Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz CyberPunk666 #74868 üzenetére

    Ott is ugyanúgy egy másodperc alatt el lehet kottázni egy kanyart, ha nincs eszénél máris a kerítésben/árokban/szembe jövőben találja magát...
    A gyűrődő zóna meg kutyafüle oké, jobbak a túlélési esélyek autóban, ez nem is kétséges. Magam is úgy tartom, amíg nincs a forgalomban rutinja az embernek, addig jobb, ha inkább autót vezet, és csak utána pár év után motort. :K

    A kis 300-as Ninja szerintem tökéletes kezdeni. :R

    (#74870) CyberPunk666: A megfelelő vezetéstechnika hiánya ugyanúgy megbüntet egy kis 125-ös motoron, mint egy nagy 600-ason. Tény, hogy a 600-assal könnyebb veszélyes tempót menni, de ott sem a tempó lesz a probléma, hanem az emberi faktor, azaz a tudás hiánya, és a nem ennek megfelelően megválasztott sebesség.

    (#74872) KisTé: Ott akkor szvsz más gondok vannak. Nem könnyebb motor kell oda, mert a könnyű (140-150kg?) motor is ugyanúgy atom nehéz, ha hagyja eldőlni, és az utolsó pillanatban próbálja a bénázás után összelapátolni magát. Megfelelően kezelve meg a 200kg-os motor is könnyen megtartható. Szval a magabiztosságot, rutint érdemes megszerezni (akár vezetéstechnikai képzéssel, pl. Safety, ahol adnak alá bukókeretes motort gyakorolni, amivel annyiszor dől el, ahányszor jólesik neki) és az utána valódi biztonságot fog adni neki a motorja súlyától függetlenül. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák