Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz norbert1998 #141047 üzenetére

    Sztem össze van kavarva.
    Maradjunk az ársávban.
    És ne csak a motort nézd. Akkor látod tisztán.
    Ha a kínai egy árban lesz a többivel akkor lehet majd nagy összehasonlítást tenni.
    Amíg fele árban van, addig felesleges.
    Ha majd egy kínait kimotorozik egy kezdő nem mellesleg középkorosztály, akkor ő összehasonlítja magának.
    Technikailag meg akkor vacakold le a most megjelenőket, ha ténylegesen kipróbáltad és mentél vele.

    Én nem mentem velük, de nem is említem egy lapon egy 1250Gs- el, de egy DL650-el sem.


    Egy Dl árának a felébe sem kerül, egy CFmoto.
    Ha a te szemléleted szerint nézem ne vegyen senki Dl650-et mert hol van az egy GS-hez képest? :) De kategórián belül mit kezd egy 700-as Tenerevel, vagy Tuareggel, vagy Triumphal? Költői kérdés volt. :)
    Mi az összehasonlítási alap?
    A kiindulás a vételi ár volt. Újat szeretne ha lehet. Ilyet kap ennyiért.
    Ebből arra jutni, hogy csak szar lehet... nem tudom, sztem korai ítélet.

    Továbbra is kiállok az állításom mellett, hogy közúti motorozásba a motorosok pár %- a képes elérni a motor képességeinek a határait. Ennek ellenére elég bátran meghatározzák melyik motor a jó vagy nem jó.
    Egy új vacak kínai is kiszolgál és élményt fog adni. Pont olyan ez mint FHD TV meg 8K tv.
    Azt fogod élvezni amit otthon nézel. :D
    Az élvezet meg mindenkinél más, ezért létezhet ennyi féle jármű.
    Akinek már kevés lesz az majd vált komolyabbra.
    És mindegy, hogy miről vált. A hangsúly a váltáson van.

    A kérdés sztem, hogy mennyire lesz tartós.
    A szervizelésen fog leginkább múlni. Az alkatrész árakon feltehetőleg nem igazán.
    A helyén kell kezelni és használni.
    A japán vs olasz szemléletnél is ez a legfőbb gond.
    A legjobb motor, ha csak olajat kell önteni bele, sőt a régit magától kifossa.
    És soha nem kopik le benne semmi.

    Akkor lesz a kínai fos, ha állandóan javítani kell és alkatrészeket cserélni.
    De sztem ezt a szintet már elhagyták. Kiderül pár év és km, hogyan is teljesítenek a most eladott példányok.

    Az alkatrész beszerzés egy másik kérdés kőr. Érdemes ebből az irányból is körbe járni.
    Ha komolyan gondolják, nem ezen fognak elvérezni. A logisztikai hálózatok működnek.
    A robogó kismotoros világban minden xarjukhoz kb mindent is el lehet érni.
    Sztem a nagymotor világban sem lesz máshogy.
    Aztán a piac, vagy az irányított piacon eldől mi is lesz.


    Viszont sok értelme nem sok van ezzel szemetelni a topikot.
    elmegy kipróbálja és dönt, mit is vegyen.
    Elméleti dolgokról beszélgetünk, majd kiderül kinek az elmélete lesz helytálló.

    #141048norbert1998:
    Magyarázd el neki, mivel kell együtt élnie. Nulla tapasztalattal semmit nem fog érteni belőle. Mutatnak egy km-órát :).
    Én a futóművel nem tudnék együtt élni :D.
    De ezért a pénzért ezt lehet kapni. Ez van, :)

Új hozzászólás Aktív témák