Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz Something_ #66752 üzenetére

    Ne várd az elérhetőségeket, hanem keress rá...
    Első keresésre kijött pl. a motoros érdekképviseleti központ

    Meg mintha lettek volna ilyen cikkek valahol, de itt is ajánlottak párat. Keress vissza a fórumon, keress az ajánlottakra guglival! Ne várd, hogy helyetted megoldják mások a problémád, mert nem fogják...

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

  • kcsa

    veterán

    válasz Something_ #66752 üzenetére

    Nagy vonalakban összefoglalva:
    Baleset, kéksárga, bejelentés, a baleseti helyszín ellenőrzése a biztosító (Uniqa) részéről, majd megállapították hogy a jogalapom rendben (tehát fizetni fognak valamit)

    Kárszakértőt ki kellett imádkozni a helyszínre, alig tudtam vele időpontot egyeztetni (Dekra).
    Amikor kijött, teljesen korrekt módon felvettük a látható károkat, addig bontani nem szabad, utolsó karcos műanyagot is fel kell íratni, lehetőleg cserére, és nem javításra.
    Majd bontás, és az én esetemben az ismételt szemle elmaradt, mert semmi egyéb nem sérült (segédvázak teljesen sértetlenek, szóval csak műanyagban volt kár).

    Itt egy jó hosszú szünet... (lassan számolnak a kárszakértők, és a számítógépek)

    ...a százezredik érdeklődésemre elárulták hogy mi az az összeg amit 1) számla ellenében térítenek (tehát ebay kilőve) vagy 2) bemondásra kifizetik.

    Mivel a felajánlott összeg a valós kár nagyjából harmada volt, maradtam a számlás javításnál. Itt még azt trükköztem be, hogy előzetesen leegyeztettem, hogy befogadnak külföldi számlát (speciel németet), és azt is kifizetik - mivel az itthoni árak lazán duplái voltak a német áraknak, így pedig majdnem nullára jöttem ki a javítással.

    Vannak még finomságok, de a főbb irányok ezek voltak nálam. A másfél hét betegállományomat nem fizették, itt jöhetett volna egy ügyvéd segítsége, de ennyit pont nem ért már meg a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák