Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz runner 125 #75315 üzenetére

    Én is sokat gondolkodtam a power commander V-ön, a VFR-hez főleg a nyomatéklyuk miatt. Azt mondom egy 2,5m motornál 200k beleférhet ha tényleg annyit számít. De arra jutottam sajna nem.

    Én végigolvastam az egész VFR ecu tuning topikot a vfr klubbon.
    Majd fél nap volt. De minden hsz-t. És mindent összevetve arra jutottam hogy nincsen értelme.
    Többen ajánlgatták a topik elején hogy ennyire jobb lett meg stb, de mindenki a saját szubjektív véleményével volt elfoglalva, padon mérve csak egykét motor lett. A régebbi power commandereket (értsd nem az 5-öst) többet kritizálták hogy nemlehet így meg úgy beállítani. Az 5-ös, ami elvileg a legújabb legjobb, az használható. Innentől a régebbiek felejtősek is. Használt meg végképp-
    Volt vagy 3 ember a topikban aki végülis elment és beépíttette ago-éknál. Aztán írták a tapasztalatokat de kézzelfogható dolgokról senki nem írt, nemigazán éreznek különbsége máslett mintha itt jobb lenne cserébe ott nem... Aztán vannak azok akik visszajáró vendégek agoékhoz mert folyamat eldobja a beállításokat a rendszer. Anélkül meg mindjárt béka segge alatt van az egész addig amíg fel nem konfigurálják megint.
    Ettől a fórumtól függetlenül több amcsi oldalon olvastam VFR1200 PC V-ös tapasztalatokról, és a legtöbb helyen azt írják hogy mintha ilyenebb, mintha olyanabb lenne. És hogy még állítgatni meg tesztelgetnie kell. :U

    Nah mindegy, sokat agyaltam ezen a dolgon mire arra jutottam hogy ha meg akarom szüntetni a nyomatéklyukat, akarok plusz 10nm-ert, akkor le kell cserélnem majd egy 2013- utáni verzióra.
    Ánnyi. :)

    [ Szerkesztve ]

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

Új hozzászólás Aktív témák