Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz D1Rect #73844 üzenetére

    GS500-al vizsgáztam (Simsonozás után), de én már a forgalmi vizsgára meguntam. Az első pár gyorsítás még "hú, meg ha" aztán a 30. már csak olyan "jól van megy ez azért, ha forgatom"... :DDD Hasonló élményem volt a 650-es Versys-el is. Én biztos nem vennék magamnak utcára 70-80 LE alatti gépet. És nem azért mert annyira hú de kemény vagyok, sőt... Pusztán csak ez alatt nem tudott huzamosabb ideig megmaradni a "fun factor" mondjuk kigyorsításoknál, még a kezdőségem ellenére sem... Ez alól számomra csak a speciálisabb felhasználású (SM, enduro, quad) gépek a kivételek, mert azoknál más okoz örömet.

    Múlt héten mentem egy Hayabusával (rövid kör volt (~20 Km)), lényegében a már régebben is tárgyalt "újrakezdő" státuszomban. Szerintem ez is mint oly sok minden fejben dől el. Ha van önuralom akkor lehet venni a nagyobbat erősebbet. Mondom ezt annak ellenére, hogy valamilyen szinten én is tartottam attól, hogy egy ~130 LE-s géppel kezdek újra motorozni (itt is volt már róla szó), de mióta mentem egy másik CBR1000F-el, azóta ez a "félsz" elmúlt, eléggé nyugodt, sima, kezesbárány működésű gép, gondolom a sor4-esség áldásos hatásának is köszönhetően.

    (#73845) yodamastah:
    Én sajnos még pálya közelében sem voltam, nemhogy motorozni. De itt a ház előtt rengeteg motorost látok, ahogy mennek akár az Euroringre, akár Kakucsra. Tegnap egy KTM 950 lényegében átrepülte a vasúti átjárót, vicces volt, ő is meglepődött. Ez az egy előnye van a főút melletti életnek (szeretem a forgalmat nézni, de azért remélem jövő nyáron már az új házban leszünk). :B

Új hozzászólás Aktív témák