Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz Landsmann #1023 üzenetére

    Mi most vettünk céges előfizetéseket a Pannonnál. Teljesen kiakadtam a hangpostától, kaptam a hívásokat, hogy nap közben ki vagyok kapcsolva... Pedig nem voltam. De az volt az alapértelmezés, hogy foglaltság esetén is át volt irányítva a hangpostára. Felhívtam az üfsz-t, hogy ezt oldjuk már meg, hogy ne legyen, erre törölték a szolgáltatások közül az átirányítást... Másnap megint szóltak, hogy ki vagyok kapcsolva. :W Aztán a következő hívásnál visszakapcsoltattam az átirányítást az összes számra, viszont a hangpostát kikapcsoltattam, mert az üfsz szerint nem lehetséges úgy beállítani, hogy csak akkor legyen, ha nem elérhető. Anno (olyan 5 éve :) ) voltam akkormég-westel ügyfél is, ott lehetett. Na mindegy. Úgyhogy, szerintem, a hangposta ebben a formában teljesen használhatatlan. Helyette kértem a hívásértesítő szolgáltatást.

Új hozzászólás Aktív témák