Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz tomp #14446 üzenetére

    EHT

    Az előfizetői bejelentések, panaszok szolgáltató általi kezelése

    138. §
    (4) Ha az előfizető a bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.

    (5) Az a szolgáltató, amelynek számlázási rendszere zártságát a miniszter által kijelölt tanúsító szervezet tanúsítja, akkor is jogosult a 134. § (7) bekezdése szerinti felmondás alkalmazására, ha az előfizető a (3) bekezdés szerinti bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be. A díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával akkor sem hosszabbodik meg, ha a szolgáltató a bejelentést 5 napon belül nem utasítja el.

    Elmebeteg allat modon van megfogalmazva, elkuldenem par ev nyelvtanorara azt a barmot, aki ezt irasba foglalta, de a lenyeg, hogy a telenornak zart, tanusitott szamlazasi rendszere van, ergo barmit kifogasolsz, lejaratig be kell fizetned. Legalabbis en azt velem, ez volt a jogalkotoi szandek. Szavakba onteni ezt mar nem feltetlen sikerult.

Új hozzászólás Aktív témák