Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csokis26

    csendes tag

    Hello Mindenkinek!

    Lenne egy olyan problémám, hogy az új Meizu MP3 M6-os (SP) készülékembe kettő hibát véltem felfedezni.

    1. Egyáltalán nem jó a mikrofonja. Semmi hangot nem vesz fel, csak egy nagyon mély búgó hang hallható egyfolytában, ha visszajátszom a felvételt.Akár a lejátszón, akár a számítógépen játszom vissza.

    2. Egyre gyakrabban csinálja azt, hogy a kijelzője ''behülyül'' és csak 2-3 újraindítás után lesz normális. Azonban ezt teljesen változóan csinálja. Van úgy, hogy pár napig semmi baja nincs, de van úgy hogy egy nap alatt 5-6-szor is előjön.
    Kép 1:[link]
    Kép 2:[link]

    A készülék amúgy egy hónapos, szóval nem egy régi darab.
    Kettéosztja a kijelzőt, és a jobb oldali része olvashatatlan, amint a képen is látszik.

    Ugye ezek nem normális dolgok?
    Mivel ugye úgytudom 3 napon belül cserélik csak, utána javítják úgy általánosságban a műszaki cuccokat. Ezt most akkor javítani fogják már csak nekem? Mert azért nem szeretnék egy olyan készüléket használni, amiben már két dolgot is cseréltek ki. Egy hónap alatt.

    Ja meg ugye a kijelzővel ezt a hibát azért nem mindig csinálja, bár ha rájön akkor valamikor elég sűrűn. De ugye majd ha megnézik akkor egyszersem fogja ezt produkálni, mert ez így szokott lenni.
    Szóval mit tegyek vele?


  • csokis26

    csendes tag

    Sziasztok!

    Előzmények: 1052-es hozzászólás

    Na kissé mérges vagyok az Infopatikára! Kezdődött ott, hogy hetekig nem jeleztek, majd egyszer felhívtam őket, hogy mi van a kütyüvel. Erre azt mondják: kész van és ma vagy holnap küldik is. Ha nem telefonálok esetleg, akkor eszükbe sem jut kiküldeni? :F
    Ja mellesleg a ''mai és holnapi'' kiküldés egy hétig tartott!!!! :W

    Ugye kettő hibája volt: mikrofon és kijelző. A mikrofon tök rendben is van. A kijelzője ugyanolyan szar, mint volt!!!! Nem csináltak vele semmit!!! :O :O :O
    Én elhiszem, hogy bekapcsolták egyszer-kétszer és jó volt, de könyörgöm elküdtem nekik a képeket róla e-mailben, hogy szar!!!!! Szóval csere nem lett, persze aki szándékosan tönkreteszi a készülékét, ami jó, mert nem tud elolvasni egy fél oldalnyi szöveget, hogy hogyan kell frissíteni a szoftverét és a TP-re SP-s szoftvert tesz rá vagy fordítva, annak meg szó nélkül cserélik!!!!!!! Ez számomra felháborító!!!!! :W :W
    Most visszaküldték a rossz M6-omat!!!!
    Ja és a visszaszállításról ők gondoskodnak, de az odaküldés 1900Ft-ba került!!!!

    Most megint küldjem vissza és bekapcsolják kétszer, aztmondják jó, és visszaküldik????
    Azért a fotó szerintem elég bizonyíték!!!

    A Samsung T8-asom is hibás volt, annak is valami kontakthibája volt, hol jó volt hol nem, de a szervizes szó nélkül kiállította a csereutalványt, pedig akkor sem jelentkezett a hiba, de elhitte!!!!! Na ez garancia!!!
    Még jó hogy megtartottam és nem adtam el a Samsungot. Amúgy nem vitatom, hogy a Meizu jobb videóra (már akinek jó a kijelzője), de a T8-as zenében sokkal jobb, össze sem lehet hasonlítani a kettőt, igaz kétszer annyiba került, mint ez! De a T8-as hangja sokkal jobb!

    De segítsetek már!!! Mi a szart kezdjek ezzel? Tudtam hogy ez lesz, hogy bekapcsolják, pont nem jelentkezik ez a dolog, majd jónak nyilvánítják!!!! :W :W

    Tanulság: maradok a Samsungnál és soha többet Meizut! Egy eszköz, melynek két hibája is van?? :( :(
    De ezt már valahogy megkéne mentenem és kicseréltetni.





    [Szerkesztve]

  • csokis26

    csendes tag

    válasz rumos14 #1400 üzenetére

    Ez igaz, de az Infopatikában nagyot csalódtam!
    Úgy hallottam a fórumokról, hogy korrekt cég!
    Ehhez képest ha rendelsz tőlük másnapra meghozzák, ha szervízben van, és mondjuk 3 hét ( ! ) után kész, akkor sem küldik ki, majd telefonálás után több mint egy hét a szállítási idő!
    Hát igen, amikor már nem kapnak érte pénzt, akkor már levan szarva a vásárló :(

    Ja és mégegyszer mondom felháborító, hogy már olvastam (talán itt, talán a Meizu-s fórumban), hogy valaki tönkretette, hogy rossz szoftvert tett rá (SP-TP- re gondolok) és vígan újságolja, hogy kicserélték neki! :W
    De figyelj már miért? Ő tette tönkre nem? Ja megazthiszem itt olvastam, hogy valaki összetörte a kijelzőjét, de a bolt visszavette. Akkor ha az enyém tele van hibával miért nem cserélték ki?
    Lehet összekéne törnöm? Vagy direkt tegyek rá ''nem rá való'' szoftvert? :U :U

    Ja és egy kérdés: ezt a fogyasztóvédelmis dolgot hogyan kell esetleg elkezdeni? Pénzbe kerül kivizsgáltatni, majd később visszakapom?
    Bár még megpróbálkozok az infopatikával

  • csokis26

    csendes tag

    válasz Infopatika #1403 üzenetére

    Tisztelt Infopatika!

    Először is elnézést, ha kissé erősre sikerült a levél, csak hát mielőtt megírtam az előtt jelentkezett megint a hiba. Ebből kifolyólag kissé ingerült voltam.
    Azonban azt is hozzátenném, hogy hétfőn érkezett meg a készülék és ugye csütörtökön éjjel (naptár szerint már pénteken) jelentkezett a hiba.
    Szóval már örültem, hogy jó, de sajnos megint előjött. Amint látszik nem túl gyakran jön elő, bár valamikor sűrűbben - ez a jelenség. Inkább úgy lehetne fogalmazni, hogy rendszertelenül. Hiszen 4 napig jó volt, majd előjött a ''levelem'' megírása előtt, ma pénteken pedig még egyszer....
    Tulajdonképpen ugyanezt a jelenséget produkálja, bár hozzáteszem ma ehhez képest harmad ekkora sávban: [link]
    (ez még a régi fotó, sajnos most nincs nálam a fényképező, nem tudtam újból levenni)

    ''mivel bizalmatlan világban élünk természetesnek veszem a reakciódat'' - Pont ezért küldtem el e-mailben az MP3-ról készített képeket, mert tudtam, hogy nagyon rendszertelenül jön elő a hiba. Szerintem a róla készített fotó azért egyértelmű. Nyilván nem szerkesztettem át a képet, hogy hibásnak tűnjön a készülék.

    A részletes leírást majd elküldöm privát üzenetben, hogy hogyan jelentkezik pontosan a hiba és stb...

    Köszönöm szépen



  • csokis26

    csendes tag

    Tulajdonképpen elhiszem én a szervizeseknek, hogy az ilyen hibát a legnehezebb javítani, ami hol jelentkezik, hol nem. Ez a legrosszabb.
    Olvastam, bár tudom nem ide tartozik, hogy az illető megírta a DVD lemezt, majd az író nem olvassa vissza ha beteszi a meghajtóba, másnap reggel meg minden gond nélkül megy. Csak az ember ilyenbe ne fusson bele.

    Az agyam akkor durrant el, és őszintén szólva még most sem értem, hogy amikor valakinek a saját hibájából romlik el, azt gond nélkül cserélték: ''na gond nélkül kicserélték az elrontottat egy vadi jú feketére. mosz ezt fogom élvezni ''. Amikor pirossal van a figyelmeztetés kiírva: ''A lenti firmware-ek csak TP verziójú készülékekhez használhatóak!
    SP verziójú készülék esetén a lenti firmware-ek használata a lejátszó működésképtelenségéhez vezethet!''
    Ehhez képest az enyémnek két hibája is volt és ugye biztos voltam benne, hogy csere.
    Kicsit úgy érzem magam, hogy tényleg Magyarország arról szól, hogy aki lop, csal, hazudik az jól jár, aki meg becsülettel használja, az meg szív.
    Biztos az illető utálni fog és egy bunkónak fog tartani, de ő rontotta el, nem? Minek cserélték neki? Az enyém gyári hibás, ráadásul nem is egy baja van, és itt szenvedek vele. Ok, biztosan cserélni fogják vagy javítani, de nekem miért nem lehetett rögtön megoldani a problémát? Azt elhiszem, hogy a probléma nem jelentkezett, de a fénykép azért elég bizonyíték lett volna, nem tudom mitől voltam kevesebb értékű ember, mint Ő.
    Na mindegy, most még picit használom tovább, ha meg jelentkezik a probléma, akkor szerintem (remélem) nem lesz gond a gariztatással.





Új hozzászólás Aktív témák