Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Daywalker #111034 üzenetére

    Igen, regebben ezt a rendszert hasznaltak arra, hogy embereket kenyszeritsenek dolgokra. :D
    Van egy szabaly, amit senki nem tart be, de nagy neha ellenorizzuk, ha meg kell kernunk embereket dolgokra. :D persze tudom, itt nem ez a helyzet, de ugy latszik mashogy nem tudjak csinalni :D
    Az ev nehany napjan nemet szigor van. Olyan kovetelmenyeknek kell megfelelni, amihez semmi nincs van. Peldaul nem volt "szokas" a kinai fekkart nezegetni, megis olyan laza rendszerben egy atlag ember nem gondolna, hogy szabalyt szeg (valamikor el kell kezdeni, de szerintem egy uzenettel kezdeni hogy kurogatas lesz, ezekre figyelj, a sajat biztonsagod erdekeben - sokkal kulturaltabb lett volna) aztan elobb emlitett varolistat, vagy azt a hianyzo szaktudast, ami a vizsgaallomasokon van.
    Barmilyen motorral, markaval, tipussal nem tudnak mit kezdeni, es semmivel sincs harmonizacioban semmi. Ha nemetesen neznenk, az osszes konteneres robogo, konteneres 200-225-250-400-500 as japan belpiacos motor azonnal bukta, amik amugy lassan 20-25 eve folyamatosan megfeleltek a vizsgaallomasokon, ( a felmillio robogoshoz meg hozza sem nyultak sosem, mert sokan vannak) e jel nelkuli index, fenyszoroval. Az en dt 200 R vizsgajan a gyari dobot nem ismerte fel a vizsgabiztos, meg kellett gyoznom, mi a kulonbseg az abszorbcios dob es a gyari kozott, es a road legal off road gumikkal nem tudta hozni a fekvizsgalaton az ertekeket, mert tul butykos volt a gumi, a hibatlan fek ellenere. Erre valamit mokolt, hogy nagyjabol erteken beluli legyen, es termeszetesen ezt is magyarazni kellett, es mutatni a gumi oldalan, hogy teljesen legalis. Az egesz egy kbaszott tortura.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák