Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz -Mike- #92002 üzenetére

    Volt szerencsém pár hete egy vadiúj S1000R-rel menni kb 20 percet egy jó kis kanyargós szakaszon. Hát életem egyik legjobb 20 perce volt :D Ha valakit érdekel szívesen leírom hogy milyen hipertérugrás egy olcsó régi naked után egy prémium fullextrás powernakedre felülni, de elég hosszú írás lenne :) Röviden: nagyon egyszerű, könnyed, és magától értetődő dolog azt a motort vezetni.

    Szóval az S1000R nagyon tetszik, amitől picit tartok az a BMW szervíz és a velejáró költségek, illetve hogy nem találok infot a korai évjáratok hibáiról, mikre kell odafigyelni.

    Beszélgettem hosszabban a Yamaha márkaszervízesekkel a motorcsere szándékomról, és mondták hogy az MT-09 nagyon jól megy meg minden, nagyon fasza motor, de az ABS elég buta, és nagyon zavaróan működik. Az MT-10-en észre sem venni, azon egy drágább modul van, ott nagyon finoman és észrevétlenül működik, úgy ahogy kell. Végül arra jutottunk hogy az én igényeimnek/felhasználásomnak egy MT-10 SP felelne meg, de annyi pénzem meg nincsen motorra :D Legalábbis Yamahán belül.

    Amik még tetszenének az a Triumph Daytona és a 899 Panigale, de ezek rendes sportmotorok, nekem meg valami naked kéne. Suzuki, Kawa nem tetszik, a Hondának meg kb nincs is jelenleg naked a kínálatában. A Tuono meg 1 millióval többe kerül, az sok.

    Úgyhogy most várom hogy a héten miket jelentenek be, hátha lesz valami.
    Egyelőre nem tudom, elherdálni sem akarom a kis fazert, úgyhogy majd jövőre meglátom.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák