Új hozzászólás Aktív témák

  • Helgab

    csendes tag

    Az eladók még 1 nappal az akció kezdete előtt sem mondják meg, hogy milyen készülékek lesznek...

    Azért jöttem erre a fórumra, mert muszáj kiadni valahol a dühömet, ami a Pannon miatt hetek óta halmozódik bennem!

    Meglévő üzleti előfizetésre szerettem volna készüléket vásárolni, ezzel a szándékkal mentem be egy üzletbe 3 héttel ezelőtt. Ott közölték, hogy ez nem lehetséges (rendszerfelújítási munkálatok miatt), de ha sürgős, akkor megadott címre írjak emailt, ahonnan 1 hét alatt(!!!) visszaigazolják a jogosultságot. A visszaigazolás megtörtént, de készüléket nem engedtek vásárolni, azt mondták, csak augusztus 15. után lehet. De ha sürgős, akkor írjak megadott címre, ahol engedélyezhetik. Újabb levélváltás történt, és megjött az engedélyező email. A megbeszélt napon bementem a megbeszélt üzletbe, ahol kitették elém a vágyott telefonkészüléket, majd az eladó közölte, hogy a rendszer nem engedi a vásárlást. Ez 3 hete megy, és most újabb 3 hetet kell várnom, amíg a Pannon méltóztatik engedélyezni, hogy nála költsem el a pénzemet. Van egy eladó termék, nekem meg ott van a pénzem, és nem vehetem meg! Ez Magyarország...

    Tudom, hogy a nagybetűs ''RENDSZEREN'' nem tudok változtatni, és maximálisan ki vagyok szolgáltatva a nagy PANNON kénye kedvének, de azért néhány kérdésem lenne az illetékesekhez:

    1. Miért mondja ez a cég magát ''szolgáltatónak'', amikor az ügyfélnek kell megalázkodnia, hogy a szolgáltatást igénybe vegye?
    2. Hogyan maradhat meg egy olyan cég egy éles versenyben, aki nem tudja kiszolgálni az igényeket?
    3. A 21. században, Magyarországon 1 hétbe telik egy emailes visszaigazolás, egy -elvileg- mobilkommunikációs cégnél??? Postagalamb szállítja a leveleket?
    4. A ''rendszerfelújítás'' (vagy esetleg nyári szabadságolás...) egy hónapig tart??? Hogyan lehet adatokat kezelni, információkat közvetíteni úgy, hogy egy esetleges rendszerleállás miatt megálljon az élet a cég körül?

    Ezzel a kis nyári szabadságolással azt hiszem, nagyon sok elégedetlen ügyfelet szereztek maguknak, akiknek már nem kell sok, hogy átpártoljanak egy konkurens szolgáltatóhoz...

Új hozzászólás Aktív témák