-
Fototrend
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#40935168
törölt tag
válasz johnjohn #1691 üzenetére
A legtöbb fotós a legtöbb képet leméretezi. Itt egyből eltűnik az objektív élesség hiba.
Amúgy meg mi a baj a 18-55-tel ? Egy kitobi, nagy csodát nem csinál, és lerekeszelve még tűrhetően is rajzol. Így lekicsinyítve főleg.
A fényereje sokkal nagyobb probléma. Sportcsarnokban nemhogy sportot, egy sima natúr sétát (=szalagtűző) sem lehet 50mm környékén mosódás nélkül fotózni vele, annyira gyenge (ISO 1600). A sorbanállást stb.. az IS megfogja, de a mozgást nem, már egy sétát sem.
És akkor a kézilabda meccsekről még nem is beszéltem.
EF-S 17-55 f/2.8 IS USM már lencse.
-
#40935168
törölt tag
Az egy L kategóriás obi, L-es lencsékkel, L-es 3 stoppos tripod-sensing IS-sel, spec üveggel. Gyakorlatilag három dologban különbözik a piros csíkos L-esektől, a váz anyaga, a festése és a körítés. Mivel elsősorban beltéri mókára javasolt, nincs igény időjárás állóságra (legtöbb esetben). De mondjuk ezzel végigfotózhatsz egy szülinapot vaku nélkül, élethű fényekkel.
Minden másban L kategóriás, nem véletlen annyi amennyi. És mivel EF-S, relatív kis méretű is, plussz előny. Igaz FF-re nem megy fel vagy TC-vel..
Cserébe ott van igazi L-ben a 24-105 mondjuk, amiben nincs IS, vagy azok az L-esek, amikben van IS de nem 2.8-asok (maradva ebben a tartományban).
Jó, a 260 borsos ár érte, ezt meg kell hagyni. De ha egyszer felpattintod, csak a mosoly marad. És ez az obi sokak szemében L-es, nem oknélkül.
katt és katt bár elfogult vagyok ezekkel mert néha sok a tömjén és főleg dpreview jólpénzelt marketing szag, de azért valljuk be nem sűrűn nyúlnak mellé. Érdemes elolvasni.
Nekem ez lesz a következő utáni obim. (A következő egy 150-es Sigma fix f/2.8 macro mert perpill buzulok a pókokba).
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Na, nem kell ez a nagyarc "nem komolyan mondod?" duma, mindjárt hanyattesek. Gondolod a csecsből szoptam ki, vagy csak egyedül vagyok véleményemmel ? Nézz már körül a neten kicsit. Ha az ember ilyen szintű felszerelést vesz, jó képet vár tőle, semmi több. Nyugodj bele, kifejezetten beltérben jön ki az előnye (vagy szabad ég alatt sport, de oda inkább nagyobb gy.távú tele).
Napellenzőt pedig külön veszel hozzá, és mivel jó vicc, röhögsz rajta, mert a viccen általában röhögni szoktak.
Egy szó mint száz, nem magyar zsebre van alakítva és lehet hápogni hogy drága-e vagy sem, egy k*jó obi.
-
#40935168
törölt tag
AJÁNLOTT beltérre. Nyilván szabad ég alatt teljesen mindegy hacsak nem éjszakában fotózol csillagokat vagy napfelkelte/naplemente.
Kint mindig van elég fény egy átlagos családi/haveri jelenethez, de bent ? (Szinte soha).
Csak hogy magamat hazudtoljam, legénybúcsú, tűz (nem kicsi), 10 fő. ISO 1600, kit obi, szanaszéjjel kenődött még így is, vakuval lett csak jó (de az nem ad olyan hangulatot).
Szóval persze, meghálálja magát kívül is 1-2 szituban, de JELLEMZŐEN beltérben érezteti a hatását.
Kívül max arra jó, hogy lerekeszeled f/5 körülre és borotvaéles képet kapsz (más, mint egy f/5.6-on tágot rekeszelni f/8-ra).
-
#40935168
törölt tag
Nézd, én ez úgy látom, hogy ez az obi alapvetően beltéren éli ki magát, a borítása sem időjárás álló, sőt, ahogy halljuk, becsillanásra eléggé hajlamos.
Nem tudom kit igazol, de nem is ez a lényeg, csak talán felvilágosít eme kis szépség előnyeiről:
katt.Szerintem ők már láttak pár fényképezőgépet és objektívet, más szemszögből is, mint legtöbbünk. Azt pedig senki nem állította hogy kint csak este kell 2.8, az általánosítás ("általában" szócska) nem azt jelenti, hogy telével 1/1200-on tág rekesszel sirályt lő az ember a napfényes égen az esetek 100%-ában, 100 fotósból 98.
Nekem túl gyakran fordul elő ez a mágikus "fény" szócska, nem tudom miért...
"Constant aperture EF-S zoom a great low-light performer"
"Combining constant f/2.8 aperture throughout the zoom range with Canon’s latest 3-stop Image Stabilizer, it delivers outstanding wide angle performance and framing flexibility in low light conditions."
WIKI:
"It is praised as "one of the best general/multi-purpose lenses available and ideal for available light photography on a Canon APS-C camera."TDP:
"With a fixed fast f/2.8 aperture (...) - to me, this is a great feature. F/2.8 is as fast as any Canon zoom lens currently made. It is fast enough to stop action in many indoor venues. This wide aperture also activates the higher autofocus sensitivity mode for certain focus points in many Canon bodies (f/2.8 does not have to be selected to get the benefit of this feature). F/2.8 also presents a bright viewfinder to the user."
Az nem zavar hogy bolondnak nézel, mert nekem nem fáj de tényleg, csak legalább ne akard már mindenkinek előadni, hogy nagy melléfogás ezt ELSŐSORBAN beltérre használni. Én speciell nemhogy elsősorban, de CSAK EZÉRT veszem, 260-ezer körül vagy ha mákom lesz olcsóbban, bár kívülre is nagyon jó lesz ebben biztos vagyok, csak ott már általában felcsatolom a hetvenkétszáz kettőnyócat vagy a hamarosan beszerzett százötven makrót a pókra.Mindenki azért vesz kit obi helyett egyéb obit, hogy bővítse a lehetőségeit, nincs általános recept arra, hogy melyik jó melyik nemjó. Egyik erre jó, másik arra, harmadik amarra. Kiemeltem a beltéri használatot, valószínű, hogy sem a képeidnek nem árt majd a fix 2.8 és a 17-55 flexibilitása, sem az objektívednek a 20-22 fokos temperált környezet, kiegyensúlyozott páratartalommal. Csak más, mintha a dzsungelbe vinnéd Kolumbusszal Indiát hódítani, így van ?
Az meg hogy drága, nem az én bajom ismét. Lehet köpködni, de nekem telik erre, na most mi van akkor. De nem, nem millerpalánta vagyok. És nem, nem 5D-vel kezdtem anno (tellett volna 1D-re is). Sőt, az sem zavar, hogy ennyiért nem L-es. Én nem produkálni akarom magam ilyennel, hanem beltérben az ideálisnak mondható 17-55-ös gyutávon bemosódás nélkül vakumentesen fotózni.
És erre valljuk be, k* jó. Az már csak hab a tortán, hogy milyen egyéb tulajdonsága van. Lehetett volna a "szutyok" kitobi 18-55-öt is 2.8-assá tenni, minden egyebet meghagyva, zajos és kicsit pontatlan AF motor, kotyogó frontlencse, nem-fulltime MF (folyton át kell kapcsolni), a lencsék minőségéről nem is beszélve, szűrőméret, stb.. raklap praktikus ok.
Ez az, amit meg kell fizetni.
b) egy profi obi tartja az árát, mindig lesz rá vevőd, ezt az objektívet Te soha nem kapod meg 200 alatt, kérlek szólj ha tudsz, Tied a respect, a kp, az elismerésem, mindenki előtt meghajolok itt nyilvánosan és enyém az obi, élvezem (mert ismétlem az hogy engem ki hogy ítél meg vagy mit mond rólam mások előtt teljesen le*arom kategória).
c) belépő szinten egyhamar ne várj FF-et, a gyártói marketingek nem ebbe az irányba mozognak, okkal. (Amúgy az 5D M2 ja, "belépő" FF Inkább a Nyikony D700, az legalább fotózásra lett kitalálva).Tudod, kültéren 50mm-en lelőni egy épületet, barátnőt, stb.. nagyon klassz, nem kérdőjelezem meg (!) félreértés ne essék. Csak fantáziátlan, általában. Hiszen ezt látod a legtöbb helyen, ezt minden obi tudja. (Ezt nem én állítom, hanem Joe McNally, ezt most csak azért mondom mert mindjárt megkövezel érte).
Szóval utazni jó, de dobjál nekem egy slideshow-t 17-50mm között, általában "aha, szép, jó, nem rossz, hmm.." és ennyi, tartomány nagy százaléka 30-50mm között, kalap.
Egyik sem lesz egy "hűűűű" vagy "azta", és 100-ból 95 fotózó emberke ilyen képet készít.
Nekem nem az a célom, hogy dokumentáljak a Google-nek, hanem értelmes képeket készítsek, és arra ez lesz az utolsó obi, amit felcsatolok kívül. Kivétel mindig lesz, hogyne, de a leggyakoribb obim kültéren definitív nem ez.
Persze, ha anyám áthív hogy grillezünk, szülinap, hozd már kifsiam a gépet, akkor átmegyek és a 17-55-öt viszem, egyértelmű.
De ezek nem lesznek érdekes képek, "csak" egy szuperjó családi esemény szuperjó dokumentációja
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Sziasztok,
Lassan masfel eve nyuzok 450D-t, mindenfele obival (lehetosegem van ra).. szeretnek a profi ligaba valtani.
Ami szoba jon az az 5D Mark II KIT (24-105 benne) vagy az 1D Mark IV vaz, mely volt nalam egy hetig es beleszerelmesedtem.. Iszonyu kis zaj nagy iso-n is, iszonyu gyors sorozatloves, es idealis crop az APS-H erzekelo.. Pont FF es APS-C kozott, 1.3x.
Kepminosegben melyik... ? Igazsag szerint gyonyoru kepe van mindkettonek, az AF es jopar dolog persze azert az 1D mellett szol, de.. Szeretnek innen is par velemenyt hallani.
Legtobbszor a 24-105 van fent, tele 100-400.
Elnezest h nincs ekezet, telefonrol igy konnyebb.
Szoval megeri az 1D Mark IV a plussz penzt 5D Mark II-hoz kepest? Tovabba eleg sok uj utod modellt rebesgetnek Canon haza tajan, lehet egy 5D Mark III lenne az igazi? Igaz abban a 7D AF van, amivel voltak gubancok, gondolom itt mar nem lenne... De ezen kivul semmit nem tudok a Mark3-rol.
Koszonok minden epito jellegu hozzaszolast.
-
#40935168
törölt tag
Köszi.
Én mindent fotózok, de azt hittem az, hogy a 24-105 van fent leggyakrabban, elárul valamit. Szóval nem azzal megyek Forma1-re a kanyarba fotózni.. (mással sem).
Gépet szeretnék profit, nem a felhasználás módját..
A zajjal van bajom a gyengébb ligában. 5D MK2 az, ami eddig azt mondtam, ISO 3200-n is elfogadható, például karácsonykor gyenge beltéri fénynél eszem ágában nincs vakuzni, inkább magasabb ISO és f/4 IS vagy 50 fix f/1.4.
Kérdéseimet természetesen másnak is feltettem, azért mégis ide írom, mert abból indulok ki, minél több embert hallok nyilatkozni, annál könnyebben döntök végül (hát nem).
A gyors sorozat nem szükséges, így 5D fele húzok most és inkább költöm üvegre. Számít a pénz, de a fényképezőt nem arra veszem, hogy megdolgoztassam. Hobbinak.
Drága, igen, de van aki Honda-t vesz, van aki Hayabusa-t, van aki nagy plazmát, van akinek iszonyú komoly PC-je van.. én pedig úgy gondolom, ha egyszer megtehetem, akkor olyan pillanatokat szeretnék elkapni, melyek technikailag minőségi ugrás a mostanihoz képest. A többi már úgyis a fotóson múlik..
-
#40935168
törölt tag
válasz kiskornel #4811 üzenetére
Van egy ismerősöm, 600 fix 2.8-al fotózgat (nem kishazánkban) és ő panaszkodott a 7D-re, megvette és köpködte, képei felét kidobta a pontatlan fókusz miatt, nem lett tűéles a madár csőre, stb stb. Aztán utánajárt és több embernek volt ilyenje, mire kijött a FW frissítés.
Még megvan neki, de árulja már. 5D-je van (sima) de 1DM4-en gondolkodik. Neki mondjuk van rá oka, felszerelése egy kisebb vagyon, képei amolyan igazi NatGeo színvonalúak.
Visszatérve rám: én is szeretek fényképezni, imádom. És ha tehetem, nem a 15 éves autómat cserélem le (ami amúgyis elég unikum) hanem inkább egy profi váz profi üveggel. Az, hogy mire használom, rajtam múlik. 24-105-tel természetjárás, családi képek, gyerek, fürdés, nyár, tél, akármi - mindből csodás képek születhetnek és kezdem kicsit érezni a 450D korlátait, ennyi csak.
-
#40935168
törölt tag
Látod ez a bajom, amit Teutánad majkel mondott: 400 fix f/2.8L , állvány, madárlövészet hajnalban. Elhúz felettünk, puff puff puff. Mindenki csodálja az iszonyú méretű obit, tekeri fel rá a gépet (én is az apróságomat).. vagy fél óráig csak lőttem az 1Dm4-el őket, aztán jött az 5Dm2, hát majdnem felkiáltottam hangosan mi ez a sz*r, egyszerűen képtelen volt úgy ráállni a mozgó célpontra mint az 1D, fókuszban teljesen seholsincs hozzá.
Normál körülmények között persze amikor előrántod csípőből, oké és ahogy mondod, egyetértek azokkal, 5Dm2 bőven több mint jó, de ez a szitu megijesztett.
Ugyanis azt gondoltam az 1Dm4 faroknövelés semmi extra, mit tudhat még az 5Dm2-nél is jobban ?? Hát pffff ..
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
És köszönöm mindenkinek a véleményeket, nem akarok flame-et úgyhogy még kivárok egy darabig.. (én is járok stúdióba, nem bent dolgozom ugyan de járok) + fotoszakkör.
Legutóbbi kísérleteim egyike a villámfotózás volt.. De ehhez Joe McNally könyv adott tippet. Sokat olvasom. -
#40935168
törölt tag
De én jó fotókat csinálok, FB-n like-olják, elkérik őket eredetiben stb. csak nem verem nagy dobra.. a másik, hogy MAGAMNAK és családomnak fotózom, nem érdekel a fotózz.hu vagy fotovilag.hu közösség, sem az aranymetszés, bár azért betartok dolgokat és komponálom a képeimet mielőtt exponálok..
Viszont a 450D zaja akárhogy is nézem, nagy a saját igényeimhez.
És nem érdekel, mi volt 10 éve vagy még előtte, mert nem visz előre. Akkor nem tudták megcsinálni azt, amit most meg lehet, lásd LCD-n nyomogatni a lőtt képet és törölni majd azonnal újat lőni helyette, az sem vigasztal hogy ISO400 volt a max, lőttek díjnyertes magazinképeket jó szemcsésre, na bumm.
Én viszont szeretnék jövő karácsonykor a családomról zajmentes képeket lőni pl. És ha ezt 3200-n kell, mert nem fogok a beltéri képeimbe vakuval belerondítani, akkor ahhoz bizony olyan gép kell, ami ezt tudja. Ilyen egyszerű.
24-105 arra akart menni, hogy mindenféle obival találkoztam már, dolgoztam is sokáig, de a puszta generalizmusa, és "mindenre jó" ... valahogy mégsem jó mindenre, mert már a szomszéd bokor tetején ülő veréb is messze van 105-ön, ha ki akarsz hozni belőle vmit.
Az a baj, hogy mindent szeretek fotózni. Meglátom, megtetszik és puff. Az élethelyzet hangulatát, élményt visszaadni - ezért fotózok, nem tudnám magam kategorizálni nagyon.
A zaj az első indokom váltani előre. A LEG-LEG.. minden ezután csak. -
#40935168
törölt tag
válasz kiskornel #4828 üzenetére
Ezekben igazad van, de én direkt azzal kezdtem, hogy használtam már profi gépet, mindkettő említettet ráadásul. Elájulva nem vagyok nagyon, pl. a tárcsát utálom, míg a 450D-n ilyen nincs. A 450D könnyűségét is szeretem, inkább tennék még rá hátul 1-2 gyorsgombot (vakuexp.kompenzáció pl) de az a gép úgy jó kezdésnek, ahogy van.
Kellene egy 1D mini, a felső LCD sem hiányzik nekem, és a 70-200 f/2.8 sem kényelmetlen a 450-nel, pedig rengeteg fórumon folyton arról olvasok tesztekben, hogy nincs egyensúlyban a váz az obival, bla bla. Szerintem .. passz, hülyeség, ha kell az a kép, akkor lelövöm akkor is, ha épp 20 szúnyog csíp, verejtéket izzadok és kényelmetlen a szitu. Sosem zavart a nagy obi és a 450D kombináció.. láttátok volna az 1D-t a 400 fixen, hát ott már az is LOL kategória volt
-
#40935168
törölt tag
válasz Szten Márs #4832 üzenetére
Igen, ezeket a szintetikus teszteket én is nagyon unom..
-
#40935168
törölt tag
-
#40935168
törölt tag
Juza-t szeretem, de ehhez üveg kell..
kattVirágokat fotózni pl kifejezetten imádok közelről.. rengeteg van.
-
#40935168
törölt tag
-
#40935168
törölt tag
Urak, 350D tud produkálni ilyeneket ??? [link]
-
#40935168
törölt tag
Sziasztok,
eddig Canon párti voltam, most fektetnék be komolyabb szettbe, de kijött a Nikon D4.
Urambocsá, hogy megkövezzetek ezért, de az objektíven gondolkodó társulattól, profiktól kérdem: érdemes lehet 1D helyett ezt körbejárni, jobban megnézni, megvenni ?Nem rossz gép.. lehet rossz helyen kérdezem, de .. direkt itt.. a Nikonos tuti ezt ajánlaná
Nézegettem az 1D X specifikációkat is, valahogy azzal egy kaliber többé-kevésbé a D4.. de annyi sokminden alap dolgot érzek innovatívabbnak a Nikonon, hogy magam sem tudom.
Tudom nagy probléma de pls ne ugassatok le, összegyűjtöttem, ennyi, engem sem vet fel durván a pénz.. szóval az irigy hsz-eket mellőzzük
Köszi !!
-
#40935168
törölt tag
Hmm zajszegényebb a szenzora ? Azt hittem a Canon jobb ebben, csak éppenhogy persze, Nikon tán Sony-tól vette a szenzorokat, ez változott azóta ? Lehet lemaradtam valamiről
Obi nem sok lesz.
- 24-105 a híres kötelező darab
- 50 1.4
- vmi nem feltétlen L de jobbféle széleslátó FF-re
- és végül összegyűjtenék egy Sigma 120-300 2.8 OS-re
Pont.De ez a Nikon szenzor és zaj dolog érdekel.. azonos MPixel mellett tényleg jobb ?
-
#40935168
törölt tag
Igen, van még jópár egzotikus obi, de tipikusan ezekre gondoltam (ha már Canon), nem kell ide sok.. egy széleslátó, egy utazó és egy nagytele, meg egy 50-es esetleg.
A nagytele Sigma különleges amiatt, hogy 300 a vége és 2.8 végig, ami 2x TC-vel 600/5.6 ami azért már elég klassz - ide többnyire már csak a fixek mennek el, de ez még mindig egy zoom, új generációs IS-sel és nagyon jót mondanak a tesztek a Sigma új 120-300-áról.. úgyhogy inkább emellett tettem le a voksom, nem 70-200.
A szettből hiányzó 105-120mm közötti "űr" nem zavar, kb soha nem fog pont az kelleni sztem.
-
#40935168
törölt tag
-
#40935168
törölt tag
Egyébként a szett dec 21-re állna össze, Peru, Chile és onnan Bora Bora.
A Sigma nemigen lesz meg addigra, de a többi jó lenne (+ egy 580 EX II) -
#40935168
törölt tag
Sziasztok,
van itt egy Canon mendemonda katt
Mit gondoltok - függetlenül attól, hogy ezeket legyártja-e így a Canon vagy sem:
- nagy MP és zajosabb szenzor
vagy
- alacsonyabb MP és zajmentesebb szenzor
?A "zajosabb" és "alacsonyabb" szavak idézőjelben, mert nem hinném, hogy brutál zajos lenne 6400-en az 5D, illetve azt sem, hogy alacsony felbontás a 22 Mpixel
A dilemmám a következő: bármelyiket is nézi az ember, valahol ugyanoda jut, nem ?
- 45 MP-t ha lekicsinyítesz 22-re, vagy akár 18-ra (1D X) vagy akár 16-ra (Nikon D4), eltűnik a zaj nagy része is, vagy legalábbis kevésbé zavaró
- kisebb ISO-n kábé az obi határáig elmehet az ember febontásban, főleg ha hatalmas plakátokat tervez nyomtatni (én ugyan nem és még sokan nem, szerintem)
- családi albumot általában JPEG-ben tárolok a RAW mellett, a JPEG pedig 1920x1080-ba fér bele mindig (akár álló, akár fekvő), ezt a PS megoldja batch-ből, így állítom be.Szóval a kérdés: van értelme a 45 MP-nek ? Nincs értelme ? Hogy van ez most ?
A szakma hogy látja ezeket ?(Azontúl, hogy 45 MP tájra, stúdióra stb.. alkalmasabb, ott úgyis van elég fény és mehet alacsony ISO-n a móka).
-
#40935168
törölt tag
válasz hippo0315 #9021 üzenetére
Nem túl jók az említett Sigma-k (ami a konstrukció, nem a Sigma hibája). Kollégámnak ilyen van Nikon-on, hordó effekt, CA, minden istennyila bejátszik, a snassz kit obi jobb képet lő. Ha asszony nem akarja cserélgetni az obit és egy ilyen erős (!) kompromisszumba belementek a képminőség terén, szerintem adj a kezébe egy kompaktot inkább, vagy valami bridge ultrazoom-ot.. Sokkal szebb képet lő a legtöbb ultrazoom bridge gép, mint DSLR-en az említett két Sigma.
Vagy Canon 28-300 katt de ez egy kisebb autó ára és nem mondanám, hogy itt sincs kompromisszum..
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Igen, és még egy 3D pletyó is kering, újraindították a projektet..
.. nem lenne rossz.Igazából nekem az 1D vázak azért tetszenek, mert olyan nagy batárok. Nem utólag tekerek alá egy battery grip-et, hanem egyben kapok egy nagyon masszív vázat.
Szóval tök elég lenne nekem egy 5D, még akár egy Mark II is, de könyörgöm, csinálják meg "egybeöntött" vázzal, mint az 1D-ket..
.. ha a 3D - amikorra egyszer létrejön végre - ilyen lenne, kvázi egy szolídabb tudású 1D és nagy váz, azonnal venném
-
#40935168
törölt tag
-
#40935168
törölt tag
Ahogy mondod.
Kellett volna.
Istenítjük itt a Canont sokszor, de valahogy tehet egy szívességet, az egész világ jó ideje arra vár, hogy kijöjjön a 24-70 f/2.8L USM egy IS-es verzióban, erre bejelenti, hogy jön ugyanebből a II-es verzió a nagyobb MP-k miatt, IS továbbra sincs.Hát komolyan, dugja fel magának.
Ügyes húzás Tamron-tól. És ha még nagyon jó is lesz az obi, mmm Csemege.
-
#40935168
törölt tag
válasz killerjohn #9040 üzenetére
Én most azon vagyok, hogy csak 2.8-as vagy annél fényerősebb obim legyen.
Nem csak a gyutáv számít, hogy most 17-55 mellé jó-e vagy sem.
2.8-on olyan bokeh-t nyom, hogy megnyalom a 10 ujjam utána - hát még FF-en.
(APSC-n például a 24-105 f/4L IS USM bokeh-ja nagyon kevés és FF-en is csak az "elmegy" kategória. Nem minőségben, hanem én spec többet szeretnék belőle -
#40935168
törölt tag
EF 35 f/1.4L II
Suggested announcement in April/May 2012. Expect the cost to be high.EF 100-400 f/4-5.6L IS
300 f/4L IS
400 f/4L IS
Suggested announcement in the fall. Perhaps showing for Photokina?EF135 f/1.8 IS
It was suggested that this lens exists, but has been “shelved” for the time being. This seems odd considering the new EF 24-70 f/2.8L II didn’t get IS.2013
The new lens madness may continue into 2013.■EF 50 1.8 IS, status “prototype”, has tag “spring 2013″
■EF 50 2.5 macro was tagged with “to be replaced”
■EF 200 2.8 L IS macro is tagged with “testing”, “patents pending”, and “autumn 2013″
■EF 24-70 2.8 L II tagged “final”, “winter 2011″
■EF 100-400 4-5.6 L IS tagged “final”, “autumn 2012″
■EF 35 1.4 L II tagged “prototype”, “winter 2012″
■EF 60 L IS lens tagged “prototype”Some odd duck EF-S zooms
■EF-S 20-65 IS
■EF-S 45-105 IS status “development”
■EF-S 55-70 IS “testing”
■EF-S 70-400 IS “prototype”[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Sziasztok,
unatkozom, gondoltam megosztok Veletek ezt-azt.
Egy csini hír Canonrumors-ról:The next 90 days could be pretty exciting for the Canon community. Expect a bunch of announcements. This isn’t [CR3], but it sounds like we’ll see at least 2 full frame cameras announced before NAB in April. One will probably be the 4K camera. Also expect more lens announcements.
Rákerestem, mi ez a 4K, nekem még új.. elvileg a horizontális pixelszámot értik ez alatt, vertikálisat nem nézve, tehát 4000 pixel-t, vagy 4096-ot értve ez alatt (Youtube-on elérhető legmagasabb felbontás 4:3 aránnyal: 4096x3072 (~12,58 MP).
A keresés eredménye ide hozott engem, érdekes cikk..
Amit nagyon királynak találok az nem csak maguk a gépek (akár Canon, akár RED), hanem a következő:
the zoom lenses will work perfectly across every Canon EOS camera (including the cropped APS-C and APS-H DSLRs), the C300, the 1D and 5D, and a bunch of film cameras.Nem gyenge és ha így halad vagy marad ez a trend, 5-10 év múlva már vagy lesz egy nagyonprofi fényképezőgépem, nagyonprofi kamerával hozzá, ugyanazzal az üveg szettel (és ez a poén), vagy egyetlen gépem lesz, mert a fotózás egybeolvad a videozással, egyetlen gépben. Ami marketing szempontból nem lenne túl okos húzás, de ki tudja.. ezt már ők döntik el..
Érdekes lesz az elkövetkező 1 év.. Rakás új üveg, új váz.. ilyenkor úgy örülök, hogy megtartottam a 450D-t
És lám, ha ez a Canon 4K igaz, akkor ez egy "egybe" váz lesz
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz #40935168 #9096 üzenetére
A mellékelt videón pedig egy Canon EF 7-140 f/1.8-3.8 L IS USM