Új hozzászólás Aktív témák

  • sirgeoff

    tag

    Kis színes VoWifi sztori, fogalmam sincs, hogy hány felvonás (lesz még). :N

    Előzmény:
    Kb egy héttel ezelőttig flottás voltam, azóta kikértem a számomat a flottától és most feltöltős vagyok, saját nevemen van a sim.
    Flottás koromban sikerült bekapcsoltatni a vowifit a 1744-en, működött rendesen. Aztán jött az átállás kártyásra (plusz egy sim csere is), és azóta hiába próbálom a 1744-et, mindig elutasít, hogy nem vagyok jogosult.
    Itt is, máshol is olvasom, hogy feltöltős simmel is be tudták kapcsoltatni a vowifit, így nem értem, hogy nekem miért nem sikerül. Mi az, amit mások "tudnak" én pedig nem...

    Így hát felhívtam az ügyfélszolgálatot...

    Ügyfélszolga hölgy felveszi, elsírom neki a bánatomat. Kis csönd, visszakérdez:
    - ez melyik szolgáltatás?
    - vowifi - mondom
    - csönd... elnézést, melyik?
    - vowifi
    - csönd... megismételné kérem?
    - vowifi, tudja ez a szolgáltatás neve
    Kis türelmet kér, zene
    - be van kapcsolva a wifi a telefonon és kapcsolódva is van?
    - igen
    - és a menüben engedélyezve van...
    Itt lelőttem, és elmondtam, hogy egy héttel ezelőtt még flottás voltam és akkor ugyanezzel a telefonnal még működött. Nem a telefonnal van a bajom, hanem NEM TUDOM BEKAPCSOLTATNI AZ SMS-sel, mert nem vagyok jogosult
    - zene
    - elnézést, milyen telefonja is van?
    - samsung galaxy s21
    - zene
    - akkor mi is a bajom pontosan?
    - sms, jogosutlság. Másoknak megy feltöltősen is, nekem miért nem?
    - zene
    - Sajnos most nem tudja a választ, de továbbítja a kérdésem és visszahív ha megvan a megoldás.
    Megköszöntem, viszlát.

    Nem lehet egyszerű az élete szegénynek, nem tudom, hogy ők hogyan vannak tájékoztatva egy új szolgáltatás indítása esetén.

    Mindenesetre ha van ötletetek, azt szívesen fogadom.

Új hozzászólás Aktív témák