Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roachy

    senior tag

    válasz need #43249 üzenetére

    A helyzet az, hogy a Nikon azon kívül hogy bitang jó fotós cuccokat csinál nem egy felhasználó barát cég globálisan sem. A Nikon Magyarország meg egy különösen szánalmas cég rengeteg borzalmas tapasztalattal. Neked most nagy szerencséd volt velük. Az hogy egy ismert, létező, típus hibát zokszó nélkül javít ez a minimum és ezt speciel a Nikon példamutatóan intézi a többi céghez képest, de az a kivétel. És nem a magyar szerviz jófejkedése, hanem központilag kiadott, kötelező magatartás a Nikonnál.
    Illetve ahhoz képest hogy nem akarsz személyeskedni még időt is szántál rá visszaolvasással hogy személyeskedhess. ;)
    Throme is túlzott egy keveset, mert mindenhol léteznek típushibák, nincs tökéletes termék, sose volt.

  • gaben22

    senior tag

    válasz need #43249 üzenetére

    Sajnos nekem is volt egy kis kalandom egy nem garis 14-24 tubuscserével. Annak ellenére, hogy szép nagy összeget náluk hagytam (tehát fizető vendég voltam), nem ment minden gördülékenyen. Amit láttam/tapasztaltam, az alapján azt mondanám, hogy valamekkora fejetlenség uralkodik ott. Nem tudom ez kinek a hibája, lehet az ügyintéző kislányok nem állnak a helyzet magaslatán (mondjuk legalább az egyik jól néz ki, úgyhogy részemről megbocsátva :D), vagy a munkafolyamatuk nincs jól kitalálva, de annak ellenére, hogy szép összeget ott hagytam, így se ment minden simán. Majd ha lesz tapasztalatom garis ügyben, akkor össze tudom mérni a kettőt. Egyszer majd visszaviszem a D750-et, aztán akkor kiderül.

    Eladó cuccok: GPU: Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk; DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01

  • Throme

    veterán

    válasz need #43249 üzenetére

    Szervizt nem komálom, nikonom jól működik, csak remélni tudom, hogy így is marad.

    Vannak itt akik örömködnek helyettem, fenntartják az egyensúlyt :D

    Egyébként, ha ebből: #43246 gondolod, hogy negatív vagyok, akkor majd kérjél árajánlatot, egy ilyen műveletre, vagy keress vissza egyik fórumtárs árajánlatára.
    Fórumon olvasgatva a panaszokat inkább az jön le nekem negatívnak, hogy gariidőn belül többször előfordul a "hibát nem tapasztaltunk, megfelelően működik", míg a gariidőn kívül az ilyen-olyan árajánlatok, hogy 'persze meg tudjuk javítani'.
    Nem rég is volt egyik fórumtársnak gondja, hogy panasza ellenére a bevizsgáláson minden fasza volt a garis termékkel, nekem is ilyen tapasztalatom volt.

    Szóval ez egy fórum, te leírod a 'hallelúját', én meg az árnyoldalt.
    Asszem van ilyen opció, hogy fórumozó ignorálása, használd azt, ha gondolod.
    Nem akarom én rombolni a 'rózsaszín' napodat. :N

Új hozzászólás Aktív témák