Keresés

Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz Degeczi #13690 üzenetére

    Tudom, hogy a pixelhiba nem meghibásodás, mert ettől még működik a gép.
    Tudom, hogy van egy limit pixelhiba, amire nem jár csere a gyártó által deklarálva, hasonlóan pl az LCD tv-k esetében.
    Persze van ahol kicserélik, mint olvashattuk...

    Ahogy írtam, nem hibáztatok én itt senkit, mert nem tehetnek róla, hogy keleten mennyire ellenőrzik a gyártást (még azt is el tudom képzelni, hogy a Nikonnak olcsóbb ha a vevő viszi vissza gariba beállítatni, mint komolyabb (100%-os) ellenőrzést beépíteni a gyártásba, főleg alacsony kategória esetén).

    Hadd kérdezzek vissza, miért a vevőnek kéne "elvinni a balhét"?
    A vevőnek költség és idő a gariztatás, mert valahova, valamikor el kell vinni a hibás terméket. Emellett ugyan annyit fizet mint a szerencsésebb embertársa.
    (Mondjuk a sokat szidott Microsoft az ilyen ügyintézés szempontjából ellenpélda, de ennek is megvan az oka...)
    Lehet nem népszerű ha azt mondom, engem nem a másik vevő érdekel, hanem az, hogy jó terméket kapjak.
    Az sem az én dolgom, hogy mit csinál vele az üzlet.
    Te a boltok pártját fogod, én meg a vevőkét :)

    Itt most általánosságról beszélek, nem konkrétan a megnevezett cégről, mert nem velük van gondom, ráadásul a vásárlás teljesen korrektül ment. Fel is ajánlották a segítséget, de erről volt szó.

    Az objektív - amit szintén szervizelni kell valszeg - máshonnan van. Ők sem tehetnek róla!

    De ezzel el is kanyarodtunk a Nikontól, a bolt(ok) irányába, ami nem volt célom :N

    szerk: csak "beoffoltam"

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák