Új hozzászólás Aktív témák

  • 123xyz

    tag

    válasz aprokaroka87 #39131 üzenetére

    "egy előfizető mindig annyit költ amennyi az előfizetése"
    Helyesbítenék: egy előfizető mindig legalább annyit költ amennyi az előfizetése. Ezen felül, ami még fontosabb, hogy ez a cég számára biztos bevétel. Tekintve, hogy a felhasználó vállalja, hogy egy adott ideig ( 1 v 2 év) fizetni fog, a szolgáltató ezzel tud számolni. A kiszámíthatóságot pedig (a kártyás csomagokhoz képest) kedvezményesebb ajánlatokkal díjazzák.

    "egy kártyás ügyfél adott esettben kénytelen"
    Nem kénytelen. Lehet, hogy egyszer a példa kedvéért megteszi, de ez nem rendszeres dolog (legközelebb mondjuk jobban odafigyel). Az előző esettel ellentétben egy kártyás ügyfelet nem kötelez semmi. Az is lehet, hogy egyik hónapról a másikra nem tölt fel több pénzt, átválthat akármikor egy másik szolgáltatóhoz, stb. Szóval a cég szempontjából ez már nem jól számolható bevétel, teljesen bizonytalan az egész. Nem véletlenül drágábbak ugye a kártyás percdíjak, így próbálnak kompenzálni...

    A kártyásokat ösztönző rendszer amúgy több helyen is létezik, amikor időszakos díj ellenében 1 hónapig kedvezményes percdíjak vannak, vagy adott feltöltés mellé extra percek / extra adatforgalom jár. Szóval ez már működik. Biztos sok embernek megéri. A szolgáltatónak attól még az az érdeke, hogy minél több ügyfél kössön előfizetést vagy újítsa meg ha lejár.

Új hozzászólás Aktív témák