-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #78341 üzenetére
Helytálló ez a cikk persu?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #78344 üzenetére
Köszi, nekem is ez jött le.
Még egy kérdés: Ha nincs szervizkönyvem honnan lehet azt tudni, hogy mikor volt ( volt e egyáltalán) szelephézag állítva? Ha jól gondolom sehogy, csak ha belenéznek ugye?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #78355 üzenetére
Értem én, hogy összevágott (válogatott) anyagból áll, de sok más "szakirodalom" szintén. Valaki összeollózza, kiegészíti (néhány saját méréssel, kísérlettel, módosításokkal) , majd kiadja egy könyv, tankönyv, stb formájában és "levédi" vagy hogy mondják ezt Én csak gondolom, hogy valami ilyesmi lehet a háttérben. Bár ez sztem lényegtelen ha úgy is fent van online valahol.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz FIREBLADE78 #78395 üzenetére
Ajándékozd el gumifüstölős cimborának!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Azt tudtam, hogy jó a Metzeler gumi, de most olvastam néhány tesztet ( eredmény összesítéseket) és kb minden teszt során első helyen végzett Elég meggyőző Azt hiszem motornál hanyagolom a micheline-t a jövőben.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #78452 üzenetére
Haver tavaly rakott a cbr re egy slick gumit (használt de csak keveset, pályán tesztelték talán egy napot), oldala úgy néz ki, hogy gumi darabkák lógnak rajta (még nem láttam pálya gépet élőben, állítólag a pályázás után ilyen lesz a gumm). Azt mondta eszméletlenül jól tapad. Ég és föld a különbség a sima utcai és e között.
Ahol a másik gumi már kezdett csúszni, ennél még tudott dönteni. Majd megkérdezem a pontos típust, méretet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Lomha 8V #78501 üzenetére
Megkérdezem, hogy mit használ. Lehet, hogy nem slick akkor, mert használja egész szezonban, esőben is.
Mondjuk én nem tennék fel ilyen gumit. Úgy néz ki mint ami cserés, de azt mondta, hogy szinte új csak be lett járatvaAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz V.Stryker #78503 üzenetére
GE izzók nem ajánlottak, legalább is az emelt fényű. Nézzél osram -ot! Én abból vettem emelt fényűt, van belőle racing jelölésű, az elvileg jobban bírja a rázkódást.
Lumenet nél jó áron vannak.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz D1Rect #78507 üzenetére
Kocsiban nekem is NBU van, nagyon jó! Mociba most kerül bele, tompított és refi be is. Élettartam kevesebb, írják is mindenhol. Motornál nekem a jobb látási körülmény ennyit megér.
A ledes izzókból már régóta van normál foglalatú, sajnos nem engedélyezett nálunk. E jelzés nincs rajtuk. Műszakin emiatt elkaszálnak.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #78528 üzenetére
Ez az a racer amiről írtam. (Véletlenül racingot írtam) Elvileg ez bírja a vibrációt. Bár az emelt fényerő miatt szerintem az élettartama ennek is kevesebb lesz.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Nálatok se jön be a hegylakok.hu ?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Lomha 8V #78539 üzenetére
A mai balesetről szerettem volna informálódni. Cikkek betöltődnek de az pont nem.
Na siker. Megijedtem, hogy esetleg Tarill volt, de neki suzukija van. Kawás meg bukott (persze őt is sajnálom)
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Micsurin #78660 üzenetére
Ősszel vettem én is egy tank táskát, még nem próbáltam ki. Ahol érintkezik a tankkal, az alsó része puha anyaggal bevont, nem gondolom, hogy karcolna.
Gumi: nekem Bridgestone Battlax BT021 van a vason. Nem huligánkodok, így a határait sem ismerem
Hátra viszont nagyobbat tettek 160 helyett (ez a gyári méret) 180 -as van fent. Azt nem tudom, hogy ez mit befolyásol. Ha jól emlékszek azt írtátok anno, hogy nyugodtan maradhat ez a méret.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #78828 üzenetére
MA2 -es a 7100 amit kaptam, manuals szerint sima MA kell bele.
Mit tegyek?
Tegyem bele, hátha jó? Ha pedig nem (csúszik a kuplung) csere.
Vagy vegyek MA-t, ezt meg adjam el?
Érdemes kísérletezni ezzel? (Nem volt ócsó a 4L oil)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #78833 üzenetére
köszi
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #78962 üzenetére
Ne foglalkozz mással! Ha neked ez tetszik akkor használd egészséggel, sok balesetmentes km-en keresztül!
DE! Két hét múlva sem lesz még jó idő! Inkább várj még kicsit, az aszfalt hideg a gumid új.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #79335424 #79083 üzenetére
Öcsém nyomta 3 éven keresztül. Igaz nem multinál, de beleunt. Kocsi szar volt, gumik kopottak, hajtani kellett. Olaszban majdnem lecsukták a szar tacho miatt (persze mindig szólt ha valami gond volt a kocsival). Volt, hogy nem küldtek a kártyájára pénzt, saját zsebből tankolt. Szóval ő befejezte. Néha beugrik szabadságoláskor, plusz pénz.
Meg ugye asszony nyőrögött, hogy sosincs otthonAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz stereodead #79112 üzenetére
Én december végén vettem egy ilyen használt csizmát. Simán lehet benne gyalogolni (mivel használt, be van törve már).
Van egy daytona road star túra csizmám is. Azt is megérzi a lábam, ha sokat megyek benne, de jóval kényelmesebb és könnyebb.
Ha nem sétálsz benne sokat és számít a védelem vegyél egy jó sport csizmát![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79152 üzenetére
Már várjuk!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz yodamastah #79168 üzenetére
Hogy töri el egy sisak a kulcscsontot?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79176 üzenetére
Erre nem is gondoltam. Nem tervezek "esni", de ez ellen fel lehet készülni?
Jobb sisakok 150k körül indulnak, elég lenne ennyi?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #79183 üzenetére
No igen, bár ennél is igaz, hogy ami nagyon jó az piszok drága.
Nyakvédő, illetve nyakmerevítő mennyire gáz utcán? A komolyabbak 130 k körül mennek, de sima nyakat körül ölelő már 12 k -ért kapható (azt írták, hogy kulcscsont törés megelőzésére).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #79185 üzenetére
Jó lenne egy új bukó nekem is, de próba nélkül felejtős.
Merre lakik ez az x lite? Ha jól emlékszek egyik tesztben verte a mezőnyt, ráadásul a súlya nagyon nyerő!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #79189 üzenetére
El kell döntenem (magamban), hogy idén beruházzak e sisakra, vagy csak jövő évben
Mondjuk amit kér érte haverod, annyiért ajándék De mindenképp próbálni kell, Lazer-ből XS a jó méret nekem, de ledobtam 15 kilót és sok lement az arcomról is, kicsit jobban mozog a sisak. Ezért is agyalok, hogy vennem kellene egyet. Ha lesz jó idő és megkezdjük a szezont majd elválik mennyire gázos. Ha nagyon lötyög meghagyom tartalék (utas) sisaknak és nézek egyet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #79205 üzenetére
A rendszer "öregedése" alatt szerintem a csatlakozások, bekötések "lazulását" oxidációját érti. A nagy rezonancia miatt bizony előfordulhat. A stekkereket érdemes néhány évente kontakt spray-vel lekezelni. Rohadt egy meló, nyár végén én beszoptam valami rágcsáló miatt (még az előző tulajnál rágott meg néhány vezetéket, az a marha meg csak "összepödörte" a vezetékeket. Nálam meg persze jól el is füstölt, mert zárlatos lett). Egy hétig forrasztgattam
Mivel lebontottunk szinte mindent így a csatikat is lefújtuk, látható volt az oxidáció ( 2004-es CBF600 S).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79273 üzenetére
Mifelénk is csapatták néhányan Haver hívott, hogy menjünk egy karikát, két fejgörcs között elküldtem a p.csába!
Este kis elhajlás volt, nem szoktam pálinkát inni, tegnap sem kellett volna Nemrég keltem, még most is gyötrődök! Jó kis szabolcsi vegyesAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #79315 üzenetére
A 11 k km alatt volt gond vele? (Tapadás, nyúlás)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz zgospel #79408 üzenetére
Enyémből hiányzik a csípő protektor. Nézek bele majd tavasszal. A gerinc protektor is csak ilyen szivacsos valami. A cordurából áttettem a sa tech-et, de kicsi bele. Ha előveszem a gépet elgurulok a city bike-ba Győrbe és nézek belevalókat, vagy keresek neten valamit.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #79423 üzenetére
Képet kérünk!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #79470 üzenetére
Állatul nézel majd ki a mocin bőrszerkóban!
K.va szép ez a vas!
Gratulálok!Más: Ráakadtam egy szinte új mivv dobra, összekötő csővel együtt, tök jó áron adják! "E" számos, db killeres! Holnap le is zsírozom, aztán műszaki után felpattintom!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #79497 üzenetére
Szövet szellősebb az tény. Bőr viszont biztonságosabb és jobban véd a széltől nagyobb sebességnél. Nyáron ha tempósan mész nem lesz gond. Akkor fogsz leizzadni ha megállsz. Ez sajnos egy ilyen hobby
Egyébként még tavaly láttam shoxnál olyan bőr nacit amin voltak szellőzők. Árban húzósak (nekem), de jól néztek ki és állítólag jók is!
Én ősszel (szezon végén) vettem kétrészes probiker bőr ruhát, nagyon kényelmes, igaz jóval nehezebb mint a cordurám. Sokat nem mentem még benne (talán két kisebb karikát, aztán jött a zord tél) de hűvösebb időben kellemes volt.
Meghagyom a cordurát is egyenlőre, aztán meglátom mit hoz a sors. Lehet, hogy ha váltok mocit beruházok egy protektoros farmerre azok (is) tetszenek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz canniball #79507 üzenetére
Én eléggé "fázós" vagyok. Mondjuk a nyeszlett cordurámban nem is csoda Nyári Shox Vertex, annyira szellős (hálós anyagú), hogy átlátni rajta! Szóval éjjel, meg ha kicsit hűvösebb volt nyáron, nagyobb tempónál abban is fáztam ( aminek az eredménye, hogy folyton pipilnem kell, ha meg megállok már rá is gyújtok ).
Szóval nekem jó lesz a bőr ruci.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #79573 üzenetére
Persu: a környéken az egyetlen hozzáértő szerelő nagyon elfoglalt, sok melója van. Olajcserét és gyertya cserét megoldanám itthon. De ahogy néztem YT vidiket a gyertya cseréhez le kell venni a tankot. Megoldható anélkül is?
Tudom csak 3 vagy 4 csavar fogja, de az akkor is macerásabb már.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #79580 üzenetére
Felkössem valahova, vagy le is vegyem teljesen? Benzin csap nincs rajta, benyát leengedjem?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest