapott. hazafelé már érezhetően más volt, alacsonyabb fordulaton normálisabban húzott. -
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #84260 üzenetére
nem, félreérthető voltam. eddig nem volt benne semmi, viszont azt mondta, van olyan beállítási lehetőség, hogy 5% vagy 10% extra benzint adjon folyamatosan. ez ki lett törölve, utána került bele és lett beállítva a power commander.
a gyári igen, 124 lenne főtengelyen, keréken 97. a veszteség számolást passzolom.. -
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #84262 üzenetére
nagyjából. egyértelműen hiteles adatot nem találtam, de pl itt 120-ra 101-et ír, itt 97,5-et, szóval igen, kb 25 lóerő eltűnik.
Horvi, egy térképes volt
yodamastah, igen, ez érdekel engem is inkább, gyengének eddig sem éreztem. ahogy írtam, hazafelé, nem beöltözötten kis fordulaton mentem csak, de kezesebbnek éreztem. meglátjuk, ha jövő szombaton jó idő lesz, akkor hring
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #84271 üzenetére
ami biztos, az a mért ami a papíron is van. a forgalmiban 85 kW szerepel, az 114 LE. érdekes egyébként ez az összevisszaság.. pl ha megnézed itt, 80 kW van írva 120 LE-vel, ami nem jön össze matematikailag. egyszerűen nincs hitelt érdemlő forrás
magas fordulaton nem volt baja, alul-középen volt baja. de pont ahogy írod, nyitott dob és szűrő miatt tudtam is, hogy van baja.Horvi, maradt öszvér, csak kapott pár dolgot. jövő hónapban lesz a vizsga, remélem zökkenőmentesen
-
ath
senior tag
igen, eddig a valóságnak legjobban megfelelő a 85 kW-114 LE páros. igazából problémát nem látok abból, hogy 100, vagy 110 lóerő, eddig sem éreztem gyengének, ezután sem fogom
Horvi, az akkor kellene, ha autotune-t vesz valaki, és nincs előre kialakított lambda-szonda a leömlőn kialakítva. yodának van hasonló, nem tudom hogy van kialakítva neki
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #84291 üzenetére
igen, így, ezzel az elcseszett setup-al vettem. és amit olyan sokszor hangoztattál: amíg nem tudod, hogy szar, addig természetesnek veszed, hogy olyan amilyen. azt tudtam, hogy a dob miatt más a teljesítmény- és nyomatékgörbe, gázreakció, de pl a dúsabb keverékről nem tudtam. szerintem most rendbe lett téve, de javíts ki, ha tévedek.
3 ventilátor van, a két oldalsó a hűtőre volt irányítva, ezek mentek, de a szemben lévő nagy beömlő nem ment. itt egy videó
ez most gond vagy sem? -
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #84311 üzenetére
az ecu előtt csatlakozott rá az egyik kábelre, úgy rémlik fekete-fehér volt, az meg stv actuator-tól jön a manual szerint. ha jól nézem.
ha fontos pontosan melyikre, meg tudom nézni holnap. -
ath
senior tag
válasz Bogyó bá' #84513 üzenetére
ott teljesítménykényszer van, ha az élen haladó megelőzte mind a 3 előtte haladó személyautót a záróvonalon, akkor nekem is meg kell előznöm. Ha megteszem a gyengébb motorommal, rosszabb reflexeimmel, vagy csak éppen aznap rosszabb passzban, akkor én idézek elő balesetveszélyes helyzetet, ha nem teszem meg és várni kell rám, akkor meg szétszakad a csapat, elrontom mások motorozását,
én ilyen csapatban nem motoroznék. én együtt is csak olyan helyzetbe megyek bele, amilyenbe egyedül is. semmilyen témában nem egészséges, ha külső nyomásra teszel valamit
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #84628 üzenetére
-
ath
senior tag
holnapra 25 fok, gyengén felhős, 10% valószínűségű zápor várható, remélem ilyen is marad.
megkaptam mind a 4 visszaigazolást -
ath
senior tag
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85428 üzenetére
szerintem ha egyszer egy hitelesített nyomásmérős órával felfújod a gumit, aztán rögtön meg is méred egy ilyesmivel, akkor ezzel kapsz egy képet, és az alapján tudod állítgatni.
pályán pedig igen, érdemes utána állítani a nyomásnak. szerintem. -
ath
senior tag
Most esik le hetfon punkosd, igy a vasarnap akar nekem is jo. Delelott?
Remelem se tumultus nem lesz, se rossz ido -
ath
senior tag
válasz Something_ #85569 üzenetére
nincs hátsó emelőd, meg egy trapézemelőd? azt a 14e szerelést sokallom :\
-
ath
senior tag
válasz Something_ #85577 üzenetére
lebeszélted már vele, hogy mikor lesz ez?
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85918 üzenetére
Hany kilo, milyen testalkat vagy? En 193 korul, 90-95 kg kozott nyulank, sportosabb, de a berik ketreszes konfekcio 54es siman jo.
Neked hol nem passzol? -
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85920 üzenetére
rosszul emlékeztem, 56os. ami a 110-es sorban van, az viszont igaz is rám. mekkora ami most van?
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85927 üzenetére
a helyedben nem nyúlnék komolyabban ehhez a motorhoz. vettél egy drága, új motort, amiből vigyázva rá, jó állapotban jól fogsz tudni kiszállni. a te esetedben tényleg van értelme egy második motornak, csak pályára, vagy olyan ami eleve ki van vonva a forgalomból véglegesen, vagy rendszámos/vizsgáztatható, attól függően futózni/kisbuszozni akarsz, vagy lábon menni. fb csoportban 400tól vannak pályamotorok, komolyabb állapotban 1M. ha öregebb lenne a motorod, pl mint az enyém hogy 13 éves, több értelmét látnám rálocsolni a pénzt, mert egy esetleges bukásnál az amortizáció értéke kisebb. szerintem.
sima, városi közlekedésre én nem öltözök be teljes bőrbe, pont amiatt, mert egyszerűen túl meleg.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen