Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #81556480

    törölt tag

    válasz Daywalker #31045 üzenetére

    Jó dolgokat írsz, igaz nekem kicsit érdekes. de ez azért van mert világ életemben más kategóriában mozogtam.

    1994:
    nem volt tökéletes, de 20 éves , jól ment, és még vagy 10 évig használható lesz szerintem.

    1988:

    (megvan még)

    egyik motornak sem volt még szétszedve a blokkja.

  • hcstuning

    tag

    válasz Daywalker #31045 üzenetére

    Koszi szepen az into szavakat. ez igy van, ennyi penzert, ilyen idos motoroknal ne varjunk semmi csodat. meg a km ora allasoktol sem, mert az tenyleg csak mutato jelleggel van ott, hogy mukodik es szamol. a legutobbi visszatekeres ota.
    mivel nekem elso nagyvasam lesz, ezert nem szeretnek uj motort. egeszen pontosan szeretnek uj motort, csak nem jarok ott, hogy be lehessen vallalni. par ev mulva, amikor meglesz a kello tapasztalat, akkor lehet gondolkodni, hogy mit es mennyiert vallal be az ember (onero+hitel).
    es igen, ki lehet fogni jo vetelt, meg olyat, amit sehova senkinek nem kivan az ember. szetszedni vasarlas elott erdekes lenne:) igy marad a kulso, meg szemmel lathato allapot, es az elado hozzaallasa a dologhoz.

    [ Szerkesztve ]

    -=Joey=-

  • Integra

    titán

    válasz Daywalker #31045 üzenetére

    olyan ez mint az autóvásárlás. 80e km alatt, első tulaj, szalon állapot, 4. autóként használva és 4 éves max... :DDD ha a balázs tucatszor elesett a motorral, tört a váza, hegesztették és tovább nyomták a szemét versenyen és a motor működött, és 200-zal biztonságosan fordultak lapon vele újra és újra, akkor érthetetlen hogy a tök amatőr, motorozásról gőze nincsen bájkernek egy oldalán csúszott motor miért dilemma, amivel még 50%-ban sem közelíti meg azt, amit a motor amúgy tud. érthetetlen. :U

    saját tapasztalatból tudom, hogy nem lehet patyolat motorral rendesen motorozni. oda kell baszni, oda fogod baszni, kész. onnantól fogva megérted a lényegét. amíg csak minden héten suvickolod, waxolod meg megy a fapfap rá, az kávézómotorozásra jó max.. eldobtad, összetört, karcos lett, azonnal leszarod az allűröket, mert megérted a pszichológiáját az egésznek. leszereled a gyári idomokat, gyorszáras üvegszálas idom rá, gombák, jó gumik, fékek oszt mehet.. amióta a motorom úgy néz ki, mint egy szakadt csóró roncsdarab, azóta teljesen felszabadultan és örömmel motorozok, legyintek a sok fasz allűrködésre és a legkevésbé sem érdekel, ha elesek vele. ettől függetlenül motor műszaki állapota, fékek, gumik a legjobbak, nem kötök kompromisszumot. csak az értelmetlen hülyeségekről szoktam le. és aki ezt megérti, az fog motorozni és annak van esélye megtanulni is motorozni. ez egy használati tárgy, piszkolódni és törni fog. a többieknek meg marad a görcsös kanyarodás meg kormányrángatás. ez a dolgok rendje.

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák