Keresés

Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz cOxeR #15833 üzenetére

    Tényleg nem vagyok szakember és ezért nehezen tudok érvelni.
    Azonban az egy dolog, hogy a bolt hogy tudja (vagy akarja tuni, tudni véli...stb) és más a jogszabály. Engem nem izgat, ha a bolt lesajnál valamit, tartsa be a törvényt.
    A jótállási jegyen - szerintem - nem véletlen, hogy a bolt saját pecsétje van mert vele kötöd a fogyasztói szerződést. A szerződés pedig 2 fél közt köttetik, forgalmazó-fogyasztó.

    Személyes tapasztalat, hogy üzlet intézett garis ügyet. Volt olyan eset is, hogy vásárláskor azt mondták "ide (üzlet) is lehet hozni, csak az hosszadalmas". Tudják ők, hogy mi a szabály csak kényelmesebb, ha a vevő intézi az ügyeket :)
    Én nem azt akarom mondani, hogy a bolt intéz minden garis ügyet (nehogy félreértsük egymást), hanem azt, hogy a vevő dönt. Vissza az üzletbe, vagy megy egyenesen a szervizbe.

    Valószínűleg az az egyik legjobb megoldás, ha alaposan megnézzük, hogy mit honnan veszünk, így csökkentjük a problémák esélyét ..

    Továbbá én is tisztában vagyok azzal, hogy mindez szájkarate, mert ugye egy dolog ami le van írva és másik, hogy azt ki mennyire tartja be.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák