-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudymester
senior tag
válasz tomi5244 #18648 üzenetére
Már 19 hónap után köthetsz új szerződést. Ebben a cipőben járok én is, megkérdeztem. Új készüléket lehet venni, de díjcsomagot csak azonos kategóriára, vagy felfelé tudsz váltani.
Retrofaktor, a régi játékok tárhelye (bemutatók, végigjátszások) - youtube.com/retrofaktor
-
sgery
őstag
Sziasztok!
Tud valaki esetleg olyan benfentes telefonszámot, ahol meg tudom sürgetni az alábbi eseményt? :
Van egy céges előfizetési flottám a telenornál, amiben 4 előfizetés található. Ebből az egyiket bementem felmondani a mai napon, viszont az ügyintéző tévedésből másik számot (a legfontosabb fő telefonszámot) mondta fel. 5 perc múlva látom, hogy nem tudok telefonálni, gyorsan visszamentem és jeleztem. Valami belső e-mailben átküldte a dolgot, ami legfeljebb 72 órás!!! visszakapcsolást jelent. Mondanom sem kell, ez katasztrófa lenne.
Felhívtam egy másik számról a 1220-as, ott több emberrel beszéltem, volt aki teljesen elutasított, volt aki próbált volna segíteni, de ahhoz az üzletben lévő kollégának vmi bejelentőt kellett volna felvennie. Hiába mondtam, hogy azonnal szolgáltatót váltok, ha az ő hibájuk elhárítása 72 órába kerül, szarnak rá magasról.
Tehát olyas valaki kellene, aki ott ül és ezt intézi.
Vagy javaslat arra, mit tegyek?Köszönöm előre is!
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
tomi5244
őstag
válasz rudymester #18651 üzenetére
Értem, köszi!
Mondjuk az én tarifám már nem létezik (okos 180), gondolom a smarttarifa extra 2-be raknának át. Az SIII Minit néztem ki de várok még vele egy kicsit hátha lejjebb megy az ára, tavasszal sok új teló jön megint.
-
sgery
őstag
Átadtam az Ügyintézőnek a teljes szerződést pakkot, abban csak a lemondandó telefonszám papírjai voltak (köztük a lemondandó telefonszám is). Gondolom én hibáztam, hogy nem egy fejszére volt írva a szám és vágtam az agyába az Ügyintézőnek, továbbá nem álltam mellette és fogtam a kezét, mikor a gépen ügyködött.
Minden szerződést átolvasok, a telefonszám bal felül volt és kétség sem merült fel bennem, hogy hibás ezért nem ellenőriztem (de amúgy sem tudom fejből ezt a számot, mert nem az enyém volt) Egyébként úgy szokás, hogy mikor átadunk az ügyfélnek bármilyen papírt, minden rajta lévő adatot megmutatjuk és ellenőriztetünk. Legalábbis a jobb helyeken így szokás.FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
Egyébként a telefonos Ügyfélszolgálatot sem értem. Dolgoztam régen egy másik multi cég pont ugyan ilyen posztján 1 évig. A kollégák 99%-a minél előbb szabadulni próbált a hívásoktól, erről persze a vezetés is tehetett. Amikor hozzám jött olyan probléma, ami a Cég hibája nem azt mondtam, hogy ebben nem tudok segíteni, várjon várjon aztán lesz valami. Aláírta a szerződést, ott van benne, hogy 1 hónapunk van, várjon 1 hónapot... Felálltam, elbattyogtam az osztályvezetőig, ha jó napja volt segített, ha nem akkor elmondta, hogy kik intézik ezt az épületben. Átbattyogtam oda, elintéztem, visszamentem a telefonhoz és kész. Elintéztem a hibát, amit "nem" lehet.
Elvégre ezért fizettek...Dub01:
Kívánom, hogy egyszer legyen egy sikeres céged és téged is érjen ilyen probléma. Hiába mondod, a hiba forrása nem én voltam, nem én írtam rossz telefonszámot. És mégvalami. Az Cég van az Ügyfélért és nem fordítva. Én is így vezetem a Cégemet és lőőőn, működik![ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Qru
MODERÁTOR
Más a mérce már. Mérik, hogy egy óra alatt hány telefont bonyolítasz le. Ezért van az, hogy próbálják rövidrezárni a dolgot és egyáltalán nem érdekük, hogy segítsenek. Sőtt ha nem segít, akkor telefonálsz újra és az csak nekik jó, mert könyebben elérik a kívánt hívásszámot.
Haver elment adatrögzítőnek, nem volt meg az adott órára az előírt mennyiségű doksi amit felkellett vinni a gépre és már repült is.
#nincsbennetarcsi
-
sgery
őstag
Nálunk nem volt ilyen (Digi). Ott igazából semmi mérce és semmi elvárás nem volt. Ha beértél időben és nem lépted túl a pihenőt, akkor nem volt semmi következmény. Sokan pl. benyomták a mute gombot, ha mázlijuk volt és nem rakta le a telefont a hívó akkor 10perc szünetet kaptak...
Az a baj, hogy hiába mondanám azt, hogy átmegyek másik szolgálatóhoz. Mind ugyan az. Ha nem vagy kiemelt több ezer előfizetéssel rendelkező nagy cég, akkor marad a nesze semmi.Voltam én is adatrögzítő ugyan itt, nem hitték el, hogy ennyi adatot be lehet vinni ennyi idő alatt. Semmi jutalmat nem kaptam, ha 10x annyit iktattam mint mások. Kipróbáltam, bementem, átaludtam 1 munkanapot, senkinek nem tűnt fel!!!
[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
axioma
veterán
Hat azert attol, hogy mindket fel hibazott, en minimum egy kiemelt kezelest elvarnek, hiszen az ugyintezo egyaltalan nem artatlan a dologban. Ha egyszer megkapta az elintezendo feladatot, akkor intezze el. Mennyire normalis szerinted, hogy o dolgozik, o a szakerto, de ellenorizze az ugyfel az o munkajat?? Mennyire eletszeru, hogy _mindent_ nezzen meg? Ilyen alapon azt is elronthatta, hogy szamot vagy alszolgaltatast megszuntet, vagy kotottseget vallal stb., ugyfelnek eselye nincs rajonni, hogy masik nyomtatvany.
Olyan eset volt, hogy ismeros bement OTP-hez, hogy midnent meg akar szuntetni, kivette a maradekot, jo hat majd technikailag 2 honap alatt valamikor szunik meg. Egyszer fel ev mulva elkezdtek jonni negativos egyenlegek a szamlarol. Kiderult, hogy a netbankot nem szedte le az ugyfeles, nem zarodott be a foszamla se miatta mert elo szolg. volt rajta - ezt ugye ket helyen is meg tudtak volna fogni -, es szamlaztak minuszba renduletlenul. Egy erelyesebb hangu levelre siman toroltek minden tartozast... pedig elvben az ugyfelnek ott is tudnia kellett volna, hogy nem mindent mondott fel. De nem elvarhato tole, hogy ellenorizze az ugyfelest.[ Szerkesztve ]
-
csab2
veterán
"Minden szerződést átolvasok, a telefonszám bal felül volt és kétség sem merült fel bennem, hogy hibás ezért nem ellenőriztem (de amúgy sem tudom fejből ezt a számot, mert nem az enyém volt) Egyébként úgy szokás, hogy mikor átadunk az ügyfélnek bármilyen papírt, minden rajta lévő adatot megmutatjuk és ellenőriztetünk. Legalábbis a jobb helyeken így szokás."
Csak én érzek itt ellentmondást? Egyrészt mindent átolvasol, de most mégsem tetted ezt meg. Másrészt hibának rovod fel, hogy nem mutatták meg aláírás előtt a szerződést ellenőrzés céljából, holott te nem is tudod a kérdéses számot fejből. Akkor ez most hogy van?
[ Szerkesztve ]
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
tomp
félisten
Megjelent egy "Pay Market" szolgáltatás az online felületemen, mint aktív szolgáltatás. A családban lévő másik előfizetésen is megjelent. A telenornak fogalma sincs, mi ez...
Szerintük majd egy idő után törlődni fog.
Na de mi ez? Először a (tavaly beígért) Google Play Store telefonszámla terhére való fizetésre tippeltem, de nem az. -
t-bali3
senior tag
Sziasztok!
Menedzser 18 000 előfizetésnél novemberig tartó tarifahűség mellett állt elő az a problémám, h le kellene csökkenteni a havidíjamat minimumra. Ezt nyilván csak a szerződés megszegésével együtt tudom megtenni. Abban kérném egy hozzáértő segítségét, hogy mennyi lenne erre a kötbér? Ászfben azt írja a szerződésben szerepel, de sajnos azt nem találom...
Illetve ha van okosabb megoldása valakinek, azt is szívesen fogadom.[ Szerkesztve ]
-
csab2
veterán
válasz t-bali3 #18667 üzenetére
Felhívod az üfsz-ot és ott megmondják. Ez elég egyénfüggő szerintem: milyen telefont vettél és mennyiért, mennyit költesz, meg a fene tudja. Az a legbiztosabb, ha megkérdezed. Akár többször is, mert nem mindig egyforma infókat adnak.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
asdf_
veterán
De akar a szerzodeset is elolvashatna, amit alairt, ha mar akkor nem, legalabb most.
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Hali!
A telenoros szaküzletekben milyen körülmények között tudnék kipróbálni egy samsung galaxy s3 mini telefont (vagy bármilyen más készüléket)? Van wifi vagy csak ilyen demós telefonok vannak kirakva? Vidéki vagyok aztán gondoltam érdeklődöm mieltött beutaznék a boltig "feleslegesen"
Köszi!
T -
tomi5244
őstag
Köszi!
Mondjuk akkor marad a székesfehérvári média, mert az van közelebb, remélem ott is van!
-
Bargab
tag
Üdv!
Az utóbbi 2 évben Vodás voltam és úgy néz ki jövő hónapban Telenorra váltok.
lenne 1-2 kérdésem mobilnettel kapcsolatban:1. Mennyire gyors/stabil a mobil net vidéken. Főleg B.A.Z. megye érdekelne.
Előre is köszönöm.
szerk: közben a 2. kérdésre megtaláltam a választ
[ Szerkesztve ]
-
janika1988
tag
Sziasztok!
Nexus 4rol tudtok infot, h pesten lehet-e vmi eldugott peldanyt szerezni? Mert a honlaprol eltunt, es kene surgosen 1! Udv :-)
Pixel 8 eladó
-
csernak75
senior tag
válasz Bargab #18686 üzenetére
Üdv.
Én itt borsodban(Putnok-Kazincbarcika) használom a Hipernetet. Nekem még egy régebbi hipernet21 csomagom van, általában 6-11Mbps szokott lenni a sebesség. Annyit mondhatok hogy borsodban a telenornak a legjobb a mobilnete, ott is van 3G ahol a V betűsnek sincs!(Határ mentén)[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Nem tudjátok nincs most valami akció telenornál, hogy meglévő előfizetésre aláírok egy évet és kapok telefont kedvezménnyel? Megnéztem az oldalt, de nem találtam, de csak felületesen tudtam végignézni. Talán valaki tud valamit amit nem találtam Esetleg más szolgáltató is jó, számhordozással.
(csak mert nem tudom jobb-e így venni valamit, vagy használtan egySGS i9000-et.) -
mexel
veterán
-
bopeti98
őstag
Tegnap éjfél körül volt egy fél órás kiesés a szolgáltatásban amikor a telefon nem is próbálkozott a közelebbi cellához kapcsolódni csak a gyengére ( Plusz néha bevillant a "Csak segélyhívás" üzenet ) és amikor visszajött tökéletesen ment minden a közelebbi cellán is és már nem dobálja el a telefont. Pedig még nem is írtam a Fogyasztóvédelemnek csak felhoztam nekik.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
A Praktikum Ász Expressz és a sima Praktikum csomag között mi a különbség? Csak mert vettem egy feltöltős kártyát amit ma aktiváltattam az ügyfélszolgálattal és valami Praktikum Ász Expressz csomagot raktak rá.
-
club1
veterán
válasz bopeti98 #18697 üzenetére
http://www.telenor.hu/kartyas-tarifa/praktikum_asz
http://www.telenor.hu/kartyas-tarifa/praktikum-tarifa-csomagHa bonyolult lenne a két táblázat összehasonlítása:
A jóval magasabb (14 Ft-os) kapcsolási díjért cserébe valamivel olcsóbb percdíjak vannak az ászban.[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
Hali.
Párom kapott telefont és kártyát is flottában. Új csomagolású mind a kettő.Kell azt aktiválni manuálisan? Mert már 2 napja használná ,de nincs szolgáltatás és a SIM sikertelen aktiválás szöveg fogadja a telefonon.
Most akkor mire kell várni vagy hol akadt el a térerő?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- League of Legends
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Eredeti játékok OFF topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED