Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz zseko #33175 üzenetére

    +1
    Ha én ügyfélszolgálatosként ilyen kérdést kapnék, akkor egy pillanatnyi kétely sem lenne bennem, hogy mit szeretne megtudni az ügyfél. De ha lenne, akkor rákérdeznék, hiszen ezért fizetnek. A személyes tapasztalatom az, hogy nekem ugyanígy félremagyarázták anno a 4G -t. A Deezerre váltás után pedig megszűnt a publikus IP -m. Ha elfogadom az ügyfélszolgálatos álláspontját, miszerint ez az új csomag velejárója, akkor még most is NAT -olva lennék. De, mivel nem törődtem bele, ezért nehezen, de eljutottam a technikushoz. Neki már tényleg csak vázolnom kellett a szitut és 10 perc múlva megint lett IP -m. Az a vicc, hogy még a Mytelenor fiókomban is látom, mint aktivált szolgáltatást. Szóval, jobb, ha úgy teszed fel a kérdést, hogy már akkor jobban tudod a választ, mint az ÜFSZ. Különben símán erdőbe vihet. Ne feledd, hogy Ő nem a Te ügyfélszolgálatosod, hanem a Telenoré. Te csak az ügyfél vagy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák