Aktív témák
-
ferkoboy
senior tag
En a megbizhato forrasrol nem mondanek le a te helyedben a szin miatt...
Sajnos a hasznalt motorok/autok jo resze nem az aminek mutatjak.
Autovasarlasnal volt h azt mondtak egy hasznalt Rover-re a szalonban,h jobb eleje serult, kisebb koccanas, aztan hosszabb oknyomozas utan meglett az elozo tulaj,s mondta,h a fia totalkarosra torte...Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
sowi
őstag
pontosan, akkor vegyel ujat, nehogymar az alapjan vegyel motort hogy tetszik e a muszerfala vagy nem, meg nem tetszik a szine(foleg ha hasznalt)...itt egy jo bike, megbizhato forrasbol, nem leszel atverve, ennyi...ha nem jo akkor meg lehet nezegetni a kereskedeseket, hirdeteseket es imadkozni hogy nem vernek at
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
[lAyCsI]
addikt
azé ne tukmáljátok már rá szegény emberre azt a vasat!
hisz azt fogja nézni minden alkalommal amikor kitolja a garázsból,
oszt a fasznak sincs kedve felülni egy olyan vasra ami nem teccik...
kedves Ali barátunk szépen kivárja a megfelelő vételt, ami szép is,
meg jó is, és még színe is bejön, aztán szépen megveszi... slussz!-= No way back from Here =-
-
ALI_G
veterán
A műszerfal az másodlagos, hisz egy S változatnál nem látszik, csak én nézem, és még valahogy a fazer műszerfalával is megtudnék barátkozni, de azért kéne egy kis idő. Az SV műszerfala egy fokkal jobb.
De nem csak a piros színnel van bajom, valahogy képen nem tetszik anyira maga a motor sem, vagy inkább csak az idom, ami nem jön be, és erre tetéz a piros, ami ki is emeli. Én szürke ember vagyok, és csak pólóban szeretem a pirosat
Tudom a megbízható forrás sokat ér, de nem mások előtt akarok feszíteni a motorommal, hanem a magam kedvéért akarom. Ezt sose értették meg szüleim, mindig azt hitték, hogy másokat utánzok. Akkor is ez volt, mikor piercinget rakattam a nyelvembe. Első kérdés az volt, hogy hány barátodnak van ilyen?! És egynek sincs! A magam kedvéért cisnáltam, mert én azt akartam, kész, slussz pasz.
Új motor qvakibeb@szottdrága! Ez van, nem lehet mindknei milliomos. Nálunk kisvárosban parasztmódi a divat, édeasányám munkanélküli vagy 10 éve, fateromat meg leszázalékolták (daganat miatt), és abból élünk, amit fater feldúr és bevet gabonával stb-vel. Ja meg a nyugdíja, ami aztán hihető hogy mindenre elég. -
ALI_G
veterán
''CBF való a nyugis túrázásra, hátsó ülése kényelmesebb, mint a Horneté, 4-6000-es fordulaton szoktam vele járni, ereje bőven elég, és szépen ugrik nyomatékból.
Gyak. ha felváltottam 6.ba, akkor abban megyek, nem kell kapcsolgatni.
Ellenben Hornetet forgatni kell, 8-11e közt használható inkább, cserébe lehet vele egykerekezni, míg a CBF-el nem.''
Ez igaz? Ha egyébként elborul az agyam, akkor azt hogy tolerálja egy CBF? Tegyük fel megyek 120-szal, előttem egy kocsi 115-tel, és meg akarom előzni, akkor 6-ból visza kell rakjam egyet, hogy ne úgy menjen mint egy bicikli, vagy nyugisan ráadok kicsit nagyobb gázt és erőből otthagyja? Van benne anyi tartalék, hogy ha a kocsis odateszi padlóra miközben én előzöm, akkor váltás nélkül lealázzam, és véletlen se megyek kritikus helyzetbe? Mert sajna ez előferdülhet. Volt, hogy előztem, és odanyomták neki, hogy azért se. (kötsög f**sz)
Vagy ugyanez a helyzet 80-ról 120-ra váltás nélkül sima ügy?
Jó lenne elolvasni egy cikket, amiben minden benne van -
Nippon
őstag
válasz Topiccsendőr #3629 üzenetére
Persze, hogy pénzből élenek ez nem is kérdés.
A komolyabb motorokat japánban gyártják pl a 600 és az 1000RR.
Az autóknál dettó ez a szitu, az Accord esetében nem tudtak megegyezni a minőségi kérdésekben ezért azokat kivétel nélkül Japánban gyártják. Az utóbbi két Civic generációt az angliai Swindon-ban gyártják és sajnos ez érezhető is. Rakás szar mindkettő.
Az alkatrészek is EU-s beszállítóktól érkeznek (Bosch, Siemens) az eddigi Japcsi (Hitachi, Panasonic, Nippondenso) helyett. Szarok is, mint a Combino villamosok.
Szóval sajnos ez a fajta trehányság a motorokon is tettenérhető. Vannak ismerőseim a Hondánál egészen felül, tudom jól.
Nekem soha nem lesz olyan japán cuccom amit nem ők csinálnak éppen ezért.
6. generációs VTI Civicem van, már a második (utolsó évjárat) és nem tudom mi lesz utána. Megszoktam, hogy olajcsere 7500km-enként és slussz. A szüleim 7. generációs Civic-ét 40 ezerrel adtuk el 2 évesen és a fél autót ki kellett cserélni garanciában.
Én ezt nem kockáztatom meg. -
Nippon
őstag
Hihihi, nagyon el akarják adni a kollégák a motoromat.
A pirossal kapcsolatban csak annyit, hogy én sem szeretek feltűnősködni de azt nem bánom, hogy a csajokon kívül az autósok is egyből észrevesznek.
Felőlem vehetsz fekete motort és fekete ruhát hozzá és játszhatsz Ghostrider-t csak ne csodálkozz rajta, ha majd lépten nyomon az életedre törnek az autósok, mert nem látnak.
Beleolvastam az index CBF fórumába és nevettem. Nem hasonlítanám az SV-t a CBF-hez semmiképpen. Semmiben nem jobb, és egyáltalán. Aki szerint meg lenyomja az SV-t....
Hát persze.....
Ha erre jársz (bp) szívesen megmutatom a gépet, ha érdekel. -
Nippon
őstag
Ha szép motort szeretnél, akkor vegyél MV Agusta-t.
Ne csináld már, rossz szempontok alapján keresel. Nem mondom fontosak az apróságok is csak a sorrendre kell figyelni.
Ha jól érzed magad a motoron, akkor meg fogod szeretni a részleteit is (minden gépen van valami amibe bele lehet kötni) ellenben ha végül nem fog tetszeni a motor, akkor mi lesz?
Nyugtatgatod majd magad, hogy legalább szép a műszerfala.
Nekem az SV-n öröm a motorozás, amikor dolgozni megyek és amikor hazafelé jövök egyaránt. Élvezem a hangját, a traktor fílinget és nem nézegetem a műszerfalát. Pontosan tudom, hogy mikor mennyit forog a hangjából. A városban még 6000-ret sem forgatok rajta, hacsak nem kell valamiért. Ott van a CBR 1000RR, mekkora gagyi a műszerfala, istenem egy félbevágott stoptábla. De kit érdekel? Kurrva jó motor.
Az meg ne ejtsen kétségbe, hogy vissza kell váltani 6.ból egy sor4-esen hirtelen manővernél. Legjobb esetben egyet de inkább hármat. Ez a sportmotorokra is igaz.
Talán egy MT-01 jó erre -
Nippon
őstag
Hát akkor a piros Sv ideális neked. Mivel piros, azt mondhatod a szomszédoknak, hogy ez egy ketkerekű traktor, a hangja miatt meg sem fogják kérdőjelezni és akkor belenyugszanak
Vegyél bármit, de lehetőleg ne 500/600-as CBF-et.
Korábban írták, hogy a gyári beállítás a legjobb utcára, hát nem tudom. Szerintem az a legjobb ha a súlyodnak és/vagy stílusodnak megfelelően állítod be a futóművet.
Az SV-n is csak nyomófokozatot lehet állítani, de legalább azt lehet. A CBF-en semmit.
Ha ráül egy 100kg-os motoros, akkor vagy szereti vagy nem de nem tud állítani. Két személyel ugyanaz a szitu. -
raver
aktív tag
válasz Expendable #3665 üzenetére
Én is azon a véleményen vagyok, hogy olyan motort kell venni, ami tetszik.
Nekem pl nem tetszenek az idomos SV-k. De gondolom le lehet róla venni a fejidomot, és tenni rá egy szép kerek lámpt. Na úgy már nagyon nagyon teccenek. -
raver
aktív tag
válasz Expendable #3667 üzenetére
Lehet hogy vissza kell váltani. Kérdés hogy 6.-ban mennyivel mész.
-
Expendable
aktív tag
Na vasárnapra egy gurulás? (asszony dolgozik úgyhogy szabad vagyok )
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Expendable #3670 üzenetére
Hát én van amikor visszarakom 3-ba, előzésnél, de akkor 16 000-ig kiforgatom
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Expendable
aktív tag
válasz Topiccsendőr #3673 üzenetére
Felvettelek msn-re, a többit akkor majd megbeszéljük ott ha más nem szeretne jönni.
-
Expendable
aktív tag
válasz Topiccsendőr #3672 üzenetére
Mit bőgeted már azt a szart?
A V2 az isten a sor4 pedig egy gyenge hulladék -
Expendable
aktív tag
válasz Expendable #3674 üzenetére
ja az ne tévesszen meg, hogy ott Iceman névvel vagyok (ahogy minden más motoros fórumon is)
-
ALI_G
veterán
Eddig annyi derült ki a néhány esetben beszúrt kigyorsítás során, hogy a hatezerig szépen, bársonyosan lépegető motor nyolcezertől átváltozik, és úgy nekiiramodik, mintha csúzliból lőtték volna ki. A fenti kórkép meglehetősen egyértelmű: a fazer menthetetlenül skizofrén, alul egy kellemes barátságos városi cirkáló, 8000 ezer felé pörgetve és tartva pedig őrült ámokfutásra alkalmas szerkezet.
Ez menyire igaz egy fazer-re? Menetteljesítményre nekem kb. vmi ilyen gép kellene. Tehát, h a kényelmes tötyögést felső fordulaton egy vadállat váljon belőle.Így ha hozzászoktam, akkor lehet etetni a gépet (persze a fordulatszám, ahol átvált vadállatba az nem kell h pont, kereken 8000/perc legyen lehet kicsit kevesebb/több, de úgy lényegében a felénél lenne jó váltás. Jó, tudom nem kívánság műsor.) E mellé még a túrás, városi kényelem kell, és olyan futómű ami nem hagy cserben egy kezdőt.
Azt hiszem ez az amit mostmár pontosan akarok. Az általam preferált motorok közül melyikre illik a leírás?
Ha erre tudnék egyértelmű választ, akkor az a motor lenne a favorit. Persze még mellé ki is kéne próbálni mindet. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Expendable #3675 üzenetére
Én még dilemmázok egy kicsit a kettő között. Megvárom a tapasztalatokat a Milléről.
Explosión de dos tiempos
-
sowi
őstag
válasz Topiccsendőr #3673 üzenetére
ha kevesbe autopalyas tempo lesz es kanyargos ut akkor en is benne vagyok
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #3673 üzenetére
nemá, most 7végén nem leszek
ráadásul reggel beszéltem haverral, és
ma hoznak el egy új 1000-es Fazer tesztmocit,
amire már eónok óta fenem a fogam egy kipróbálás
elejéig, és lehet hogy azt is buktam...-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #3683 üzenetére
az csak jövő hét kedden indul,
most csak egy kis 7végi kiruccanás
lesz az asszonnyal a Börzsönybe, de
sajnos ez a dolgon nemigen változtat...-= No way back from Here =-
-
#25954560
törölt tag
na. voltam varosozni. kifejezetten azt nezegettem h itt milyen a bicikli. egesz jo ha mar 2000 felett van a fordulat, akkor nem kell semmit csinalni, csak huzni ha menni kell. vegigcsattogtam a koruton a petofi hidtol a nyugatiig meg vissza. a bal kezem megfaradt rendesen a sok kuplungolastol meg csusztatastol. a robogosok konnyebben fordulnak, ezert ha a szuk sorok kozott kellett elmenni egy-egy auto elott/mogott, akkor ok siman tudtak, nekem meg ott kellett maradnom a sorban. egyebkent egyutt mentunk (egy dobozos sv650, harom robogo meg en) eleg sokat es nem haladtak tobbet. persze en mar harom ideny ota godzillazok, eleg jol ismerem, tehat nem esik nehezemre autok kozott gurulni. ha balrol jobbrol van ket-ket centi, akkor mar jo kicsivel szelesebb vagyok mint ok, tehat az uj haccazasok meg jobbak lehetnek tomegben a karcsusaguk miatt. szoval sztem azon h sor4 v v2, nem kulonosebben mulik a valasztas, ha varosrol van szo.
lAyCsI: menj szepen nyaralni. ha eddig nem vezettel thundercicat, akkor meg raersz par hetet. ha meg mar vezettel, nem fog meglepni. hiszen talan '97 ota van. ha eddig nem volt surgos... -
ALI_G
veterán
#3677 ? Még valaki?
-
Nippon
őstag
válasz Expendable #3667 üzenetére
Tényleg attól függ, hogy mi a szitu. Persze a 3 gang vissza az túlzás a legtöbb esetben.
Arra próbáltam utalni, hogy azért ezeket a gépeket is vissza kell pakolni, de ez egyáltalán nem gáz. -
Nippon
őstag
ALI-kám, már megint sok az elmélet! Tesztelj, tesztelj, tesztelj, mert mindenki azt mond amit akar, neked kell érezned.
Elmondtam, hogy mindegyik tetszeni fog mert be vagy sózva. Próbálj meg higgadt maradni, mert nem kis döntést készülsz hozni.
Ezek közül a gépek közül egyik futóműve sem fog cserben hagyni, de ha majd ráülsz egy sportmotorra, akkor megérzed, hogy mi a tuti.
SV kupa van és eléggé megközelítik a GSX-R-ek idejét ahhoz képest, hogy egészen más csapatban játszanak. Fazer kupáról nem tudok, de ez nem jelenti, hogy a Fazerrel nem lehet kanyarodni.
Felőlem meg szerintem a többiek felől is ragozhatjuk a témát akármeddig, de neked lenne jobb, ha végre nyeregbe pattannál és te magad érzékelnéd a gépeket. -
ALI_G
veterán
De nincs mivel, mivel, mivel! Érted?! Ez nem úgy megy. Nincs saját gépparkunk. Meg ez amúgy is békés megye. Itt a fű se nő. Képtelen leszek eldönteni melyik lenne nekem a jó, mert mindet jónak érezném, de én hosszútávra akarok venni. Nem csak azért fog mind tetszeni, mert be vagyok sózva, hanem azért is mert totál láma vagyok.
-
Nippon
őstag
Értem, hogy a lehetőségeid korlátozottabbak, mint a főváros közelében élőknek, de akkor is ideje lenne a tettek mezejére lépned. Utazz és motorozz!
Az MZ után nyilvánvalóan isten futóműve lesz a CBF-nek is, de amikor majd picit magabiztosabb leszel, már bizonytalannak fogod érezni, ezért azt mondom, hogy válassz inkább a többi közül. Ja és tudom, hogy nem szereted a Banditot, meg korszerűtlen is, de fényévekkel jobb a CBF-nél. Szóval, ha nem kell Bandit, akkor a CBF végképp felejtő.
Ebben az olcsó motor kategóriában, kivétel nélkül olcsó vacak futóműve van az összes bringának.
A CBF full alap, a Hornet felfordított villát kapott ami nem állítható és szar (az előző jobb volt), a Fazer-t nem tudom (valszeg, mint az SV) a Kawa Z 750 és ER6 első villája szintén nem állítható.
A legegyszerűbb módon sűrű olajjal, a következő fokozatban pedig progresszív rugó beszerelésével lehet rajtuk javítani. Persze lehetőség van a komplett átszelepelésre és az egész telóbél kicserélésére, de az horror.
Aktív témák
- Apple Magic Trackpad Érintőpad Fekete (MMMP3Z/A), Újszerű, Garancia: 2025.06
- PlayStation 4 Kontroller
- GARANCIÁS! GAMER PC - MSI Z790 ATX, I5 13600KF, RTX 3050, 32GB DRR5, 500GB NVME, Corsair 1000W
- Imperium Ryzen 5 Phoenix 8000 PC Ryzen 5-8600G, A620TUF, 16GB DDR5 RAM, 1TB SSD
- Garanciális be quiet! Silent Loop 2 360mm (BW012) ( Light Wings ventikkel )
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest