-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Landsmann #1023 üzenetére
Mi most vettünk céges előfizetéseket a Pannonnál. Teljesen kiakadtam a hangpostától, kaptam a hívásokat, hogy nap közben ki vagyok kapcsolva... Pedig nem voltam. De az volt az alapértelmezés, hogy foglaltság esetén is át volt irányítva a hangpostára. Felhívtam az üfsz-t, hogy ezt oldjuk már meg, hogy ne legyen, erre törölték a szolgáltatások közül az átirányítást... Másnap megint szóltak, hogy ki vagyok kapcsolva. Aztán a következő hívásnál visszakapcsoltattam az átirányítást az összes számra, viszont a hangpostát kikapcsoltattam, mert az üfsz szerint nem lehetséges úgy beállítani, hogy csak akkor legyen, ha nem elérhető. Anno (olyan 5 éve ) voltam akkormég-westel ügyfél is, ott lehetett. Na mindegy. Úgyhogy, szerintem, a hangposta ebben a formában teljesen használhatatlan. Helyette kértem a hívásértesítő szolgáltatást.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Ferenc.v #1027 üzenetére
Két napomba telt, mire egyáltalán idáig eljutottunk (először magát az átirányítást törölték). Amúgy havi 1-2 alkalommal kaptam üzenetet a hangpostára, és relatíve fontos is volt, de nem kockáztatom meg még egyszer, mert a miatta elmulasztott hívások rosszabbak.
Próbálom majd a készüléken akkor az átirányítást, ha nem elérhető, hogy mit mond rá, bár én megmondom őszintén már-már félek a hangpostától -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Ferenc.v #1029 üzenetére
Ferenc.v
Hívásvárakoztatás: ez volt az első, amit kikapcsoltam. Egész egyszerűen: ha keresett valaki, és nem tudtam időben befejezni a beszélgetést, nekem kellett visszahívni, mikor neki volt fontos, hogy beszéljen velem... Így egy kicsit kezdett deficites lenni a dolog. Az előző munkahelyemen még, ahol vodafonos volt a cég, és közöm se volt a céges előfizetések szolgáltatásaihoz, használtam ezt, mert ott nem adták ki az ügyfélbiztonsági kódot, és foglaltság esetén auto-hangposta volt szintén... (Érdekes, amúgy ezt a marhaságot ki találta ki egyáltalán, hogy ne legyen foglaltjelzés?)
Szóval, akkor szerinted lehetséges azt megoldani, hogy legyen foglaltságjelzés, és kikapcsolt állapot esetén hangposta egyszerre? Ez volna a cél, de ezt két nap alatt nem tudtam elmagyarázni az üfsz-nek, illetve amikor sikerült, akkor azt mondták, hogy nem megoldható, vagy van hangposta, vagy nincs, olyan nincs, hogy csak kikapcsolt állapot esetén nincs. -
lugosi
MODERÁTOR
Hú de pipa vagyok.... Kezdem megbánni, hogy a Pannonhoz vittem a céges előfizetésünket!!!
Lentebb korábban írtam a kikapcsolhatatlan hangpostát. Mivel már mindhárom szolgáltatónak voltam előfizetéses, és kártyás ügyfele is (utoljára jött a Pannon), eddig természetes volt, hogy ha akarom van hangposta, ha nem akarom nincs. Itt úgy kaptam készen, hogy van, akkor is ha foglalt vagyok. Ez kapásból elég bénán hangzik, kezdetben a hívásvárakoztatást kapcsoltam be, hogy ne mondja mindenki minden beszélgetés kezdetén hogy hívtalak de ki voltál kapcsolva. (Nyilván nem Pannon ügyfelek és nem tudják hogy itt a hangposta az erőltetéses szolgáltatás )
Aztán két nap egymásután több perces beszélgetéssel az ügyfélszolgálattal (ja, mert nem lehet a telefonon kikapcsolni az átirányítást a hangpostára, mint a **** [másik] szolgáltatónál), eljutottunk odáig, hogy aktiváltatnom kell a ''foglalt jelzés'' szolgáltatást. Ez már nem bénán, ez ótvarul hangzik, foglaltjelzés-szolgáltatás. Na mindegy, aktiváljuk. Ja, hogy a hangposta az nem lehet olyan, hogy csak akkor van ha ki van kapcsolva a telefon (a **** [másik] szolgáltatónál lehetett). Jó, hagyjuk rá az egész hangpostát (bár kellene), mert így ebben a formában használhatatlan.
Most eljutottunk odáig, hogy vannak hosszabb hívásaim, és volt hogy fél órán keresztül foglalt voltam, (foglaltjelzés-szolgáltatás ), nem tudtak elérni. Gondoltam egy okosat, majd bekapcsolom a hívásvárakoztatást. KOPPANÁS! NEM LEHET! Az egyszerű mezítlábas ügyfél nem kapcsolgathatja a készülékén a hívásvárakoztatást, mert megrendelte a foglaltságjelzés-(nevetséges)-szolgáltatást. Ezt az üfsz mondta. Báz... Na akkor mit csináljunk... A végeredmény: muszáj a hívásvárakoztatás, mert be tudom közben fejezni a hosszú beszélgetést, és tudom fogadni a hívást. Lemondjuk a foglaltságjelzés-(broáf)-szolgáltatást, legyen helyette hívásvárakoztatás és hangposta. (Ja, azt már csak a szenvedés végső fázisában, közbevetőleg jegyzem meg, hogy aktiváltattam a ''hívásértesítő'' szolgáltatást is, anno, ha már ki lett kapcsolva az állandó és tolakodó hangposta).
Nem tudom van-e marketingje a Pannonnak, de ha igen akkor vagy ki kéne rúgni őket, vagy megkérni hogy végezzenek már egy felmérést, hogy vajon az idióta kombinációban és feltételekkel kínált szolgáltatásuk helyett nem lehet-e valami ésszerűbbet kitalálni.
A NAGY KÉRDÉS.
Miért nem lehet úgy beállítani a szolgáltatást, hogy:
- legyen hangposta, de csak akkor, ha nem elérhető, (esetleg bekapcsolható átirányítás a hangpostára? már kérdezni se merem)
- legyen a KÉSZÜLÉKEN bekapcsolható a hívásvárakoztatás, ha a kuncsaft kikapcsolja, akkor meg legyen foglaltság-jelzés szolgáltatás
Kérdés. Mi ebben a nagyon bonyolult? Ha olyan nehéz, szerintem fizessenek be egy tanulmányútra a ***** [másik] szolgáltatóhoz. Vagy vegyenek náluk egy előfizetést.
Baromi körülményes ezt így használni. Komolyan töröm a fejem rajta, hogy levetetem a céges előfizetést a legminimálisabb havi 990.- ft-osra, eladom a készülékeket, benyeljük a havi darabonként ezres számlát, a sim kártya ott porosodjon a fiókban, és átmegyünk egy [másik] szolgáltatóhoz, ahol nem kell az ügyfélszolgálatot felhívni, ha hozzá akarok érni a készülékemhez.
Béna banda.
u.i.: ja, írtam hogy visszakapcsoltattam a hívásvárakoztatás lehetőségét, be is állítottam a készüléken, és hívás közben továbbra is hangpostára megy ha hívnak. Tök őszintén és nagyon mérgesen az a véleményem, hogy nagyon-nagyon kezd elegem lenni. -
lugosi
MODERÁTOR
Na. Másfél óra üfsz-hívás után sikerült, már van hívásvárakoztatásom is. Kicsit kiengedtem a gőzt mostmár, hogy működik ez is (másfél órába telt). Persze semmi sem tökéletes, ha hívok valakit, és olyankor csörgetem meg a számom, akkor hangposta, ahogy felvette, onnantól fogva hívásvárakoztatás... Biztos ennek is van értelme, de már belefáradtam kutatni.
Mindegy, azt viszont el kell mondanom, hogy a Pannonnál nagyon korrekt az ügyfélszolgálat. Csak jót tudok rájuk mondani. Türelmesek, udvariasak, segítőkészek még akkor is, ha hülyén teszem fel a kérdést.
Szóval egyelőre a Nagy Pannonos Kérdés lezárult nálam, a maradék hiányosságokkal nem bosszantom magam. Persze bizonyos mértékig elismerem, hogy bennem is van hiba, úgy értem, hogy valószínű nem én vagyok a tipikus felhasználójuk vagy ügyfelük vagy mi, az egész hívásvárakoztatás-foglalt-hangposta hármas kérdés onnan eredeztetik, hogy vannak napi többszöri előfordulással is fél-egy órás hívásaim, és közben eléggé felbosszantom azt, aki egy órán keresztül próbál hívni, és foglalt. Ha meg van hívásvárakoztatás, akkor vagy átveszem, és tartom a másik hívást, vagy megígérem hogy visszahívom. Csak kár, hogy ilyen körülményes ezt ki-be kapcsolni. Mert így a hosszú hívás közben bejövő emberkét is nekem kell visszahívni. Bár végül is az már csak csepp a tengerben -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Ferenc.v #1153 üzenetére
Ez így nagyjából jó megfogalmazás, kb. sikerült megoldani a problémát. Nem az lett a megoldás, amit én szerettem volna, de talán egy arany középút a két választható rossz helyett (a saját szemszögemből nézve).
Azért anno ez régebben annál a szolgáltatónál, akit egyébként már nem szeretek, ez úgy volt, hogy a telefonom menüjében beállítottam hogy átirányítás: ha foglalt -> törölve, nincs válasz -> hangposta, nem elérhető - > hangposta. Ez így működött, és nem üfsz-t kellett idegesítenem a marhaságaimmal (szegények, hányszor hívtam őket). Nem tudom miért ilyen bonyolult, még fizetnék is érte hogy így legyen, de nem lehet, ezek szerint. Nem értem, miért nem lehet a Pannonnál is a hangpostára küldést az átirányítással megoldani. De ehhez én nem értek. -
lugosi
MODERÁTOR
Nem akarok túlzottan belejogászkodni az eszmefuttatásba, de ha azt írjátok, hogy havi egy nap, akkor az havi egy nap, és nem évi 12. Nem olyan bonyolult ez, mint ahogy hangzik.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1204 üzenetére
Homályos infókat találtam róla az általad említett topikban, csak a lényeget nem. Pl hogy mi mennyi. Ez a vodafone lapján sincs fent, vagy csak én nem találtam meg.
Kérdés, hogy érdekes ez nekem? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Gebriel #1207 üzenetére
Köszi, ez jó tarifacsomagnak tűnik. Mégsem sajnálom hogy a pannont választottam, voltam már mindhárom szolgáltatónak ügyfele előfizetésesben is, ennél szerintem részben jobb, részben rosszabb a céges tarifánk. Ami nekem eléggé nem tetszik, hogy 60 perc után bontják a beszélgetést, de ez legyen az ő bajuk.
Most egy dologban haragszok a pannonra. Anno mikor vettük szeptemberben az előfizetést, SunyiErikszon k750-et szerettünk volna venni, és a kis hölgy azt mondta a megyei központban, hogy nincs és nem is lesz várhatóan. És az akciós kínálatban még mindig van. Miért tesznek ki olyasmit amit nem tudnak adni? Ez az egy dolog nagyon rosszul esett. Végül is vettünk olcsóbb telefonokat, de akkor is... -
lugosi
MODERÁTOR
Korábbi kérdésem továbbra is: meddig marad vajon a SE K750i akcióban, mikor már hónapok óta nem lehet kapni? Vagy csak nekünk nem adtak?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1248 üzenetére
Igazából már nem nagyon érdekel hogy hova, milyen ajánlatba tilitolizzák az egyes készülékeket, mi szeptemberben vettük az előfizetéseket, akkor akartam olyan készüléket, akkor nem volt, vettem másmilyet, olcsóbbat, még jól is jártunk. Telefonálni meg úgyis ugyanannyiba kerül mindegyikkel, úgyhogy... És az igazi összeget úgyis a szolgáltatásért fizeti az ember... Szóval köszi a választ, de nem vettem annyira a lelkemre hogy van-e vagy nincs készülék. Így legalább ugyanolyanokat vettünk, nem mondhatja senki hogy bármelyikünknek többet költöttünk a telefonjára mint másnak.
-
lugosi
MODERÁTOR
Most megint átnéztem a szolgáltatók tarifacsomag-kínálatát, még mindig a pannoné a legátláthatóbb, és ahogy kalkuláltam, a 3 előfizetéssel máshol nem is jönnénk ki annyiból. Úgy néztem, hogy az egymás közötti ingyen beszélgetést tartalmazó t-mobilos csomagok drágábbak, a vodafon kínálatát meg őszintén megmondva nagyon kuszának találom. Így marad a pannon, feláldozva azt, hogy drágábbak a készülékek.
Azért egy kérdésem csak lenne
Anno mikor vettem a céges előfizetéseket, kellett vinni az aláírási címpéldányt meg minden ilyen varázslatot. Ha most akarnék még venni előfizetést a meglévőkhöz, akkor megint kell vinni, vagy mivel már ügyfeleik vagyunk, ott van náluk, és csak bemegyek, megveszem ami kell és kész? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1274 üzenetére
Két aláírásra jogosult van, én vagyok az egyik, édesapám a másik. Azt hiszem fejből, hogy anno édesapám írta alá. Ha az enyém be van adva, akkor is vinnem kell az aláírásit? Olyan macera lenne megint elmenni a közjegyzőhöz.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1276 üzenetére
Ügyfélszintű jelszó! Köszi hogy mondtad. Mert ilyenünk van ha jól emlékszem, mert édesapámmal még poénkodtunk is rajta hogy milyen jelszót adott meg
Na akkor lehet hogy meglepek valakit a családban egy jó kis telcsivel -
lugosi
MODERÁTOR
Hadd kezdjem ezzel a kis szmájlival mai tapasztalatom.
Mint ahogy itt valamelyik bennfentes kolléga részéről elhangzott, ha van az ügyfélszintű jelszavam, akkor hajrá és nem kellenek a macerás céges papírok az új előfizetés vásárlásához. Szépen át is battyogtam a lakástól kb 300m-re lévő pannon boltba (nem bemutatóterem, csak kis üzlet), elhatároztam hogy veszek az egyik családtagnak karácsonyra egy telefont előfizetéssel. Ott persze negatív tapasztalatok értek. Vigyem be az aláírási címpéldányt, a cégkivonattól eltekintenek. Mondtam, hogy úgy tudom hogy elég az ügyfélszintű jelszó, meg az előző szerződésnél is leadtam az aláírásom (minek papírokat cipelni a XXI. században, a számítógépek és szkennerek korában). Na mindegy, lehet hogy azért beszéltek velem egy kicsit ''egyszerűbben'' mert ma szabadnapot csináltam magamnak, és borostásan, bakancsban volt kedvem megjelenni a külvilág számára Tapasztalatom, hogy öltönyben és aktatáskával jobban kiszolgált ügyfél vagyok (nem mintha a pénzem attól többet vagy kevesebbet érne, vagy én egyáltalán). Na mindegy, gondoltam holnap úgyis ügyfelekhez megyek és rendesen fel leszek öltözve, majd holnap. Még jó, hogy rákérdeztem másra is, és itt egy kicsit felment bennem a pumpa. Direkt tökre kinéztem az üzleti expertből a 990 ft-os csomagot, akinek veszem, annak tök jó, meg úgyse beszél sokat. Igenám, csakhogy mivel az összes többi előfizetésre kértük a mobitrend plusz csomagot, az értékesítő hölgy szerint erre is aktiválni kellene. Az plusz 1300 ft körüli (nem emlékszem pontosan).
Na itt jön a nagy kérdés: Minek? Nem vehetek úgy egy szolgáltatást, ahogy én akarom? Ha ezt a számot nem fogom hívni, és a többiek sem, akkor miért nem kérhetjük a csoporthívás nélkül? Vagy egyáltalán, lehet hogy hülye vagyok, és hívni fogom ezt a számot, de kifizetem amibe kerül, mert olyan keveset hívom, hogy messze nem éri meg ezért a mobitrend plusz költsége. Mondtam a hölgynek, hogy nem olvastam el az ÁSZF-t, de nekem nem hangzik logikusan, hogy meg kelljen vennem egy olyan szolgáltatást, ami plusz opció, nem akarom, nincs rá szükségem, és a hiánya által okozott többletköltséget úgyis kifizetem. Akkor minek? Elkezdte hívni az ügyfélszolgálatot, de aztán letette, mert szerintem úgy érezte hogy nem vagyok komoly kuncsaft (hiába, a ruha teszi az embert). Na mindegy, nagy valószínűséggel ebbe a boltba nem megyek többet, a belvárosban lévő bemutatóteremben más hangnemben beszélnek az emberrel. Amikor kérdeztem, hogy a telefonomon az e-mailt hogyan lehet beállítani, már rutinból mondta hogy hívjam a 1220-at majd ott megmondják. Mondjuk ezt magamtól is tudtam, hogy ott megmondják, lehet hogy azért mentem el a boltba, hátha ott meg is csinálják, de láttam hogy alapvetően zavarom a barátnőjével való beszélgetésben, és udvarias gyerek vagyok, hát otthagytam őket
Csak kérdésem lenne, ha a három előfizetés mellé megvenném a negyediket, és arra nem kérem a mobitrend plusz-t, akkor így is meg lehet-e venni? Azt mondta a hölgy, hogy ''a gép így nem veszi be Pesten''. Erre az jutott eszembe, hogy vegye be a gép Pesten azt amire gondolok, de nem mondtam, mert alapvetően udvarias gyerek vagyok. Ha tényleg nem lehet, akkor írok egy levelet a pannonnak, hogy gondolkozzanak el ennek a bevezethetőségén, eddig bármit írtam nekik mindig rugalmasan reagáltak rá. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1298 üzenetére
Köszi a választ. Ez van, akkor nem lesz megvéve a plusz előfizetés, keresett nekem a pannon havi két-három ezrest.
Hanem most munkába indulás előtt beugrottam a weblapra megnézni - ha már kedd - az akciós változást, látom, nincs akciós változás. Ezzel végleg elmondhatja magáról a pannon, hogy neki van a legtrébb ünnepi akciós kínálata. A P-nál van olyan teló, ami annyi előfizetéssel, mint máshol prepaiddel (K750i), de úgy egyáltalán, a legrosszabb készülékárak és a leggyengébb választék. Na megint mindegy, amit ajándék telefon vásárlására szántam, abból veszek magamnak ajándék fotóállványt -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1300 üzenetére
Juhé! Reggel 8-kor még a múlt hetit hozta.
Mindegy, így ebben a formában még nagyobb csalódás, hogy még az utolsó hétre se sikerült valami igazi tömegvonzó dolgot összehozni. Mert amivel - gondolom - tarolni lehet, az a középkategória, sajnálatos hogy a pannonhoz még nem jutott el, hogy van sunyierikszon K510. Szegény kis ortopéd 310-es megy annyiért majdnem, mint a konkurenciánál az 510... (persze a kedvezmény nélkül, de most épp nincs eldobható 5e ft-os telefonom).
Látom a K750i még mindig 40, ha nagyon kéne most láttam 60-ért gyári kártyafüggetlenben, vagy megveszem 3e-rel többért dominoval és leejtem és véletlen kikódolódik. Viszont nektek ez jó, mert ezzel a kínálattal nem fogják agyongyötörni a vásárlók a pannon boltokat
Szóval középkategóriás teló nem jött be praktikummal, de van helyette feltöltőssel két option adatkártya, mindegy biztos olyat is sokan akarnak előfizetés nélkül...
Persze itt van az évvége, lehet a marketingosztályotok már elment szabira.
Félre ne érts, nem veled van a bajom, azért vagyok ilyen gennyes kedvemben, mert most jövök a könyvelőtől, vagy társasági nyereségadót (és éljen éljen az új különadót) fizetek mert érthetetlen okokból nyereségesek lettünk, vagy magunkra költjük a pénzt, de így nálatok se készülék, se előfizetésvásárlás nem lesz. Pedig tényleg szerettem volna még év vége előtt egy készülékárral, illetve az elkövetkező években egy plusz előfizetés havidíjával a pannont gazdagítani, de ez így ebben a formában nem fog összejönni. Hacsak karácsonyra ki nem rúgjátok a marketinget és két ünnep között az új stáb ki nem tesz valami vevőcsalogató akciót, haha. Mindegy, ez a tétel úgyse rúg labdába az éves eredmény tekintetében. Az asszony örülhet, lesz új nagyszobabútor. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1302 üzenetére
Hallod, ettől még nem megyek a falnak. Ha nagyon akarnám, akkor megvehetném kártyafüggetlenül amit akarok, meg a céget se vágná a földhöz, ha ki kéne fizetni azt a havi +1500-1600 ft-ot. Nem ezen múlik, hogy a pannon ügyfele lettem/maradok.
Hanem a következőn. Anno volt velük (veletek) pár nagyon kellemes tapasztalatom feltöltős koromban (az előző munkahelyem ahol dolgoztam a vodafonnál volt). A maszek telefonom volt a pannonnál. Megvettem a telefonom, nem működött a gprs wap. Valami szolgáltatás nem volt aktiválva. Reggel munkába menet előtt felhívtam az üfsz-t, hogy ez van. Azt mondta egy hölgy, hogy ha beér a technikus kolléga, majd visszahívnak. Gondoltam, perrrszeee, majd visszahívnak. Gondoltam napközben úgyis járok a városban, majd beviszem a bemutatóterembe és beállítják. Erre háromnegyed tizenegykor hív ugyanaz a hölgy, hogy csak azért zavar, most próbáljam, megcsinálták amit kellett, mostmár működik. Hát úgy is volt, leesett az állam. Ilyen szinten még egyik szolgáltatónál sem kezeltek, pedig az anno westelnél voltam aranykártyás előfizető is, amit akkor még nem dobtak az ember után.
Volt több ilyen sztorim is, mondhatnám akár a mai üfsz-hívásomat is, ahol az illető lépésről lépésre lediktálta, hogy mit hogy állítsak be a telefonomon az e-mailhez. Na az ilyen emberek, és az ilyen szolgáltatás miatt lettem pannonos, mikor a családi vállalkozásnak üzleti előfizetést választottunk. A szolgáltatás ára is teljesen rendben van. Innentől a telefon akciós ára... hát, nem lesz akkora befolyásoló tényező. Azaz, többek között az olyan ember miatt lesznek pannon előfizetők, mint te is. -
lugosi
MODERÁTOR
Amúgy érdekes ez a másodperc alapú számlázás, az egyéni felhasználókat nagyon érdekelné szerintem, mert spórolnának, a cégeket meg szerintem nem érdekli, persze mind a két oldalon vannak kivételek. Én anno nagyon megörültem a mp alapú számlázásnak, így tiszta, nem fizetek olyanért amit nem veszek igénybe. Aztán rájön az ember hogy havi 6-8 óra kimenő hívásnál az már valószínűleg nem tétel, hogy mp vagy perc alapú.
Szerintem a legkorrektebb a feltöltősöknek lenne egy mp alapú csomag. Még egy 50%-kal magasabb percdíjat is tolerálna a piac ezért cserébe szerintem. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1319 üzenetére
Ez pl csábító lenne egy előfizetésre, pl az 50-150-300 stb csomagokat ilyenre átalakítani. Mert, a 36 ft-os percalapú percdíjat amúgy is megkapja az ember, praktikummal. Még bónuszt is kap a nagyobb összegű feltöltéskor. Így e helyett a mp alapú pannon 50 pl biztos hogy tarolna. És lehetne mondjuk kombinálni, hogy az 50 percen felül perc alapú, vagy mittudomén... De hát úgy tűnik se engem, se téged nem kérdeztek meg a marketingnél
Egyébként olvastam egy cikket a perc alapú dolgokról, és az volt a következtetés, hogy nagyon-nagyon megéri a szolgáltatónak.
És egyet ne felejtsünk el, ha emlékeim nem csalnak, akkor a vodafon első perc alapú csomagja volt az (a city), annak idején, amelyik elindította az emberi árú percdíjakat, mert amik előtte voltak 100 ft feletti percdíjak (t-mobil szervusz még mindig 124 ft csúcsidőben, át is nevezhetnék inkább viszlát-ra , és azok a percdíjak az akkori sokkal alacsonyabb keresetekhez képest igencsak borsosak voltak. -
lugosi
MODERÁTOR
Apropó előfizetés. Anno tökre bepipultam az akkor még vesztelre. Volt náluk előfizetésem, és havi 2500-ért (cervucc) nem kaptam hívószámkijelzést, az még plusz 200 volt. Ehelyett kaptam 124 ft-os csúcsidős percdíjat, ellenben a dominó akkor járt 60-70 körül. Akkor jött ki a yodafon a 49 ft-os city-vel minden mobilra. Így egy keddi napon lejárt az előfizetésem, szerdán bementem lemondani. Megkérdezte a hölgyike hogy miért mondom fel, mondom mert egyszerűen ez nem éri meg. Ráírta a papírra hogy felmondás indoka: anyagi okok miatt. ''Anyád'', gondoltam, de nem mondtam mert alapvetően illedelmes gyerek vagyok. Ezért, és még más pár görény lépésükért megfogadtam, hogy önszántamból sose leszek többet az ügyfelük. Ezt azóta tartom is, igaz nem is nehéz annyira
-
lugosi
MODERÁTOR
Úgy látszik vége a szezonnak, kedd van és nem frissült az akciós árlista.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1343 üzenetére
Amennyi pénzt a pannon keres, nyugodtan csinálhat új akciós árlistát karácsonykor.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Fütyesz #1368 üzenetére
Ezzel is nagyobb az akciós kínálat.
Nem értem a pannont. Megnéztem most az új akcióikat. Feltűnő a különbség. A vodafonnak van 50 akciós kártyás ajánlata, a pannonnak 27, ebből nagyon sok már nagyon régi, újak irtó rég nincsenek (se 510, se 610). Úgy ügyfelet ezzel lenne nagyon könnyű szerezni. De hát ők tudják. -
lugosi
MODERÁTOR
Egészségügyi Szakdolgozói Kamara? Elképzelhetőnek tartom, bár ez csak spekuláció. Ugyanis láttam anno hogy a Mentőszolgálatot a pannon támogatja, ebből következően elképzelhető az elkötelezettsége ilyen irányban.
De akkor már miért nem kötsz céges előfizetést inkább?
[Szerkesztve] -
lugosi
MODERÁTOR
Sior84: sőt, én még ennél tovább menve azt mondom, hogy a 21. században, a számítógépek korában, a vonalkódok korában, amikor a raktárkészlet számítógépen tárolható, az internet korában, amikor egyik gép gond nélkül elérheti a másikat, nem értem miért kell egyáltalán körbetelefonálni, hogy melyik boltban mi van... Azt hiszem, ez egyszerűen nem eléggé átgondolt. Ennek a 21. sz-ban úgy kéne működni, hogy ügyfélszolgálatos számítógépbe bepötyög, megmond hol van készülék. Innen már csak egy lépés lenne, hogy az ügyfél az interneten lekérdezi, de ez nálunk majd akkor lesz elérhető, ha MÁR nem lesz rá igény.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz SzalaiG #1402 üzenetére
''Akkor a számod 0630, de Pannonos? Érdekes...''
pont ez a számhordozás lényege. Gyakorlatilag a száma marad ugyanaz, +3630akármi, ugyanazon a számon hívja mindenki, csak másik szolgáltatónál van. Ha a száma 20-asra változna, akkor az már nem lenne számhordozás, mert nem ugyanaz lenne a hívószám. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1407 üzenetére
Gondolom miven a szerződésmintákat át kell venni, nem lenne nagy cucc a számítógépes rendszert is egységesíteni. Valószínű a mobil szélessáv alapú internet is eléggé ingyen lenne, még kábeles netet se kéne megrendelni. Összvissz annyi lenne, hogy minden bolt rakja fel az x programot a gépére. De hát ezzel dolgozni kell.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Zoli bácsi #1445 üzenetére
Kevés olyan dolog van, amire biztosan állíthatom, hogy nem lesz rossz szájíze az embernek, ez pl olyan. Azt hiszem hogy a mentőszolgálat ''támogatása'' egy ennyire kedvezményes, normális csomaggal egy nagyon korrekt dolog a szolgáltató részéről. Már régebben is mondtam egyszer (lehet hogy itt), hogy a mentőszolgálatot támogatni sokkal nagyszerűbb dolog, mint valamelyik nyominger nagyképű sportolót vagy mondvacsinált analfabéta ''sztár''-t. Pl valóságsók tirpákoid lakói.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Zoli bácsi #1464 üzenetére
Ugyanezek a hibák vannak nálam is, sőt az is, hogy elkezd szakadozni a vonal, vagy én nem hallom amit a másik fél mond, vagy ő nem hallja amit én. Meg szaggatottá válik a beszéd. ''Érdekes'', hogy leggyakrabban akkor, amikor a cégen belüli ingyenes beszélgetést használjuk... Máskor is előfordult már. Volt nálam is ugyanaz, hogy nem tárcsázott. Volt olyan, hogy hívtam, azt mondta hogy foglalt, és közben nem volt az...
u.i.: én tuti írok arra a címre, amit a kolléga linkelt be, a cikkben olvasható.
[Szerkesztve] -
lugosi
MODERÁTOR
Most hogy írtátok, beugrott ez a Pannonvilág c. lap. Most láttam egyet ugyanis éppen.
A kérdés az, hogy a céges előfizetéshez ez nem jár? Mert nekünk céges van lassan fél éve, de nem kapunk ilyen újságot. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1496 üzenetére
''lugosi:
Tudtommal nem küldünk már Pannonvilágot senkinek.''
Igen? Azért a pár tízesért amit havonta befizetünk azért beleférne. -
lugosi
MODERÁTOR
''Köszönöm a választ. Pénzt azért nem szeretnék kiadni érte. Mármint a kábelért.''
Jogvédett tartalmat, pl csengőhangot nem enged másolni se kábelen se bluetoothon, legalábbis nekem nem sikerült, bár meg kell hagyni nem erőltettem, csak megnéztem. Ingyenes, nem jogvédett csengőhangot persze lehet.
Egyébként ha ingyen másolgatásra, és fizetés nélküli kábelre vársz, akkor lehet hogy sokáig fog tartani. Sajnos ebben a gennyes mai világban az a szó hogy ingyen már nem nagyon működik. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1552 üzenetére
Miért? Pannonos dolgozó létedre nehogy már vodás számod legyen!
-
lugosi
MODERÁTOR
Ma csak úgy kíváncsiságból rákattintottam egy hirdetésre, a vodafone 500-800-1500 céges előfizetések. Hát, mit mondjak nagyon komoly különbség van a tarifában a javukra. Nekünk van 3 céges előfizetésünk, egymás közötti ingyen beszélgetéssel, átlag olyan 20e körül van már amit fizetünk havonta, és hárman is biztos hogy kevesebbet beszélünk mint 800 perc. Mondjuk 3-an olyan 300 perc, de maximum. Úgy nézem a vodafonos csomagok közül választva vagy kevesebb mint fele annyiból kijönnénk, vagy sokkal, de sokkal többet lehetne beszélni.
Namármost, azt kellene tudni, hogy mennyi büntetést kell fizetni ha felmondjuk a pannonos szerződést. Ki kell kalkulálni, hogy a hátralévő 18 hónap alatt mennyi lenne a különbözet, lehet hogy még így is megérné. Gyakorlatilag a 800-as csomagot választva, havi 15-ért lenne 800 perc, az 13 óra, rengeteg. Plusz az egymás közötti ingyenes opció 480 ft, nem pedig 1200 mint a pannonnál... Hm... -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #1561 üzenetére
Persze ez így elég bemarós, meg nem is szeretem a vodafonisztikus szolgáltatót, de.
Abban a hipotetikus esetben, ha kihasználnánk a 800 perc beszélgetést, ez a yodafonnál 16e-be kerülne, a pannonnál 800*33,6=26880 ft. Egy tizessel drágább havonta. Ez 18 hónapra ami még hátra van a pannon szerződésből 180.000.- Ft. Ez pedig 30 ezerrel több, mint amennyibe a 3 sim kártya felmondása kerülne a pannonnál. Plusz a három készüléket el lehet adni úgy összesen egy 50e-ért talán, ergo 80-at nyertünk az üzleten, és sokkal, de sokkal többet beszélünk. Így is fel lehet fogni. Lehet hogy inkább a macera, meg a számhordozás valószínű hátrányai miatt nem vágok bele. Meg kérdés, hogy a 800 percet lebeszélnénk-e, csak azért hogy megérje, elég kényszeredett lenne. De ha most döntenék, meggondolnám. A tmobil csomagjait nem ismerem. -
lugosi
MODERÁTOR
Nagyon nagy árcsökkenések voltak a pannonnál az előfizetéses készülékárakban. Pl a K750i amit nagyon szerettem volna, most 24.900.- Kár, hogy mikor az előfizetést vettük akkor sehol sem volt, nem lehetett kapni. Most meg már, a 3G-s telefonok dömpingjében, nem kell ennyiért sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Wise (ex-TransferWise)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- ASUS ROG Ally
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MG4 menetpróba
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Kindle tok + védőfólia (10th 2019)
- Lenovo T460 i5 6200u /IPS Full HD / 8Gb / 256Gb SSD / Dupla akku /Cam / Win10 Pro
- Powerware 5125 2200i szinuszos szünetmentes tápegység UPS
- Ratchet & Clank Rift Apart PS5
- Új, Bontatlan MacBook Air 13 M1 chip modell eladó! Újat használt áráért számlával garanciával!!