-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Az előbb néztem a MyTelenor -t. Vehetek 7 napra 60 percet + 60sms -t + 300MB netet. Ez van alatta:
"A szolgáltatás bármikor újra megrendelhető, de ha az új megrendelés a 7 napos érvényességi időn belül történik, az addig felhasználatlan kereted elveszik!"
Ez jól hangzik, de nekem eddig nem ajánlotta fel még egyszer ugyanazt. Akkor hogy rendeljem meg újra?
Más.
Csak nekem újak az M (1GB) és L (2GB) net roaming hetijegyek? Elsőre (nekem) jobban hangzik, mint a Vodás ajánlat. -
#79335424
törölt tag
válasz Doggy dog #32167 üzenetére
"Nekem bőven megfelel a Telenor szolgáltatása:mit,mennyiért,milyen stabilitással,LTE-vel,VOIP-al"
+1
Nem mondom, hogy nem örülnék vmi használható, korlátlan net lehetőségnek, de ettől olcsóbban sztem nem tudnék kommunikálni másik szolgáltatónál. A VOIP -pal kapcsolatban meg örülök annak, amit Viktor0610 írt. Addig jó nekünk, amíg általában nem érdekli az embereket.
-
#79335424
törölt tag
A 2GB Deezer -nek mennyi lesz az új ára?
-
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
válasz DarkByte #32236 üzenetére
Nàlam már régóta csak Tomatos router jöhet szóba. Remek cucc. Itt a kompatibilitási lista, meg a többi infó. Ez pedig az itteni Tomato topik (nyisd le az összefoglalót!).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Ha nincs probléma, akkor segítség sem kell a megoldáshoz. Amiről én írok, az a megelőzés. Pl. egy szolgáltató, áremelés előtt benyújtja a kidolgozott tervezetét a szakhatósághoz. Az töviről, hegyire átvizsgálja jogi, érthetőségi, stb szempontok alapján, majd esetlegesen kötelez/javasol változtatásokat. Bünti nélkül. A szolgáltató beadja a végső verziót. Na, ott már lehet bünti, vagy per. De még mindíg nem az ügyfèllel pereskedik a szolgáltató, hanem a szakhatósággal. Sztem ez így lenne hatékony, így kèpviselné legjobban az érdekeket és egy hatóságnak ez lenne a dolga. Sztem kétszer is meggondolnàk a szolgáltatók a szerződésmódosítás körülményeit.
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
Nem vitatkozni akarok, csak nem értek vmit. Az utolsó oldal tele van személyeskedő, politikai, közgazdasági témájú hsz. -ekkel, amik úgy tűnik, hogy beleférnek a témába. Ehhez képest, volt pár, teljesen technikai és a Telenor -hoz is kapcsolódó hsz. (a VPN -ekről), amelyek nekem úgy tűnik, hogy törölve lettek. A Virtual Private Network, tudomásom szerint egy teljesen legális és biztonságos kapcsolati mód. Sok céges szerverhez csak így lehet kapcsolódni. Mobilnettel is teljesen elfogadott, az Android pl. alapból tartalmazza. Szabad tudnom (akár privátban is) a törlés okát? Azért is érdekelne, mert ha az ok, vmilyen esetleges rosszallás feltételezése a szolgáltató részéről, akkor gondolom, hogy legalitásuk ellenére a VOIP, az FTP, vagy a P2P kapcsolat is tabu téma ebben a topikban.
Szerk: látom, hogy nem csak nekem tűnt fel.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Rossz megközelítéssel tekintesz a topikra. Ne úgy gondolj rá, hogy ez az általános hangulat, hanem úgy, hogy mindíg az elégedetlenek a hangosak. Kezdjem el beírogatni, hogy nincs béklyóm, nem tudnak átverni számlával, lesz...om az áremelést, mert engem nem érint, működik a szolgáltatás ott, ahol használni szoktam és egyetlen másik, hazai szolgáltatónál sem tudnám feltöltősként, 20Ft/percért hívni az EU bármely mobilját, GSM -en? Vagy azt, hogy van publikus IP -m, nem NAT -olnak és nem korlátoznak a felhasználás módjában?
-
#79335424
törölt tag
válasz Sayuar #32667 üzenetére
Nincs ebben semmi különös. A GSM egy mesterségesen életben tartott technológia. Eljárt felette az idő. Android 2.3.5 -ben jelent meg a Gtalk hanghívás funkciója. Már akkor sem értettem, hogy miért nem ez az alapértelmezett hívásmód két, neten levő droid között. Még PC -s klienst is lehetett hívni. Lett volna mit fejleszteni rajta, de valahogy elsikkadt a project. Legalábbis a Google lehetőségeihez képest. Hja, igen. A szolgáltatók. A Magentás telókban konkrétan nem volt elérhető a hanghívás funkció. A GSM nem más, mint kasza a szolgáltatóknak. Nálunk az utolsó utáni pillanatig állni fog ez a bástya. Az EU -nak kell eldöntenie, hogy meddig szab gátat a fejlődésnek, mikor robbantja a telekommunikációs bombát. Nyilván óvatos, mert ennek nem gyönge gazdasági hatása is lesz. De előbb-utóbb rákényszerül. Te tudod, hogy milyen lehetőségeid vannak, még egy legalja Dellmont -nál is (hívásrészletezés webes felületen, aktuális hívás perc és összdíja, stb.). Technikailag ezeket bármelyik mobilszolgáltató is tudná nyújtani. De "valamiért" náluk mégsincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #32700 üzenetére
Legutóbb karót adtam nekik. Visszahívtak, hogy mi volt a problémám az ügyintézéssel, sztem mit csinált rosszul az ügyintéző. Mondtam, hogy az ügyintézővel semmi problémám sem volt, viszont nem volt szándékomban megtanulni a Telenor zenéjét. Az angol királynőt is hamarabb tudtam volna elérni. Azt mondta az ember, hogy az más, nem rajtuk múlik. Ha én a Telenort hívom, akkor ketten vagyunk az ügymenetben. A Telenor, meg én. Ezek szerint úgy gondolja, hogy én tehetek arról, hogy nem tudtam hamarabb elérni az ÜFSZ -t? Na, ez övön alulinak tűnt, mert nem volt rá az embernek sablonja.
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #32718 üzenetére
Visszahívtak, elmondtam.
szabogabor10:
Nem ez a pontos megfogalmazás, mert sztem ez elég egyértelmű. Legfeljebb a Telenor nem erre gondolt. De ha az "apróbetűsben" oly pontosan tud fogalmazni, akkor miért kéne feltételezzem az, hogy itt nem?asdf_:
Nekem nem ilyet küldtek. Konkrétan úgy szólt, hogy "Kérjük, hogy értékelje az ügyintézést..."[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
válasz DaveBishop #32846 üzenetére
No, nekem eddig ez a teória tűnik a legreálisabbnak. Sztem elhanyagolható százalék az össz előfizetőkhöz képest. Kár lenne ezért egyetlen sort is módosítani bármilyen programban. Egyébként gyanítom, hogy nem az a bonyolult, hogy Kovács no.x Béla programozó átírjon egy sort, hanem az, hogy Kovács no.x Béla programozó átírhasson egy sort.
-
#79335424
törölt tag
válasz Sayuar #32850 üzenetére
Én sem értem, hogy mi abban a nyűg. Ugyanúgy egyszer fizetek egy hónapban, mintha számlás lennék. Sőt! Múltkor írtam, hogy lehet, hogy lemondom a Deezer -t és átállok a heti ajánlatokra. Aztán végül úgy döntöttem, hogy átvariálom a dolgot. Nem mondom le a Deezer -t, csak nem hagyok elég kreditet az aktiválásra. 3000Ft/2GB, az 30 nappal számolva, 100Ft/nap. Ha 2500Ft van az egyenlegemen és abból aktiválgatom a 360Ft -os, heti ajánlatokat úgy, hogy nem megyek 1000Ft alá (biztonsági tartalék, hátha GSM -en kell telefonálnom, vagy közvetlen SMS -t küldenem), akkor max. az utolsó 10 napra tudják aktiválni a Deezer -t, mivel az időarányos. Még így is csak egyszer töltök havonta, csak nem a forduló (elseje) előtt, hanem az aktiválás után, vagyis 20. -a körül. Beállítom az átutaláshoz a profilt és ha jön az SMS a Deezer aktiválásról, akkor küldöm a következő havi adagot.
-
#79335424
törölt tag
válasz TeebyKay #32857 üzenetére
Ehhez több infó kell. Nagyon nem mindegy, hogy mire, mennyit, hol és milyen telót használsz. A Telenor 3g lefedettsége elég csapnivaló. Ettől függetlenül, Te lokálisan lehetsz vele elégedett. Általánosságban viszont egy 4g képes teló kész megváltás. Persze, csak net szempontból. Tehát, a net/GSM használat skálán minél jobban tolódsz a net felé, annál kevésbé éri meg számlásnak lenni. Itt jön a következő kérdés. GSM, vagy vmi VOIP okosság? Ez sem fekete/fehér, mert bármíly fura, a VOIP -hoz sem kell feltétlenül neked net. Itt jön közbe az a feature, ami csak a Telenornál van. A vezetékes hívó szolgáltatás, ami ugyanannyiba kerül számlásként és kártyásként. És ekkor még épphogy csak érintettük a lehetséges okosságokat. Remélem, kezded sejteni, hogy mire utalt Sayuar azzal, hogy mi minden szólhat a döntésbe.
Én alapvetően keveset telefonálok, inkább netezek. Két éve váltottam üzletiből, kártyásra. Azóta egy kezemen meg tudnám számolni, hány mobil-mobil GSM hívást indítottam. A mostani áremelés sem érint különösebben (7Ft/perc+7Ft kapcs. díj helyet, 9+9 lett a vezetékes hívó), és eszembe nem jutna bármilyen hanghívós előfizetéses csomagra váltani. Egy előfizus adatcsomag más tészta, de ahhoz dual SIM -es teló kell, vagy plusz egy mobil router (mifi). Ezért van dual SIM -es telóm.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Feltöltősöknek, egységesen 7,2Mb/s -ra van korlátozva. 3G -n ritkán láttam 3Mb/s értéket. 4G -n (Bp.-en) stabilan tudja a 7,5Mb/s -t úgy, hogy nem alulról kúszik felfelé, hanem felülről, lefelé. Vagyis, nem a hálózat képessége, hanem a korlátozás a szűk keresztmetszet. A legsávszélességigényesebb dolog, amit telón használok, az a TV-GO. Vígan megy ezen a sávszélességen.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz apaszka #32900 üzenetére
Ez azért van, mert az alap, hogy 100% -os lefedettséget nem lehet ígérni, mert akkor nem lehet a maradékra hívatkozni. Tehát, ígérnek, mondjuk 95% -ot. De mivel van átfedés a tornyok között, ezért gondosan meg kell tervezni a fejlesztést, nehogy véletlenül túlszaladjanak a tervezett lefedettségen. Ezt úgy a legegyszerűbb, ha előbb gondosan kijelölik az 5% -ot, vagyis azokat a területeket, ahol SOHA NEM LESZ LTE!
-
#79335424
törölt tag
válasz _András_ #32938 üzenetére
A támogatott webhasználatnál a szolgáltató csak az átvitel módját korlátozza. Ha az adott portokon használod, akkor bármilyen tartalmat elérhetsz. Itt viszont a konkrét célt és magát a tartalmat is megköti, ami ráadásul számára is hozzáférhető, ellenőrizhető. Ezt csak akkor vered át, ha vmi technikai hiba/hiányosság van a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
Nem mindegyikhez kell külön manager szoftver. Sajnos, sikerült egy ilyenbe beletenyerelnem. Hálózati kártyának és eszköznek mutatja magát (mintha egy USB-LAN adapteren lógna egy modem/router) és úgy is kell konfigolni (böngészőből). Legalábbis Windows alatt. Nekem viszont Androidhoz kellett volna. dmesg -ben megjelent még egy hálókártya. Lett az eth0 mellé, egy eth1 -em. De ennél előrébb nem jutottam vele Androidon.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz tatabike #33090 üzenetére
Ha ezerszer leírja, az konstruktív? Hogyan is "illik" kérdezni egy topikban akkor, ha nem követed folyamatosan? Beírod a keresőbe. Minek ezerszer leírni, ha a kereső egyetlen találatot is meg tud jeleníteni? Sztem a kérdező azt sem győzte volna végigolvasni, amit a keresésre kapott volna. Sayuar nem azért írta le, mert kérdezték, hanem azért, mert rá van kattanva a témára. Nem arról van szó, hogy ne lenne igaza, hanem arról, hogy akik követik a topikot, azok unják ezredszer is ugyanazt a műsort. Ha unják, akkor hanyagolják a topikot és ez nem jó a topiknak. A modik viszont azért vannak (elvileg), hogy a topiknak jó legyen a benne folyó kommunikáció. Abban viszont igazad van, hogy az elmélet és a gyakorlat nem mindíg fedik egymást.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz tatabike #33096 üzenetére
Sztem igyekeztem a mondandómmal nem a szokványos szempontból megközelíteni a témát. De az lett belőle, hogy én nem értettem vmit. De akkor kifejtem. Ha egy mondatot kiragadunk az eredeti szövegkörnyezetéből, akkor jelenthet teljesen mást, mint az eredeti szöveg egésze. Az csak egy dolog, hogy történetesen a mobilkommunikáció olcsóbb odaát. Itt börtönbe csuknak bigámiáért, egy arab országban meg természetes dolog. Viszont nem tudsz leugrani a sarki kricsmibe egy sörre. Na, hol a jobb?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
+1
Ha én ügyfélszolgálatosként ilyen kérdést kapnék, akkor egy pillanatnyi kétely sem lenne bennem, hogy mit szeretne megtudni az ügyfél. De ha lenne, akkor rákérdeznék, hiszen ezért fizetnek. A személyes tapasztalatom az, hogy nekem ugyanígy félremagyarázták anno a 4G -t. A Deezerre váltás után pedig megszűnt a publikus IP -m. Ha elfogadom az ügyfélszolgálatos álláspontját, miszerint ez az új csomag velejárója, akkor még most is NAT -olva lennék. De, mivel nem törődtem bele, ezért nehezen, de eljutottam a technikushoz. Neki már tényleg csak vázolnom kellett a szitut és 10 perc múlva megint lett IP -m. Az a vicc, hogy még a Mytelenor fiókomban is látom, mint aktivált szolgáltatást. Szóval, jobb, ha úgy teszed fel a kérdést, hogy már akkor jobban tudod a választ, mint az ÜFSZ. Különben símán erdőbe vihet. Ne feledd, hogy Ő nem a Te ügyfélszolgálatosod, hanem a Telenoré. Te csak az ügyfél vagy.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
A jogi osztály pont azért jogi osztály, hogy a megállapításaik mindíg egyértelműen tükrözzék a Telenor végső álláspontját.....és egyúttal annak ellenkezőjét is. Egyébként, ha annyira vágnák a tutit, akkor a Telenor nem kapott volna bírságot, illetve, a mostani áremelés sem lett volna jegelve. A jog egy nagyon ingoványos terület. Sztem csak egy biztos pontja van. Akit pofán vágnak, annak joga van csúnyán elesni, valamint dudort növeszteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen