-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Van valakinek ötlete, honnan eshetett ez le a GSX 650 FA-ról (2011)?
[link]
Mosás után találtam a földön mellette, de nem találom a helyét -
Chrys_
addikt
válasz LustaDick123 #103143 üzenetére
megnézem
-
Chrys_
addikt
Most aztán jól megmondtad neki... ilyen körforgalomban meg bárki elcsúszhat azon a szaron.
-
Chrys_
addikt
Eladtam a GSX650F-t, levehetitek a képet az összefoglalóból.
-
Chrys_
addikt
válasz etnies #103796 üzenetére
Hangszórónak a HJC-kben is van kialakítás, de a héjon nincs beépítési lehetőség.
A Nolan N86-n nekem N-COM B3 intercom van, de ez ugye csak néhány Nolan sisakkal kompatibilis (beépítés szempontjából).
A HJC RPHA 70-hez vettem egy EJEAS TTS-t, ami viszont nem sisak-függő, kb. bármire szerelhető (de kell a hangszóró helyének kialakítása hozzá).
A B3 hangosabb, mint a TTS. Viszont a sisak maga sokkal zajosabb, mint a HJC.
A Nolan sisak nem, vagy csak alig párásodik, a HJC egy nagy szar (mindkettőben van pin-lock), más is panaszokodott ismerősök közül a HJC-re emiatt. Már bánom, hogy megvettem. A Nolan-ben sokkal jobb a látómező, a HJC-n alig egy kicsivel a felső él alatt nézek a motoron. -
Chrys_
addikt
Nolan N-COM B3 sokkal jobb, mint a Ejeas TTS, ha hangminőségről és hangerőről van szó. Cserébe nem szerelhető be bármilyen sisakba.
-
Chrys_
addikt
válasz -Mosquito- #113571 üzenetére
Szerintem hamarosan eljön az az idő, amikor a motorok nagy digitális kijelzőjére lehet Android Auto-val csatlakozni (vagy az Apple megoldásával).
Esetleg a motorgyártók is belefognak saját navi rendszer fejlesztésébe, akár licence alapján. És hozzákötnek egyéb szolgáltatásokat is, a panel aár touchscreen is lehet. Nekem jól jönne egy sporttúra motorra, nem kellene a navit a telefonon nézni.Egy túramotornál nem is lenne rossz dolog, de sportmotorhoz persze semmi értelme.
-
Chrys_
addikt
válasz etnies #113593 üzenetére
Köridő, dőlésszög mérés stb. sportmotorra kell, nem túramotorra. Oda én sem gondolom ezt a fejlesztést szükségesnek.
De túrázásnál nagyon jónak találnám. Nekem mindig fent van a telefonom egy por- és vízálló tokban, nincs gond a használatával, még kezelni is lehet nyugodtan motorozás közben (nem 150+kmh mellett persze, a kesztyűket meg könnyen touchpad-képessé lehet tenni hozzá). Ezt váltaná ki a dashboard megoldás, aminél még kisebb szögben kell lenézni rá, mint a telefonra. -
Chrys_
addikt
válasz csongi #113605 üzenetére
Legtöbbször én is csak hallgatom, de idegen városban pl. figyelem a kijelzőt is, kb. merre kell menni és milyen távolságra vannak a következő kereszteződések ahol le kell kanyarodnom. Persze van, aki tényleg csak hallás után megy, én nem. Szerintem jó lenne navit integrálni a gépbe, vagy a kapcsolatot a telefonhoz. Ahogy fentebb már írták, már létezik ilyen megoldás motoron...
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Bogyó bá' #113612 üzenetére
Sporttúra motoron viszont nem helyezhető fel ilyen módon, már kitakarná a motor saját kijelzőjét/óráját. Viszont a tiéden valamint etnies motorján ezek valóban jó megoldások.
Autóban is a gyártó saját naviját használom, a telefonon csak a sebességmérő kamerákra figyelmeztető program fut, ami bluetooth-n jelez hanggal. -
Chrys_
addikt
Más téma:
Csináltatott már valaki kerámia bevonatot a lakkozott felületeken? Mennyibe kerül ez motorra? Tudom, hogy attól függ, hány layer kerül fel a felületre, de egy hozzávetőleges ár érdekelne.
Bogyó bá':
Igen, pont ezért nem passzol a sporttúrához, ott kevés a hely és eléggé döntött a plexi. Persze cserélhető, de akkor úgy néz ki, mint az Aliens-ből a királynő feje, hát szegény elég ronda volt...[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Igaz, hogy az osztrákoknál a koronavírus miatt a motorozást is korlátozzák?
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #142906 üzenetére
Még az is lehet, hogy megtámadható az az aláírt jelentés. Majd az ügyvédje kitalálja. Ilyen esetekben sosem hallani arról, hogy az a személy - itt pl. az az idióta nőnek látszó képződmény - , aki hibás döntést hoz és emiatt kár keletkezik, perelve van.
A feljelentő meg szarjon sünt.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Shadowbull #144684 üzenetére
Ez a baj a BMW-nél is, amikor ECO módban tempomat 130-cal mennék, mindenki kerülget, mert legtöbben tudják, mennyit csal a km-óra. Viszont az F11-ben ECO csak 130kmh-ig állítható.
-
Chrys_
addikt
válasz Pttypang #144736 üzenetére
Nekem ez a GORE Windstopper vált be, 4-5 fokban sem volt gáz a motorozás.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós kamerák
- BMW topik
- Formula-1
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen