Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    titán

    Sziasztok!
    Egy Yetteles flottában van a számom, valószínűleg emiatt nem tudok készüléket rendelni a weben, előfizetés hosszabbítással. Bementem Pécsett egy Yettel üzletbe, ott rendeltem egy készüléket házhoz szállítással (nem volt a választott készülék az üzletben). Semmiféle dokumentációm nincsen róla hogy mit szeretnék/mit kértem (még a fiókomban sem látszik a rendelés, sem semmi). Át kell vennem a készüléket és után szembesülök mindennel? Pl. a díjcsomagomban szeretnék maradni, nem kértem készülék biztosítást stb....
    Nem szeretem a meglepetéseket, nem szeretnék elállással foglalkozni.
    Előleget nem kért a szolgáltató, ~1300- HUF-ot kell fizetni átvételkor.
    Kösz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák