Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #51831 üzenetére

    Szerintem a bomos nem ezt az ohlinst tudja. A hp4 ben felaktiv futomu van. Ebben egy nem megszokott kulso gaztartalyos villa van, ami eddig a desmosediciben volt az "utcai" motorok kozott.
    Papiron a sedici ugyanazt a vezerlest hasznalta, mint a gp-n. Valoszinuleg teljesen mas vezerlesi idokkel, szoval vakitas az is.

    A blade-et felhozni a konkurencia szintjere azt jelentene, hogy kap egy verseny abs-t, kap egy kiporgesgatlot, es 15-20 loerot?
    Fotengelyen 200 loero magassagaban nagy a kockazat mar.
    Ha nem szall be a loeroversenybe, nem kell kiporgesgatlo, mert nagyjabol kezelheto a motor meg. Kimotorozni igy is olyan tudja aki 5 evesen kezdett motorozni, ebbol kiindulva nincs baj a teljesitmenyevel. (Namost magyarazd el egy marketingzombi laikusnak ezt. Vagy egy markabuzinak, aki a modell adatainal a konkurencia szamainal mindenkepp nagyobb szamokat akar latni, hiszen az a jo)
    A sportmotorokat az a reteg veszi leginkabb, akik nyomjak a szemet. Nem futar, vagy taxi uzemmodban mennek, egyszerre nagy tavokat, viszonylag alacsony sebesseggel, hanem vegfordulat kornyeken is akar, akkora nagy kozegellenallassal, hogy az fogja le a motor nyomatekat. Na attol kopik a motor, nem a km ektol.
    Kesobb profitalni tud a Honda abbol, h nem aldozta fel 20 loeroert a nagyobb futasteljesitmenyt.
    Persze akit a katalogusadatok erdeklik, az elsiklik majd a modell felett, pedig semmi baja annak a motornak.
    Aki versenyezni akar, es tenyleg keves neki a motor, az mar olyan korokben mozog, hogy versenyzesbol el, es meg fogja a blade hez venni a hrc kittet, es akkor jo lesz minden. (Kispataki a regi bladdel ment 50 et a hringen)
    Nem gondolnam rosszabb motornak a tobbinel. Csak mas fejlesztesi utat jar, mas reteghez szol. Ugy is fogalmazhatnank hogy jozanabb motor. Szukseg van erre is kulonben nem gyartanak ilyet.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák