Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Micsurin #125031 üzenetére

    Ott a sebességet mérik :W ezt nem vettem figyelembe. elcsúszott az agyam. :)

    zgospel:
    Továbbra is ugyan az a helyzet mint eddig volt.

    A jelenlegi szitu az utassal TÚRÁZÁS és nem 1,5 órás motorozás.
    100Le mind a kettő. 600/1200. Ha csak a LE teljesítményt nézzük.
    Sajnos a Nm kevéske, és egy combos kapaszkodón is fel kell menni. Ha van lendület akkor sima ügy. de ha nincs?
    Írtam korábban, ha tudja kezelni és szereti a magasabb fordulaton való motorozást, akkor minden rendben van.
    Csak továbbra is ott van az utas kényelme.
    Mondj egy Sport túra 600-as kivitelt amin az utas le tud ülni több napot különösebb nyavajgás nélkül. Itt ami megtekeri a dolgot a túra és utas. A pilótának nem lesz kényelmi gondja valószínűleg :)
    Fiatalon egy két évig biztos jó :)
    Ha meg teljesen korrekt akar lenni az ember, akkor alapból a túrázást el kellene hagyni, legalább az első szezonba. Gyakorolni és megérezni egy utassal való közlekedést, illetve egymást, ehhez egy 500is elég alföldi motorozás esetén. :).
    Ha meg tetszik a dolog, és megy is, akkor meg át lehet lépni a 600-at, és egy túrásabb vasra átülni. Megmarad a fokozatosság is.
    Kisebb ugrás, mint startból 100Le.

    De szerencsére duni84nek van tapasztalata.

    tboy93:
    Szerintem egy kissé össze keverednek a dolgok.
    Megkergetni és túrázni más dolog.
    Megkergetni, élvezethez valóban nem kell 100Le, kisebbel is lehet egy jót élvezkedni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák