Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zgospel #92046 üzenetére

    Igen, gondoltam, de a hang miatt felaldozod a motorfek utani finom gazreakciot, amit ugyancsak megerzel, mint negativ videlkedes kanyarban. (Bar sokan eszre sem veszik)

    Altalaban a japanok elolre raknak puha rugot. Az, hogy a vazat meg a lengovillat erezd, ahhoz szerintem gyorsabban kene menni.
    De nekem tokmindegy, kitalalhatunk ezer ellenervet, de ez nem annyira bonyolult es draga dolog.
    annyit kell csinalni, hogy a sulyodra legyen belove a rugo, mert ezt 2006 ig a japan motorok nem tudjak. 2006 tol is csak korlatozott tipusok.
    Csupan rugo cserevel sokkal jobb lesz egy gyarilag szar motor.

    Fekbeteteknel a marka nem igazan szamit.
    egy newfren keverek valamelyik motornal a legjobb, valahol a trw, es valahol a brembo. Illetve a neves gyartok mint brembo, nem fognak jo minosegu beteteket gyartani olyan tipusu motorokhoz, amihez nem kell. Pl 125 os kategoriahoz, es olyan motorokhoz, amikkel nem mennek gyorsan, es ahol nincs nagy szukseg ilyenre. Ezert irtam, hogy ezt tapasztalattal lehet megtudni, mashogy nem.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák