Új hozzászólás Aktív témák

  • Scrym

    tag

    Sziasztok!

    Mióta megvettük ősszel a cégnek az iPhone XS, és XS Max-ot folyamatos problémánk van a 4G-vel (Telenor).
    Az első készülékek voltak itt az országban, de különböző helyen lettek véve (Bp., Pécs), nem a Telenornál és mégis ugyan az a jelenség mind kettőnél: látszólag van 4G kapcsolat (ki van írva a felirat és IP címet is kapunk, viszont nincs internet kapcsolat).
    Teló kikapcs., vagy repülő mód ki-be oldja csak meg a dolgot. Próbálkoztunk már a Telenornál és az Apple-nél is, egymásra mutogatnak...
    Volt már:
    - Hálózati beállítások visszaállítása;
    - Teljes készülék visszaállítása és mentés visszatöltése nélküli használat;
    - Az összes eddig kiadott IOS frissítéssel kipróbálva;
    - SIM kártya csere;
    - és már nem is tudjuk mi.

    A probléma még mindig fennáll. Előszőr az Apple-re gyanakodtunk, most már úgy gondoljuk a Telenornál lesz a bibi... valami cella kompatibilitás hiba lehet az iPhone modemével talán, vagy ki tudja. Ha jól tudjuk az előző modelleket másik gyártmányú modemekkel szerelték...
    Érdekes módon főváros környékén nem igen tapasztaltuk a jelenséget...
    Pl. Működik a net, online vagyunk, jön egy bejövő hívás, letesszük, visszajön a 4G felirat, de valójában nem, mert onnantól full offline vagyunk... se e-mail, se értesítések nem jönnek le...

    Kínlódik más is hasonlóval? Vagy full egyedi az eset? :O
    Ötlet? Tanács? Kihez fordulhatnánk? :W

    Visszasírom a 8-ast, full atom stabilan működött, az ESIM miatt jött a váltás, de a Telenor sz*r*k az ESIM-re is!!! :U

Új hozzászólás Aktív témák