Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #57112 üzenetére

    A 4 görgős teszt azt méri, amire gondoltam. :K
    Természetesen egyetértünk, hogy minden motorban van kiegyensúlyozatlanság, amitől kisebb-nagyobb vibrációk keletkeznek. És abban is, hogy ez függ a henger-elrendezéstől is.
    Én csak azt mondom, valaminek kell lennie még, ha az olaj is megjelenik itt változóként. Hiszen ezt megtapasztaltam. Nem a hőfokkal függ össze, hidegen is már jobb volt az új olaj, mint a másik, és melegen is jobb maradt. Annak nem látom értelmét, hogy a meleg olajat hasonlítsuk a másik hideg olajhoz. Pedig mikor elvittem a gépet, az 5100 már meleg volt, és utána mikor beindítottam pár órával később a 7100-al, és rácsodlákoztam a kevesebb vibrációra, akkor az még hideg, de melegen is megmaradt ez a jó tulajdonsága.
    Azt se mondhatjuk, hogy olyan nagyon öreg lett volna az 5100 olajam, frissen nyitott dobozból került a gépbe, és pár hónappal volt idősebb egy évesnél, 5000 nem túl keményen hajtott km-el benne.
    A 7100 is közeledik most az egyéves korhoz, mondjuk most idén jóval kevesebbet mentem, csak 2000km-t, de azt jóval tempósabban, és ugyanolyan szuper még az olaj, nem érzem rosszabbnak.

    Amúgy hogy írod, hogy rázkódik, azért ne ilyen durva dolgokra gondolj, mint amikor beindítasz egy őskövület benzines fűnyírót, hogy kb. kiugrik a kezedből.... :D
    De azért a finom, kevés vibrációnál is jobb a mégkevesebb. Én elég háklis vagyok erre. Én ezért is szeretem a 90 fokos V2-t az SV-ben, annak van a legkevésbé zavaró rezgése (és hangja) számomra. Pláne, hogy szépen lehet használni viszonylag kicsi fordulaton is, halkan, békésen. :)

Új hozzászólás Aktív témák