Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghandi

    aktív tag

    Sziasztok!

    Érdekes és hosszú kérdésem lesz!
    Tavaly vettem itt az aprókból egy Telenoros ZTE V9 Light tabot.A készülék totál uj volt,garis,az illető megvette,de mégsem kelett neki....mind1
    Mivel áprilisban lejár a garijaaz aksija meg már nem az igazi,gondoltam beviszem hogy gariba cseréljék ki az aksit.A vecsési telenor üzletben az eladó azt javasolta hogy vigyem be az E-Care solutions-ba,ott javtják a ZTE készülékeket és sokkal hamarabb meglesz mintha a Telenorhoz adom le.Ok bevittem,de mint kiderült,igaz hogy ők jaitanak ZTE készülékeket,de csak telefonokat,tableteket nem,Nem tudtak egy céget sem javasolni,ugylátszik ZTE tabokat magyarországon nem javít senki hivatalosan,és senkinek sincs alkatrésze hozzá,legalbbis gyári aksi nincsen sehol.Azt mondták hogy vigyem vissza a Telenorhoz,ott ugy szokták csinálni hogy majd adnak egy uj készüléket.Igy is tettem,az adataimat felvették,majd a készüléket és a garanciajegyet bevették,majd értesítenek.
    A sztori itt lezárulhatna DE!
    Eszembe jutott hogy én csak egy garijeget kaptam hozzá,de szinte tutira veszem hogy elöfizetéssel vette az első tulaja,és a szerződésbe ugye beleirják a készülék IMEI számát.Ha most cserélik a készüléket (ami valószinü mert nincsen alkatrészük),akkor modosul a szerzödés nem?
    Ilyenkor nem fordulhat az elő hogy bekérik az eredeti szerződést?Azt se tudom hogy hogy hívták akitől vettem,adtam a pénzt,kaptam a készüléket dobozban,tartozékokkal meg a garijegyet.
    A másik meg hogy a telenornál ránéztek a készletekre és azt mondta a csaj hogy az sem valószinű hogy lesz ugyan ilyen cserekészülék.Na akkor mi lesz ha nem tudnak ugyan olyan uj készüléket adni,de alkatrészük meg nincsen hozzá?

    Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

Új hozzászólás Aktív témák