Új hozzászólás Aktív témák

  • Statikus

    senior tag

    válasz Viktor0610 #57888 üzenetére

    Nem vettem szar készüléket ráadásul nem vettem drágán.

    Mint írtam, mostanában van ez a hiba és nem 3 hónapja van iphone-om.

    Telenortól megjött a válasz:

    "a hangminőséget érintő problémát, amennyiben a tartózkodási helyedtől illetve a beszélgetőpartnertől független, valószínűleg a SIM-kártyád meghibásodása okozza. Érdemes ilyen esetben kicseréltetni a SIM-et, ezt bármelyik üzletünkben díjmentesen elvégzik kollégáink.
    A másik jelenség normális. 2G hálózaton a vonalkapcsolt (pl. hanghívás) és a csomagkapcsolt (pl. böngészés) forgalom nem működik párhuzamosan. 3G-n van lehetőség netezni hívás közben is. Az, hogy mire vált le a készülék 4G-ről hívásindítás- vagy fogadás esetén, alapvetően attól függ, hogy milyen frekvenciatartományban sugárzó állomás biztosítja épp a szolgáltatást a tartózkodási helyeden. Általában a 800 MHz-es tartomány 2G-re vált le, az 1800MHz-es tartomány 3G-re fog váltani."

    Telenornál még nincs VoLTE, ezért nem lehet beszélgetés közben netezni.

    Még mindig azt olvasom ki, hogy nem az iphone-ban van a hiba, de ha más a vélemény, részletezzétek ki légyszi, hogy mit tud a droid, amivel fentiek orvosolhatók.

    Kösz

Új hozzászólás Aktív témák