Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Lomha 8V #76932 üzenetére

    Igen, nekem is megvolt az fzr, zxr 250-400, katana 400, xjr 400, meg jopar belpiacos, mar nem is emlekszem.
    Ami feltunt, hogy az evek igencsak megszepitik ezeket az emlekeket. Pl a 250 es kb 140 ig emlekeim szerint kitepte az ember karjat, es 170 ig elektronikus leszabalyzasig gyonyoruen elment a 45 loerejevel.
    Aztan raultem egy 400 asra nemreg es elsirtam magam. Se ero, meg ha porgetem akkor sem :D "nehezen" akar felporogni. Na persze, egy 600, 1000 eshez kepest igen. De megis, az en fejemben egeszen mas emlek volt. Nem tudtam mit kezdeni ezzel percekig, annyira mas volt, gondolkodtam hogy biztos baja van - termeszetesen hibatlan.
    Ennek ellenere elvezetes motorok, nem arrol van szo.

    A v elrendezes igazabol nem egyenlo a nyomatekkal, az egy epitesi mod a motor kisulyozasara, a nyomatekot inkabb a hengerszam, furat loket viszony, es a vezerles szabja meg.

    Euroringen lattam egy nc30 ast, akkor meg karbis r6 om volt, de szerettem volna venni mindenkeppen melle, annyira megtetszett. Es akkor meg arra az acelos erore emlekeztem :D
    Most meg 1,5M egy ellenorizhetetlen eloeletu magyar peldany, ami egyaltalan nem szimpi.

    Igazabol kimerito leiras volt, de tenyleg jol letertel a gyorsasagi vonalrol. Mikor volt a coming out? :D

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák